אכן מסתמן כפייק…
לא עלה באף אחד מהעמודים של סיטי שמצטטים כל פלוץ שהוא אומר, ולא מופיע במסיבת העיתונאים שהתמונה שרביע הביא מתייחסת אליה:
שובר לי את הלב שזה פייק. אבל בקרוב הוא יגיד את זה, אין לי שום ספק.
הוא פשוט לא צריך.
ידוע דעתו בנושא.
האם הוא תומך בזה שהשחקנים יתרכזו בזה? דווקא לא בטוח.
לאמין ימאל מספר על המשחק הטוב ביותר והרע ביותר בקריירה שלו. אגב, מלבד הספר של נדב יעקובי יש כבר ספרים שלו בקניונים, כחלק מסדרת ספרים לילדים עם איורים וכדומה, וזה אחרי שנתיים באליטה בלבד..הוא בוחר ב-3:4 על ריאל מדריד בקלאסיקו השני של 2024/25 במהלכו סובב באומנות לפינה של טיבו קורטואה והוסיף גם בישול - כמשחקו הטוב ביותר, והמשחק הרע ביותר ונכון להגיד המאכזב - היה ההפסד עם נבחרת ספרד לנבחרת פורטוגל בגמר ליגת האומות (בחצי הגמר נגד צרפת הוא רקד על המגרש), בפנדלים, כשהוא משחק 105 דקות.
כמובן משהו היה קצת מוזר בעונה שלו. כל-כך הרבה רגעי קסם, רצון ומוטיבצייה לקחת על עצמו. היה שם כשראפינייה היה פצוע, הבקיע ושיפר את המספרים, 24 שערים ו-18 בישולים. מה שכן, במשחקים הגדולים פחות. לא הבקיע נגד צ’לסי ופ.ס.ז’ בשלב הליגה בליגת האלופות, לא בשני הקלאסיקוס בהם שיחק (בסנטיאגו ברנבאו - ליגה, ובגמר הסופרקופה), לא כבש נגד אתלטיקו מדריד פעמיים בליגה. הוא כן הבקיע נגדה בגומלין רבע גמר ליגת האלופות ובישל בגומלין חצי גמר גביע המלך.