כן..זאת בעיה שאני נתקל בה לא מעט… ![]()
תודה לכם!
כן..זאת בעיה שאני נתקל בה לא מעט… ![]()
תודה לכם!
bienvenido
ולשאלה החשובה באמת..פניירול או נסיונל?
Gracias!
Peñarol - גדלתי בבית כזה, האמת לצערי אני פחות מצליח לעקוב.
מנסה בעיקר בליברטדורס ובקלאסיקו למרות שהרמה שלנו כבר לא מה שהייתה לפני 15 שנה ויותר ..
Vacío o entraña
כן הרמה של הכדורגל האורגוואי על הפנים.
גארה צ’ורואה אמיתיים אבל הכדורגל פחות.
מבחינתי לא תחרות כי אני לא אוהב אנטרניה, ממש לא אחד הנתחים הפייבוריטים שלי.
ואסיו לעומת זאת נתח מדהים
לגמרי, שנה שעברה עוד הגענו לחצי גמר ליברטדורס כדי להתבזות ולקבל חמישייה ב30 דק מבוטאפוגו..
גם ברבע נגד פלמנגו היה מאוד קשה לצפייה, הפערים ניהיו אדירים.
ובכללי, לא ממש כיף לראות את פניארול אבל אתה יודע איך זה, לנצח אהיה אוהד שלהם.
אמנם לא נשאלתי אבל מסכים לגבי הואסיו