הליגה האירופית 22/23 :: סביליה ברבע הגמר (חמישי 22:00)

קצת איבדנו את זה בסוף.
אחרי השער השני היו לנו כמה הזדמנויות מצוינות אבל השחקנים היו פזיזים ואז בא הגול ההזוי הזה של ראפיניה.

ראשפורד נמצא בכושר הכי טוב שלו בקריירה , אין כמעט שחקנים שיכולים לעשות את מה שהוא עושה.
אנחנו חייבים חלוץ בקיץ וטן האח חייב לשלוח את מרסיאל לאלף עזאזל , נשבר כבר מהפציעות שלו.

שואל שוב - רוצים את פראן? הוא לא נפצע לעולם.

אני מאוכזב מתיקו בקאמפ נואו ומרוצה מכך מאוד.

7 לייקים

ההופעה שלנו באופן מעניין הזכירה את המשחק של פרד. לפרקים קבוצה נהדרת שמבטלת את ברצלונה בביתה (פרד מחלץ כדורים מסוכנים, מבשל שער ופורץ קדימה מהקישור) ולפרקים קבוצה עם הגנה מפוזרת שמאבדת כדורים, קישור מפוזר שמאבד כדורים, והתקפה מפוזרת שמאבדת כדורים (פרד מפוזר ומאבד כדורים).
טוב לראות שהופעה כזאת מספיקה לתיקו וכמעט ניצחון מול ברצלונה בחוץ. הרף הנמוך בתקופת טן האח יותר גבוה מהרף הגבוה של עונות קודמות.
מבחינה אינדיבידואלית, עוד הופעה מתסכלת של וגהורסט האיטי שכבר נראה ברור שמקומו בבשיקטאש. סאנצ’ו גם לא הרשים ונשארנו עם שחקן התקפה אחד שעושה עבודה של שניים גם היום. איזו עונה מדהימה של ראשפורד פשוט תענוג. עדיין מדקה 75 היה פשוט גמור והיה צריך לצאת, אם כי אני מבין את טן האח כי המחליף היה אלאנגה.
קאסמירו חזר והיה מצויין וכדור נהדר שלו לפרד סידר את הגול הראשון ועדיין הטעות שלו הובילה לשער השני והוא כמעט גם כבש עוד עצמי. הוא גם צריך קשר לידו שקובע את קצב המשחק וזה ממש לא פרד. החיסרון של אריקסן ממשיך לבלוט.
ואן ביסאקה היה חוץ מווגהורסט הכי גרוע על המגרש, הוא לא בפעם הראשונה מתקשה מאוד נגד ריצות עומק לעומת האחד על אחד האהוב עליו וזה היה משחק שתפור על דאלוט שלא לגמרי הבנתי למה לא היה בסגל.
חוזרים מהקאמפ נואו בתוצאה יפה מאוד, מאמין בהחלט שאפשר לנצח בבית, וגם אם לא לא נורא.

5 לייקים

כמו בכל פעם שברצלונה פוגשת קבוצה מחוץ לליגה הספרדית האיטית היא מופתעת שוב ושוב כשמנגד היריבה משחקת מהר מאוד ולוחצת גבוה, היו דקות ששיתקתם לגמרי את ברצלונה, חטפתם שוב ושוב כדורים באזורים מסוכנים והבעיה שלא עשיתם מזה כמעט כלום, במיוחד במחצית הראשונה שהייתה איזה רבע שעה שכל כמה דקות חטפתם כדור באזור מסוכן ואז נתקעתם עם הכדור, חייבים חלוץ הרבה יותר טוב מהנוכחי ואז גם ראשפורד יבקיע יותר ממה שהוא מבקיע עכשיו.
פרד וביאסקה זה מתכון בטוח לבעיות

היה מוזר לצפות במשחק שאני רוצה ששני הקבוצות יפסידו אבל יודע שזה לא אפשרי וזה מתסכל, עד שראיתי את קסמירו ווראן בלבן בקאמפ נואו נגד ברצלונה והייתי בעדם.

3 לייקים

שתי יריבות גדולות יש באנגליה - מנצ’סטר יונייטד וליברפול. שיאנית האליפויות הגאה וסגניתה המקופחת.
שתי יריבות גדולות יש בספרד - ריאל מדריד וברצלונה. שיאנית האליפויות הגאה וסגניתה המקופחת.

קשר מיוחד נרקם בין שתי השיאניות הגאות. מנצ’סטר יונייטד סיפקה לריאל מדריד את דיוויד בקהאם, רוד ואן ניסטלרוי וכריסטיאנו רונאלדו. ריאל מדריד החזירה עם רפאל וראן וקאסמירו. יד רוחצת יד.
קשר מיוחד נרקם בין שתי הסגניות המקופחות - ליברפול נתנה לברצלונה את מסצ’ראנו ואת סוארז. ברצלונה נתנה לליברפול 142 מיליון פאונד תמורת תפוח אדמה ברזילאי.

והשבוע שתי היריבויות מתחברות על אדמת אנגליה. השיאניות הגאות פוגשות את הסגניות המקופחות. הספרדית את האנגלית באנפילד והאנגלית את הספרדית באולד טראפורד.

ריאל מדריד המשיכה למלא את חובותיה המוסריות כלפי חברתה השיאנית הבריטית, ופירקה לליברפול את הצורה, לשמחתה של ריאל עצמה אך לאושרה הרב לא פחות של מנצ’סטר יונייטד. הנימוס הבריטי מכתיב להשיב לריאל באותו מטבע, להעניק גם לחברינו בלבן מעט רגעי נחת, ולנצח את ברצלונה. יד רוחצת יד.

15 לייקים

האמת שחברכם בלבן מתחילים לחשב האם עדיף שברצלונה תמשיך בליגה האירופית כדי להגדיל את הסיכויים שיאבדו נקודות בליגה.

האמת היא שאתה מתחיל להזכיר את אוהדי ליברפול של תחילת שנות ה 2000…

אוהדי ליברפול של תחילת שנות האלפיים מוזמנים ליצור קשר עם אני של העשור האחרון ולקבל טיפים על איך לרדת על מנצ’סטר יונייטד.

5 לייקים

הבעיה שבשנים האחרונות קשה להתעלות על איך שאוהדי היונייטד יורדים על הקבוצה שלהם שפשוט ויתרנו, הוציאו את כל הכיף מהעניין.

אם כבר תלמדו ממנצ’סטר איך הם צחקו על האוהדים במשך שנים.
עדיף אם כבר ללמוד מהמאסטר

מצד אחד הגומלין של של 16 האחרונות יהיה 3 ימים לפני הקלאסיקו בליגה[אנחנו משחקים 4 ימים לפני הקלאסיקו את הגומלין מול ליברפול]וזה גם להראות את העליונות הספרדית באירופה עם ניצחון של בארסה על יונייטד.
מצד שני, אם בארסה זוכה הם פייבורטים לזכייה בגביע בצוותא עם ארסנל ולא יודע עד כמה המשחקים בחמישי ישפיעו על מאבק האליפות.

אם יורשה לי להוסיף צד חדש ושונה לדיון, אז רק רציתי להגיד שלדעתי זה די אירוני שמאשימים כאן את אוהדי יונייטד בזה שהם מתפארים בקבוצה שלהם, כי לאורך השנים האחרונות הם אלו שירדו על הקבוצה שלהם הכי הרבה.

לייק 1

הרכב:
דה חאה
ביסאקה וראן מרטינז שואו
קאסמירו פרד
ברונו בובו סאנצ’ו
ראשפורד

לשם שינוי יש בספסל כלים כמו גרנאצ’ו, אנטוני וסאביצר.

יש הרגשה שהולכת להיות אווירה מאוד מיוחדת הערב באולד טראפורד, כזו שלא ראינו הרבה שנים. היו לנו משחקים גדולים בעשור האחרון, כולל רבעי גמר אלופות אפילו נגד ברצלונה, אבל לא היה משחק כזה. אחרי המשחק בראשון טן האח צעק לקהל שיבואו חמים בחמישי והסרטון נהיה ויראלי, הוא גם התראיין, או לפחות פורסם ציטוט שלו, על הנושא גם לאחר מכן. בנוסף התמונה עם פרגי במסעדה מקומית פורסמה בעיתוי מושלם, והמועדון הודיע היום שיכבה את המוזיקה באצטדיון רבע שעה לפני הפתיחה כדי שישמעו את הקהל, החלטה שלא זכורה לי מהעבר.
לא יודע אם ננצח או נפסיד אבל אני מצפה לאווירה מחשמלת שתדביק את השחקנים, וכל עוד זה קורה - מה שיוצא אני מרוצה.

5 לייקים

אם נבוא באותה יכולת כמו בקאמפ נואו אז אנחנו אמורים לעבור .
אני עדיין לא חושב שיש לבובו מה לתרום היום אבל בניגוד למאמנים קודמים שהיו פה על טן האח אני סומך בעיניים עצומות.

אוהדים יתלוננו ויתווכחו וייללו על השופט, אבל ברונו פשוט מטומטם.

2 לייקים

למה מטומטמם? התחזות ברורה של באלדה, בהילוך החוזר ניתן לראות בבירור שבקושי יש מגע בין השניים, ולעיתים אף אין מגע. להאשים אותו בטמטום בגלל המהלך הזה יעשה איתו עוול.

אני לא מסכים.
לא הייתי קורא לזה פנדל ברור ואם זה היה נשרק נגד ברצלונה לא הייתי אוהב את זה אבל מכאן ועד התחזות יש מרחק.
ברונו השתמש עם הידיים בלי שום צורך והביא על עצמו את זה.

הידיים היו שם אבל הוא לא הפעיל כח על באלדה שגרם לנפילה שלו. באלדה זיהה את ההזדמנות והפיל את השופט בפח. ברונו הוא הקורבן בסיפור הזה, לא המטומטם. הוא גם מתחיל להתברר כגיבור הטראגי של המפגש הזה עם החמצות בצד השני.

ברונו המטומטם בסיפור הזה ללא ספק. שחקן עם הגב לשער לא מסכן אותך למה לשים עליו את היד ועוד ברחבה ?

2 לייקים