מחזור 1 בליגת האלופות: 1:3 על שטוטגארט עם הרבה קורטואה| אמבפה, רודיגר ואנדריק(!)

בוא נמתין, כמו שזה נראה עכשיו יש סיכוי שויניסיוס יימצא את עצמו בסעודיה ורודריגו יקבל את הכבוד שמגיע לו

ברור שיש סיבה, אנצ’לוטי עשה קריירה מניהול אוגואים ולא יתחיל עכשיו פתאום בגיל 187 להתחיל לנהל משחק, הכי קל להוציא את רודריגו ולכן הוא יוצא.

4 לייקים

אני זועם על הילד הזה שבעט לשער במצב כזה, כשיש עוד שלושה שחקנים לידו.

אני מת על הילד הזה שבעט לשער במצב כזה, כשיש עוד שלושה שחקנים לידו.

14 לייקים

שמנדריק חמש דקות בקבוצה ואני אוהב אותו יותר מויניסיוס, משהו לא בסדר איתי?

11 לייקים

יש לו עוצמה בבעיטה משהו מיוחד, וחוצפה חבל על הזמן. יאללה תנו לנו עוד מבובי.

אח שלי אתה לא לבד

לייק 1

בספרד הם אומרים tiene gol
‘יש לו גול’ בתרגום ישיר
הוא מרגיש כמו מגנט של גולים השמנדריק הזה

בהמון מובנים הוא בדיוק הפוך ממנו. הוא איננו וירטואוז. הוא פשוט תכליתי.

צד שמאל אמבפה פנוי צד ימין ויניסיוס פנוי והילד בן 18 מחליט לבעוט מ20 ומשהו מטר

ביצים של שור ובדיוק החוצפה שחסרה לרודריגו

2 לייקים

מת על השמנדריק הזה, נראה כמו פגם בייצור, אבל פגם כזה שבסוף מתברר כגאונות.

לא משנה מה הוא עושה זה תמיד ישיר ולעומק, ושחקנים כאלה הכי מפתיעים הגנות שלא מוכנות למהלכים האלה, הוא בישל מצב מצויין לויניסיוס שכמו וניסיוס החמיץ ברשלנות וגם הבקיע בעצמו.

היו מהלכים טובים בהתקפה אבל שוב נראינו כמו הקבוצה הכי לא מאומנת בעולם.

3 לייקים

קצת לפני הוא הדביק טיל למשקוף משומקום. הזיה של כדורגלן האיש הזה

3 לייקים

אנחנו תמיד רצים משמעותית פחות מהיריבה. בנוסף, אין לנו משחק לחץ.
אז איך השחקנים נראים סחוטים? למה אני תמיד חושש מעייפות שלנו, ושגיא כהן אוכל את הראש על שחיקה של בלינגהם?
בראסה משחקת עם קישור יותר רך על הנייר ולוחצת בטירוף. איפה ההבדל? חוסר התרומה ההגנתית של ויני ואמבפה?

2 לייקים

מה שכן הוא נראה חלוץ פרופר אנדריק פחות שחקן אגף, מעניין איך ישתלב אם וכאשר בהרכב.

כי כשאתה משחק ב10 שחקנים בלי קשר אחורי (טשומה חושך מוחלט) ושקיא כהן משגל את השכל כמה עבודה בלינגהאם צריך לעשות אתה מבין שיש פה בעיה.

הנזי פליק עם חצי קבוצה פצועה,לא פחות מאיתנו , גם בלי קש’'א ועדיין מצליח להוציא מברסה קבוצת על.
מאמן אמיתי היה מוציא 120 אחוז מכל שחקן ולא %300 אחוז מקורטואה 500%מ פדה ו30% מכל השאר.

2 לייקים

חלק גדול, אבל בעיני קודם כל זה פשוט המרחקים העצומים בין השחקנים על המגרש. בכל הקבוצות המודרניות אתה רואה 3 קווים של שחקנים זזים ביחד, אצלנו זה פשוט לא קיים, והשחקנים עושים המון ספרינטים.


אני חושב שיש רצון כנה בין ויני ואמבפה לפרגן אחד לשני. הבעיה שזה מתבטא בצורה מלאכותית כלשהי, באיזה מין 50-50 כזה של נורא להיזהר לא לפגוע אחד בשני. פעם אני אמסור לך ופעם אני אלך לבד. מישהו צריך לנער את שניהם ולייצר היררכיה, וברור לכולנו עבור מי הקבוצה צריכה לעבוד. ויני יקבל את התהילה שלו במשחקי הקשים בנוקאאוט בצ׳מפיונס, שם הכאוס שהוא מייצר זה יתרון, לא חיסרון. עד אז אמבפה צריך להיות אופציה א׳ בהתקפה.

אם אני צריך לנחש - קשה לי להאמין שאנצ׳לוטי לא רואה את זה, הוא פשוט מעדיף שזה יקרה בצורה אורגנית. אם לא יקרה טבעי - אולי באזור חודש מרץ הוא ישקול להתערב. קצת חוסר הבנה שנצטרך עונה של ~95 נקודות בליגה בשביל אליפות.

נראה לי רק בשביל הכאפות בחדר ההלבשה היה שווה להחזיר את ראמוס

4 לייקים

צריך להסתכל על זה הכי פשוט שאפשר, המשחק הקבוצתי שלנו לא ישתפר, לא נלחץ טוב ואנצ’לוטי לא יכפה היררכיות, אבל, כן יהיה שיפור במשחק ההגנתי עם הזמן, עם כל משחק השחקנים יכירו יותר אחד את השני ושיתופי פעולה ייצרו יותר מצבים במיוחד עם החזרה של ג’וד.
והכי חשוב, אמבפה שהגיע ל 3 מצבים במחצית הראשונה שבדרך כלל הוא מבקיע 5 שערים מאותם 3 מצבים יחזור להבקיע כמו שהוא רגיל ואז מחציות ראשונות יסתיימו ב 2-0 והניצחונות יהיו הרבה יותר קלים.

לייק 1

המסיבה התחילה?| כן קרלו אנצ’לוטי צודק זה דומה מאוד לניצחון על אוניון ברלין בשנה שעברה. אז מה זה אומר – שמגיע לו פרס נובל? לא עברנו את הימים שמדברים על “האופי” ואומרים “זו ריאל מדריד בברנבאו” ו"זו ריאל של ליגת האלופות"? זה עוד מוקדם למשפטים האלה, שיחקנו נגד שטוטגארט במשהו שדומה לשלב בתים ולא נגד באיירן מינכן או מנצ’סטר סיטי. ההתלהבות מהתפאורה וההמנון המצמרר של ליגת האלופות הסתיימה מהר מאוד. הנה גם דני קרבחאל “התנצל”.

אבא שלי לא “שוחה” בכדורגל כמו הרוב, הוא צופה נייטראלי יחסית, הוא גם כן לא מבין אף פעם איך בכל משחק אחרי שתי דקות היריבה מגיעה למשחק גדול. אני הולך עם הקו של קרלוס קארפיו נדמה לי במארקה: “ריאל משחקת גרוע בכל מגרש ונגד כל יריבה”. הנה ג’וד בלינגהאם שחזר והיה לא רע בכלל לדעתי וגם אורליאן טשואמני – תראו איזה הרכב יש לנו! (גם אם לוקאס ואסקס היה לטעמי מזעזע – יש לו את המשחק הזה פעם בעונה) – אין קסמים. הקבוצה לא יודעת מה לעשות על המגרש.

הופתעתי שהבוז הגיע כל כך מאוחר, ב-16 הדקות הראשונות שטוטגארט הגיעה לארבעה מצבים, שלושה מהם מסוכנים, אחרי 23 דקות ריאל מסרה 78 מסירות והיריבה הרבה-הרבה-הרבה יותר. מה יהיה? ההבדל היחיד היה שהפעם הצלחתי לא להתעצבן וגם לא התחלתי לכתוב פוסט בפורום כל חמש דקות. כמה האמצע שלנו פרוץ, איזה איבודי כדור שטותיים. כל כך קל ומזמין לשחק נגדנו. קחו משימה תראו תקצירים ועוד כמה דקות מיתר המשחקים, חוץ מדינמו זאגרב שפרשה שטיח לבאיירן מינכן אני בספק אם הגיעו נגד יריבה אחת לכל כך הרבה מצבים בהתחלה.

תביטו רגע על ההרכב, זה נראה כמו ריאל מדריד של קרלוס קיירוש אבל זה לא. יש לנו שחקנים אתלטיים מטורפים. אבל אם פדה ואלוורדה מנצח מישהו או חוטף כדור זה רק בזכותו. כנ"ל טשואמני או ג’וד שגם חטף כדור קרוב לשער. אני לא מצפה כבר שיהיה לחץ גבוה אלא פשוט שיעמדו על המגרש בצורה נורמלית. גם הבלמים שלנו אתלטיים ופרלאן מנדי אתלט אבל באותה נשימה גם נגר ומתי זה נגמר?

אין שום דבר חדש חוץ מאנדריק. זה כזה גדול שהוא שם X על קיליאן אמבפה מצד אחד ו-ויניסיוס ג’וניור מצד שני. הוא עלה מהספסל בטירוף כמו תמיד לפירורים ובעט. יש לו וובוס, יש לו ביטחון, יש לו תותח ברגל והוא שחקן מרגש, מעין רוח נעורים שחסרה לקבוצה השבעה הזו שלנו. כל כך מסקרן לראות אותו יותר, והוא כל כך טוב, וכשאין ברהים דיאס הוא ישחק. כמה שיאים הוא שבר אתמול – איזה כיף. הוא יהיה מסוכן גם בצד ימין למרות שהוא לא שחקן כנף כי הוא גורם לפאניקה והכאוס זו השיטה היחידה של ריאל כרגע.

הלוואי ורודריגו היה נוהג כמוהו אגב. בועט ומחמיץ ולא מוסר לקיליאן אמבפה. רציתי שיילך לו. נגד ריאל סוסיאדד חיכינו לתגובה והיא לא הגיעה. אתמול הוא הוכיח – אולי גם בשל המגן שמולו – שהוא יכול להיות שחקן טוב גם בצד ימין ולא רק סותם חורים. היה חסר לי קצת גיחות שלו לאמצע או לשמאל. רק הפס האחרון לעתים היה קצת לוקה בחסר אבל במצטבר הוא היה הטוב ביותר שלנו התקפית. את ויניסיוס אני יכול לציין דווקא עם תחילת המשחק כשעשה לחץ יפה על ההגנה, רק בהתחלה. קיליאן אמבפה עם מהלך-שניים טובים והבעיטה עדיין לא מאה – ציון בסדר.

מזל שיש קרן של לוקה מודריץ’ שעוד מימיה דסימה היא פיתרון מרגש למצבי חירום, אבל חבל שמצב החירום הזה מגיע כבר נגד שטוטגארט. אני תוהה עד כמה נוכל להשתפר כשיהיה אדוארדו קמאבינגה. זה לא יהיה מה שישנה את הקבוצה מקצה לקצה.

מפריע לי אגב גם שפדה ואלוורדה לא בעט במצב מסוכן שהיה לו ליד הרחבה, הוא לא היה צריך להזיז את הכדור ימינה. הוא קיבל את מספר 8 של טוני קרוס שגם הוא לא היה בועט כמובן אבל זה משהו סמלי. המעמד שלו בקבוצה צמח משמעותית והוא השחקן הכי טוב שלנו במצטבר מפתיחת העונה. מה גם שיש לו בעיטה מעולה זה לא שאדר מיליטאו הגיע לשם פתאום לעמדה קורצת. חייב לבעוט ולהיות רעב גם לחפש את השער. גם הבעיטה של אורליאן טשואמני אחרי הכנה של אמבפה אכזבה.

שטוטגארט משחקת יפה, נועזת, הרבה מאוד שחקנים מקדימה, הופתעתי שדמירוביץ’ לא פתח נגדנו – זה היה משחק שהיינו צריכים לנצל כדי להעביר הילוך בהתקפה אבל זה לא קרה. נגד אספניול בבית נראה אוטובוס, זה אחרת לגמרי.

לטעמי בלינגהאם היה צריך להיות מוחלף קודם לכן הוא רץ המון והשקיע וחזר אחרי חודש בלי כדורגל למשחק די אינטנסיבי אבל אני לא מצפה מקרלו שבאמת יקרא בין השורות. אגב, זה מתחיל להיות קצת שכונה שפתאום יש שלושה בועטים אבל זה לא שיש לי משהו נגדו חלילה ואני מאוד מאמין בשקט הנפשי שלו מול השער וגם מהנקודה. האללה מדריד וכנראה לעוד מאותו הדבר.

לייק 1

מדהים שבקבוצה שמשחקים בה בלינגהם, ויניסיוס, רודריגו ואמבפה אני הכי סומך על אנדריק שישים כדור ברשת. כנראה שזה ישתנה ויתאזן בטווח הארוך, אבל הוא חייב לקבל עוד דקות.

6 לייקים

מזכיר רק שבסוף שנה שעברה גולר נתן תפוקה מטורפת פר דקת משחק, כולל משהו כמו 6 גולים מ 6 בעיטות לשער (שכולן גם הלכו למסגרת), ועדיין הייתי שמח לראות אותו משחק לפחות בהיקף הדקות שקיבל ה- 9 הקודם (חוסלו)

אין הרבה מה להגיד. זה מרגיש כאילו הקבוצה נבנתה השנה והשחקנים לא מכירים אחד את השני.
אתמול צפיתי עם חברים ונאלצתי לזפזפ לליברפול מידי פעם.
איזה פאקינג הבדל ברמה הקבוצתית. קיבינימט. גקפו עם יותר פעולות חיוביות אתמול מאשר ויני מתחילת השנה.

3 לייקים