בארסה מאניה העלו סרטון שנראה שראפינייה נותן לו.
אוקיי, מקבל את זה שיש הבדל בין טיפול עם צוות רפואי או לא אבל זכור לי בראש (בלי אפשרות לתת דוגמאות) יותר ממקרה אחד ששחקן יוצא מחוץ לתחומי המגרש ונדרש לאישור לחזור גם בלי טיפול.
להיפך - שימו בצד את כל הוויכוח על אראוחו, ורק תקשיבו לפרשנות הווידאו. תוכנית הספורט הכי טובה בעולם, בפער. פשוט עצוב להשוות את זה למה שיש אצלנו בארץ, וזה ממש לא רק המבטא האנגלי (דווקא צרפתי במקרה הזה). גם אם מביאים מביאים שחקני עבר כפרשנים (צעד לגיטימי בפני עצמו) - צריך לדעת את מי להביא. שיהיה אינטליגנטי, רהוט, או לכל הפחות משעשע, ולא צנון עבש.
זה שלהנרי יש קריזמה של שחקן קולנוע באמת קונה אותך? תנטרל את זה רגע בראש ותראה שאין הרבה בפרשנויות שלו בדרך כלל (כמובן עדיף על מה שיש לנו פה אבל גם לא וואו).
לא הבנתי מה מיוחד בניתוח. דקה 86, שחקן גמור אחרי ספרינט להתקפה, פשוט לא מצליח לחזור לעמדה שלו בזמן.
הם היו צריכים לדבר על ראפיניה שסגר אותו וחלם. הוא עמד שם ליופי.
גם אני לא הבנתי את הטענות לאראוחו, במיוחד אחרי שהיה ברור שהוא נפצע. במיוחד אחרי שהוחלף ונכנס ילד במקומו.
כאילו אראוחו רץ לעט מבחירה, ולא יודע לאן לרוץ.
בכלל, התקשורת הבריטית תמיד מהללת את הקבוצות הבריטיות ואת המבחרת. זה מה שהאנשים שם רוצים לשמוע, וזה רייטינג.
הוא נפצע?
פויול, מסצ’ראנו ורפא מארקס בסיטואציה דומה, חוזרים בדידוד בגלל שהם ‘‘פצועים’’(כינורות ברקע)?
גם אם הוא נפצע, רואים בסרטון שהיה לו מלאאא זמן לחזור לעמדה. הוא נעצר לפני הרחבה, לא ברור אם הוא שואל משהו את חבריו להגנה (אולי אמרו לו שיישאר שם וראפינייה יכסה) אבל מבחינת זמן הוא יכל להספיק להגיע בקלות.
זאת גם אופציה שהיה שיח ואמרו לו תשאר באמצע כי ראפיניה חיפה עליך. לא משנה מה הסיבה, זה הקטע-ברגע ששחקן מחפה עליך, זה עליו. לא משנה מה. סתם נפלו עליו כי זה נוח.
גם ניסה לזחול למגרש למרות שלא היה חייב.
גם הוחלף על ידי ילד שלא ראה דשא לפני זה.
גם צלע אחרי סוף המשחק כשלחצו ידיים.
לא מספיק לך? לי זה מספיק.
פויול אולי היה רץ על הידיים בשביל להציל מקו השער, אבל זה רק פויול יכול.
לא קראתי כלום מאז על פציעה.
החילוף היה לאחר השער אז הגיוני שזה גם חילוף טקטי.
גם אני לא קראתי שום דבר על הפציעה מאז. לא כל פציעה לוקחת ימים ושבועות. 5 דקות אחרי הוא צלע, ראיתי את זה.
לא יודע מה טקטי בלבזבז זמן כשאתה בפיגור ולהכניס ילד לאותה עמדה.
אז אין שום הוכחה לפציעה. אוקיי.
טקטי, להוציא שחקן שלא תורם כלום להתקפה בדקות שאתה מחפש להבקיע.
מתי ראית פעם אחרונה שפליק הכניס ילד שלא ראה דשא כי היינו צריכים גול?
אתה מתעקש שאראוחו חזר לאט כי ככה בא לו. בסדר, אני ראיתי אותו צולע כשלא היה צריך, אז אשאר עם זה.
הכניס מגן ימני התקפי במקום מגן ימני עם טאץ’ של טרקטור. ילד זה כל מה שנשאר לו.
אולי הוא קיבל שם מכה, אולי רצה טיפה מנוחה.
אין שום עדות ל-‘‘פציעה’’.