מחזור 14: חוזרים מפיגור בדרך ל-1:3 על סוסיאדד (בנזמה, ואלוורדה ומודריץ')

  • הגבהות בלתי פוסקות לכיוון הרחבה, שם נמצא בנזמה בודד ומבודד.
  • מסירות בלתי פוסקות לכיוון קורטואה.

סיוט

לייק 1

אני דווקא כן תומך במה שאמר על רודריגו.
אני מבסוט על הילד, רק בן 18 בכל זאת, אבל הוא בהחלט החוליה החלשה שלנו בהתקפה והוא לא מספיק מעורב.
הוא לעתים קרובות מתחבא לו בפינה וכשהוא עם הכדור הוא הולך על הפס הפשוט ולא תראה ממנו דריבל.

הייתי רוצה שבייל יכנס, עם כמה שאני לא אוהב אותו, בייל גם כשהוא לא מעורב מידי הוא איום במשחק הראש שלו ומסוגל לבעוט טוב מרודריגו.

בכללי אם לחזור לרודריגו, אנשים צריכים להבחין בין האם עומד בציפיות שמצפים מילד בן 18 לבין ציפיות משחקן הרכב בריאל. כשאני שופט אותו כשחקן הרכב הוא בהחלט לא מספיק טוב עדיין

אנחנו נגד קבוצה שרצה חזק בצמרת, אנחנו לא ברמה של 3:1 קל השנה, בוודאי לא כשסופגים כזה שער. זו הקבוצה ואותה אוהדים…

קרוס חסר

פדה וואלורדה.

3 לייקים

זה רק אני או שמודריץ’ ומונריאל זה אותם פנים בגופים שונים?

התגובה של הקהל לגארת’ בייל. בגדול אני שמח שהוא לא נכנס כדי ‘להציל את המולדת’ וכל שריקת בוז מגיעה לו. אני גם שמח שזה לא סיפור המשחק.

השער המהיר שספגנו הביא לתסכול אדיר (מה יהיה ראמוס?) אבל דברים כאלה בונים אופי לקבוצה הזו, אני כבר לא זוכר מתי בפעם האחרונה באמת ביצענו רמונטדה, כאילו זה לא קרה כמה שנים טובות. חלפו הימים ש-1:0 ליריבה היה גורם לנו רק להתחמם. סוף סוף כבשנו שערים בכוח, כשלא הולך ממשחק רגיל - אם זה מצב נייח - לראשונה העונה, גול מזליקי של פדה - כל כך מהיר, פיזי, יודע לכדרר, קבלת החלטות נכונה - המזל הולך עם הטובים. משחק פחות טוב לרודריגו היום, אני כן מרוצה מפרלאן מנדי בפן ההתקפי.
אדן הזאר עושה הכל, אי אפשר לקחת לו את הכדור אבל משהו מול השער תמיד מתפקשש. גם בישולים שלו לא יספקו אותי, אני רוצה ממנו גולים. החיתוך לרחבה היה מושלם אבל הסיומת הייתה חלשה. הוא עדיין לא ממהר לאיים על השער, חסר לו את הביטחון מימי צ’לסי, אבל ברור שתענוג לראות אותו. Vamos Equipo

שום מילה על הזאר?

המספרים לא טובים ואין לי מושג איך יראו השנים שלו פה, אבל כל נגיעה שנייה בכדור היא קסם. חשבתי שלא אזכה לראות שוב בימי חיי שחקן שלנו שמסוגל לעשות דברים כאלה. חוסר האונים של הגנות ברגע שהוא מתחיל לשעוט קדימה, זה משהו ששמור רק ליחידי סגולה. ככה נראה כוכב כדורגל.

14 לייקים

המצב של בייל כמעט זהה למצב של תחילת העונה. גם אז התנהל פה דיון, שמסכמותיו לפחות מצדם של רוב האנשים היו שאף אחד לא רוצה אותו פה, אך הוא עדיין האופציה הטובה ביותר לאגף ימין, ואם גם ככה משלמים לו משכורת אז שישחק כשהוא כשיר.
המצב היום הוא כמעט זהה. עכשיו למה כמעט? כי בייל העונה נראה בהחלט טוב כשהוא משחק, והמשחק היום הוא דוגמה מושלמת.

כל עוד בייל אצלנו הוא בהחלט טוב מכל אחד אחר שיש לנו שם. גם חשוב לזכור שיש לו את הגובה שיכול לתת לנו שערים מקריים פה ושם והוא גם הבועט חופשיות הטוב ביותר שיש לנו.

לייק 1

Benzema - Hazard - Valverde
In that order

חצי שעה ראשונה פשוט חושך על פני תהום, המשך חיובי,
וניצחון פשוט גדול בדמות מהפך על אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה.
נקסט.

התפקיד שלנו הוא לאסוף נקודות. דקות הלחץ מוסיפות סיבות לאופטימיות. הזארד. היריבות שלנו נראות פחות טוב מאיתנו, תמיד עוזר.

ראמוס בקונצרט של טעויות

מאד מקווה לתצוגה חיובית נגד פריז

מודריץ׳ חלש ומסיים עם שער ושני בישולים. הזאר מדהים ולא נותן מספרים. השתגע העולם

16 לייקים

לצערנו או לשמחתנו, בייל כוכב והוא בתקופה טובה. יחד עם הזאר ובנזמה שפשוט בוערים כרגע, הם צריכים להיות השלישייה הפותחת שלנו. הזאר כבר חודש השחקן הכי טוב שלנו ביי פאר בלי להוסיף פסיק לסטטסטיקה…
רוצה לציין את קורטואה- ענק, ענק, ענק. ראמוס הרס לו את הרצף אבל למי אכפת, יש שוער בשער.

ככה נראת טבלת הכובשים שלנו כרגע:

  1. בנזמה- 10
  2. מודריץ’, קרוס, ואלוורדה, רודריגו, ראמוס, בייל - 2

א. הקישור העונה נותן מספרים
ב. מת לראות מי הראשון שישבור את מחסום שני השערים :upside_down_face:

לייק 1

שיפור אדיר של מודריץ׳ במחצית השנייה ביחד עם פדה המדהים הביא את השינוי המיוחל,אמנם השער השני הגיע עם מזל אבל המזל לגמרי הלך עם הטובים במקרה הזה,הגיע לנו.
הזאר פשוט חוויה,איזה דריבליסט מטורף,איזה נגיעות קסם בכדור שמשחררות התקפה קדימה,המספרים יגיעו,אני בטוח.
מנדי ממשיך להראות שיש על מי לסמוך,סלע בהגנה ובהתקפה עם הביטחון ממשיך להשתפר.
יכול להיות שוראן חוזר לעצמו? אם כן שיעיר גם את קרבחאל שהיה נוראי בכל נגיעה שלו בהתקפה.
שאפו לקהל,הגיע לבייל כל שריקת בוז,אבל מה,שחקן טוב הזבל הזה.
*ראמוס חזר שיכור מהפגרה לצערו של קורטואה שהציל אותנו לפחות פעם אחת היום.

עם העונה המדהימה של בנזמה וההתעוררות של הזארד אני עדיין חושב שאם הוא כשיר שבייל הוא השחקן הכי טוב שלנו.
קורטואה ממשיך להשתפר, פדה ממשיך להדהים וראמוס זה ראמוס.
הוכחה כמעט סופית שיש לנו את זה קיבלנו מהחזרה מפיגור מטומטם בדקה השנייה, פיגור כזה והיינו מתפרקים בשתי העונות האחרונות.

ולא יכול להיות שרק אני חושב שמנדי היה חלש מבחינה התקפית, הוא חירב המון התקפות עם קבלת החלטות נוראיות וממצבים מאוד מסוכנים החליט משום מה להסתובב ולחזור אחורה עם הכדור, אתלט מהיר וחומה אבל התקפית ממש רחוק מהרמה הדרושה.

רוצה גם לציין את הפריצות של פדה קדימה, משהו שלא ראינו ממנו כמעט במשחקים קודמים. מדובר בשחקן מאוד מהיר עם עוצמות גבוהות. במצב בו ההתקפה תקועה וצריך מישהו שישבור את מערך ההגנה הוא בהחלט יכול להיות האיש הזה, יבוא ליריבה משום מקום ויפתח את המשחק.

כמו שנאמר כבר, הוא מזכיר את קובאציץ, אך בניגוד לקרואטי הוא גם חכם, והרבה פחות עצלן. יכולת הפריצה שלו הן בהחלט משהו שההתקפה שלנו תזדקק לה

כשבייל נכנס ראינו כמה רודריגו עדיין רחוק ממה שמצפים ממנו להיות. אין לי מושג מה הוולשי מנסה להשיג בפרובוקציות שהוא עושה, אם הוא עולה למגרש ונותן את כל מה שהוא יכול.

הזאר הגיע אלינו סופסוף. כשישתלב סופית המספרים גם יגיעו ובצורה הרבה יותר קלה. כרגע התיאום שלו עם בנזמה טוב, עם השאר לא משהו עדיין.

לייק 1

נראה לי שהוא פשוט אידיוט. אין הסבר אחר להתנהגות שלו. או אידיוט או שהוא סובל מבעיה נפשית לא פשוטה בכלל.

  • ואלורדה ממשיך להוכיח שהוא חייב להיות באנקר בקישור שלנו לצד קרוס/ מודריץ’. לא יעזור, הקישור שלנו נראה הרבה הרבה יותר טוב איתו מאשר בלעדיו. הפריצות שלו קדימה היו פשוט נהדרות, השער המזליקי היה חשוב מאוד אבל האינטנסיביות בה הוא משחק מעלה את רמת האנרגיה אצל כל השחקנים הותיקים וה"שבעים".
  • בניגוד לחלק מהחברים פה, אני עדיין ממשיך להתרשם לטובה ממנדי, בניגוד למגנים אחרים שהסתובבו פה, הוא לגמרי נראה חלק לגיטימי מהמערך. היו לו כמה מסירות יפות מאוד, הוא גם יודע לטפל בכדור ונתן גם כמה הגבהות יפות בניגוד למשחקים הקודמים. מבחינה הנגתית אין על מה לדבר- לעבור אותו היא משימה קשה מאוד.
  • אין ספק בייל הוא שחקן הרבה יותר דומיננטי מרודריגו שנראה לפעמים קצת ביישן ועדין מדי. כמובן שהוא עדיין בן 18 והשלושער ההוא הוא לא בהכרח דבר טוב לשחקן בגילו, אבל טוב שהוא מקבל דקות. כמו ואלורדה, גם הוא משחק באינטנסיביות גבוהה ותורם המון בלחץ ובמשחק ההגנה.
  • הזאר היה פשוט מדהים, כבר כמה משחקים שזה פשוט תענוג לראות אותו עם הכדור ברגליים, איזה שחקן… לא יאמן שהסטטיסטיקה שלו מראה רק על שער ובישול. בכל אופן, הצורה בה הוא משתחרר מלחץ, מוציא את הקבוצה קדימה, וגם המהירות שלו שפתאום חזרה הם סימנים חיוביים מאוד להמשך העונה ולמשחקים קשים יותר.
  • ראמוס בנוסף לטעות הנוראית בשער שחטפנו עשה כמה טעויות של שחקן חסר ביטחון, לא מתאים לו… הטעות הוציאה אותו מהאיזון. צריך לציין את וראן שלקח אחראיות ושיחק נהדר והיה חף מטעויות אתמול.
  • סחטיין על קורטואה.
2 לייקים

אתם לא חושבים שאתם מרימים פה קצת יותר מדי לבייל? הוא עלה לשחק נגד יריבה עייפה ששיחקה יותר התקפי ופתוח בניסיון להשוות, היה טוב בדקות ששיחק אבל אני זוכר לא מעט הופעות בינוניות שלו, זה אפילו לא השחקן שסיים את 2017/18 בכושר מפלצתי. ההתלהבות מפתיחת העונה שלו די פגה הייתי אומר, שני שערים ושני בישולים זה לא ‘וואו’ גם אם ברור לי שהוא שיחק פחות ממחצית מהדקות. מעבר לכך אני מודה שקשה לי לשים בצד את כל מה שקורה מסביב, זה מרתיח. אני אוהב את הפשטות של רודריגו אבל לעתים זה מוגזם, רוצה לראות אותו מנסה לעבור שחקנים בזכות המהירות שלו ומאיים יותר על השער.
אם מחר יש קלאסיקו אז כן, אני עולה עם בייל ולא עם רודריגו אבל ברור שזה ברירת מחדל ולא מעבר לכך. אגב כפי שזה נראה חאמס יישחק רק בגביע המלך אחרי שיחזור.

אם המצבים הנייחים ימשיכו להיות הכוח שלנו אז נישאר במאבק האליפות, אני באמת מרגיש שהאליפות השנה מונחת על הריצפה. אני מבסוט על ואלוורדה, לדעתי יש לו קצת מכל דבר - דריבל, מהירות, שכל, יודע לתקל, אני חושב שהוא גם כן מסוגל לשחק את האחורי ביותר ביום בו קאסמירו ינוח.

גם בפורום שלכם אתם לא מפסיקים? :wink:

אני דווקא חושב שוואלוורדה פורח ויפרח בעיקר לצד קשר 50/50 או הגנתי לצידו ולא כקשר אחורי בודד, קרוס לצידו עם קשר התקפי נוסף יהיה פרוץ מידי, אולי מודריץ’ לצידו עם המחוייבות והשחרור מלחץ שלו יעזרו לו במצב כזה.

2 לייקים