ארנסטו ואלורדה מאמן ברצלונה והעולם שותק 0-0 עד מתי?

וריאל טעו עם דנילו ועשרות רכשים. אין מה לעשות לא כל רכש הוא דה יונג.
ציפו מפירפו להיות טוב יותר וכנראה הוא לא מראה יכולת כזו (כמו שראיתם במשחקים שהוא שיחק בהם).
אני שותף לטענות שלכם נגד וולוורדה ולמועדון. אבל יש דברים שהם בגבול ההיגיון וקורים בכל מועדון. יש רכשים מוצלחים ויש רכשים שלו.
אתם טוענים על למה פירפו לא מקבל יותר דקות ועל גומש (שחקן מוכשר בהרבה) התלוננתם למה הוא מקבל. קורה שטועים עם הרכש, ו30 מיליון להימור זה בכלל לא נורא.
הריסת הלה מאסיה? אני אתכם
מאמן לא מתאים? אני אתכם

אבל לא צריך לחפש בעיות איפה שאין.
לטעמי ריאל היא דוגמה למועדון שמתנהל מאוד נכון, אבל זה לא אומר שאין בעיות. כבר כמה קייצים שאני מתלונן על מדיניות הרכש בריאל אבל זה בעיות שיש בכל מועדון גדול בתקופותיו הפחות טובות. ולכל מועדון גדול יש כאלה. את עניין פירפו אפשר לסכם בקלות, רכש לא מוצלח. כמו רבים שבאו לפניו. איך מתמודדים עם רכש לקוי? מוכרים אותו ומביאים חדש.

כי גומש הסריח את המגרש והיו אלטרנטיבות.

כשפירפו לא משחק סמדו נקרב בימין, וסרג’י אינני מגן רוברטו מסריח לנו את האגף הימני. עדיף לשחק עם שחקן גרוע אחד בשמאל ואחד תותח בימין, מאשר אחד גרוע בימין, ואחד שמסתבך בשמאל כי הוא לא מגן שמאלי.

גומש קיבל עשרות דקות, ודניס בכל מעט דקות שקיבל הראה הוא פי 10 על גומש. פירפו בקושי קיבל דקות, ותאמין לי שאם הוא היה מקבל את כמות הדקות של גומש עד עכשיו, היינו פונים לאלטרנטיבה אחרת (כמו כל אדם שפוי שאינו וואלורדה) וטוענים שצריך לתת למגן השמאלי של בארסה ב’ לשחק.

הסטה של שחקנים מעמדת המקור שלהם היא תמיד טריקית. יש שחקנים כמו אבידל או פויול שהופכים להיות בלמים מדהימים, יש כאלה כמו מסצ’ראנו או ראמוס שהופכים להיות בלמים טובים, אבל תמיד מזכירים עם איזו פעולה הזויה שזה לא תפקיד המקור שלהם, ויש שחקנים כמו סרג’י רוברטו שמראים שזה היה פאץ’ נחמד למשחק וחצי, אבל הורסים לאוהדים את הבריאות כמגנים.

2 לייקים

איזה אוהד של ריאל טוען שאם הם יפסידו את האליפות זה בגלל הפנדל שלא נשרק מול בטיס?

במשחק וחצי שהוא קיבל? שבראשון הוא היה רע ובשני הוא השתפר ואפילו כבש בו. זה קנה מידה שלך לשחקן רכש כושל?

באמת שאני לא מבין מה הקשר בין המצב של פירפו לבין מצב של גומש. מעבר לזה שהם בכלל בעמדה שונה ובסטיאציה שונה לחלוטין.

הטענות נגד גומש אפשר לסכם אותם כך:

  1. קיבל הרבה יותר מידי הזדמנויות ממה שהוא היה ראוי להם. איכזב בכל המשחקים שהוא היה שותף להם אבל בכל זאת לואיס אנריקה והצנון נתנו לו לשחק בניגוד לכל היגיון והתרומה שלו במגרש.

  2. לא היה שום מחסור או מצוקה בקישור שהוא היה צריך להדחף אליו.

  3. יותר חמור, מנע קידום של שחקנים יותר טובים לקבל דקות .

לעומת זאת פירפו.

  1. לא קיבל שום הזדמנות רצינית.

  2. לא חוסם אף שחקן אחר.

3 . למרות שאין אף שחקן אחר בעמדה שלו הוא נזרק ליציע ללא שום הסבר רציני.

אחרי זה תנסה להסביר לי מה גומש קשור לפירפו.

דרך אגב רק בריאות לגומש. טרגדיה מה שקרה איתו.

נ.ב הלואי שזה היתה הגישה שלכם למודריץ אם זכרוני לא מטעה אותי, בעונה הראשונה שלו, הוא היה יותר בינוני מפירפו , ואפילו בוואלה ספורט בחרו בו בתור פלופ השנה או משהו כזה. באמת חבל שלא חשבו שם כמוך. אני מניח שאחד הקשרים הטובים ביותר שלכם היה צריך להזרק. כי הוא לא מרשים במשחקים הראשונים שלו.

נ.ב 2 כתבתי לך את זה פעם, אין מועדון שלא טועה ברכשים, ההבדל הוא שבברצלונה הטעויות ברכש הם לא רק יקרות אלא גם ממש רכשים כושלים ולא פחות מזה גם יקרים…

לדוגמה, לא מכיר אף מועדון צמרת אחר בעולם שהיה הולך על בואטנג בגילו. ודבר נוסף, הקיץ הזה שוב חשף במערומיו את מחלקת הרכש בברצלונה (ניימאר על חשבון בלם ) . לראות קבוצת צמרת שמשחקת למעשה עם שתי בלמים בלבד (טובידו מצורע) ואחרי זה לשמוע אותכם מנסים לספר לי שזה לא נורא. ושזה קורה בכל מועדון אחר. בולשיט.

2 לייקים

:scream_cat::scream_cat::scream_cat::scream_cat:

משה, הייתי מוסיף לטענות שלך על פירפו/גומש, שהמאמן אשכרה עלה עם שחקן פצוע (כל התקשורת אמרה שהוא לא שותף מחזור אחרון בגלל פציעה, והנה הוא ירד בוכה במחצית) למשחק מול פאקינג סלאביה פראג. זה אומר הכל.

משחק הבא מול דורטמונד פיקה מושעה, ואם אלבה לא מחלים זה אומר שנפתח עם הגנה של סרג’י, טודיבו, לנגלה וסמדו. צחוקים.

מעבר ליכולות הטקטיות העלובות שלו, הכריזמה שלו שאני יכול לחפש בפח זבל פה למטה, ולעובדה הוא אפס שמזלזל באוהים בכל ראיון שלו - הבן אדם פשוט אפס בהרכבים והצבה של שחקנים על המגרש.

מעבר לגריזמן שמסואס בצד שלו, וידאל פשוט חונק את הקישור בכל משחק שלו. אוהדים אולי אוהבים אותו כי הוא רץ או נלחם, אבל את עבודת הבסיס של קשר, שהיא להניע כדור ולבנות התקפות הוא לא יודע לעשות.

תעשה לי טובה - תדלג על ההודעות שלי. שיהיה הדדי.

3 לייקים

לא התכוונתי לטעון שפירפו כישלון. התכוונתי שכששחקן רכש משחק רע וממשיך לקבל דקות אתם מתלוננים על למה הוא מקבל, וכשהוא לא מקבל אתם מתלוננים על כך.

יש לכם מספיק סיבות לכעוס על ההנהלה והמאמן גם בלי אלה

אין שום קשר בין ההסיטואציה של גומש לסיטואציה של פירפו , כל קשר בין שתי המקרים קיים רק בראשך בלבד והוא מיקרי לחלוטין.

אם נגיד היה יושב מגן שלדעתנו היה יותר טוב מפירפו וגוניור עדיין היה מקבל אלפי דקות למרות שהוא פחות טוב ממנו והוא עדיין היה מאכזב בכל דקה שהוא שיחק בה, אז היה אפשר היה לקשר בין שתי המקרים.

זה לא המצב.

זה לא רק עניין של שחקן רכש, גם אם שחקן בית יקבל דקות ללא הצדקה הוא יחטוף ראה ערך סרגי רוברטו שהוא אומנם שחקן שאני אוהב. אבל בכושרו הנוכחי הוא לא צריך לפתוח בהרכב.

2 לייקים

שחקן אחד קיבל הרבה מאוד דקות והיה גרוע, וקיבל אותן על חשבון שחקנים טובים בהרבה בסגל. השני שיחק משחק וחצי ועף למקפיא ונשאר שם גם כשאין אף מגן שמאלי אחר בסגל.

ההשוואה שלך מגוכחת לחלוטין. אין שום קשר בין שני השחקנים וכן, יכול להיות מקרה בו שחקן אחד מקבל יותר מידי דקות ואחר מעט מידיי. זה לא סותר. ולהתלונן על שני הדברים בנפרד זה לא סותר.

2 לייקים

פירפו לכל הפחות צריך להיות בסגל, לא ביציע. לא הגיוני שמגן שמאלי מחליף שלך הוא מגן ימני פותח.
פירפו וגם סרג’י רוברטו צריכים להיות שניהם על הספסל לפחות, על חשבון אחד הקשרים. וולוורדה מחזיק 3 קשרים מחליפים או 3 שחקני התקפה, ורק 2 שחקני הגנה על 4 עמדות. זה טיפשי.
חוץ מזה פירפו צעיר, מבטיח ומגיעה לו הזדמנות שניה.
חוץ מזה סמדו מצוין בימין ואנחנו מפסידים שחקן מעולה כשהוא בשמאל. הוא לא רע שם, אבל לא מעולה כמו בימין.

לייק 1

אגב, זוכרים את ה 100 ק"מ שבארסה רצה במשחק הקודם וכל הטענות על עצלנות?
אז במשחק הזה בארסה רצה 111 ק"מ. מה לעשות שהצ’כים האלה רצו 125. לא יודע מה הם אוכלים שם (בעצם אני יודע - הרבה בשר).

סה"כ 14 נסיונות הבקעה לעומת 3 של הצ’כים. 6 בעיטות למסגרת לעומת 0 שלהם. כמעט תמיד זה מספיק בשביל לנצח.
כל זה לא אומר שאני מגן כאן על המאמן, רק מציין שבכל זאת היינו הרבה יותר טובים ומסוכנים.

גריזמן - 0 נסיונות לשער. אני חוזר ואומר - נמאס לי לראות אותו. יש שחקנים שתורמים יותר ממנו שם. הוא לא קיצוני שמאלי, לא חלוץ מרכזי , אולי נהפוך אותו למגן שמאלי כי להגן הוא יודע. ואם מסי לא מוסר לגריזמן, זאת עוד סיבה להוריד את גריזמן לספסל. לא שגריזמן מוסר למסי - רק מסירה אחת כל המשחק . https://www.uefa.com/newsfiles/ucl/2020/2027082_tpd.pdf

2 לייקים

לברון ג׳יימס,מכיר?
כריסטיאנו רונאלדו?
לא צריך לגמד אחרים כדי להרים למסי.

7 לייקים

מי שהכי נהנה מהמצב הנוכחי, לפחות באופן יחסי, זה ברתומאו, שכל האש כרגע הולכת למאמן שלו. אני אמנם לא נהנה מהקבוצה תחת ואלוורדה, אבל ברור לכולם שעזיבה שלו לא תהיה הפיתרון.

אתם כועסים על הבן אדם הלא נכון. אתם צריכים לקוות שכישלון יביא לא לפיטורי המאמן, אלא לבחירות עוד הקיץ.

2 לייקים

תודה רבה.
ואלוורדה, לא מתאים ככל שיהיה, הוא לא הגורם. הוא התוצאה.

חוץ מאוהדי ריאל, אין מישהו שחולק עליכם פה. כולם מבינים מי הבעיה הגדולה, אבל אף אחד מאיתנו לא מוכן יותר לסבול את ואלורדה עד שהבעיה הגדולה תיפטר. (אני מדבר מטעם מחנה valorde out)

ואלורדה לא צריך להמשיך להיות מאמן. בלי קשר להנהלה.

בוקר טוב!

הלואי שזה יביא בחירות מוקדמות. ההנהלה תעשה את מה שהיא עושה כל הזמן ותחפש שעיר לעזאזל aka ואלורדה. (זה אולי למה ברתומאו לא מפטר אותו עכשיו, הוא צריך אותו בקיץ למי שמבין את הרמז, ומי שעדיין לא מבין את הרמז , יכול לשלוח מייל לזובי ולפפ סגורה הם ישמחו להסביר להם למה אני מתכון)

דוגמאות מצויינות.

לברון פחד לצאת מאזור הנוחות של המזרח, ורונאלדו עזב לאיטליה הנוחה.

שניים מהספורטאים העקביים ביותר ב10-15 שנים האחרונות בספורט העולמי.

בסופו של דבר אי אפשר להקדיש 20 שנה רצופות מהחיים שלך לספורט. זו לא סתם קריירה, היא תובענית בצורה שאף אחד מאיתנו לא מכיר.

הציפיות ששחקנים כמו מסי ורונאלדו העלו לנו בשנים האחרונות הן מטורפות. מעולם לפניהם לא היה שחקן ששמר על יכולת כל כך יציבה יותר מ3-4 שנים רצופות.

קבלו תאוריה/פנטזיה הזויה בשעות לילה מאוחרות…

אולי, רק אולי, וורד חושב לעצמו ואומר “יש לי סגל מבוגר ועייף, אי אפשר להרוס אותם באימונים קשים. מסי סוארז בוסקי פיקה ואלבה עבר מעל גיל 30… לא כדאי לסחוט אותם עכשיו ושיפלו מהרגליים בישורת האחרונה… נתן להם קצת הרבה חופשים, שימשיכו לסחוב באיזי שלהם עד מרץ, ואז נעלה שני הילוכים ונדרוס את כל התארים…” בהנחה שעדיין נהיה שם, כן?

בקיצור, הזיה. אווט מאדרפקר.

כן, הוא בטח גם אומר לשחקנים לשחק גרוע, כדי שנוכל להפתיע את כל אירופה במשחקים החשובים :rofl:

סוארז רוצה לשחק מול סלטה. בוא נראה אם למאמן יש טיפה שכל ועמוד שידרה. זה מבחן נוסף. אם סוארז בסגל, אני בכלל בעד לפטר את המאמן ולתת למסי ולפיקה להיות מאמנים. זה מה שהם למעשה בפועל.

לייק 1