1/2 גמר האלופות :: מפסידים לסיטי 4:3 במשחק משוגע| בנזמהX2 ו-ויניסיוס

אנשים פה צריכים להירגע עם הפסימיות שלהם, סיטי יותר טובים אף אחד לא אומר שלא, אבל אנחנו לא כאלה מסכנים.
נכון שמול פריז וצ’לסי שיחקנו חרא רוב הזמן, אבל המשחק הראשון בסטמפורד ברידג’ היה הכי טוב שלנו העונה, ובול בזמן. על האופי של הקבוצה אין צורך להרחיב.

כמו שויאריאל הדיחה את באיירן אנחנו בהחלט יכולים להדיח את סיטי, ביחד עם ליברפול הם הכי טובים בעולם אבל גם אנחנו קבוצה חזקה שהיו לה כמה ימי מנוחה אקסטרה שזה קריטי, במשחק נתון הכל אפשרי.
כמו שכבר כתבו החיסור של קאסמירו לא נורא ואפילו מחזק אותנו, זה יאלץ את אנצ’לוטי לעלות ב4-3-3 התקפי עם רודריגו או מערך 4 הקשרים עם קמאבינגה פדה קרוס ומודריץ, שלדעת רוב הפורום פה הוא המערך הכי טוב שלנו, ומהספסל יכול לעלות סבאיוס שהוכיח שהוא ראוי.

ובכל מקרה, עד עכשיו עשינו עונה גדולה בצ’מפיונס והגענו הרבה יותר רחוק ממה שכל אחד כאן האמין בתחילת העונה, אפשר וצריך להיות גאים ומבסוטים גם אם נודח מול סיטי.
האללה מדריד!

4 לייקים

הפסימיות לא אומרת שכשנודח, אם נודח אני לא אהייה מאוד מתוסכל מזה…
חייבים לעבור.

לייק 1

באנגליה אומרים שאין לריאל מדריד סיכוי ושהיינו ‘מעוררי רחמים’. בכל מקרה, רק למען הסר ספק: אני לא ‘בונה’ על החיסורים של מנצ’סטר סיטי שהיא עדיין קבוצה חזקה יותר בהרבה מאוד אספקטים, אני פשוט חושב שזה מרחיב ומעצים עוד יותר את הדילמה של אנצ’לוטי של רודריגו (כך אומרים בתקשורת) או קמאבינגה. סיטי הגיעה לגמר בשנה שעברה והיא כמו פ.ס.ז’ שלאט לאט הכסף דיבר והתחילו להתקרב, הם גם היו במעמד הזה ב-15/16 בחצי הגמר. אני כן רוצה לחזק את העניין שהקבוצה קצת יותר מאמינה בעצמה ברמת הכדורגל לדעתי אחרי מה שהיה נגד פ.ס.ז’ וצ’לסי גם אם היכולת לא הייתה מבריקה (נגד צ’לסי לדעתי ה-1:3 היה אחלה משחק ולאור המצבים הברורים במחצית הראשונה גם יכולנו להגיע בטעות לגומלין עם יתרון גדול יותר)
דיאש אגב לא היה בספק מעולם, אם כבר ווקר וסטונס ולפי מה שקראתי הם התאמנו כרגיל אחרי שכלי התקשורת עזבו את המקום ופפ ניסה לעשות תרגיל.

מקבל את כל הדעות הפסימיות, אולי גם אני קצת כזה עמוק בפנים, אולי זה כן אחד בפה ואחד בלב, לא יודע. אבל מסקרן אותי לראות מה כתב כל אחד לפני פ.ס.ז’ ולפני צ’לסי.

החסרונות אצל סיטי מעודדות אותי. קאנסלו וקייל ווקר חשובים מאוד למערך של סיטי, ובלעדיהם היכולת ההתקפית של סיטי תפגע. המפתח מבחינתנו יהיה לעצור את אמצע השדה הלא נורמלי שלהם עם ברנרדו סילבה ודה בריינה. אם תמצא דרך לעצור אותם, הכל פתוח.
אני ויתרתי מראש על המשחק הזה ותהיתי האם אולי בכלל לא כדאי להגיע אליו ולשמור כוחות לליגה. בינתיים לקחנו אליפות, סיטי עם חיסורים ובכל מקרה כבר הגענו לשם. אז יאללה, להרים את הראש ולא לתת לאף אנגלי מסריח להתנשאות מעלינו עם הרחמים שלהם. אני רוצה ניצחון יפה במטרה לחזור לגומלין בראש שקט. אולי לא אפשרי וככל הנראה נפסיד את המשחק, אבל כבר הגענו לבאר, לא ננסה לשתות?

אגב, הרבה נייטרליים מהעבודה דווקא הימרו על ריאל היום. חלקם אני יודע בוודאות שממש אוהדים כדורגל ומחוברים למה שקורה. אותי זה הפתיע, אולי בכל זאת יש סיכוי.

אז…יש הרכב לחצי הגמר נגד מנצ’סטר סיטי!| מתחילים ב-22:00, פחות משעתיים לשריקת הפתיחה. אנצ’לוטי עולה התקפי ובחר ברודריגו שפותח בכנף ימין (זה המשחק הכי גדול בקריירה הקצרה בו הוא מקבל את הקרדיט) ויצטרף לבנזמה ולוויניסיוס בחוד (הפעם ה-11 שזו חוליית ההתקפה שלנו), כך שפדה באמצע. אלאבה עבר מבחן כשירות ויפתח במרכז ההגנה, גם מנדי משחק. קאסמירו נמצא על הספסל. זו הפעם ה-13 העונה בה ההגנה שלנו תורכב מ-קרבחאל-אלאבה-מיליטאו-מנדי. נזכיר כי בנזמה בהופעתו ה-600! ובן ארצו, המגן הצרפתי - עם המשחק המאה. הרכב מנצ’סטר סיטי? סטונס מגן ימני (פפ הצליח להערים עלינו חלקית), ווקר לא כשיר. גבריאל ז’סוס בחוד ומאחרז, מלך שערי הקבוצה העונה, פותח במקומו של סטרלינג כשגם פודן הנהדר מקדימה וכמובן דה בריינה. האללה מדריד!

ומה אומרים בכלי התקשורת על ההרכבים? מארקה: בסקר האוהדים בו הצביעו כמעט 5,500, אז 58% אהבו את הבחירה ברודריגו משום שהוא בריצה טובה מאוד ומבקיע שערים| 35% היו מעדיפים לעבות את מרכז השדה עם קשר רביעי נוסף כמו קמאבינגה| הנותרים, שבעה אחוז, חוששים מכך שאלאבה ומנדי לא כשירים במאת האחוזים ויחזור ‘מקרה צ’לסי’ מאשתקד | אחד הטוקבקיסטים במארקה כתב: “טוב לראות את קרוס, קמאבינגה עדיין צריך קצת להתבגר כדי לפתוח במשחקי על כמו זה. אולי אנצ’לוטי חשש מספיגת צהוב מהיר מצדו”. ב-AS, תומאס רונסרו כותב על “הרכב ללא שום פחד וללא היסוס, רודריגו בכושר נפלא. בואו לא נשכח שלריאל מדריד יש 13 גביעי אירופה”, ומקנח ב-“פפ לא זכה בתואר מאז שאימן את בארסה”. הוא מרוצה מכך שקאסמירו לא משחק כי זה לא המשחק האחרון העונה. הוא מצביע על לוקאס וקמאבינגה כשחקנים שיכולים לעלות במחצית השניה ולעזור מאוד| לואיס נייטו: “רודריגו כבש תשעה שערים בצ’מפיונס מאז הגיע לריאל – יותר מאשר בליגה. אני חושב שההרכב של אנצ’לוטי מובן כי עדיף את פדה באמצע כשקאסמירו חסר. קרלו משאיר מסר שריאל לא מגיעה רק כדי להתגונן. קמאבינגה ישחק אבל בהמשך, הוא עדיין חסר ניסיון בשביל לפתוח”.

בונוס: אוהדי ריאל מדריד בשיירה נכנסים לאיתיחאד עם חולצות, צעיפים ומצב רוח טוב ובליווי השוטרים כמובן [מדברים על אלפיים אוהדים שייתנו תמיכה].

ההרכב: קורטואה| קרבחאל, אלאבה, מיליטאו, מנדי| קרוס, מודריץ’, ואלוורדה| רודריגו, ויניסיוס ובנזמה


אני אוהב לראות את ריאל מדריד משחקת ‘התקפי’, או יותר נכון ‘מנסה’ לפי מה שההרכב הזה מוליד, זה מחזיר אותי לימים יפים (ואל תטעו, אנחנו לא שמה עדיין). מצד שני אני חושב שאנחנו עדיין במקום של כן לעשות התאמות ולא היה אכפת לי לראות ארבעה קשרים, מה גם שפדה בימין היה מצוין באנגליה. זה צ’אנס חייו של רודריגו. אצ’לוטי רק בארבעה משחקים השנה בחר במערך של ארבעה קשרים מההתחלה.

לייק 1

מומנטום. רודריגו ופדה במומנטום טוב וקרלו מנצל את זה. ככל הנראה התוכנית שלו היא במקום שאנחנו נמצא דרכים לעצור אותם, שהם ימצאו דרכים לעצור אותנו.

אני לא רואה איך הרכב כזה עוצר את ברנרדו סילבה ודה בריינה. מצד שני אנחנו נהרוג אותם באגפים עם המהירות והיכולת האישית של הברזילאים, והווינריות של בנזמה.

הרכב סופר מסקרן של קרלו שאנחנו יכולים לבכות עליו עוד הרבה אם לא יעבוד. מצד שני, מה כבר יש להפסיד? אם נתבנקר אנחנו נפסיד מול האינטנסיביות שלהם.

ודבר אחרון, ריאל מדריד חיה ממשחקים כאלו. אנחנו יכולים להראות כבויים כל העונה, אולי אפילו הערב, ואז להרוג את המשחק ב10 דקות. אנחנו כמו נחש עפאים שנשאר קפוא במקומו ונראה כמת עד שמגיעה שעת כושר ואז הוא תוקף את המטרה. וכשאנחנו תוקפים, כל המערכות מתרסקות, אין ליריב שום יתרון כשאתה מדמם מבפנים. ככה קרה מול פריז, ככה קרה מול צ’לסי, ככה קרה מול סביליה. האלה מדריד!!

לייק 1

לא נראה לי בכלל ההרכב הזה, אם פדה לא נותן משחק על אנחנו בבעייה, גם וניסיוס ורודריגו חייבים לרוץ כל המשחק כאילו אין מחר.

ובקשה אישית ממנדי- בבקשה אל תעשה.

לייק 1

התארחנו 3 פעמים אצל סיטי, 2 תוצאות תיקו והפסד אחד.
מזכיר לי את המאזן נגד צ’לסי-4 מפגשים רשמיים ו0 ניצחונות. אז מה יהיה יותר טוב בתור שבירת נאחס יותר מניצחון היום.

בדרך כלל טוני קרוס נעלם מול קבוצות מהירות ואתלטיות. לסיטי יש את היכולת לשחק בקצב מסחרר, נקווה שטוני יעמוד בקצב לשם שינוי. אישית הייתי מעדיף את קמאבינגה למרות חוסר הניסיון.

לא מבין למה אנחנו מפרסמים הרכב שעתיים לפני המשחק כשהכללים מחייבים לפרסם רק שעה לפני. אנחנו נותנים צ’אנס למאמנים טקטים כמו גווארדיולה לעשות התאמות של הרגע האחרון.

בינתיים יש דיווח שסטונס יפתח בהרכב. החיסורים של סיטי פחות משמעותיים ממה שחשבנו.

לייק 1

אני בטוח שלפני משחקים בסדר גודל הזה תמיד משחררים הודעות שחצי הרכב פצוע רק כדי לנסות לערער פוקוס של שחקנים/קבוצות.
כשריאל באים וחושבים שכל ההגנה לא משחקת משפיע על רמת הכוננות הנפשית של השחקנים.
אני מקווה שהקבוצה מבינה שהמעמד יותר גדול משחקן שמשחק או לא משחק.

לא מת על ההרכב, מרגיש לי שחצני מידי.
אתה רוצה את רודריגו בהרכב, לגיטמי (במיוחד שהמגנים של סיטי לא ישחקו כנראה) אבל כשאין לך את קאסי אז אין לך שחקן שיחזיק את הקבוצה מאחורה (ואלורדה, קרוס ומודריץ זה קישור מאוד פריץ).
תחליף אותו בקרוס או מודריץ במקום קמא, לזכות אנצלוטי יאמר שהוא לא מראה פחד. בכל מקרה זה יכול להיות החלטה של סקנדל או פסטיבל.
לי לפי ההרכב של סיטי נראה שהוא ינסה להתיש אותנו באמצע.
קשה לי להמר בלי להפעיל רגש כשמדובר בריאל, אבל יש לי הרגשה ל1-1.

במשחקים הקודמים שלנו מול הגדולות היינו פאסיביים ושאפנו להיות סולידיים ואכלנו חזק. אני לא יודע אם מדובר בשינוי מגמה, לא נראה לי, אבל אנחנו יוזמים וזה כבר חדשות טובות. בכדורגל המודרני לא מספיק להיות סולידי, בניגוד לעבר. אתה צריך להכריח את היריבה לשנות את עצמה כדי להתכונן אליך. איך זה יגמר? לא יודע. אנחנו לא פייבוריטים בשום מצב בכל מקרה. אבל לפחות בהרכב הזה אני כן רואה איזשהו סנריו שאנחנו מצליחים לצאת משם עם תוצאה.

בנוסף רודריגו וויני, אמנם שחקני התקפה מובהקים אך כאלה שעושים גם לא מעט עבודה טקטית ויורדים להגנה.

אהבתי את ההרכב. הנושא היחיד בו אני לא לגמרי בטוח הוא קרוס על חשבון קאמבינגה, אבל זה ייתן לנו קצת סדר במשחק מול קבוצה שאחת החוזקות הכי רציניות שלה הוא משחק הלחץ, בגלל זה החסרון של קאסמירו פחות יורגש.
קאמבינגה יעלה באמצע המשחק בערך ויכניס המון אנרגיות
שבהחלט נצטרך במיוחד כשסיטי יהיו טיפה פחות מסודרים

הכל יפול בסוף על הגישה. כל חשיבות הטקטיקה שמקטיקה פוחתת במשחקים כאלה. לא לטעות, לנצל מצבים וזה שלנו.

כמובן שהם פייבוריטים, אבל אני מקווה לטוב. הסיכוי ישנו וזה מאוד תלוי בנו.

המחשבה שדה ברויינה דוהר עם הכדור מול קרוס לא עושה לי טוב, מקווה שקרלו הכין פיתרון טקטי לעניין הזה, אני בספק.

2 לייקים

תן לי להתיר לך את הספק.
הוא לא.

9 לייקים

עוברים את המגן השמאלי והמגן הימני שובר את קו הנבדל.

אבל גם, אלאבה סוגר כאילו היה מגן ולא בלם, והחור שקסמירו אמור להיות בו פרוץ ומחרז נכנס לשם.

טעויות של כדורגל נוער.

מגן אחד סביר הגנתית עם תרומה אפסית בהתקפה ומגן שני בדיוק ההפך. בפועל אנחנו עם 2 מגנים פותחים שלנו שאין להם יכולת לתקוף ו/או להגן.

ההגנה נתנה למחרז יותר מידי ריספקט.

אין לנו קישור.

לייק 1

זה מביך, כמו שצפיתי…