ת’רד היריבות :: המקום להתעדכן

אחרי שהם יעברו פירוק כללי בקיץ קשה לי להאמין שיוכלו לשחזר עונה כזו. סאביו יגיע לסיטי ולגבי כל היתר סיטי גרופ תעשה מכירה פומבית. כואב הלב אבל זה מה שיקרה כנראה.

מקווה שהם יצליחו לחזור לעצמם העונה, אם כי גם מקום רביעי זה יהיה מטורף בשביל קבוצה שהייתה מועמדת לירידה בתחילת העונה.

אין להם אינטרס למכירת חיסול, אולי מכירה או 2 בשביל להגדיל את התקרה. כן יכול להיות שיגיעו הצעות טובות להרבה שחקנים והם ידרשו לעזוב.
בכל מקרה עם הגישה לסיטי הם יוכלו להחליף שחקנים בעוד כישרונות. אצ’בריה למשל.

סיטי גרופ מכוונת במכלול להביא שחקנים למנצ’סטר. בשנים קודמות אם שחקנים של ג’ירונה היו טובים וסחירים, אבל לא מספיק טובים כדי להגיע לסיטי, הם נמכרו. אין תכלית להשאיר שחקן בג’ירונה אם נראה שהוא כבר לא מספיק טוב לסיטי, אבל כן מספיק טוב כדי לעשות רווח נחמד, שיושקע מחדש בלהניע את גלגלי המכונה.

מגעיל למדי.

אורן דניאלי, סוג של היסטוריון ספורט מצא מקרה כזה ב…מונדיאל 78

לייק 1

השופט הנ״ל לא שפט יותר בתחרויות של פיפא בחייו אחרי המשחק הזה.

אצל השכנים, אשכול המשחק מול שטוטגרט נראה בדיוק כמו האשכול הממוצע שלנו בשנה שעברה.
הנה רק דוגמא.

ראיתי את כל המשחק שלהם, הם נראו ממש רע. לא ציפיתי לזה.

באמת? אתה לא מכיר את קרלו?

דברים שרואים מכאן…
בעיני זו דוגמה לדיסונאנס בין איך אוהדי ריאל רואים את קרלו לבין איך שבערך שאר העולם רואה אותו. ברור שאי אפשר לקחת ממנו את ההישגים והתארים, אבל חלק גדול מהם מלמד עליו דווקא לשלילה, ובמיוחד פריט הסטטיסטיקה של כמה פעמים הוא לקח שתי אליפויות באותה קבוצה ברצף עד היום, וכולנו יודעים את התשובה (אפס) למרות שאימן בקבוצות על שנים רבות מספור כולל כאלה שלקחו אליפויות רצופות ללא הפסקה בארצן בתקופות שלפני ואחרי כמו באיירן ופסז.
אולי זה גם מסביר לנו למה אנחנו חשבנו שמאמנים מסוימים היו טובים לבארסה, ואילו אוהדי בארסה חשבו וחושבים שזה בא להטריל אותם (למשל שלל האליפויות של ארנסטו)

זה כאילו שאתם מביאים לי להנחתה.

אני מעדיף לשתוק. עדיף לשמור על שלום בפורום.

אני רק יכול לאחל לאוהדי ריאל שיסבלו מסוג המאמנים שאימנו את ברצלונה בשנים האחרונות והם עוד יתגעגעו לקרלו.

3 לייקים

אותו קרלו משנה שעברה? מכיר.
אתם נראים הרבה יותר גרוע, ועוד הוספתם את מבאפה.

תגיד לי למה שאני כתבתי את זה על אנריקה ואלורדה קראו לי מפונק וחצוף ושאתה תכתוב את זה על מאמן הרבה יותר טוב מהם, זה יחשב לגטימי וביקורת הגונה?

שמישהו פעם אחת יסביר לי בפורום את זה.

אותי זה לא מצחיק הצביעות הזו זה רק מעצבן.

לא אישי נגדך. פשוט שופך קיטור על טונות של ביקורת שספגתי פה מאוהדי ריאל במשך השנים.

לייק 1

אני מבין את מה שאתה אומר, אבל דוחה את האשמת הצביעות.
אני באמת חושב שכל אחד רואה דברים אחרת בצד שלו ובצד של האחר.
אני לא מבין איך ניתן להתייחס לקרלו כמאמן הרבה יותר טוב עם איך שריאל נראית השנה למרות שהיא התחזקה בשחקן הכי נחשק על ידה בשנים האחרונות. אתה מאמין שהתשובה לתהיות שהעלה דימה לא קשורה בשום אופן למאמן?

כמו שכתבתי זה לא נגדך באופן אישי, אבל זה בדיוק מה שכתבתי על אנריקה וואלורדה. אני לא זוכר אם אתה היית בפורום. אתה רוצה לדעת מה חטפתי אז?

קרלו באופן עובדתי הביא אותכם להרבה יותר השגים מכל מאמן שהיה פה אצלנו מאז טיטו. פתחתם עונה טיפה לא טוב ואתם רוצים לשלוח אותו לגולאג.

וכן אני חושב שקרלו תמיד היה ההגדרה במילון ל"אוברייטד". אבל עדיין הוא רמה אחת מעל מאמן כמו אנריקה וואלורדה וכמה רמות כמו מאמנים כמו קומאן וצאבי.

לייק 1

אני לא מומחה טאקטיקה גדול, אבל אתה כנראה לא עוקב אחרי הדיונים אצלנו, שם התלונות לא חדשות, ולא קשורות רק לפתיחת העונה הזו.
אני לא חושב שיש בינינו ויכוח אמיתי, כי אני כן חושב שניתן לזהות תבנית די קבועה, כל צד יקטר על ביצועי המאמן שלו, ולא יבין איך האוהדים של היריבה קוטלים את המאמן שלהם.
אני יחסית חדש בפורום באופן אקטיבי אבל כן עקבתי קצת לפני. ודעתי (שלא בשביל להטריל) היא שוולוורדה דווקא היה מאמן ברמה טובה, מלואיס אנריקה לא החזקתי יותר מידי על אף הטראבל, ולגבי קומאן/סטיין/צ’אבי - ברור שהייתי שמח לו היו מוחתמים לתקופות נוספות

2 לייקים

אני חושב שפיספסת. זה לא הבעיה שלי הביקורת נגד קרלו. הבעיה שאתם וכנראה בצדק מתלוננים שהוא לא מאמן מספיק טוב בשביל ריאל, למרות התארים שלו, אבל זה בדיוק הביקורת שהיתה לי ולטובים ממני פה על מאמנים בינונים שאימנו את ברצלונה . אבל אז שכתבתנו את זה חטפנו ביקורת.

אתה מבין?

לייק 1

איך פספסתי אם אמרתי קודם:

ואני לא רואה בזה ביקורת והטפה לזה שאתם לא מבינים כמה טוב לכם וסתם בוכים. הרי ניתן לצפות שזה יחזור, גם בעתיד, כי כשהניתוח מונע בחלקו על רגש (לגבי הקבוצה שלך) ובחלקו על צפיה חלקית ביריבה שלך שמצליחה לפרקים יותר מהקבוצה שלך תביא למסקנות שונות על אותו אירוע.

כי זה בדיוק גם במילים האלו וגם במילים אחרות, בדיוק מה שאמרו לי ולאחרים פה שביקרנו המאמנים הבינונים שעברו אצלנו. “אתם לא מבינים כמה טוב לכם וסתם בוכים” אני חושב שאפילו אמרו את זה במילים האלו. חחחח אבל יכול להיות שאני לא זוכר מספיק טוב.

דרך אגב, אתה לא רואה אותי רץ לפורום שלכם ואומר לכם את זה…

בכל מקרה, הוצאתי קיטור. רציתי לכתוב את זה פה הרבה זמן השתחרר לי. אני מרגיש חופשי עכשיו :joy: :joy: :joy: :joy:

הפנטזיה שלי תושלם שברתומאו ידיח את פלורנטינו בתור נשיא ריאל :slight_smile:

חושב שמגיע לברתומאו , הנשיא הכי טוב של ריאל בכל הזמנים. עוד עבד בשבילכם בחינם.

2 לייקים

אני מניח שכאן לא יגידו לך שאתה קוטר ובכיין, אחרי שהכתרנו אותו בשם של הת’רד המקביל

בסוף כל פעם שאמרו לכם את זה העפתם את המאמן הבינוני והבאתם אחד גרוע יותר (עד פליק…בנתיים…) אז הם לא לגמרי טעו :wink:

אז מה ההסבר ליכולת השנה לעומת שנה שעברה?
על הנייר התחזקתם.
בגלל זה הופתעתי. לא ציפיתי שתהיו כל כך גרועים, הרי אנצ’לוטי לא השתנה.