רכבת הרים אדומה כחולה: סיכום עונת 21/22 בברצלונה

חנן תיקון קטן המשחק מול סלטה היה אחרי קומאן. הוא מספיק עשה חרא לא צריך לתת לו יותר :slight_smile:

בוסקטס השחקן הכי חכם שמשחק כדורגל וגם העונה הוא היה בליגה משל עצמו. השריד היחיד של הפפ-טים שעוד מבין איך צריך לשחק כדורגל.

תאכלס? די מאכזב. אותי פחות מעניין מקום שני. אין עדות לכך שהוא לומד את היריבות, לא נראה שיש לו יותר מרעיון אחד וגם את הרעיון האחד שיש לו הוא לא מצליח ליישם ליותר מכמה משחקים. הקבוצה לא הראתה מחויבות, לא שמרה על רמה אחידה, המון שחקנים פצועים או לא בכודר ל-90 דקות, חילופי זרוק והתפלל, הקפאת שחקנים…

לקח לנו את מסי. יחרב ביתו.

לנגלה, אומטיטי, דסט, מינגסה, סרג’י, טמבלה, לוק, ממפיס, ברייטווייט ובטח שכחתי כמה.

ריקי. הקשר היחיד שמבין איפה קשר צריך לשחק ומה התפקיד של קשר ברסאי. הייתי עובד איתו על פיזיות (עד כמה שאפשר).

מגן ימין ומגן שמאל. מגן ימין ומגן שמאל. מגן ימין ומגן שמאל.

יש שורה יפה של AJJ שאומרת

Hope is for presidents
and dreams are for people who are sleeping

אני לא נשיא ולא ישן אז הדבר היחיד שאני רוצה זה שנתחיל לשחק כדורגל נכון.

לייק 1

אז זה היה מיד אחרי חילופי המאמנים? זכור לי שזה היה לפני השינוי שצ’אבי החיל על הקבוצה.
בכל מקרה תחת קומאן היו הרבה משחקים לבחור חח

לא חושב שיש באמת פה הפתעה גדולה. פדרי פדרי פדרי. ופאטי סתם בגלל שאני אוהב אותו תתבעו אותי.

נפילת העונה שלכם?

קומאן. הביך את עצמו ואת השם הטוב שלו.

משחק נגד אתלטי, עד ההרחקה של אלבס. אולי המשחק השני הכי טוב שלנו השנה. אלבס הוכיח שהוא גם גאון וגם טיפש באותה נשימה. איזה הרחקה הזויה שלו. והיה כיף לגרום לסימואנה (שאני מאוד מחבב) טיפה שיעור בצניעות.

באמת תחרות קשה. אבל המשחק נגד פרנקורט שהחל את הקריסה (פדרי נפצע אז) נבחר, מעבר לאסון הספורטיבי, הקלון והבושה שנגרמה לקבוצה בגלל שהאוהדים מכרו את הכרטיסים שלהם זה משהו שלא ישכח לעולם. הם גם לדעתי אחראים במידה לא קטנה על ההדחה. אחד המשחקים הבודדים שאני מאשים בהפסד את הקהל ולא השחקנים.

עבר את המבחן בציון מספיק בקושי. לרגע נדמה שהוא יקבל מצטיין ולקראת הסוף התחיל לקרוס. יש המון נורות אזעקה שנדלקו . מה שמדאיג מבחינתי. זה עודף כבוד ל “אמיגוס קלאב” תגובה לקויה לארועים במשחק. וגם ניהול פנקסי חשבונות מיותרים עם שחקנים מסוימים (אדאמה)

בגדול, אם לא היה את החודשים המעולים שלנו לא הייתי יוצא עם טעם מר מהעונה הזאת כי הציפיות שלי היו בריצפה.

עדיין אני חושב שהוא הרויח את העונה הבאה לקבל שקט ותמיכה מאיתנו. אבל שהיה ברור שנה הבאה המאני טיים האמיתי מתחיל. הוא יצטרך להראות שהוא יכול לסחוב אותנו ליותר מכמה שבועות.

הבנתי את ההחלטה שלו על מסי וקיבלתי אותה (למרות שלדעתי הוא היה צריך לעשות את זה יותר בקלאס) התחיל טוב מאוד את העונה עם המון סדר והורדה של השכר של השחקנים. החלון של ינואר היה הברקה אדירה שלו (ושל אלמיני). המינוי של אלמיני זה מינוי מעולה שלו הוא החזיר לי את האופיטמיות. אבל לצד זה, לדעתי היו לו גם טעויות. הפיטורים של פימי מברצלונה ב היו שטות מוחלטת שלו (קיטרו פה על ההפסד בפנדלים של פימי לכו תבדקו את הביצועים של בארסה ב השנה…) הביא מאמן כושל בתור מחליף לפימי והבונוס פימי עובר ללאס פאלמס ומציל אותם מירידת ליגה עד כדי שהם התקרבו לפליאוף של העלייה…

את דמבלה ורוברטו אני מפיל את האשמה יותר על צאבי.

לגבי קומאן, בזמנו, גם אני לא הייתי בעד לפטר את קומאן באמצע העונה, כי לא ראיתי מחליף מתאים לקומאן, אז קשה לי לבקר אותו על זה . אני לא יודע אם היה בכלל כסף לפטר את קומאן בהתחלת השנה. אז אני משאיר את זה לשיפוט של אחרים פה.

אני לא הייטר של לאפורטה, זה מגוחך . אבל אני גם לא פאנבוי שלו. היה הנשיא הכי טוב של ברצלונה בזמנו זה נכון . עכשיו זה תקופה חדשה . אני ישפוט אותו על פי ההשגים או הטעויות שלו בקדנציה הזו.

ללא ספק, פיקה, בלי להתעסק ברכילות, השנה וזה גם בתקופה הרעה של קומאן, הצליח לחזור ולהיות סלע בהגנה. אבל אני חושב שהמצב הרפואי שלו מחייב אותנו להבין שהוא לא יכול להיות יותר הבלם מספר אחת בשנה הבאה. שנה הבאה זה נראה לי הפרידה שלו. הלואי שיצליח לפרוש כמו שמגיע לו עם אליפות.

טר שטגן, למרות תקופה לא רעה שלו באמצע העונה , מגלה חוסר יציבות ומשהו בו כבה. אני מאוד מודאג מזה.

ריקי פוץ. כולם יודעים שאני מחבב אותו אבל לדעתי אין לצאבי משהו אישי נגדו וזה יותר משהו שקשור להתנהגות לא ספורטיבית. שיצא בהשאלה ושהיה לו בהצלחה במועדון אחר שנה הבאה.

ארואחו פיקה בוסקטס פדרי גאבי פאטי דה יונג טר שטגן (למרות הכל כי עדיין שוער קשה מאוד למצוא) זה באנקר בשבילי . כל השאר אם יגיעו הצעות טובות והיה להם מחליף לקחת .

אלבס רק אם ברור לו שהוא שחקן ספסל והוא בסדר עם זה.

לוק דה יונג, אם סביליה היתה מסכימה לתת לנו אותו בזול והוא במשכורת נמוכה והוא לא דורש להיות שחקן פותח אני לא יתנגד להשאיר אותו בתנאים האלו. הוא תמיד אופטימי ושומר על מקצוענות ולויאליות למערכת. הפתיע אותי לטובה. גם שחקן יותר טוב ממה שנותנים לו קרדיט.

השחקנים הבאים צריכים לעזוב אבל אין לי שום דבר אישי נגדם הם רק לא מתאימים לברצלונה:

בריטויט ממפיס דסט מינגוסה נטו לנגלה רוברטו ופיאניץ

שחקנים שאני מתעב ורק רוצה שיעזבו את ברצלונה ואותנו במנוחה:

אומטיטי ודמבלה.

גרימאלדו רק מחכה שנחטוף אותו. הוא לא אמור להיות יקר ויש לו גם סעיף שיוזיל אותו. באמת שלא מבין את הדילמה פה.

לגבי השאר לא עוקב יותר מידי אחרי כדורגל עולמי (חוץ מאיאקס ) בשנה שנתיים אחרונות אז אני לא יזרוק סתם שמות פה. בעיקרון חוץ מהדני של צלסי צריך עוד בלם ושתי מגנים, אחד בכל צד. צריך להשקיע קודם כל בהגנה.

אני מתאם ציפיות, רוצה לראות כדורגל יותר טוב ויותר יציב. ושנחזור להיות פאקטור באליפות. שימו לב שאני לא דורש אליפות אלא רק מצפה שנחזור ושנהיה ראוים למאבק על אליפות . גם שטיפה ונחזור להיות פאקטור גם באירופה, איזה רבע גמר צמפיונס זה לא חזירות בעיני.

בעיקר שברצלונה תחזור ותהיה מקור של גאווה בשבילנו. ברצלונה היא סוג של אקספיזם בשבילי. שהכל חרא והפוליטיקה מעיקה אני רוצה לברוח להתרגש איתה מחדש.

יש כאלו שרוצים לקבור את העונה הבאה, הם אולי צודקים אבל מה זה יתן לנו? אני עדיין מאמין בקבוצה בנשיא ובמאמן הנוכחי.

ושהיה בהצלחה לליברפול. לקראת סוף העונה המסויטת הזו, Haven’t the barca fans suffered enough?

לייק 1

*נזרק מהקבוצה

  • מצטיין העונה שלכם ולמה?
    פדרי. לא התחברתי עד הסוף להייפ עליו בעונה שעברה, והעונה רגעי הגאונות שלו תפסו לי את העין הרבה יותר. רגעי גאונות בסגנון שעד העונה ראיתי רק אצל אנדרס. נדמה לי גם שהכשירות שלו נמצאת בקורלציה גבוהה עם קצב צבירת נקודות טוב, אבל לא סגור על זה וממילא שופט על פי מבחן העין.

  • נפילת העונה שלכם?
    ריקי. מילד פלא שכל דקה שלו על הדשא הייתה זהב לשחקן ששלושה מאמנים שונים לא סופרים, לשחקן בפוסט טראומה שנראה אנמי כשהוא כבר משחק, ולבחור שהשמועות מדברות עליו כמדליפן, לא מקצוען ולא משקיע באימונים.

  • משחק זכור לטובה (לדעתי כולם יכתבו אותו דבר)?
    כן, המשחק ההוא, הניצחון במגרש האימונים שלנו, בנוהל. זה היה כחלק מרצף המשחקים הנפלא, והחותמת לכך שלבארסה של צ’אבי יש את הפוטנציאל להתחרות על האליפות בעונה הבאה.

  • משחק זכור לרעה (תחרות קשה יותר)?
    התבוסה לבנפיקה בימיו העליזים של קומאן.

  • מה אומרים על צ’אבי?
    מפלצת. עלה על הציפיות. הוא הגיע לקבוצה שבורה ומועדון מרוסק, ונתן עבודה, כולל חודשיים מהאגדות. מפתה ממש לדמיין איך הקבוצה שלו תיראה עם רכש, וקדם עונה, ופאטי כשיר. הלוואי שהוא יהיה הפרגוסון שלנו.

  • מה אומרים על לאפורטה?
    בושה וחרפה. הגיע (בין השאר) בזכות התמיכה של מסי, ותקע למסי סכין בגב. צחק על פונט שכל הקמפיין שלו זה “צ’אבי, צ’אבי, צ’אבי”, לא רצה למנות את צ’אבי, וכשכבר לא הייתה לו ברירה, צ’אבי פשוט הציל לו את העונה. אין לי ספק שאובייקטיבית הוא נשיא יחסית סביר לכל הפחות (ובוודאי עדיף על רוסל, ברתומאו ושות’), אבל נכון להיום הוא אחד האנשים השנואים עלי בכדורגל.

  • הפתעת העונה שלכם?
    שלוק ואובא. מרגשים כל אחד בדרכו. עריכה: וגאבי. מעתיק מאחרים פה. שכחתי אותו לגמרי כי זה מרגיש שהוא פה נצח אבל בקיץ אף אחד לא ידע מי הוא. בשלב כלשהו בתחילת העונה צחקו על לוצ’ו שזימן אותו לנבחרת. אז צחקו. ובניגוד לשני השמות שרשמתי במקור, אפשר להאמין שהוא לא גימיק. הילד ענק.

  • אכזבת העונה שלכם?
    הפציעות של פאטי. עם כל הכבוד לגאבי ופדרי, “צ’אבי ואינייסטה החדשים”, התרגשתי הרבה יותר לראות כל דקה על הדשא של “מסי החדש”, אבל בינתיים הוא בעיקר במרפאה.

  • מי לדעתכם צריך להישאר?
    מי שצ’אבי יחליט שצריך להישאר.

  • מי לדעתכם צריך ללכת?
    מי שצ’אבי יחליט שצריך ללכת.

  • הרכש אותו הייתם רוצים?
    תיאגו, אבל זה לא יקרה :slight_smile:

  • מה הציפיות לעונה הבאה?
    כדורגל “שלנו” ומאבק אליפות.

4 לייקים

1.מצטיין העונה:

פדריאוחו. שניהם עשו קפיצה לא הגיונית, ולחלוטין מיצבו את עצמם כבין הטובים בעמדתם בספרד. כמו איל, קצת קשה לי עם התלות הלא הגיונית בהם, אבל באמת אלו מהרגעים הקטנים שגורמים לי להאמין שמשהו במערכת הסקאוטינג של המועדון באמת עובד.

  1. אני חושב שמשה באמת קלע לעיניין עם קומאן. מאדם שהוגדר כאגדת מועדון ומי שהגיע לעזור לקבוצה במצב משבר, הוא הפך להיות כמעט עוד מסמר בארון של ברצלונה ברמה המקצועית. יכלו להתנהל איתו יותר טוב, ועדיין, זה היה שילוב של התנהלות צינית יחד עם באמת חוסר מקצוענות.

  2. אומנם הייתי באוססונה, ואומנם היו משחקים נפלאים ברצף הנצחונות שלנו, אבל אין ספק שהגדול מביניהם זה שהחזיר אותנו כמה שנים אחורה היה הקרשנדו של צ’אבי בברנביאו. משחק עם הרגשה אמיתית של תקווה ואמון בפרוייקט.

  3. פרנקפורט. משחק שהחזיר אותו עם כאפה מצלצלת לקרקע ולהזכיר לנו כמה עמוק המשבר של הקבוצה הן ברמה המקצועית והן ברמה התודעתית. בזיון רב מימדי.

  4. מה אומרים על צ’אבי? הפתעה. לא ידעתי למה לצפות ממאמן ששיחק על EASY בליגה חלשה כשהוא הקבוצה הגדולה ביותר עם הכי הרבה אמצעים ופערים מקצועיים מטורפים. ידעתי שבאופי שלו הוא מחוייב, ידעתי שמדובר באגדת מועדון, אבל מנגד, הוא החליף אגדת מועדון אחרת שפשוט סרחה עם הזמן. חששתי מאוד למה יהיה איתו, ובינתיים אני שמח שהוא זה שינהיג את הפרוייקט, אם כי, הציפיות שלי ממנו בעונה הבעיה יעלו משמעותית.

  5. אני מאוד אימביוולנטי כלפי לאפורטה. מצד אחד הוא עשה דברים שנראו הכרחיים, גם אם הם קשים מאוד לביצוע, ולפחות כלכלית נראה שהם לא מפסיקים לעבוד, מצד שני, נראה שהוא לא בא מוכן. באיזשהו מקום מאוד קל לבוא ולהבטיח הבטחות ואז לבוא בפועל ולהגיד “אה, לא ידעתי”. ברור לי שברתו עשה דברים מזעזעים מתחת לשולחן (איכס), אבל זה תמיד נשמע שלאפורטה לא היה ערוך לכל זה. מה דמיטרי היחיד שקורא את דיווחי הכלכלה של SWISS RUMBLE?

  6. הפתעת העונה? מבחינתי זה צ’אבי והשינוי המהיר שהוא עשה בקבוצה. לא חשבתי שזה אפשרי, גם אם זה לא היה עד לסוף העונה.

  7. אכזבת העונה? הקהל בקאמפ במשחק מול פרנקפורט. להרבה דברים הייתי מוכן, זה היה בכנות סכין בגב הקבוצה.

  8. מי צריך להישאר. פיקה, אלבה, אלבס, אריק ,טר שטגן (תלוי הצעה גבוהה), בוסקטס, פרנקי, פדרי, גאבי, ארואוחו, אובה, פראן ופאטי.

  9. כל הצרפתים ללא יוצא מן הכלל, פיאניץ’, טרינקאו, ברייתוואייט, ריק פוץ’, דסט, מינגסה, רוברטודו ונטו (תוהה אם פיספסתי מישהו).

  10. מת להחזיר את קוקוריה אלינו, גם לגרימאלדו לא הייתי מתנגד, פאו טורס, ומגן ימני כלשהו.

  11. הציפיות? “כאן בונים”. אני לא מצפה לתארים, אבל כן רוצה לראות את הבנייה והעקביות ביכולת חוזרות לבארסה.

2 לייקים

כמו שנדב הציע, אני עובר מדיון של המחזור האחרון לפה.

אז בעצם להרכב יש לנו רק את אראוחו, ואולי גם טר שטאגן (רק אולי). פלוס כמה שחקני ספסל. אני מבין אותך נכון?
עכשיו בו נחזור למציאות , ונדסקס מה היה אפשר ומה הכי דחוף לשנות כשאין כסף ויש מתחרים עם כיסים אינסופיים.

אני חושב שפראן לא הצדיק את המחיר שלו, אבל הוא עוד צעיר ואולי אני עוד אשנה את דעתי עליו.
היתר שבאו בחינם חלקם תרמו מעל ומעבר, גם במגרש וגם מחוצה לו כשהסכימו לרדת במשכורת.

לפורטה היה צריך לפטר את קומאן קודם. אני לא שונא את קומאן, הוא מאמן בינוני שניסה לעזור. היה צריך לעוף אחרי אתלטיקו, ואם צ’אבי היה מגיע חודשיים לפני כן, אולי היינו עוברים את בנפיקה ומצילים טיפה מהיוקרה שלנו. זאת כנראה הטעות הגדולה ביותר של לפורטה העונה.
טעות שניה תהיה אם הוא לא יצליח למכור משהו מהנכסים של המועדון כדי להעלות את תקרת השכר לאיזור שאיתו אפשר לעבוד ולחזק את הקבוצה.

אני חושב שאנחנו מכוסים מספיק טוב בבלמים, ואני סומך על טר שטאגן.
חייבים מגן שמאלי שיתחרה עם אלבה.
הייתי משאיר את אלבס כי הוא משחק בחינם. אם צ’אבי סומך על דסט, אז לא הייתי מביא עוד מגן.
לא חושב שאנחנו צריכים עוד קשרים. פדרי, גאבי, בוסקטס, פרנקי, ניקו, קסי ופבלו טורה (שעליו מדברים כשחקן של הקבוצה הראשונה) זה מספיק.
אני מבין צורך בחלוץ כמו לבנדובסקי, אבל לא מבין למה דווקא הוא עם חוזה ל 3 שנים. צריך חלוץ, צריך קיצוני במקום דמבלה, ואובה, פאטי, טורס, אבדה וז’וטגלה יספיקו לי. ממפיס כבר התיאשתי.

אין לי ציפיות גבוהות לעונה הבאה, אני רוצה להנות מכדורגל ואני מצפה מלפורטה לשפר את המצב הכלכלי.

לייק 1

לגביי החלק הראשון - כי איזה חלוץ טוב יגיע בסכומים האלו?

לגביי החלק השני - מסכים.

דימה מה שאתה אומר בעצם זה ‘בואו נפתח בפעם השביעית עונה בלי מגן ימני’. מאז שאלבס עזב זה מה שאנחנו עושים וככה אנחנו נראים.

יש לנו המון שחקני ספסל נהדרים. גאבי פדרי פרנקי ניקו אובמיאנג פראן אריק (פיקה בוסי ואלבה גם אמורים להצטרף). כל אחד ואחד מהם הוכיח שהוא לא יכול להצעיד את בארסה לדרך חדשה. גם אם חלקם ישתפרו בקבוצה מתפקדת אנחנו בצרות. אין לנו סגל שנה הבאה. דרוש פה חריש עמוק וכיסים עמוקים.

סתם מתוך סקרנות…
מי הם ה - 11 שהיית רוצה לראות?
עוף על עצמך. אין מגבלת תקציב, אין מגבלת שכר, הכל פתוח למו"מ הגיוני (למשל, האלאנד הרגע חתם בסיטי אז הוא לא נכנס תחת “מו"מ הגיוני”. אותו כנ"ל אמבפה או כל שחקן אחר שנעול הרמטית באיזושהי קבוצה).

אני מבין שאין לנו אף “שחקן הרכב” כרגע מבחינתך, אני מת לדעת את מי היית רוצה במקומם…

קודם כל ההיכרות שלי עם שחקני כדורגל שלא משחקים בבארסה שואפת לאפס אז קטונתי לגמרי.

אבל אם אני יוצא מנקודת הנחה שבזבזנו את החצי עונה הזו על כלום וחזרנו לנקודת ההתחלה (וזה מה שקרה) אז את העונה הבאה הייתי מגדיר כעונת בניה (הפעם באמת), נפטר מכל המשקל העודף (לקבוצה אחרת או ליציע) ובונה שיטת משחק סדורה.

נתחיל במי חייב לעוף:

דסט
אלבס
לנגלה
אומטיטי
מינגסה
סרג’י רוברטו
דמבלה
ממפיס
אדאמה
ברייטווייט
לוק

אם רוצים לעשות סניגוריה על מישהו אין לי בעיה כל עוד הוא מתחת לגיל 23.

זה משאיר לנו את:

אראוחו ובלם נוסף (לא יודע אם כריסטיאנסן אבל כבר רנינו אז…) פותחים ופיקה ואריק על הספסל.

אלבה כמגן שמאלי ואז חסר לנו מגן ימני פותח ומחליף ומגן שמאלי מחליף. (אם באמת אין אפשרות אחרת שדסט יישאר על תקן מחליף בלית ברירה).

בקישור יש מספיק שחקנים הם פשוט משוועים לשיטת משחק. אז לפני שאני קונה עוד שחקנים ומשחרר שחקנים קודם הייתי מחליט איך בכלל משחקים.

מקדימה אותה בעיה כמו מאחורה. אין לי בעיה שפראן ואובמיאנג יתחלפו בינהם, אנסו באנקר ואז חסר לנו קיצוני וחלוץ מטרה.

בקיצור לעונת בניה חסרים לנו 2 מגינים, קיצוני אחד וחלוץ מטרה. בעונה הזו בונים מתודת משחק ברורה ומסודרת ואז בעונה הבאה מביאים 2 כוכבים

2 לייקים

אבל פה גם הבעיה שלי…
אתה מבין, מאוד קל להגיד - כולם חייבים לעוף (מהקבוצה או לספסל בהתאמה למה שרשמת ואני מסכים איתך כמעט על הכל), אבל מה בכלל יש בשוק שיהווה חלופה טובה יותר?

מה שאני גם רומז אליו הוא שבהנתן מאמן טוב אנחנו יכולים להוציא יותר מחומר השחקנים הנוכחי שלנו. גם מהקישור, גם מההתקפה.

מסכים על כולם עד האחרון, כולל הדיסקליימר של דסט כמחליף.

האמת ליאור, זו אמירה הרבה פחות לוחמנית ממה ששומעים ממך בד"כ.
ואגב, גם פה אני מסכים איתך (וכנראה שגם כל שאר הכותבים בפורום).

2 לייקים

אז שלא יגיע חלוץ טוב. נסחוב עוד שנה עם אובמיאנג ופאטי.
לבנדובסקי זאת התחייבות ל 100M לפחות בחוזה ל 3 שנים. הוא בן 34 בקיץ ובכושר מצוין. מה יהיה כושרו בגיל 35 או 36 אני לא יודע. תראה איזה הבדל יש אצל סוארז בן 33 לעומת 35.

כן, זה בערך מה שאני אומר, עם הסתייגות. אם צ’אבי חושב שדסט שווה את זה, אז שיקבל עוד הזדמנות. אם לא אז לא.
אלבס משחק בחינם אז למה להעיף אותו? אם יבוא אזפיליקואטה בחינם , שיתחרה עם דסט.
אין כסף ואין מציאות בחינם. מזרוואי הלך לבאיירן. אני חושב שיש עמדות דחופות יותר, והשמיכה הכספית מאוד קצרה.

לדעתי 2 העמדות הבוערות ביותר הם קיצוני ימני במקום דמבלה ומגן שמאלי נוסף.
ברור שהייתי רוצה חלוץ אימתני, בלם ענק נוסף, מגן ימני באמת רציני, קיצוני שמאלי שיודע גם לכבוש בניגוד לטורס, הייתי מוצא מקום גם ל KDB , ואני רוצה את פאטי בריא כל הזמן.
אבל אין כסף.

כן אבל שים לב שהמשמעות היא שצ’אבי כשל לגמרי בחצי עונה שהייתה לו כדי להתחיל לבנות משהו ובעצם חזרנו לנקודת ההתחלה. לאפורטה וההחלטה לתת לקומאן עוד עונה דפק אותנו לגמרי ולמרות ההצהרות המעודדות לגבי מצבנו הכלכלי בפועל אנחנו לא יכולים בכלל לחלום על שיקום. רק על מחלקת גריאטריה. אני פחות לוחמני כי לא יוצאים למלחמה עם זקנים וילדים…

לייק 1

בסקר שנערך באתר הרשמי של ברצלונה, נבחר פדרי לשחקן המצטיין של העונה האחרונה -

3200x2000-TOP3-Votacions_CAT

עד כאן סבבה.
גם המקום השני לגיטימי לחלוטין.

אבל מאטס? שלישי?

מאטס זה בדיחה. מקווה שזה הטרלה.

פיקה מקום שלישי מבחינתי. הייתי בוחר באלבס אבל הוא הגיע בינואר.

שמע…בסוף זו הצבעה של משתמשים באתר (אם הבנתי נכון - לא מדובר רק בחברי מועדון), וככזה - רמת החשיבות שיש לדעת הקהל היא…נמוכה מאוד. משהו כמו הקשר בין ההצבעות לכדור הזהב לבין מי אשכרה היו השחקנים המצטיינים של השנה.

ועדיין, במקרה הכי הכי טוב - מאטס צריך להיות 5. אולי. כשפיקה ובוסקטס מעליו. וזה אם אני ממש לארג’.

אני הייתי בוחר בגאבי מקום שלישי לפחות. מי שמע עליו בקיץ הקודם? ועכשיו זה שחקן הרכב בנבחרת ספרד.

לייק 1

אני בוחר בגאבי כאכזבת השנה הבאה🤣

די נו…קצת מסירות בנגיעה, קצת לבוא לקבל כדור, ובעיקר קצת הארכת שיער - ותכתיר אותו כריקי של השנה הבאה.

לייק 1