פוטבול :: עונת 2023-2024 צ'יפס נגד הניינרס

אחרי חצי שנה של לחכות הנה זה מגיע, המחזור הראשון של עונת 2018 מגיע אלינו בשעה טובה וסוף סוף כל התקוות והציפיות יתממשו או ילכו איבוד, נוכל להתחיל ללמוד מה יש לנו העונה ואיזה מהלכים באופסיזן עבדו.
אתן ממש משפט וחצי על כל משחק, מוזמנים להוסיף, להתחיל, להצית דמיון.

יום חמישי 3:00 פילדלפיה איגלס-אטלנטה פלקונס
משחק הפתיחה כראוי למשחק כזה יהיה בין האלופה לבין עוד קונטנדורית או לפחות אחת שרואה את עצמה ככזה. פילי תשחק בלי וונץ ואלשון ג’פרי, מעניין איך זה ישפיע.

יום ראשון 20:00
מיאמי דולפינס-טנסי טייטנס
טנהיל חוזר לשחק ומיאמי מקווים להמשיך להשתפר תחת גייס אבל כבר במחזור הראשון מחכה לה קבוצת פלייאוף מהשנה שעברה עם מאמן חדש (מייק ורבל) שרוצה לחזור לשם העונה.

מינסוטה וייקינגס-סן פרנסיסקו 49’S
מינסוטה עשו את הקיץ עם ההחתמה של קירק קאזינס ואנחנו נראה אם הוא מה שיעשה את ההבדל בקבוצה עם אחת ההגנות הטובות בליגה, המבחן הראשון שלהם יהיה מול גימי גראפולו וזה פשוט יהיה מרתק לראות איך הבחור שניצח משחקים בלי שום לחץ יתמודד מול ההגנה החזקה של מינסוטה.

ניו אינגלנד פטריוטס- יוסטון טקסנס
הפטריוטס יתחילו עוד עונה בדרך לפלייאוף וגם אני מצפה שיתחילו צולע כרגיל ויתחזקו ככל שהעונה תתקדם. קשה להמר נגד ביליצ’ק. יוסטון מהצד השני הראו יכולות נהדרות עם דשון ווטסון ובהחלט יתנו לו את המפתחות שוב להוביל אותם.

ניו אורלינס סיינטס-טמפה ביי באקנירס
הסיינטס עם צמד הרצים שלהם סובבו הרבה ראשים בעונה שעברה - יקוו שההגנה הצעירה תמשיך להשתפר, אמור ללכת להם די קל מול טמפה שתאלץ להסתדר בלי ווינסטון ב-3 השבועות הראושנים.

ניו יורק ג’איינטס-ג’קסנביל ג’אגוארס
הג’איינטס יגיעו עם התקפה נוצצת, אבל זאת שאלה גדולה מאוד כמה הם יצליחו לחבר את הכישרון שלהם ליכולת כשמול הקבוצה המפחידה מג’קסונביל זה לא יהיה פשוט בכלל, מהצד של ג’קסנביל הם רוצים לראות שבורטלס יצדיק את חוזה החדש שלו.

אינדיאנפוליס קולס- סינסטי בנגלס
הבן האהוב של אינדי חוזר למגרשים ואיתו גם הציפיות מהקבוצה, האם לאק יחזור לעצמו? מצד שי סינסנטי היא קבוצה שבכל עונה רוצה להגיע לפלייאוף אך נראה שמרווין לואיס קרוב לסופו אם הוא לא ינצח משחק פלייאוף בקרוב.

קליבלנד בראונס-פיטסבורג סטילרס
קליבלנד רוצה מאוד לשנות את הדעה שהם הבדיחה של הליגה וזה לא יהיה פשוט. מצד שני הם הביאו כמה החתמות בקיץ בדמות טיירוד טיילור וג’רביס לנדרי שאמורים לתת ניסיון ובגרות לקבוצה. בצד השני מגיעה קבוצה שמתעסקת הרבה בדברים מחוץ למגרש תודות ללביון בל ואף אחד לא יודע מתי הוא יתייצב, אך גם בלעדיו יש לסטילרס מספיק עומק כדי לנצח בקליבלנד.

בולטימור רייבנס-באפלו בילס
פלאקו ובולטימור רוצים לחזור לפלייאוף אחרי היעדרות של 3 שנים והוא יהיה חייב להיות יותר יציב כדי שזה יקרה, מנגד באפלו שאיבדה את טיירוד טיילור יפתחו את העונה עם ניית’ן פיטרמן שזכור לנו ממופע האימים שלו משנה שעברה.

ראשון 23:05-23:25
לוס אג’לס צ’ארג’רס- קנזס סיטי צ’יפס
לצ’ארג’רס יש ים כישרון והם מאוד מקווים להישאר מספיק בריאים כדי לחזור לפלייאוף ולהוכיח לכולם מה הם שווים כשהם בריאים. הצ’יפס החליפו את הקווטרבק שלהם ופטריק מהומס נראה כמו הדבר האמיתי בינתיים, תהיה לו משוכה לא קלה בפתיחת העונה וזה משחק ששווה לצפות בו.

וושינגטון רדסקינס-אריזונה קרדינלס
אלכס סמית, עשה את דרכו לבירה ויקבל את המפתחות של קבוצה שמאכזבת בשנים האחרונות. אריזונה תשמח לראות את דיוויד ג’ונסון חוזר לרץ שהוא היה לפני הפציעה וכמובן תקווה שסאם ברדפורד יצליח לשרוד בלי פציעות.

קרוליינה פנת’רס-דאלאס קאובויז
קאם ניוטון רוצה להתאשושש מעונה רעה, מקאפרי רוצה להוכיח את עצמו ולוק קיקלי רוצה שוב להיות דומיננטי כמו שאנחנו אוהבים אותו, למרות הפלייאוף קרוליינה שיחקה פוטבול לא טוב בחצי הראשון של העונה ותרצה לשחק יותר טוב במשך עונה שלמה. דאלאס תקבל עונה שלמה (בינתיים) מהרץ המחונן שלהם יחזקאל אליוט ויקוו שההגנה תמשיך להיות חזקה כמו בשנה שעברה.

דנבר ברנוקוז-סיאטל סיהוקס
קייס קינום הגיע למייל היי במטרה לייצב את עמדת הקווטרבק בדנבר ויהיה לו משוכה לא קלה כבר במשחקו הראשון כשסיאטל יגיעו לבקר. הם אמנם לא מה שהם היו פעם אבל אין ספק שהחזרה של ארל תומאס תתן את הבוסט למה שנשאר מההגנה האימתנית.

יום ראשון 3:20 גרין ביי פאקרס-שיקגו ברס
איזה משחק מחכה לנו בפריים טיים, יריבות ארוכה שהפכה ליותר ויותר מעניינת עם ההגעה של קאליל מאק לעיר הרוחות והחתימה של רוג’רס על חוזה חדש. לראות איך רוג’רס יצליח להסתדר עם הנשק החדש שלו ג’ימי גרהאם אבל הגנת הדובים טובה מאוד ויהיה מרתק לראות את המפגש הזה.

יום שני 2:10 דטרויט ליונס-ניו יורק ג’טס
מאט פטרישה הוא גאון הגנתי שהגיע לקבוצה הגנתית מהגרועות בליגה. ההתקפה שלו תהיה בסדר תחת סטאפורד אבל ההגנה שלהם תהיה חייבת להיות הרבה יותר טובה. להגנה של דטרויט יהיה מצ’אפ חלומי עם רוקי שיפתח בפעם הראשונה שלו אי פעם. הג’טס מקווים שההגנה תמשיך להיות טובה וסאם דארנולד יצליח להתמודד עם הלחץ של ניו יורק.

יום שני 5:20 אוקלנד ריידרס-לוס אנג’לס ראמס
אוקלנד זאת סימן שאלה גדול, הם נתנו חוזה עצום וארוך טווח לג’ון גרודן שמנסה לעשות ניקוי אורוות ובדרך לשם איבד את אחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה כדי לחסוך בכסף. דרק קאר יהיה חייב לקחת צעד קדימה ולהוביל את הקבוצה הזאת השנה כדי שהם יגיעו לאנשהו וג’ורדי נלסון יהיה שם כדי לעזור לו. מנגד הראמס שהראו כמה הם טובים בשנה שעברה רק התחזקו בקיץ עם שחקים כמו ברנדון וקס, אקים אליב, מארקוס פיטרס ונדומקן סו הם שחקנים מולים שמצטרפים לסגל המאוד איכותי שכבר היה בקבוצה ואני מאמין שהמשחק הזה יהפוך לגארבז’ טיים מהר מאוד.

לייק 1

יש שידור??? @effi

ערוץ הספורט בדרך כלל משדרים אבל אני לא יודע להגיד לך כרגע מה ומתי

כגודל הציפיות כך גודל האכזבות? משחק הפתיחה שאמור היה להיות מעולה בין 2 קבוצות שאמורות להגיע לפלייאוף איכזב מאוד והיה משמים למדיי. אטלנטה לא שיפרה את הבעיה הכי גדולה שלה מהשנה שעברה ועדיין התקשתה ברד זון תודות לקריאת מהלכים נוראית של מתאם ההתקפה שלהם. מצד שני ניק פולס הוכיח לכולם למה הוא המחליף ולא הפותח, משחק רע שלו והאיגלס יכולים רק לחכות לרגע שוונץ יחזור

הייתה תחושה כזו באוויר של מתי השעון ייגמר ואז נראה מי הפסיד יותר את המשחק. הפאלקונס מנש לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות, הנה מקרה אחד שזה עולה להם ביוקר. חוליו הוא חלק בפאזל אבל התקפה חייבת לעבוד טוב יותר ומגוון יותר. נס שלהם שיש להם גם את פרימן וגם את קולמן שעחד מגוונים להם את משחק הריצה…

כל זאת בתקווה שקיאנו ניל הסייפטי הצעיר לא סיים את העונה מוקדם מדי.

האיגלס מאוד חזקים, אם במשחק כזה הם מנצחים בלי וונץ וג’פרי, ובלי זאק ארץ’ על הילוך רביעי - מי יודע לאיפה הם יכולים להגיע שהחלקים החסרים יצטרפו.

2 תגובות אוחדו לנושא קיים: פוטבול :: סיקורי קבוצות - פרויקט לקראת עונת 2018-19

אני מבין קטן מאוד בפוטבול אבל מנסה לעקוב השנה, בינתיים רק ברמת התקצירים, השאיפה לתפוס השנה כמה משחקים שהם אשכרה לא הסופרבול.

בסופו של דבר רובנו צופים בספורט בגלל הסיפורים, אז הנה סיפור קטן ואולי עוד כמה יצטרפו. (החברה המבינים יותר מוזמנים לתקן אם טעיתי במשהו, ועל הדרך סליחה על “רידוד” הדיון לבסיס של הבסיס)

הקליבלנד בראונס הם הקבוצה הכי לוזרית בליגה. לא ניצחו משחק כבר כמעט שנתיים. להבנתי משהו כמו הקאבס בנ.ב.א בשנים ללא לברון רק אפילו יותר גרוע.

המצב היום היה בערך ככה: 1:20 לסיום המשחק, שזה קרוב יחסית לסיום המשחק אבל מספיק זמן, בפיגור 18-12 ובמצב של דאון רביעי ו5 יארד (מה שאומר שיש להם רק ניסיון אחד לעבור את 5 היארדים האלו) ועל קו ה50 יארדים, הקוורטרבק שלהם לא הלך על בטוח וניסה לשחרר מסירה קצרה, אלא נתן מסירה על חצי מגרש ישר לטאצ’דאון. בום, שיוויון 18-18. אני מנסה לחשוב על מקבילה בכדורגל, מניח שהדבר הכי קרוב בעיטה חופשית מ40 מטר דקה 90, במקום להרים לרחבה - לשחרר טיל לשער ולהכניס. זה לא רק מרשים טכנית, זה דורש ביצים של שור.

וכידוע אחרי טאצדון מקבלים בעיטה מ30 ומשהו יארדים עבור נקודה נוספת. זה מרחק סביר והאחוז הצלחה בליגה עומד על 95% למיטב זכרוני. הבועט zane gonzalez שכבר עבר יום לא משהו והחטיא בעיטה אחת כזו (ובעיטה נוספת ממרחק גדול יותר), ניגש לבעוט עבור היתרון … ופספס שוב. הבראונס הפסידו את המשחק כמובן, כשzane חברנו מחטיא גם את האפשרות האחרונה להשוות (ממרחק פחות טריוואלי, אבל עדין)

כל העניין הזה פשוט קורע אותי מצחוק.

תקציר כאן:

לברון לא משועשע:
https://twitter.com/YahooSports/status/1041434615267786752

סרטון חביב שמסכם את מצבם של הבראונז. סתם כך מדובר בערוץ אדיר שמספר הרבה סיפורים על פוטבול ובייסבול. תחפש את JON BOIS ביו טיוב

אגב, זה מצחיק שאתה מביא את הסיפור הזה דווקא בהקשר של המשחק הזה. בגלל היריבה של הבראונז, הניו אורלינס סיינטס. הסיינטס, עד שדרו בריז (הק"ב) ושון פייטון (המאמן) הגיעו באמצע שנות האלפיים הסיינטס היו העתק של הבראונז (רק להרבה יותר שנים) הם היו פרנצ’ייז סמרטוטי לגמרי. ואז ב2003 היה להם את אחד הסיפורים הטיפוסיים מהסוג הזה. מה שקרה אתמול לא היה כזה ביג דיל בסופו של דבר. גם אם גונזלאס לא היה מחטיא הסיינטס היו שמים את הפילד גול ומנצחים. הXP בגלל שינוי בחוקים לפני שנתיים היא לא אוטומטית ולא מעט מחמיצים אותה. אבל הסיפור הבא נחקק בדברי הימים של הסטוריית הפוטבול. וכרגיל אני אתן לחברי ג’ון בויז לספר אותו

היו אתמול 2 בועטים שהיו כל כך נוראיים שהם הפסידו לקבוצה שלהם 17 נקודות בסך הכל (גונזלס פספס 2 שערי שדה ו-2 בעיטות המרה והבועט של מינסוטה פספס 3 שערי שדה כולל 2 בהארכה). זה רק ממחיש עוד יותר כמה למצוא בועט ברמה גבוהה זה אולי דבר שלא מייחסים לו חשיבות יתרה אבל הוא קריטי

חבל שאדם ריינולדס לא עשה הסבה מראגבי לפוטבול…

לפני הכל - קליבלנד לגמרי בדרך להיות קביצה לגיטימית. אחרי עונות טנקינג המקבילות לפילידלפיה סיקסרס בכדורסל, יש שם ערימות של צעירים כשרוניים וקבוצה שחסרה רק מאמן טוב. ‘רק’ אני אומר? זה בערך הכל בפוטבול. ויו ג’קסון הוא מאמן רע מאוד. מה זה רע, גרוע. חסר מושג.

מה זה מאמן טוב? ובכן אנדי ריד הגאון מגדל לו ילד קיובי מהדראפט הקודם שעד עכשיו משחק כמו הול אוף פיימר. פטריק - פאקינג - מהומס מסר במשחק הראשון לשלושה טאצ’דאונס ללא חטיפה אחת, כשאתמול הוא ניצח את הסטילרס עם מופע של ששה טאצ’דאונס ואפס איבודים. זה מטורף! לא שיש חשש כלשהו שהחניכים של ריד לא יפשלו במאני טיים בינואר אם יהיו רלוונטים…

הנה החגיגה של מהומס

לייק 1

כן, נשבע שזה אמיתי אבל קליבלנד בראונס אחרי 6598423559 ניסיונות מצליחה לנצח בליגה.

בייקר מייפלד בחירה מס’ 1 הציל את המולדת כשטיירוד טיילור הבאיש את הדשא, ואפילו יו ג’קסון האדיוט ההין שמייפלד זה רעיון לא רע בכלל.

יש שם קבוצת פוטבול לגיטימית לגמרי. הטאנקינג של השנים האחרונות נותן את אותותיו.

לייק 1

במשחק המוקדם של המחזור החמישי ניצחו הפטס בפוקסבורו אץ הקולטס הפצועים 38-23. לא שהתוצאה מעניינת או מפתיעה מישהו.

עם זאת, רגע היסטורי היה כשטום בריידי מסר ברבע האחרון טאצ’דאון לג’וש גורדן. זה היה הטאצ’דאון מס’ 500 בקריירה המפוארת שלו והור נכנס למועדון של פייטון מאנינג וברט פארב. הם יהיו שלישייה לא לעוד הרבה זמן כשלדרו בריז יש עוד ארבעה טאצ’דאונס כדי להצטרף למועדון המכובד הזה.

כמו כן, בריידי מסר לטאצ’דאון לשחקן ה 71 בקריירהשלו ובכך קבע שיא ב NFL. כמה אתם מכירים מפה?


ואם כבר בהיסטוריה עסקינן, אדם ויניטרי - הקיקר שניצח לפטס סופרבולים, מקבע את מעמדו ב HOF כשהבקיע הכי הרבה פילד-גולס בקריירה וזה המשיך לטפס במשחק הלילה כשהוא עומד כרגע על 567 שערי שדה. שנה 23 שלו בליגה שהוא תיכף בן 46. אגדה!

וההיסטוריה שוב מכה!!

דרו בריז מנפץ את השיא הענק של פייטון מאנינג שעמד עד עתה על 71940 יארדים במסירה, עם מסירה לסמית על 62 יארד לטאצ’דאון!! מטורף!

מחצית שניה הוא משלים יום היסטורי עם הטאצ’דאון ה 500 שלו.

א-ג-ד-ה!

עריכה: מאזן הטאצ’דאונס שלו עדיין 499 וטעות בידי. זה הוא יגיע מן הסתם במשחק הבא.

מחזור פוטבול נהדר, מהפכים, משחקים צמודים, סאנדיי נייט מטורף ומאנדיי נייט עם רוג’רס הגדול, כל אלו נדחקים מעט לצד בצל פטירתו של בעליה של הסיאטל סיהוקס - פול אלן ז"ל.

איש יקר, מוביל שינויי דרך וממייסדי מיקרוסופט. המשחק של הסיאטל סיהוקס בלונדון במחזור האחרון (ניצחו 27-3 את הריידרס) היה החגיגה האחרונה של קבוצתו, אחת משלוש שהיו ברשותו. הסיאטל סיהוקס, פורטלנד בלייזרס והסיאטל סאונדרס.


גם גראיינט תומאס אלוף הטור דה פראנס השנה קפץ לפוקסבורו למשחק הנהדר.

פה העליתי תמונה שלו עם רוברט קראפט.

Ronaldo on his FB page:

“Can someone explain why they call this sport football, if it’s not a ball and you don’t play it
with a foot?”

the real ronaldo :slight_smile:

וואלה אני לא מבין מספיק בפוטבול כדי לנתח במדוייק את כל הגורמים שבגללם ההגנות כל כך דומיננטיות במשחק הזה, אבל דבר אחד צועק גם לעיניים הלא מיומנות שלי - הקוורטרבק של לוס אנג׳לס לא ברמה.

אפילו הפרסומות די גרועות השנה, ותכף מארון 5 במחצית, אללה ירחמו :frowning:

מישהו כאן מכיר מספיק את קבוצות הטופ כדי להעריך את הסיכויים בסופרבול 2024?
אני אוהד סן פרנסיסקו, מימי ג’ו מונטנה האגדי, המחליף הנצחי סטיב יאנג וכמובן מעל כולם ג’רי רייס (האורז שורף יותר כשהוא יוצא החוצה) והשנה פרדי מוכיח שגם הוא חומר להיכל התהילה, אבל מהומס הוא בפירוש הקוורטרבק המוביל בחמש השנים האחרונות, וקנזס העיפו את הקוצה הטובה השנה לדעתי (בולטימור), כך שנראה לי שקול מאד

פרדי לא קרוב להיכל התהילה, אפילו לא ל MVP. אבל פרדי הוא הרבה יותר מקיובי ממוצע בליגה כך שהוא אחלה לגמרי.

הסיכויים לא לטובתכם. הצ’יפס מחזיקים הגנת מסירה מעולה ויש להם את פט מהומס שיכול לעשות מחרא גלידה. בהנחה ופרד וורנר או קינלאו יצליחו לשמור 1 על 1 את קלסי (שהשנה הראה רגרסיה בעונה הסדירה, וחזר לעצמו בפלייאוף) כמו שעשה לבונטה דיויד מהבאקס לפני 3 שנים - אז יש לכם סיכוי.

כמו כן, שווה לשאנהן ללמוד לנהל שעון ולדעת לשרוף שעון, כמה שיותר זמן שההתקפה של הניינרס תהיה על המגרש ותתיש את ההגנה של הצ’יפס כמו גם תרחיק את מהומס מהמגרש - זה יהיה חתיכת מפתח בניצחון.

פט מהומס 4/5 מהסופרבולים האחרונים. 2 לקח, אחד הפסיד לבריידי. קשה להמר נגדו.