גביע הליגה 2020/2021 : דרבי בחצי הגמר

אמש נערכה הגרלת הסיבוב השלישי של גביע הליגה, הסיבוב בו נכנסות למפעל קבוצות הפרמייר ליג.

קיבלנו את רוצ’דייל מהליגה השלישית בבית, במשחק שיערך מתישהו, לא ממש אכפת לי מתי.

מה שכן חלף במוחי בעקבות ההגרלה היא התהיה עם מי נשחק במפעל הזה. ממוצע הגילאים בהרכב הפותח שלנו הוא 24. אין ממש צעירים לתת להם הזדמנות חוץ מגומז וצ’ונג, כי כולם בהרכב.

לשם שינוי, המפעל יהיה ההזדמנות של הזקנים לשחק, עם 2-3 צעירים שטרם פרצו לסגל הבכיר.
מניח שסמולינג וטואנזבה ישחקו בהגנה, אחלה ציוות בסך הכל. הבעיה שיהיו לצידם מי מהחמרים שיהיו כשירים - רוחו בשמאל ודאלוט (לא-חמר-בכלל אך פצוע) או דרמיאן בימין.
בקישור, פריירה ופרד יחד? מה אנחנו רוצים להפסיד בכוח לקבוצה ליגה י"ד? אולי גארנר יקבל הזדמנות לצד מאטיץ’ קשישא?
ובהתקפה, בדיחה עצובה. עדיף לשמור את גרינווד לפרמייר ליג, ברצינות. מי במקומו? גומז ו…? 3 עמדות שאין לנו שחקנים לשים בהן. אולי רובין ואן פרסי רוצה לחזור לכושר.

יוצא שהתואר הריאלי היחיד בכלל לא ריאלי.

לא ברור מה קורה שם , אבל ממשיכים לקצץ בסגל דיווחים על סמולינג לרומא וסאנצז לאינטר. עוד מעט נשאר בלי שחקנים על הספסל.

דווקא את סמולינג? האחרון שהייתי מעיף מבין הליצנים. לא הייתי מעיף אותו בכלל למען האמת, אחלה בלם שהחסרון המשמעותי היחיד שלו הוא משחק הרגל. גם את סאנצ’ז הייתי משאיר אבל נו, מקרה אבוד.

בגדול אתה צודק, אבל בחיי לא אכפת לי מי רק שיעיפו אותם מפה. אני חושב על יכולת המסירה של סמולינג ובא לי לבכות עד כמה עלובים אנחנו. השחקנים האלה מזהמים את הקבוצה שלנו כבר שנים ! מעדיף להיות עם סגל קצר לא רוצה הדרגה רוצה לקצץ.

אמש טוטנהאם עפה מגביע הליגה כבר בסיבוב הראשון בו משחקות קבוצות הפרמייר ליג.
סיטי לעומת זאת פתחה עם המחליפים הצעירים ראחים סטרילנג וגבריאל חסוס וניצחה 3-0.

אם המפעל הזה היה פעם המפעל בו לקבוצות הפחות טובות יש סיכוי, היום יש קבוצה אחת ששולטת בו, יותר מאשר שולטת בליגה. הפסד כמו של טוטנהאם במשחק חוץ עם ילדים בני 17 הוא לא דבר נדיר, אך הסגל של סיטי מייתר את הצורך בילדים והתכולים כרגיל הפייבוריטים הברורים לזכות שוב. למעשה, הפעם האחרונה בה לא זכו במפעל הייתה כי הגיעו לאולד טראפורד שבועיים אחרי שניצחו בו בליגה, ופגשו את ההרכב החזק ביותר של מוריניו וקהל שדוחף שניצחו 1-0 קטן.

אבל בכל אופן אנחנו משתדלים לא לוותר, בטח כשלפנינו משחק בית מול יריבה מליגה צ’. התצוגה העלובה ביום ראשון השאירה טעם כל כך מר, וחייבים ניצחון משכנע כדי להחדיר קצת אופטימיות במועדון השבור שלנו. ולא, אד וודוורד, 615 מיליון פאונד הכנסות לא מעניינים אותי.

שאלה קשה מאוד היא מי יפתח הערב בחוד. ראשפורד ומרסיאל בחוץ בוודאות, וטרם ברור אם גרינווד כבר החלים. אני מניח שאם הילדון לא יהיה כשיר, נראה את ג’סי לינגארד או ג’ון אושה בחוד.
גומז וצ’ונג צפויים לקבל דקות בדומה לחמישי שעבר, ובתקווה שרוחו ודאלוט כשירים (אין דיווח שלא, אבל אי אפשר לדעת איתם), הם ישחקו לצד טואנזבה ועוד מישהו, כי ג’ונס - הפתעה - היה פצוע בראשון.
פול פוגבה יקבל קצת דקות, בתקווה להכניס אותו לכושר אך לשמור עליו לקראת ארסנל בשני בלילה.

ציפייה: 4-0
מציאות: 1-1 פנדלים ועפים מהגביע
מציאות פחות קודרת: 1-0 לנו

לייק 1

קראתי את הזבל שהפה המלוכלך של וודוורד קישקש. הבנאדם מנותק לחלוטין מהקבוצה(ברמת הכדורגל) ומתחושות הקהל, עכשיו זה ברור כשמש, הוא המחלה של המועדון, ולצערנו זה לא הולך להשתנות בקרוב.

אני בתור אוהד יונייטד, מקווה לכישלון רצחני בכל הקטע הפננסי, אני מקווה שהזבל שאנחנו מציגים במגרש יפגע בכיס של הגלייזרים המחורבנים. אני רוצה שוודוורד יכשל בכל מה שהוא נוגע בו, אני מוכן לשלם את הסבל שזה ידרוש ממני כאהוד לצפות בקבוצה.

האפס הזה מתחבא מאחורי קרוסלת מאמנים שמתחלפת פה. הוא המילה במועדון והוא השמיד אותו לחלוטין ב6 עונות - זה בלתי נתפס. עכשיו סולשאר מאמן והצואה שאנחנו רואים היא רק בגלל אד הסמרטוט, מקווה שסולשאר לא ישלם את המחיר , מקווה שכולם יצודו את הטפיל הנתעב הזה.

אני כאוהד מוכן לשלם את מחיר ההשפלה של המועדון המפואר באנגליה, כדי לראות את הזבל הזה בחוץ.

אוהד אמיתי קונה מזוייף.

רק מזוייף. אם זה היה תלוי בי הייתי מונע מאוהדים ללכת למשחקים. כל דולר שמגיע למועדון נישדד על ידי הטפילים.

לא ברור לי איך האוהדים של יונייטד שהולכים למשחקים נותנים להם לאנוס את המועדון כל כך הרבה זמן מבלי לעשות כלום , הזוי.

אקסל טואנזבה קפטן. פוגבה פותח.

קצת הגזים אולה עם כל ה"וואי וואי תראו איך אני מקדם צעירים הנה עכשיו טואנזבה קפטן, הבן של דה חאה יחליף אותו בשער והנה עגלת תינוק פותחת באגף".
אבל יאללה שלפחות נבקיע יותר מגול אחד מה כבר ביקשנו

טואנזבה גדל ברוצ’דייל, זו פשוט מחווה לילד שמשחק מול הקבוצה מהבית.

איזה משמעות בכלל יש לקפטן מנצ’סטר יונייטד ? אשלי פאקינג יאנג הוא הקפטן שלנו בסוף הקריירה שלו…

חצי הוגשם. האם גם נעוף?

לייק 1

עברנו השפלה, אבל לא עד הסוף.

שוב ליבי עם סולשאר, אני לא מסוגל להאשים אותו במה שראינו היום, שלושת קודמיו הם ההוכחה לזה.

פוגבה הוא השחקן שעליו אנחנו בונים את הקבוצה ? זה פתטי כמו אד והגלייזרים. אין חוכמות כל עוד הם פה זאת תהיה הרמה שלנו - מקווה שסולשאר לא יהיה זה שיספוג את העונש.

רוחו הזה, אם לא היה טמבלול ופציע במידה שווה, יכל להיות שחקן. אני מאוד נהנה לראות אותו על המגרש.

התאכזבתי מצ’ונג שלא עשה שום דבר מול קבוצה מולה הוא אמור להיראות שווה, אם לא לככב. אבל בסדר, לא כולם מייסון גרינווד. איזה כיף של שחקן.

סך הכל קבוצה פח זבל מהרמה הגבוהה ביותר. כובשים בבית שער אחד גג, בחוץ לא כובשים כלום, לא משנה מי היריבה. מקווה שארסנל תבוא במוד התקפי כדי שנוכל לעקוץ במתפרצות את ההגנה המטומטמת שלהם, אם בכלל יהיו לנו שחקני התקפה עד יום שני. בכל אופן המטרות השתנו מטופ 4, לטופ 6, ועכשיו לטופ 10.

אני לא מבין מה כל הרעש סביב שחקני האקדמיה שלנו ? לא יצא שחקן מהאקדמיה שלנו מאז 1836, צ׳ונג ? זוועה , ואת זה ראיתי בכל משחק שהוא שיחק, אין לזה קשר לבוגרים/נוער זה מאוד ברור לעין שהוא לא שחקן כדורגל טוב כמו גירסא הרבה פחות טובה של ראשפורד. מדהים איך האוהדים ברחבי העולם אשכרה חושבים שהוא שחקן.

גרינווד לעומת זאת תענוג לעיניים, שם קל לזהות כישרון ועם עבודה נכונה אפשר להרוויח פה חלוץ על , התנועות שלו מאוד מזכירות את ואן פרסי, החל מההליכה שלו עד לבעיטה, הלוואי שגם המספרים.

אנדרייייאס פארייירה - wtf ? אם הוא יכול ,גם אני יכול. אני בדרך לנתב״ג קפיצה קטנה למנצ’סטר ואני בהרכב לארסנל.

אם היית ברזילאי היו מקבלים אותך.

לאנדראס יש שני דברים להציע - אחד, טכניקת בעיטת מצוינת שיכולה לעזור באיומים מרחוק ובקרוסים. אתמול הוא נתן מסירה מצוינת לרוחו במתפרצת, וסידר מצב שרוחו היה חייב לסיים.
שתיים, מוסר עבודה גבוה. הוא רץ המון, לוחץ, משקיע. הבעיה היא שהוא סתם רץ, סתם לוחץ ומשקיע לחינם. אבל זו לא אשמתו, משחק הלחץ שלנו פתטי. שחקנים לוחצים אינדיבידואלית ולא כקבוצה, כך שכשחקן שלנו רץ לסגור שחקן יריב, תמיד יש ליריב אופצית מסירה פתוחה, כי רק שחקן אחד שלנו לוחץ בזמן נתון. אני באמת תוהה מה קורה אצלנו באימונים. מרגיש שהם מתנהלים כמו שיעורי ספורט ביסודי עם מורה מחליף - קחו כדור תשחקו.

הרכב להערב:
רומרו
וואן ביסאקה, לינדלוף, מגווייר, רוחו, וויליאמס
מקטומיניי, פרד, לורד לינגארד
ראשפורד, ג’יימס

מנגד:
צ’לסי בברידג’.
ביי ביי גביע הליגה ושיהיה בהצלחה.

מבחינתי שיחזירו לנו 4 על ה4-0 בליגה רק שלא יהיו פציעות

ניצחון נוסף ?
מה קורה פה ? שוב ניצחון חוץ, שוב מצליחים לכבוש מעל שער, שוב פנדל…
איזה קבוצה מוזרה יונייטד הזאת.

דניאל ג׳יימס הוא ללא ספק הרכש הטוב ביותר שהיה לנו מזה שנים! אני אוהב את הילד הזה. אגב אני אוהב את רוחו אין לי מושג למה , אולי בגלל שהוא פסיכופט חסר רסן?

2 לייקים