זה רשמי :: קרלו אנצ'לוטי שוב איתנו

תרד הביזאר, בסוף זה שוב אנצ’לוטי

הבשורות הטובות הן שקרלו ילך בדצמבר ואז לא תהיה ברירה למנות את ראול, שיהיו לו גם נסיבות מקלות כמו שהיו לזידאן ב2016.

5 לייקים

כשאנצ’לוטי אימן בבאיירן, השחקנים אירגנו מאחורי הגב שלו אימונים נוספים כי הם הרגישו לא מאומנים מספיק. זה קרלו אנצ’לוטי בשבילכם.

מצויין להזאר ומרסלו, הם יארגנו ערבים בשווארמת חזאן במקום

כתבה מאוקטובר 2017
Robben, Neuer, Müller and Boateng as well as Lahm and Alonso last season complained to the Bayern board about Carlo’s training methods. They felt he didn’t improve the team or the players. Robben specifically said his son received better training with his youth team than Bayern did with Ancelotti. When the players organized individual training sessions on their own, Ancelotti forbade them. Players then moved to a different location for those training sessions.

His fitness coach was smoking in the locker room and didn’t do sufficient warm-up training (according to Kicker: Sometimes only 3 minutes).

Ahead of the game against PSG, for the first time (!!) during his tenure in Munich, video analysis were made, but their results didn’t enter the preparation for the game.

There was no in-game coaching. All Ancelotti told them during the draw against Wolfsburg at HT was “you have to watch out better”.

לייק 1

אנצ’לוטי נכשל בגדול מאז התקופה שלו פה.
הצליח להיות מפוטר בבאיירן בעונה השנייה שלו שם בחודש ספטמבר. כמה רע צריך להיות כדי להיות מפוטר חודש לתוך העונה, בקבוצה שלוקחת אליפות עוד לפני שהעונה מתחילה…
פוטר גם מנאפולי. והעונה איכזב באברטון שאחרי השקעות גדולות סיימו רק במקום העשירי.

אין שוב סיבה להחזיר אותו. כרגע אנחנו צריכים מאמן שיכול להקנות שיטת משחק לקבוצה, אנצ’לוטי לא טקטיקן. אנחנו צריכים מאמן שיודע לקדם צעירים כי זה מה שיש לנו, קרלו מעדיף לשחק רק עם הכוכבים המבוגרים ולא עושה רוטציות. איך הצעירים ישתלבו או יתקדמו בדיוק תחתיו?

בפעם הקודמת שאנצ’לוטי הגיע הוא קיבל סגל אדיר וקבוצה עם יסודות אימון טובים שירש ממוריניו. הבעיה הייתה חדר הלבשה מסוכסך עם המאמן ובינו לבין עצמו. אנצ’לוטי ידע לפתור את הבעיות, ליטף את הכוכבים וזכה בליגת האלופות. עכשיו הוא מגיע לסגל פחות טוב משמעותית, בלי שיטת משחק, כוכבים שגמרו את הסוס וצעירים שצריך לקדם. אנצ’לוטי לא מתאים לשום דבר שאנחנו צריכים כרגע. הוא גם לא הפרסונה שידרוש מפלורנטינו חיזוק. מה שייתנו לו ייקח ויגיד אמן. ועוד נותנים לו חוזה לשלוש שנים כאילו לא ברור שיצטרכו לשלם לו שנתיים וחצי פיצוי אחרי שיפטרו אותו…

2 לייקים

פרז פשוט מתעקש להשאר בשחור לבן. אז כשהבאנו את אנצ’לוטי הייתה לנו קבוצה מדהימה שבנה מוריניו והיה צריך עוד טאצ’ קטן לפינישים ולהנות. היום צריך מאמן שדופק על השולחן, דורש שחקנים, בונה כאן משהו חדש.
@titi_camara לא, קרוס ומודריץ’ כבר לא בגדר כוכבי על היום כי היכולת שלהם נראית מדהים לצד השחקנים שלצדים אבל אנחנו רואים כמה הם לא מספיקים לנו כשנתקלים ביריבות שקצת עומדות נכון (מספיק להסתכל על חטאפה בטיס ובילבאו, ועל צ’לסי למשל אין בכלל מה לדבר שלא עברנו את החצי כמעט)

אבל זו הסיבה שהוא בחר באנצלוטי. הוא לא רוצה מישהו שדורש מהסיבה שהוא לא יכול להיענות לשום דרישה.
מה שעצוב שאף קבוצה רצינית לא חושבת בכלל על הכיוון שלו, רק פרז.

גם בשנתיים אצלנו זו לא הייתה הצלחה מטורפת (ביחס לכוח של הקבוצה אז וההרכב והסגל המטורפים שעמדו לרשותו. הבסיס מימי מוריניו+קרבחאל, איסקו, בייל) וכשלנו מול ברצלונה ואתלטיקו בליגה - נקודה מ-12 בעונת הדסימה ושלוש מ-12 לאחר מכן. רק בדיעבד הבנתי כמה זה בלתי נסלח שלא זכינו באליפות. חיכינו יותר מדי עם אלגרי וזה חבל מאוד. מי האמין שהחדשות הכי טובות של הקיץ הן שלוקאס ואסקס קרוב לחתימה (זה הדבר היחיד שנשאר לפי מה שדווח בספרד פה אחד) עד 2024.

צודק, פליק החליף את קובאץ’. בכל מקרה בתקופה הזו אנצ’לוטי הספיק לפשל בנאפולי ולהוציא 0 עגול מהרכש היקר בהיסטורית המועדון, אפילו תחת גאטוסו הוא ואינסיניה נראו הרבה יותר טוב.

לא היה לו את דייויס וגורצקה אבל היה לו את רוב כוכבי באיירן של פליק+ מה שנשאר מרובן(לא הרבה) וריברי(דווקא לא מעט).

אנצלוטי חוזר באופן רשמי

זוועה של החלטה בעיני. אני חושב לפחות שראול יכול לסרב לכל הצעה שמגיעה לו מגרמניה, הוא יהיה מאמן ראשי עד סוף העונה.

6 לייקים

אחרי שפרז שריין את עצמו לעוד ארבע שנים, הוא בטוח במקומו מספיק כדי להוביל אותנו לבינוניות בלי שיפריעו לו בדרך.
אוהדי ברצלונה שבקהל, איך מבצעים הצבעת אי אמון?

2 לייקים

מאז הפיטורים של סולארי אנחנו אשכרה חוזרים בזמן בסדר כרונולוגי הפוך מבחינת המאמנים שפלורנטינו ממנה. המאמנים הבאים שלנו יהיו מוריניו ופלגריני, תתכוננו.

לייק 1

🤦
תמיד יש פעם ראשונה להשתמש באימוג’י הזה

ועוד 3 שנים, לא להאמין שזה מה שהשם ריאל מדריד במתכונתו הנוכחית מסוגלת להביא, מביך. בכל מקרה מתחיל להרגיש שזו שירת הברבור של פרס. אני אוהב את הבנאדם מוקיר כל דבר שעשה בשבילנו אבל צריך להגיד שמאז ההימור על עזיבה של כריסטיאנו וההתרה של הקבוצה בידי ילדים אלמונים וכוכבים מזדקנים עברו כבר 3 שנים ובפרק זמן הזה יש לנו אליפות 1 בלבד וזה לא מול יריבות בשיאם בלשון המעטה, אם נוסיף על זה את סיפור הסופליג המשונה ושלל האכזבות של האוהדים מהעזיבות של הכוכבים המצב לא מבשר טובות מבחינתו במועדון כמו ריאל מדריד גם אם קוראים לו פרז. זה מתחיל להרגיש כמו אחד שמנסה להחזיר תהילת עבר בכל מחיר. אם הוא היה כנה עם עצמו ועם האוהדים שאין כסף הוא היה מביא מאמן שמאמין ומומחה לבניית קבוצה לטווח ארוך ולא אחד שהמילה רגרסיה תופסת אותו כבר באמצע הדרך וגם ככה זה אף פעם לא היה דרכו. עצוב בשבילי כי זה לא אותו האדם שהערצתי.

אני מופתע ומאוכזב כמו כולכם, אבל אם רוצים ממש בכח אפשר לנסות להעניק לפרס חשיבה אסטרטגית: אין כסף למהפכה, זה מה יש, אז לפחות ניתן לזידאן לעניים לנסות להמשיך לסחוט את המיץ.

אני מאוד מרוצה, בחירה יותר טובה מכל השמות שהוזכרו.

הבחירה באנצ’לוטי כמעט גורמת לי לקוות שאופ"א תממש את האיום ותרחיק אותנו מליגת האלופות לעונה הקרובה. פחות משחקים לסבול…

המאמן שלא ניצל את הסגל הכי טוב שהיה פה אמור להוציא משהו מהחבורה המקרטעת הזאת.

נתנחם בדבר אחד: מכאן הקיץ הזה רק יכול להשתפר.

3 לייקים

ואם הלאנד נוחת פה עוד שבוע?
ואם אחרי היורו הוא מצליח למכור את הזאר ב60 מיליון?
היום 1 ביוני, יש 3 חודשים מלאים לחלון ההעברות, בוא נראה מה יקרה.