בטח שמתם לב ש...גירסת ריאל מדריד

בוא אחי טשואמני כלבה צרפתית שכיר חרב, לעומתו פדה זה ההגדרה של לב נשמה ולמות בעבור הסמל. איך שזה נראה לי נמאס לו לראות את הזלזול הבוטה במועדון ועלה לו.

נכון במועדון תקין זה לא היה קורה בכלל שזה מגיע למצב כזה, אבל אני מאמין לפדה שטשואמני ביץ׳, אין שחקן שמדמם לבן יותר ממנו בסגל.

2 לייקים

כן, כל זה נחמד ויפה, אבל רק עד שהוא משחק כמגן ימני…

5 לייקים

לא ממש מדויק כי הוא שיחק מגן ימני הרבה לפני העונה הזו. 15 פעמים בעונה שעברה למשל כולל משחקים מעולים נגד מנצ’סטר סיטי ואתלטיקו מדריד בליגת האלופות, בסה"כ קרוב ל-20, מי שהתחיל את זה לראשונה היה זינדין זידאן ב-2020/21 באנפילד נגד ליברפול.

העונה הזו הזיקה לו מאוד, מעידות שלא ציפינו להן, לא רק עכשיו אלא גם עם צ’אבי אלונסו וזה משכיח כהרף עין את החודשים האדירים שלו ב-2026, אבל אני בטח לא שם עליו X.

2 לייקים

ההסבר של פדה לאישפוז ממש הזוי ורק מחזק את הטענות שהיו מכות.

שיסביר בצורה הגיונית איך במהלך הויכוח הוא פגע עם הראש בשולחן.

שיסביר בצורה הגיונית איך חתך קטן במצח משבית אותו לשבועיים.


יכול להיות שריאל תצטרך להחליף יותר שחקנים בקיץ, ולא רק לחזק עמדות חלשות.

מנדי ורודריגו פצועים לתקופות ארוכות, ועכשיו לא ברור כיצד פדה וצ’ואמני יכולים להמשיך ביחד.

גם קרראס לא משחק מאז העימות עם רודיגר.

כבר קשה לי לזכור איזה שחקן ריאל לא מעורב בפרשה כלשהי. אולי רק פראן גרסיה.

3 לייקים

תן לי 11 פדה אני זוכה בטרבל כל עונה.

בדרך לטרבל, צריך לעבור שולחן אלים.

4 לייקים

השער של המארקה מה-13 במרץ, איך אומרים? “התיישן יפה לא?” וברצינות - אני עדיין ב-“טים ואלוורדה” מה שנקרא. לא שוכח את מה שנתן, הוא לא ‘מושלם’ כמו שחשבנו בפן ההתנהגותי. כמובן שההודעה שלו לא כנה אבל לי זה לא משנה ומה שיותר הפריע לי באמת זה מה שהיה עם צ’אבי אלונסו.

להגיד שרק פראן גארסיה לא היה מעורב במשהו (פה דווקא המועדון הרס לו והטיל וטו על מעבר לבורנמות’ בחורף אבל הספרדי גבר-גבר ומקצוען למופת כמו שכולם צריכים להיות) זה קצת מוגזם גם אם המצב חרא. פרלאן מנדי כל הזמן נפצע, אדר מיליטאו גם סבל מפציעות. לא קרה כלום עם ברהים דיאס, עם גונסאלו גארסיה, עם טיבו קורטואה - הנה שחקן בכיר, עם אנדריי לונין, גם עם דין האוסן שסתם שיחק גרוע בחלק מהזמן אבל זה לא פן משמעתי, גם טרנט בסדר בפן הזה הוא פשוט לא תרם מקצועית כמו שחשבו. ואפילו “הורדתי” את שחקני קסטיליה שאלבארו ארבלואה הפך לשחקני סגל לגיטמיים [סתם].

לייק 1

זה שבחר במרוקו במקום ספרד ? הייתה גם פרשה כלשהי בגמר נגד סנגל. לא זוכר מה.

מי? הוא צריך לקרוע כמה זוגות נעליים כדי שאני אזכור שהוא שחקן ריאל בכלל.

זה שלא היה מוכן לחזור לנבחרת כי רב עם המאמן?

היו דיווחים שיש לו מוסר עבודה נמוך מאוד וזאת הסיבה שהוא שיחק גרוע

פה תפסת אותי. אני באמת לא זוכר שום דבר על לונין.

כן, שכחתי ממנו.

אולי שכחנו עוד אחד או שניים מהסגל של 25 שחקנים. אתה מעודד שיש 4-5 שחקנים בלי בעיות מחוץ למגרש ובלי פציעות כרוניות?

הדבר היחיד שמעודד אותי לגבי הקבוצה הזו שגם העונה הזו נגמרת. אם בטירונות המפקדת לימדה אותי “גם בדקה הכי קשה יש רק 60 שניות”, אז גם בעונה הכי מחורבנת יש 38 מחזורי ליגה בלבד וגג סביב ה-60 משחקים…

אני אומר שאתה מגזים וזה טוב לכותרות, ואני מחזיק ממך אחד שבודק ושולט בחומר כי אתה כזה. אתה מערבב בין קבוצה לנבחרת כדי שזה יתאים לנראטיב שלך וקצת יגדיל את המספר שהוא אכן מביך. זה גם יותר משחקן או שניים, לא דיברתי על ג’וד בלינגהאם כי באמת היו דיווחים לגביו אבל אין הוכחות, מדויד אלאבה התעלמתי כי הוא לא שחקן כדורגל, כל מי שיש ולו ספק קטן שאני זוכר משהו - לי ציינתי.
לא רואה לנכון לקשר בין שחקנים פציעים לבין חדר ההלבשה הרעיל שלנו וכל החרא שצף לאחרונה. אדר מיליטאו נראה לי הכי מקצוען שיש, חזר פעמיים מפציעות אכזריות, העונה היה שחקן ההגנה המוביל שלנו חודשיים-שלושה.

הריב של טיבו קורטואה עם מאמן נבחרת בלגיה היוצא - כבר היסטוריה. הוא כבר חזר לנבחרת בחודש אוקטובר ובפגרת הנבחרות האחרונה לא שיחק בגלל הפציעה מה אפשר לעשות.

ברהים דיאס בעט פנדל כושל בגמר אליפות אפריקה אחרי הטורניר המצוין שלו, הוא שחקן שלנו מן הסתם אבל זה התרחש במדי הנבחרת, והוא בחר במרוקו מ-מ-ז-מ-ן, עוד לפני יורו 2024..

דין האוסן שחקן הגנה עם איכויות טובות מאוד בהנעת כדור וכדומה, יש לו ליקויים בסיסיים בהגנה, היה בתקופה חלשה, שום דבר מעבר.

אני עושה “מחאה שקטה” באינסטגרם ומגיב לכל הפוסטים של ריאל מדריד של תמונות מהאימונים וההודעה הרשמית וכדומה עם “No hay equipo”, אולי זה ישפיע.

סבבה, לא סופרים נבחרת , זה לא מראה על האופי של שחקן.

אז יש הרבה שחקנים שלא הסתבכו במשהו בריאל, לא רק פראן גרסיה. מספר דו ספרתי של שחקנים, וואו.

מי כבר הסתבך במשהו? רק פדה, צ’ואמני, קרראס, רודיגר, ויניסיוס, מבאפה, בלינגם, קרבחאל, אסנסיו וסבאיוס.

הפצועים התמידים מיליטאו, מנדי ורודריגו.

רק חצי סגל, לא כמעט כל הסגל. אתה צודק, אני סתם מגזים.

הקבוצה עוברת שנה מחורבנת אין ספק וחדר ההלבשה רקוב. אבל אתה עירבבת הרבה דברים. בסופו של דבר זה כנראה לא כל הסגל מלבד פראן גארסיה.

ברהים עשה את הבחירה שלו ובמרוקו הוא כוכב ומשחק ומבקיע. מקבל דקות שאין לו בקבוצה. האופי שלו? חסר סכין בין השיניים, שחקן מחליף עם תנודות ביכולת, אולי לא ווינר. הפנדל הזה עדיין רודף אותו ועדיין זה לא קשור ולא דומה בשום צורה לפיצוצים של שחקני הסגל עם המאמנים.

תחזור לתגובות עם פיטורי אלונסו ואחרכך מינוי ארבלואה. אנחנו לא ממש מופתעים. הוא סימן את הקלירקה הספרדית. ושוב בהינתן המידע שיש לי - אני לא מסכים עם מה שנאמר על ראול אסנסיו.

פרלאן מנדי מהעונה השנייה שלו בקבוצה הוא חרסינה. אולי הוא לא מתנהל טוב. לגבי אדר מיליטאו אני מניח שכן.

אני רואה מלא דיווחים על מה שהולך בחדר הלבשה של ריאל ואני יכול להבין את הסיפור. הוא גם נשמע הגיוני.

הפיצוץ לא התחיל עכשיו. עכשיו זה פשוט ההר געש מתפרץ.

זה התחיל עם צ׳אבי אלונסו. כמה שחקנים לא אהבו את השיטה-לא את הניתוחים הטקטיים, השיחות הארוכות ואת השיטות אימון שלו. שניים בולטים היו ויני שתמיד הוחלף, וואלוורדה שלא רצה לשחק מגן ימני. הם זלזלו בו ועשו לו בלגאן. כשהוא פוטר, זה יצר בעיות עם שחקנים שמאוד התחברו לתהליך שצ׳אבי מנסה לעשות בריאל, שכמובן אחד בולט זה טשואמני. לא סתם ואלוורדה וטשואמני התפוצצו אחד על השני. בסוף הם גם סוג של משחקים על אותה עמדה, לא?

לייק 1

לא. פדה לרוב מכסה את כנף ימין כי טרנט חלש הגנתית והוא גם עולה ותוקף (לא תמיד בחופשיות וכמובן באותו הזון כמו נגד מנצ’סטר סיטי). טשואמני ממש במרכז כקשר האחורי. שניהם באנקרים בהרכב כל עוד הם בריאים כבר מזמן. טשואמני חטף בוז אשתקד אחרי הסופרקופה והיה בכושר גרוע אבל תמיד שיחק.

טשואמני אכן ב"טים צ’אבי" ופדה ממש לא. אבל יש הבדל בין חוסר הסכמה ויחסים קרירים לבין שני אימונים ברצף של ריב וכמובן אלימות.

לייק 1

לא, זה כבר המצאה. תמצא לי את זה באינטרנט.

זה הריב עם ויסנטה בנבחרת. אפשר לראות שם את ראמוס ביחד מפריד.

הודעה רשמית מצד ריאל מדריד על סיום הפרשה. אין השעייה לאף אחד. פדה ואלוורדה ואואליאן טשואמני יספגו קנס של חצי מיליון יורו.

לפי המארקה הבוקר השניים כבר דיברו אחד עם השני והתנצלו. עוד דובר שזה הקנס הכבד שספגו שחקני הקבוצה איי פעם.

"ריאל מדריד מודיעה כי בעקבות האירועים שהובילו לפתיחת תיק משמעת אתמול נגד שחקנינו פדריקו ואלוורדה ואורליאן טשומני, שניהם הופיעו היום בפני חוקר התיק. במהלך החקירה, הביעו השחקנים את צערם העמוק על מה שקרה והתנצלו זה בפני זה.

"הם גם התנצלו בפני המועדון, חבריהם לקבוצה, צוות האימון והאוהדים, ושניהם העמידו את עצמם לרשות ריאל מדריד לקבל כל עונש כלשהו שהמועדון ימצא לנכון.

בהתחשב בנסיבות אלה, ריאל מדריד החליטה להטיל קנס כספי של חמש מאות אלף יורו על כל שחקן, ובכך לסיים את ההליכים הפנימיים המתאימים".

אורליאן טשואמני מתנצל גם הוא בסטורי באינסטגרם:

בדיחה שזה רק קנס כספי

שווה לראות את מה שזידאן, קרוס, פיגו ומרסלו אמרו בעקבות ההתנהלות שיוצאת החוצה.

צריך מהפכה בסגל הרקוב הזה

לייק 1

על מה הם קיבלו קנס? ואלוורדה לא הוציא הודעה שהוא קיבל בטעות מכה משולחן?

10 לייקים

וואלה לא ידעתי שהיה משהו עם ויסנטה. אם אני לא טועה היה מקרה דומה עם דויד סילבה אלא אם כן אני זה שהתבלבל י וזה היה בעצם עם ויסנטה.

הנה עוד אחד שמנרמל פגיעה בשולחנות.

תתבייש לך.

7 לייקים

קשה לי להאמין שלא נראה את צ’אבי אלונסו וצ’ואמני ביחד בליברפול בעונה הבאה. שני מעברים שגם ככה היו מדוברים פה ושם בעבר.