אותה הגברת :: פותחים את הליגה עם תיקו 0 באנואטה

לקראת סוסיאדד

היא חוזרת! האלופה ריאל מדריד תפתח מחר (ראשון, 22:00) את עונת 2020/21 במשחק חוץ סופר-קשה באנואטה נגד ריאל סוסיאדד המוכשרת והמחוזקת בדויד סילבה. עוד ניצחונות סטייל הקורונה יתקבלו בברכה. אודגור ייכלל בסגל, סימן השאלה התמידי מסביב הזאר ימשיך לרחף וכך גם לגבי המערך של זידאן. הערכה: רודריגו ו-ויניסיוס יפתחו

image

הסגר במדינת ישראל התחיל חגיגית בראש השנה, וכרגיל, הכדורגל (תודה אלוהים, תודה) ישאיר אותי ואתכם שפויים (בסגר הקודם זה לא היה). ריאל מדריד פותחת עונה מחר וגם בלי הסנטיאגו ברנבאו והשאלה הגדולה מתי אחזור לאהובתי ספרד בעתיד – התרגשות תמיד יש. גם אם אדן הזאר שוב פצוע, או לא מראה סימני חיים, גם ללא גלאקטיקוס, גם אם זה היה הקיץ הכי משעמם שלי אבר כאוהד הקבוצה. באמת, דיווחים על האם סבאיוס יושאל לארסנל ומה קורה עם ברהים דיאס? לא לזה פיללתי!

רק פעם אחת בשנות ה-2000 (למעשה אפילו משנות ה-90) ריאל מדריד שמרה על תואר האליפות. זה קרה עם ברנד שוסטר ב-2007/08. הייתי משוכנע שזה יקרה עם מוריניו ב-2012/13 - וזה לא קרה. וגם לא עם זידאן ב-2017/18. וזו המטרה מספר אחת של הצרפתי כיום. הישארותו של מסי גרמה לכך שהרף לא יהיה ברצפה, בשביל כבוד ובשביל אליפות צריך לעבוד. אולם בפני זידאן עומדת משימה לא פחות חשובה – לשחק כדורגל יותר טוב, שלא יגרום לנו שוב לסבל ויהווה ממש כדור שינה. בעולם ללא הקורונה הברנבאו כבר היה מביע את זעמו על כל ה-0:1ים הגבוליים האלה. זה לא ה-DNA שלנו, אנחנו לא אתלטיקו מדריד. אנחנו נחזור לספוג, הסטטיסטיקה תתיישר.

לא יודע אם אפשר לראות שיפור ניכר עם החומר הקיים, אבל בוודאי ששינוי מתבקש. ההתחלה? שלושה שחקני התקפה ולא שניים. בנזמה וראמוס הם הסקוררים היחידים והזאר בדרך להיות הפלופ הכי גדול בהיסטוריה שלנו. נקווה שאחד הילדים הברזילאים יפרוץ - ויניסיוס או רודריגו מקבלים הזדמנות. האללה מדריד! (ראיתם, אף מילה על ראול, הגביע עם האזניים הגדולות או כריסטיאנו).

Con doblete de Benzema, el Real Madrid se proclama campeón de LaLiga española en la temporada 2019-2020 – Prensa Libre

Sergio Ramos, durante un entrenamiento del Madrid en Valdebebas


סטטוס ריאל מדריד:

ריאל מדריד אלופת ספרד מגיעה למשחק עם תלבושת חדשה ו פאץ’ יוקרתי מוזהב של הזכייה באליפות אשתקד. היא כמובן תרצה לפתוח את העונה ברגל ימין כפי שעשתה נגד אותה סוסיאדד באנואטה ב-2017 וכן בארבע השנים האחרונות, ואליפות היא מטרה בכל עונה בוולדבבאס כפי שאמר הקפטן ראמוס: “ריאל תמיד רוצה לזכות בכל התארים, נלך משחק אחר משחק”. אין ספק שזה היה קיץ לא שגרתי - קצרצר, ללא גלאקטיקוס ועם משחק הכנה בודד שהסתיים ב-0:6 על חטאפה - רביעייה לקארים. אנחנו נקבל בברכה ניצחון בסגנון העונה שעברה, את הכדורגל הטוב נקווה לימים אחרים, בהם הסגל מלא יותר.

בימים האחרונים התעסקו במועדון בעיקר באלה שהולכים - גארת’ בייל (“יש משא ומתן, זה עדיין לא חתום, אין מלחמות, יש אינטרס של שני הצדדים. כולם יודעים מה בייל עשה בקבוצה הזו, הוא הראה את האיכויות שלו והיה שחקן ספקטקולרי. אם הוא יעזוב - אאחל לו בהצלחה - לא שוחחנו”) וסרחיו רגילון וכן במסדר הפצועים. לגבי הזאר, נו, אתם יודעים. ייעדר מהמשחק כמעט בוודאות לאחר שלא התאמן, כך נמסר ב-AS, ואושר על ידי המיסטר… בכל מקרה היה נראה שזידאן היה מעדיף ‘לשמור עליו’, ממש רגלי זכוכית. המיסטר התייחס לבלגי: “הדבר החשוב ביותר הוא הרגשות של השחקן. העונה רק מתחילה. הדבר היחיד שצריך הוא שהזאר יהיה במאה אחוז, נמשיך לעבוד”. על אסנסיו, שקיבל את חולצה מספר 11 ולא כשיר אף הוא כרגע, אמר: “או.קיי, הוא מתאמן בנפרד. היה חשש מסוים לאחר שנפגע בנבחרת אבל הוא מרגיש טוב יותר. נפעל לאט, כשיהיה מכון הוא יחזור אלינו”. איסקו התאמן לאחר שסבל מנקע ועשוי לשחק.

את מרבית תשומת הלב תופס מרטין אודגור שעשוי לערוך הופעת בכורה דווקא נגד האקסית אם כי רבים הסיכויים שיפתח על הספסל (“הוא שחקן שלנו, כל מי שכאן הוא מהטובים ביותר, הוא יקבל הזדמנויות ואני סומך גם עליו”) . ההערכות היו שהוא קיבל תוכנית עבודה מיוחדת בגלל פציעה טורדנית אך הנורבגי התאמן כרגיל. כרגיל, תהיה זו אחת השאלות העיקריות כמו אשתקד - האם זידאן יגיע עם מערך ארבעת הקשרים (ופדה ואלוורדה גם עשוי להיות הרביעי, למשל), או שייתן מעט דרור לשחקני ההתקפה שלו - בעיקר הברזילאים.

זו ההזדמנות של רודריגו ו-ויניסיוס ג’וניור שאל תופתעו אם יפתחו. רודריגו פתח בסערה את החודשים הראשונים שלו בקבוצה הבוגרת, דעך והתניע מחדש במשחקים האחרונים בעוד ויניסיוס לא שמר על יציבות. בספרד בטוחים שהוא עומד בפני צומת דרכים, עונה קריטית. הוא וזידאן שוחחו, הברזילאי השאיר את האכזבה הגדולה נגד סיטי מאחור, כאשר לא עלה להתחמם אפילו. “שניהם זקוקים זה לזה”, נכתב במארקה. קשר הכנף פתח בהרכב רק 12 פעמים אשתקד. מי שנראה בכושר טוב הוא קארים שהרשית רביעייה והתלות בו שוב תהיה מוחלטת. את רשימת הנעדרים ישלימו מיליטאו, מריאנו ולוקאס גם בחוץ. יוביץ’, אגב, לפי הדיווחים, קיבל המלצה מזידאן לצאת בהשאלה לעונה אחת כדי לקבל דקות משחק בקבוצה אחרת.

זידאן אמר לקראת המשחק: “היה לנו מספיק זמן להתכונן לפתיחת הליגה הזו. הקבוצה ציפתה לזה. אנחנו יודעים שיש מצב לא פשוט בו הרבה אנשים סובלים ואנחנו ברי מזל עם היכולת לשחק כדורגל. אנחנו ידועים שעלינו להיות טובים ממחזור הפתיחה. אם נשחק טוב כקבוצה כפי שעשינו בעונה שעברה כשחזרנו מהנעילה - תהיה לנו אפשרות לנצח. כולם תחרותיים. אנחנו יודעים שזו שנה קשה”.

Real Madrid - Real Madrid Training - 19-09-2020

ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, סרחיו ראמוס ©, רפאל ואראן, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’| רודריגו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה

מה המצב סוסיאדד?

סוסיאדד מגיעה למשחק כשהיא נושאת על גבה עדיין את הסיום המאכזב של העונה שעברה. ערב יציאת הליגה לפגרת הקורונה הכפויה הקבוצה הבאסקית דורגה במקום הרביעי לאחר ששיחקה לא רע בכלל אך נכנעה בקאמפ נואו לברצלונה, ולבסוף כמעט החמיצה את המקום השישי, כשהפסידה ארבע פעמים ברציפות ובסך הכל ניצחה רק פעמיים ב-11 המחזורים שנותרו. בכל מקרה, לבאסקים לא היה זמן רב להתבאס, גם לא מעזיבתו של המנוע מרטין אודגור שנפרד אחרי עונה גדולה (במקום שתיים כפי שהיה בהסכם המפורסם) – כי סוסיאדד הייתה אחראית על אחת ההחתמות הגדולות של הקיץ – עם צירופו של דויד סילבה שהכניס את ספרד לטירוף לאחר עשור שעזב.

הקשר הוותיק שהגיע ממנצ’סטר סיטי חלה מקורונה וטרם שיחק אך שב לאימונים. בכל מקרה, סיכוי נמוך מאוד שיפתח בהרכב כפי שאמר מאמנו. “או.קיי, הוא התאמן לאחרונה והוא בריא פיזית, צובר קצב, הוא מוכן לשחק, רואים את הפוטנציאל שלו באימונים אבל יש גם לאחרים הזדמנות. הוא ייכלל ברשימת השחקנים. ברור שהוא ייתן לנו הרבה אבל לא בטוח שמייד”, ניסה המאמן אימנול להתחמק. אלה שייעדרו בוודאות הם הקשרים חוס זובלדייה שנפצע וכך גם הקפטן אסייר יירמאנדי כך שמרכז השדה יהיה מעט חסר. הקבוצה פתחה את העונה הנוכחית עם 1:1 מאכזב בוויאדוליד כאשר הצעיר רוברטו לופס מנע הפסד.

מיותר להזכיר את הכישרון הרב שיש לבאסקים בחלק הקדמי. וויליאן ז’וזה אמנם בדרך החוצה (“הוא איתנו כרגע אבל הרבה דברים יכולים להשתנות”, הבהיר מאמנו ), אבל כבש 11 שערים אשתקד, מיקל אוירסאבאל עם עשרה ואלכסנדר איסק שבלט נגדנו בגביע בברנבאו - כבש תשעה. סוסיאדד החזיקה במאזן בית טוב אשתקד עד לקורונה. גברה על אתלטיקו מדריד 0:2 בין היתר וסיימה בתיקו עם ברצלונה. בסך הכל רשמה מאזן 9-4-6.

המאמן שפע מחמאות לריאל על אף שלא ביצעה רכש בקיץ: “ריאל היא ריאל, בין אם ביצעה החתמות ובין אם לא. הסגל שלה כל כך טוב, ומי שכבר היה - מעולה. זו אלופת הליגה שתרצה לפתוח טוב את העונה ולנצח במשחק הבכורה שלה. הם יילחמו כי הם יודעים שלא קל לנצח באנואטה”. המאמן התגאה בכך שקבוצתו ניצחה את ריאל בשלושה מששת המשחקים האחרונים - כולל בגביע כמובן. על אודגור אמר: “מעדיף לדבר עליו לאחר המשחק, אבל אם אודגור עשה מה שעשה אצלנו, אז דמיין לך מה הוא מסוגל לעשות עם שחקנים ברמה של ריאל מדריד”. עוד הוא דיבר על המחסור באוהדים כמובן: “ההבדל הוא תהומי, לכולן, הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו, הם יוצרים אווירה נהדרת. אנחנו נשחק בשבילם”.

Imanol habla con David Silva, el primer día del canario en Zubieta,...

ריאל סוסיאדדהרכב משוער : אלכס רמירו| אנדוני גורוסבל, אריץ’ אלוסטונדו, דייגו יורנטה, אייחן מוניוס, רוברטו לופס, אנדר גווברה, מיקל מרינו, מיקל אוירסאבאל, פורטו (דויד סילבה), אלכסנדר איסק

היסטוריה ומפגשי עבר :

נתחיל מהעונה שעברה. מחזור 30 לאחר הקורונה, מאבק האליפות בשיאו. זידאן הפתיע עם חאמס בהרכב וריאל השיגה 1:2 סופר-קשה באנואטה. ראמוס כבש בפנדל, בנזמה הכפיל (70) במשחק עם לא מעט שערוריות שיפוט. שער מצמק של מיגל מרינו לא עזר. זה היה הניצחון הרביעי של ריאל בחמש שנים באנואטה, רקורד יפה לכל הדיעות ובכלל לאור המאזן ב-15 השנים האחרונות ריאל מחקה את האוברדראפט ההיסטורי. גם ב-2017 פגשנו את סוסיאדד במחזור הפתיחה. ללא כריסטיאנו הפצוע, ללא בנזמה – מי שלקח פיקוד היה בייל עם צמד נהדר, הראשון בנגיחה כבר בדקה השלישית מבישול של קרבחאל. אסנסיו כבש גולאסו בהקפצה בשער הבכורה שלו בליגה. ככה פותחים עונה, 2016-17. בייל בכלל אוהב את הבאסקים. כבש שער ניצחון סופר-חשוב ב-2016 אחרי בישול של לוקאס וכבש גם גולאסו ב-1:3 בעונת 2017-18 במשחק בו גם בורחה מאיורל הבקיע. ההפסד האחרון שלנו היה ב-2018-19, עם זידאן שחזר, כששער ענק של ברהים לא הספיק (2:1). בעשרת המשחקים האחרונים באנואטה ניצחנו שבע פעמים – מרשים, לצד הפסד 4:2 מוזר ב-2014-15 במשחק בו הובלנו כבר 0:2 מהיר בזכות ראמוס ובייל – ואז באה התפרקות.

Real Sociedad vs. Real Madrid: Score and Reaction from 2016 La Liga Match | Bleacher Report | Latest News, Videos and Highlights

המאזן ההיסטורי של ריאל באנואטה לא רע בכלל. ב-73 משחקים – 30 ניצחונות (41%), 21 תוצאות תיקו (29%) מול 22 הפסדים (30%), יחס שערים 115:126 לטובת ריאל מדריד. אחד הניצחונות הגדולים שלנו היה בעונת הדסימה 2013-14, לפני שהקבוצה זרקה את הליגה לפח. מחזור 32, 0:4 עצום – דווקא יירמאנדי כבש נגד האקסית רגע לפני ההפסקה, בייל הבקיע מהחצי ופפה ומוראטה (גולאסו) הוסיפו. רביעייה באנואטה הייתה לנו גם ב-2000-01 בערב גדול של פיגו. היה איזה 3:6 הזוי בשנות ה-60 אבל הניצחון הכי גבוה היה מאניטה ב-1992-93. בוטראגיניו, היירו, זאמורנו עם צמד ולואיס אנריקה הבקיעו.

המגרש לא האיר פנים לריאל בתחילת שנות ה-2000 עם שלושה הפסדים רצופים: 3:0 ב-2002, 4:2 במשחק העונה ב-2003 כשרונאלדו ופורטיו רק צימקו (תבוסה 4:2), ו-1:0 במחזור סיום הסיבוב עם קיירוש. זה הרצף הכי גרוע של ריאל שחזר על עצמו שלוש פעמים, וצמד גאוני של רונאלדו בעונת הלושמבורגו קטע את הנאחס עם 0:2. אנחנו נתמקד בחיובי, ורצף הניצחונות הארוך ביותר שלנו באנואטה הוא שישה, מ-1959 עד 1970 (בחלק מהזמן הבאסקים היו בליגת המשנה). עוד משהו ששווה לציין – הקאמבק של בקהאם עם קאפלו – מהיציע עד להרכב באנואטה ושער בכדור חופשי (2007) וגם אנחל די מאריה שכבש את שער הבכורה שלו במועדון בגולאסו ענק נגד סוסיאדד (1:2). לסיום, המאזן בכל משחקי הליגה: מרשים מאוד – 26:83 לריאל בניצחונות, יחס שערים 180:318 חיובי כמובן.

המאזן במחזורי הפתיחה ב-20 השנה האחרונות | מחר תערוך ריאל את הפרמיירה שלה לעונת 2020-21 כשתפגוש את ריאל סוסיאדד בחוץ. ליקטנו עבורכם את המספרים והתוצאות מ-20 השנים האחרונות, איך ריאל מדריד פותחת עונה? אז ככה, את אותה היריבה בדיוק פגשנו גם במחזור הפתיחה ב-2016-17. ריאל עלתה בהרכב חסר ובייל גנב את ההצגה עם צמד, הראשון כבר בדקה השלישית, בנגיחה, בישול של קרבחאל. אסנסיו כבש גולאסו בהקפצה. ריאל ניצחה בכל ארבע השנים האחרונות במחזור הפתיחה ובניטס היה האחרון שפישל עם תיקו מאופס נגד גיחון. ב-2017-18 זה נגמר ב-0:3 קל בריאזור על דפור, ב-2018-19 ריאל השיגה 0:2 ביתי על חטאפה משערים של קרבחאל ובייל. אשתקד זה נגמר ב-1:3 גדול בבלאידוס - בנזמה כבש מבישול של בייל, קרוס הפגיז גולאסו לחיבור חמש דקות אחרי שמודריץ’ הורחק, ולוקאס כבש אחרי מהלך קבוצתי יפה.

ב-20 השנים האחרונות ריאל ניצחה 14 פעמים במחזור הפתיחה, רשמה ארבע תוצאות תיקו והפסידה רק פעמיים. כמובן שהפעם האחרונה הייתה בריאזור, כשנכנעה 2:1 לדפורטיבו במגרש המנחוס ב-2008-09. מוריניו סבל ממנחוס גדול כשפתח שתיים משלוש העונות שלו עם תוצאות תיקו, אם כי בעונת האליפות 2011-12 ריאל פירקה 0:6 את סראגוסה בלה רומארדה עם שלושער אימתני של כריסטיאנו.

משחקים שכדאי לזכור - מהפך מאוחר נגד ולנסיה במחזור הפתיחה ב-2000-01, בהופעת הבכורה של פיגו, בשחזור גמר ליגת האלופות - ריאל פיגרה בדקה ה-77 אבל ניצחה 1:2. כעבור שנה ולנסיה נקמה וניצחה את ריאל 0:1 במאסטייה בהופעת הבכורה של זיזו בליגה. ב-2003-04 בקהאם כבש בהופעת הבכורה שלו בליגה נגד בטיס ורונאלדו קבע 1:2. ואם כבר הופעת בכורה, ווסלי סניידר הבקיע שער ניצחון מרגש בדרבי ב-2007-08 - ריאל פיגרה משער של אגוארו אחרי פחות מדקה, המלך ראול השווה ובסוף ההולנדי קבע מהפך. הגלאקטיקוס2 פתחו עם 2:3 קשה על דפור. ראול כמובן כבש את השער הראשון, כריסטיאנו הבקיע בפנדל ולאס דיארה, דווקא הוא - היה אחראי על ה-2:3.

2 לייקים

הלקרדה, הפנסיונר, אסנסיו, מריאנו ומיליטאו נשארים בבית. מרבין פארק ואריבאס מקסטיליה מקבלים צ’ופר.

בהצלחה לסרחיו ראמוס במסעו לעבר הפיצ’יצ’י של הליגה, ובהצלחה למירו בסגירת הבורות שהקפיטן ישאיר אחריו :muscle:

לייק 1

רק פעם אחת בשנות ה-2000, ולמעשה מאז שנות ה-90, שמרה ריאל מדריד על תואר האליפות. היו קבוצות ענקיות שלנו שנכשלו בזה, הפעם זו המטרה, חד וחלק, יחד עם שיפור איכות הכדורגל (אפילו בקצת). זה אפשרי לנוכח המצב של ברצלונה, וזה שמסי נשאר יגרום לנו להתאמץ כמו תמיד.
אפילו חשוב מזה, אבל - מהברנבאו במרץ חזרתי לבידוד של שבועיים ואז לסגר, הכדורגל הופסק. אני בן אדם ששלושה דברים מאפיינים אותו חוץ מהכתיבה - הכדורגל, היום והחדר כושר. כעת שוב הכל נסגר אבל הכדורגל תמיד איתנו, תודה אלוהים - תודה. “בלי הכדורגל…”, תשלימו אותי…אותי הייתי אדם עצוב וריק. מחכה בטירוף למשחק היום!

משחק פתיחה לא פשוט בכלל יש לציין, הסגל שלנו קצר בצורה מזעזעת. הייתי מהסנגורים הגדולים של הזאר אבל עצוב כמה זה היה צפוי שהוא ייעדר ולא הייתי שם את כספי שיהיה איתנו במחזור הבא. נשאר לקוות שאחד הברזילאים יבריק (זו באמת בקשה כל כך מוגזמת שרודריגו ייבקש קצת יותר את הכדור ו-ויניסיוס לא יהיה כה לוקה בחסר בבעיטה האחרונה?), עוד מוקדם מדיי לצפות לניסים ונפלאות מאודגור בהופעת הבכורה שלו ואין שחקן יוצר אחר על הספסל. אם זה לא שער של בנזמה אז אולי ראמוס במצב נייח, אחרת אין לי רעיון איך נבקיע. לדעתי המערך היום יגלה לנו קצת על התוכנית של זידאן השנה למרות שהזאר איננו - אם במשחק קשה כזה נגד יריבה איכותית (שלום לך דויד סילבה, גם איסק כבר עשה לנו צרות), נשחק עם שלושה שחקני התקפה - זה אומר משהו. לא אופתע אם נראה את פדה ועוד שלושה, אבל אני נגד.
ברוב המשחקים אשתקד ההגנה עמדה בצורה מופתית ולא ספגנו שער מהיר שגרם לסחרור ואובדן עשתונות (טוב, חוץ מבאיתיחאד). חשוב מאוד לפתוח את העונה ברגל ימין כפי שקרה בארבע השנים האחרונות, וכמו שהתרגלתי לומר בשנה האחרונה - קונה עוד 0:1 קורונה כזה, לכדורגל טוב נצפה ביום אחר.

סוף סוף כדורגל. מקווה שזידאן באמת יעלה עם ויני ורודריגו ולא עם מערך של 4 קשרים.

החשש העיקרי הוא שהשחקנים שלנו באים חלודים למשחק הזה. אנחנו רק עם משחק אימון אחד, מול הרכב משני של חטאפה. סוסיאדד באים אחרי 3 משחקי אימון ומשחק ליגה אחד. בדרך כלל בקדם עונה רואים פער משמעותי בחדות בין קבוצה שזה המשחק הראשון שלה אל מול קבוצה שכבר הספיקה לשחק 3-4 משחקים. נקווה שזה לא יקרה הערב. לפחות יש לנו כמה שחקנים שצברו דקות בנבחרות והורידו קצת חלודה.

Courtois; Carvajal, Varane, Sergio Ramos, Mendy; Modric, Kroos, Odegaard; Rodrygo, Vinícius y Benzema.

אודגארד פותח, קאסמירו על הספסל!

כיף לראות שלושה צעירים רעבים בהרכב, אבל אני לא מבין איך לא קאסמירו ולא ואלוורדה בהרכב? קאסמירו בחוץ בטוח בגלל איזה פציעה קלה, אין מצב שזידאן מוותר עליו מיוזמתו במשחק כזה. רק לא ברור איך ואלוורדה לא מחליף אותו.

קרוס-מודריץ’-אודגור זה קישור רך. נקווה שלפחות היצירתיות בהתקפה ובקישור תכפר על החיסרון בקשר דפנסיבי אמיתי.

תמיד כשבארסה ממנים מאמן חדש אנחנו מפסידים ונותנים לו התחלה קלה, במקום לנצח ולהלחיץ אותם. הגיע הזמן שננצח לשם שינוי ונעשה להם את החיים קשים.

כל כך ציפיתי לראות את אודגור בהרכב,אבל לא ככה,למה לא ליד קשר אחורי שייתן לו שקט לנהל את המשחק מקדימה?
אם קאסמירו פצוע ואלוורדה חייב לפתוח במקומו.

די כיף לראות את הנעת הכדור שלנו. חבל רק שזה לא מתבטא ביצירת מצבים אמיתיים. למרות המשחק היפה אין תחושה שאנחנו הולכים לכבוש שער.
המצב הכי טוב שלנו לא הגיע מהנעת כדור אלא ממשחק לחץ וכדור שהגיע ישירות לויניסיוס. בנזמה הצליח להחטיא את המצב שויני סידר לו. אחר כך החליק בעוד חצי הזדמנות שהייתה לו. מחצית חלשה מאוד של קארים.

הקרנות של קרוס לא משהו כבר שנתיים, אפשר לתת לאודגור לנסות מידי פעם.

קורטואה ממשיך ביכולת משנה שעברה.

ראמוס ללא שום צורך יוצא ללחוץ ליד הקרן היריבה ומשאיר בור בהגנה, למזלט דווקא וניסיוס ראה את החור וחזר והציל אותנו ממבוכה

7 לייקים

עונה חדשה בעיות ישנות…
אותה קבוצה כבויה, אותו קרוס שב 0:0 מקבל שתי מסירות ופשוט מחכה שיגיעו לו לרגל במקום לרוץ ולהתאמץ…
יש חי הרבה תלונות לזידאן, ההימורים שלו היום היו גרועים, החיחופים עוד יותר גרועים…
מיוראל ויוביץ היו חייבים להיכנס היום… לרענן את התתקפה…

מה עבר בראש של זידאן עם החילוף של מרווין? גם אלוהים לא יודע.

לייק 1

אממ…מי זה מרווין פארק?

שואל באמת. מי ומאיפה הבחור?

לא חושב שמיוראל ויוביץ היו אלו שיכלו להציל אותנו. מיוראל לא מספיק טוב, ייתכן שגם יוביץ אבל לכל הפחות הוא צריך שיקום ארוך יותר. זה מה שהסגל שלנו שווה.

אם בנזמה היה מפוקס יותר זה היה נגמר בניצחון. מי שרוצה ומסוגל להתעודד מזה שיתעודד.

זידאן מבואס מזה שאפשר לבצע חמישה חילופים

אני מאמין שזידאן עולה עם ההרכבים האלה בכוונהנכדי להראות לפרז שחייבים רכש דחוף להתקפה, הבעיה שתוך כדי הוא זכה באליפות…

מה זה כל הילדים האלה? לרגע חשבתי שאנחנו סניף של מכבי פ"ת ואנחנו מנסים לגלות את מנור סולומון החדש כדי לעשות עליו כמה גרושים.

היה זוועה, וניסיוס זוועה, רודריגו לא קיים, והדבר היחיד שהיה יותר גרוע מהמשחק שלנו זה החילופים של זידאן.

מה שכן ראמוס ממשיך להפתיע כל פעם מחדש, מהלך חדש שיהיה קרוי על שמו, בהתקפה מתפרצת הוא פשוט מפיל את השחק שנמצא בעמדה טובה לעשות תנועת עומק לקבלת הכדור, הציל ככה מצב טוב של סוסידאד.

אם בעונה של לופטגי כל גול היה כמו לידה, עכשיו כל חצי מצב לשער הוא כמו לידה. כשאודגור היה על המגרש לפחות הייתה כתובת ליעד אינטליגנטי. אחרי שיצא שני הברזילאים חירבנו הכל ויותר מידי התקפות התנקזו למנדי, שעדיין אינו מרסלו.

דווקא הקישור עם אודגור לפני קרוס ומודריץ’ עבד יפה מאוד. הבעיה היא בהתקפה.
טוב עשה זידאן שהחליף את הברזילאים, עדיף כבר קיצוניים סולידיים קלאסיים.

לא הבנתי את ההכנה למשחק של זידאן , בלי להשיים קשר אחד יצרתי בספסל , מעלה את שני הגרזניים שלו למשחק ביחד בתקווה לשחזור הגולים של קאסמריו בעונה שעברה .
הסגל של ריאל מאוד קצר , אהבתי את החשיבה על לשחק עם צעירים אבל חייב איזה שחקן משנה משחק מהספסל .

עדיין ?
הכדורים התנקזו אצל מנדי כי אף אחד לא טורח לשמור עליו כי הוא לא איום.

ובלי קשר, שחקנים כמו מנדי וגם וניסיוס הם הסוג שאני הכי לא אוהב.

לייק 1

יש צחוקים ויש חלאס. נמאס לי מכל הילדים האלו עם הסטאר קוואליטי של משה דץ שמתרוצצים לי בין הרגליים. עונה הבאה אמבפה או סאנצ’ו בהול, ועדיף את שניהם גם יחד. הגיע הזמן שנחזור להיות ריאל מדריד.

5 לייקים