ההנהלה של בארסה: לאפורטה עד 2031

הטרלה משובחת ללא ספק.
משפטית נשמע שאלה קלאסית של האם לשפוט בשמרנות בלשון החוק או באקטיביסטיות ברוח החוק.
אני מהמר בזהירות שלא יאשרו…

אני כמובן לא יודע מהו העקרון שמנחה את הליגה בלאשר הכנסות לצורך ה FP, אבל אבל הכלל המוביל של הכרה מבהכנסה הוא מתי מילאת את מחויבות הביצוע שלך כדי להיות זכאי להכנסה. יש הרבה מקום לספקולציה כאן אבל המחויבות האמיתית היא לספק למזמיני מקומות ה VIP תנאים הולמים וזה יכול להיות להבנתי רק בקאמפ נואו. לכן קשה לי לראות איך זה מאושר, אלא אם באמת הכללים אחרים לגמרי.

כתבתי את זה בדיון אחר, אבל החשיבות של העניין פה היא שאישור העסקה הזו אמורה להכניס את בארסה תחת המסגרת של 1:1, ואז בארסה בעצם ‘‘תפעיל’’ את כל העסקאות אחרות שלה ותנצל את ההכנסות מהן כדי לרשום את הרכש והחוזים החדשים.

אם זה אכן המצב, והעסקה תאושר, בארסה יכולה למצוא את עצמה במצב שיש לה המון אפשרויות להתחזק עד סוף הקיץ(אם תרצה).

לייק 1

אתמול היה אמור להגיע אישור ראשוני להפעלת הקאמם נואו, אבל הוא לא הגיע.

The club expected to receive the Certificate of Completion of Works (CFO) in order to immediately submit it to the City Council , which must validate it and then issue Barça the initial occupancy permit, an essential requirement for the Barcelona stadium to host the matchday 4 match against Valencia next weekend, September 13 and 14.

יש בלגן גדול סביב העניין.
זה לא רק המשחק מול ואלנסיה. לפי החוקים של אופ"א, כל משחקי הבית בשלב הבתים חייבים להתקיים באותו האיצטדיון. בארסה חייבת להודיע עד ה 28.8 איפה היא תשחק.
עדיין לא ראיתי התיחסות לאפשרות לשחק בקאמפ נואו ריק במשחק אחד או שניים, אבל גם זה יכול להיות בעייתי. סתם מהראש - צריך להכין את חדרי ההלבשה, שירותים, מקלחות, גישה לאמבולנס, אנשי בטחון, ובטח גם לקבל אישורים שהמעבר של השחקנים מחדר ההלבשה אל הדשא הוא בטוח.

זאת עלולה להיות פרשה קשה מאוד אם בארסה תסתבך עם אופ"א או עם העיריה.

לייק 1

נציגים של אופ"א ביקרו היום בקאמפ נואו וכלל הנראה אישרו לברצלונה לקיים את המשחקים הראשונים שלה בשלב הבתים בחוץ מה שיאפשר יותר זמן למועדון להחליט איפה לשחק השנה בליגת האלופות

2 לייקים

יש ככל הנראה בעיה עם המשחק הביתי הראשון בליגה, מול ולנסיה, ב 13 לספטמבר.
מונז’ואיק נפסל כי יש הופעה ערב לפני.
האלטרנטיבה היא לחפש איצטדיון קרוב. אז העלו את האפשרויות של ג’ירונה ו… מסטאיה של ולנסיה.
מצאתי שזה ממש חמוד.

מעניין מה יש לריאל מדריד להגיד על זה. אובדן הביתיות שהם כל כך התנגדו לו במשחק בארה’'ב.

5 לייקים

הקאמפ נואו ייפתח ונגיע לפייר פליי כשהמשיח יגיע. אתם מכירים את האמירה של לייבוביץ? משיח תמיד יגיע, הוא אף פעם לא הגיע? אז ככה.

בסופו של דבר זה יגיע.

קשה לי להבין את הביקורת והטענות כי זה לא מתכתב אצלי עם הגודל העצום של הפרוייקט. לא מדברים פה על סיבוב לקניון או קניית שחקן. מדובר פה על שיפוץ בסדר גודל עצום. וכצפוי, דברים כאלה מתעכבים ולוחות הזמנים הם דבר מאוד דינמי.

המצחיק הוא שבעיניי, לאפרוטה בקדנציה הזו הרוויח כל טיפה של אמון ואהדה שיכולה לבוא מהאוהדים לטעמי.

הוא התחיל את תוכניות שיפוץ האיצטדיון בקדנציה הקודמת שלו והכל נעצר עד שהוא חזר לנשיאות.

צריך ביצים, ולאיש יש הרבה מהן - בזה אין ספק.

אני לא קונה סיסמאות כמו ״האיצטדיון הכי מתקדם באירופה״ וכל מיני בבלתי״ם דומים.

מספיק לי איצטדיון חדיש, עם תכולה גדולה יותר, רווחי יותר וכזה שיוכל להמשיך לפעול עשורים קדימה מבלי ליפול באיכות מאיצטדניום אחרים של היריבות.

חברים, זה לא עניין של מה בכך.
ובאמת, גם אם נחזור לקאמפ-נואו רק בעונה הבאה אני עדיין אהיה מרוצה ועדיין ארים ללאפורטה על המהלך.

קחו עצה, שחררו את האנוס ותוציאו את המקל שתקוע לכם עמוק בישבן.

האיש עושה עבודת קודש ואתם חוזים באחת הקבוצות היותר מהנות שיש היום בעולם.

התרווחו אחורה ותהנו :face_blowing_a_kiss:

7 לייקים

@Josepe, אני מסכים כל-כך.
כל מה שהוא מנסה שלא מצליח ונראה כמו קרטוע, זה ניסיון שלו לדחוף קדימה את כל הפרוייקטים כדי לעזור לבארסה להרוויח עוד טיפה מפה ומשם. אם לא מצליח, זה לא מוריד מהאקט עצמו של קידום מהלכים נחוצים.
זה גם חלק מהאופי שלו שכל פעם מחדש שוטף את המועדון באמביציה שדרושה לנו.

2 לייקים

הוא חרטטן ורץ על בלוף, אבל זה לא שיש לו משאבים אחרים שהוא יכול לייצר. באמת שהוא סוחט מאיפה שהוא רק יכול. מה שנקרא agenting his way.

למטיבי לכת, הוא סוג של ארי גולד קטאלאני מבחינתי.

2 לייקים

הוא עשה הרבה דברים ועשה גם כמה פאשלות וגם שיקר לא מעט.
מותר לנו להעביר ביקורת על הפאשלות או שקרים.
זה ששיפוץ הוא פרויקט עצום, אף אחד לא מתווכח. אבל יש אנשים שזאת המומחיות שלהם להעריך זמנים ועלות, לדאוג לכל האישורים וכו’.
להזכירכם, התאריך המקורי היה סוף שנה שעברה. אנחנו כבר 8 חודשים בפיגור, ולא ברור מתי נחזור. זה עולה לנו בהכנסות יותר נמוכות, ובאי יכולת לחזור ל 1:1.
גם עלות השיפוץ בסוף יסתבר יותר גבוהה ממה שסיפרו לנו. אני לא מאמין שהפיגור בבניה לא יעלה גם בעלות הבניה.

בינתיים, MD מדווח שהאאודיטור לא אישר את המושבים ולכן לא יהיה 1:1.

4 לייקים

ארי גולד זה אחד שהייתי שמח שיהיה הנשיא שלי.

לייק 1

מי זה ארי גולד?..

דמות אגדית של סוכן על מהסדרה entourage. חרטאפורטה היה מת

לייק 1

הוא היה דמות שכל המהות שלו הייתה כיבוי שרפות רנדומליות סביב כוכבים שהוא מייצג או בתוך המשרד שלו. כל פעם כמעט היה מצליח למצוא פתרון יצירתי לבור אליו נכנס. ככה אני רואה את לאפורטה, אומנם טעון שיפור, אבל לחלוטין רואה קווי דמיון.

בבארסה לא משעמם , אז הנה פרשיה שבועית חדשה.

ההתאחדות רוצה לזמן את מארק ברנאל לאליפות העולם U20 שתתחיל ב 27.9 ותסתיים ב 19.10.
בבארסה הוא עוד לא שיחק דקה כי הוא לא לגמרי כשיר , ורוצים לטפל בו בכפפות משי.
בארסה חוששת שאם יילך לאליפות העולם, ישתמשו בו איך שבא להם עם ראייה לטווח קצר בלבד. אז בבארסה מתנגדים נחרצות לזימון.
בעבר כאשר גאבי קיבל אור ירוק רפואי, לקח לו חודשיים כדי לקבל יותר מ 10 דקות במשחק. ברנאל עוד לא קיבל אור ירוק, האליפות מתחילה בעוד חודש ומחנה האימונים עוד לפני.
אני לא מכיר את החוקים של U20, אבל בנבחרת הבוגרת המועדון לא יכול להטיל וטו על זימון השחקן לנבחרת. אז צפו להתפתחויות.

אני מניח שלשחקן יש סיי פה. אם הוא לא טיפש כמו גאבי הוא פשוט יוותר על הזימון במידה וזו תהיה ההמלצה של הרופאים.

אל תתפלאו אם בארסה תוציא הודעה שהוא פצוע.

איך הם לא מתביישים.

לא חושב שהוא יכול. יש עונשים כבדים מצד פיפ"א.
גם המועדון לא יכול להמציא פציעה, זה רק בהסכמה עם הנבחרת כמו שריאל עושה עם נבחרת צרפת לגבי אמבפה.
אם בהתאחדות מתעקשים ורוצים ללכת ראש בראש עם בארסה, אין לבארסה מה לעשות.
בדרך כלל זה נגמר בהבנות, כמו שפרמין זומן לאליפות אירופה וגם לאולימפיאדה ולא שיחק באליפות.
אבל זה עוד משהו שצריך לעקוב ולקחת בחשבון כשחושבים על מכירה של קשר אחר.