צ'אט רודריגול בדרך לגמר

סיטי לא הובסה בגלל אנצלוטי או החילופים או ההכנה הטקטית. סיטי הובסה ע״י ההיסטוריה של ריאל מדריד

דור, חייב להגיד שאני קצת מקנא בך. מישהו אמר פה משהו לגבי זה שתצטרך יחסי ציבור טובים בשביל הספר שלך. יש לך פה את את יחסי הציבור הכי טובים בעולם שעובדים בשבילך במשרה מלאה, בחינם, ועוד בנוסף להכול גם דואגים לך לספרי המשך.

מי חשב שהאנדרסטיימנט של השנה יגיע דווקא מדור רומנו :joy:

2 לייקים

אז אם חשבנו שעד כה זה היה הזוי לשחק עם קמבינגה מהספסל, חכו שנקבל את ההרכב לפריז מול המכונה של קלופ; לא נראה לי שמשהו ישתנה (קאסמירו-קרוס-מודריץ’) אבל אני כן מתפלל שנראה את אדוארדו ורודריגו, גיבורי הרמונטדה, משתפשפים (בהרכב) בגארבצ’-טיים… אין על אתלטיקו בגארבצ’

2 לייקים

לא הצלחתי להירדם עד 5 בבוקר. האדרנלין זרם לי בגוף בטירוף. ראיתי מחדש את המשחק ולא הפסקתי לקרוא סיכומים, כתבות והודעות. שנים שלא הרגשתי ככה ממש חזרתי לגיל 18.

הכדורגל הוא דבר מופלא וריאל מדריד היא הכדורגל. מה אין בה בקבוצה שלנו? העונה הזאת היא מתנה אחרי שנים של שיעמום יחסי. ואיזו מתנה קיבלנו, העונה הכי מופרעת שראיתי בתור אוהד, רכבת הרים היסטורית ותודה לאבא שקנה לי כרטיס להצגה הזאת בגיל 8 עם החולצה הראשונה של ראול.

יאללה לגמר ותביאו את ה-14.

6 לייקים

קצת אוף טופיק אבל הבקשה נובעת מהמשחק אז בסדר:
איפה קונים חולצה של ריאל במחיר נורמלי? באתר עולה 90 יורו O_o (של יונייטד קניתי ב-32 פאונד כולל משלוח לפני חודש). רוצה אחת עכשיו ואחת כשתנצחו את ליברפול אמן כן יהי רצון

2 לייקים

תוסיפו לרשימה את סיטי :snake::snake:

לא שמעתי על האלחנדרו מורנו הזה אף פעם אבל הוא מדבר יפה. שווה להקשיב.

אגב מה ששקאמבינגה עשה במהלך שהוביל לפנדל הוכיח לי מעבר לכל ספק, זכינו בשחקן שהולך להיות מהטובים בעולם.

הכדור היה אצל קורטואה שלא מצא למי למסור, פדה היה באזור אך היה גמור ולא עשה תנועה לקבל. קאמבינגה קלט שאין מי שיקח אחריות זיהה שטח מת ועשה ספרינט לשם תוך כדי שהוא מסמן לטיבו לאיפה לתת את המסירה. לקח את הכדור עשה סיבוב ודהר 70 מטר לקצה הרחבה של סיטי חיכה מעט כדי למשוך אליו את הבלם ושיחרר לרודירגו שנתן רוחב מעולה. גם כשקרוס היה בנערים א׳ הוא לא לקח ככה כדור מגרש שלם.

6 לייקים

חייב לחזק. מעבר למהלך ספציפי כזה או אחר, כשקמא עלה היכולת שלנו להניע כדור עלתה רמה. זה שילוב של תנועה, מהירות ואגרסיביות, ואפילו טכניקה שלדעתי החלק הפחות טוב במשחק שלו. השליטה של סיטי הופסקה באותו הרגע, ומשחק הלחץ שלהם כבר לא היה אותו דבר. למרות שאפשר לומר גם שהיציאה של דה בריינה שינתה לא מעט.

הוא משחק אחרי משחק נותן הופעות חסרות תקדים. מה שיש לו בעיניי ואין להרבה מאוד שחקני טופ זו אינטנסיביות, שבסופו של דבר משנה מומנטום ומאפשרת לשחקני ההתקפה לנצח. זו לא פעם ראשונה, והוא עושה את זה במספר דרכים.

זכינו בשחקן ענק.

3 לייקים

זה היה ה-מהלך של המשחק אצלינו, יסלח לי רודריגו
קמאבינגה היה פשוט ענק, המהלך הזה, האחריות וניהול המשחק לבד, חילוצי כדור ומאבקים, והכדור לבנזמה בגול הראשון! לא פעם ראשונה שהוא מכניס כדורים כאלה שמדודים בצורה מושלמת לרחבה

הילד ענק.

7 לייקים

זה לא הפעם הראשונה שקאבה הופך כדור של כלום ושום דבר למהלך של ניצחון.
הוא עשה את זה גם מול צ’לסי כאשר מסר לויני שבישל לבנזמה את השער שני בהארכה.

2 לייקים

לא אמיתי, פשוט לא אמיתי מה שקרה אתמול על המגרש, לא אמיתי מה שקורה בעונה הזאת.

ב- 1-0 של סיטי אמרתי לעצמי שזהו, אין תקווה, בכל זאת אנחנו מול קבוצה יותר טובה מפסז’ וצ’לסי, עשינו את מה שיכולנו בליגת האלופות ומה שנשאר מהזמן זה לפרוטוקול.
ב- 1-1 אפילו לא התרגשתי, too little too late אמרתי לעצמי, הסתובבתי לאחד החברים ואמרתי לו זה מזכיר לי קצת את הפנדל של ממפיס מול פרנקפורט, אין לשער הזה שום משמעות.
ב- 2-1 קמתי מהכסא עם צרחות וקפצתי כמו משוגע. מה קורה פה?!! זה לא אמיתי!! תביאו את נולאן, ספילבירג וטרנטינו שיכתבו תסריט לסרט על כדורגל הם לא יוציאו משהו אפילו קרוב למה שקורה העונה בליגת האלופות.
לפני תחילת ההארכה אפילו התחלתי לחשוב לעצמי, האם יכול להיות שפלורנטינו הוא השייח’ הכי גדול שיש והוא משלם לפסז’/צ’לסי/סיטי את הכסף שצריך כדי שנעבור אותם בתסריטים האלה ונזכה בליגת האלופות?!

מה שקרה הוא על טבעי!

בקשר לגמר, הייתי עולה עם אותו הרכב (כן, גם עם קרוס) ומשאיר את שני הסופר-סאבים רודרוגו וקמאבינגה להמשך המשחק, כששניהם עולים רעננים זה נראה שהכנסנו למשחק ארבעה שחקנים ולא שניים.
לליברפול נשארו ששה גמרים, לנו נשאר אחד. מעדיף שלא נתאמץ במשחקים שנשארו בליגה, שהחקנים לא ירוצו מעל 8 ק"מ, שלא יעלו לכדורי גובה, שניתן לנוער כמה שיותר דקות משחק. הכל כדי שנגיע עם סגל בריא.

HALA MADRID

8 לייקים

אלה המחירים הרגילים, אין דרך להשיג מקורית בזול יותר. מה שכן אם לא קריטי לך שזה יהיה מהעונה, יש עכשיו בחנות של אדידאס (לפחות באירופה) 50% על החולצה המאוד יפה של 2019:

https://www.adidas.de/en/real-madrid-home-jersey/DW4433.html

לייק 1

עוד בלי קול והאנדרלין לא עוזב אותי גם לאחר 10 שעות !

כבר אמרתי לעצמי , טוב עשינו את המקסימום , שנה הבאה נגיע יותר חזקים אבל כמו תמיד הקבוצה הזאת תמיד מוכיחה לנו אחרת ולא באמת משנה מי על המגרש .

העונה הכי מרגשת שאני זוכר מאז 2007 ! כמו שאמרו פה הרבה, חייבים התנצלות לקרלו החילופים וניהול משחק מול טקטיקן כמו פפ מעורר כבוד עבורו …

עדיין חושב שליברפול פייבורטים אבל ככה חשבנו לפני כל מפגש העונה בצמפיונס ,מה שכן צריך יותר להאמין לפעמים בקבוצה הזאת קצת יותר(לפסימיים לפעמים פה)
מי היה מאמין שהקבוצה הזאת תצליח לרגש אותנו ככה ובווליום כזה ואפילו מאפילה על אחת העונות של זיזו ויסלחו לי מי שחושב אחרת …

אם חשבתי כל הזמן שעכשיו זה השיא אז לקחת את ה14 על הראש של סלאח וקלופ יכול להיות אולי הכי מתוק שיש !
A por la 14 !

(אגב קורא פה שנים על גבי שנים באדיקות ופעם ראשונה מגיב אז להיות עדינים :see_no_evil:)

16 לייקים

אותו מורנו גם הוציא כתבה לפני איזה שבועיים בה הוא מתאר איך הוא צוחק בפרצוף של כל מי שמעז להגיד לו שריאל יעלו לגמר.

גם בהרכב ארבעת הקשרים שפתח את המשחק היינו יותר טובים מסיטי. הם לא הגיעו למצבים מסוכנים מאוד, בעיקר בעיטות מרחוק. לא נלחצנו בכלל מהלחץ שהם ביצעו והנעת הכדור שלנו היתה שקטה וטובה. המון קרדיט לנאצ’ו על זה.

קרוס המגן השמאלי החדש שלנו (וזה הדבר שאני אישית נותן לאנצ’לוטי הכי הרבה קרדיט עליו. אשכרה לנצח טקטית את פפ. לא יאומן) עם משחק מצויין, ראו שהיה לו קשה לבצע 2 תפקידים ביחד על המגרש אבל הלך לו ממש טוב.

פפ אוי פפ… זה כבר נראה שהוא עושה את השטויות האלה בכוונה :confused: כולם שאלו מתי הוא יביא את השיגוע התורן של העונה ובלי לאכזב בכלל הוא מוציא את קדב בדקה 70.

כמו שהנצחונות האלה של ריאל הם לא במזל (ושיבכו שם בפורום השכן כמה שבא להם) ככה גם ההפסדים האלה של פפ. קלופ עוקף אותו בסיבוב כמאמן הטוב בעולם היום ולא משנה לי איך תסגר הליגה האנגלית.

נשאר לי רק לומר- “תנו לליברפול להבקיע ראשונים”.

3 לייקים

זה מצחיק לעבור על התגובות. זה כמו כוכב פורנו שחוזר מהסט והוא בהלם כאילו הוא עשה סקס פעם ראשונה. מאוד מוזר. מ2007 אתם עושים מהפכים שלא קשורים ליכולת שלכם על המגרש, אבל עדיין בהלם. הבעיה בכם שכל הזמן חשבתם שזה זהות השחקנים, תליתם את זה ברונלדו או בראמוס, פספסתם את כל המהות של המועדון שלכם.
בזמנו אמרתי שלקבוצות יש DNA, פסלו אותי הרבה ואמרו שזה שטויות והכל זה כסף. ריאל מדריד היא ההוכחה לכך, היא שיחקה בינוני מול 3 קבוצות שנמצאות איפה שהן רק בגלל כסף גדול שנכנס אליהם בשלב הזה או אחר, 0 מסורת או שיטה מזוהה למועדונים האלה. התוצאות לפניכם. גם הזוכות במפעל הזה, לרוב זה קבוצות שיש להן זהות ארוכת שנים, עם מנטליות ברורה-לטוב ולרע.

אתמול לא היה אוהד ברסה אחד מופתע בכל העולם. אחד. @Blu יהיה עד למה שאמרתי לו דקה 80 ומשהו…“דבר איתי עוד עשר דקות, תהיה רגוע”. אתם תחשבו שזה נאחס הפוך, אבל באמת ידעתי שתעלו. אני אפילו לא מתעצבן זה היה בשבילי כמו עובדה מוגמרת לפני שהמשחק התחיל.

נ.ב
אין זכייה בכדור זהב יותר ראויה מלבנזמה העונה.

9 לייקים

אתה יודע מה שביט? אני מתחיל לקלוט את זה עכשיו. תמיד ראיתי הכל בצורה קרה, מי הם השחקנים הטובים יותר, מי הקבוצה שמשחקת חזק ואינטנסיבי יותר, ומי במומנטום טוב יותר. ראיתי בהחמצות דבר מקרי ולכל היותר תלוי ביכולת.
מעולם לא קישרתי את השער בגמר הדסימה למשל לרמונטדות משנות ה60, והדיבורים על הרוח של חואניטו נשמעו לי דימיונות של רומנטיקנים חסרי תקנה. אבל אולי בכל זאת יש קשר.

אם תהיתם איך בנאדם מרגיש אחרי ערב כזה. רודריגו שהיה באקסטזה הגיב לאוהד בטוויטר “איך אני אוכל לישון אחרי לילה כזה?” בשעה 4 בבוקר. כשעה מאוחר יותר הגיב גם לסטרימר המפורסם איבאי.


לפני כן יצא למסעדה, שם התקבל באהדה. יפה לראות שהוא מתייחס לכולם ומקבל את האהבה שמרעיפים עליו.

4 לייקים

מצחיק שכתבו כאן לפני כמה שבועות שהוא שחקן איטי, הדהירה שלו עם הכדור מטורפת- אני לא בטוח שהוא פחות מהיר מויני עם הכדור ברגל.

הוא כשרון על- (חוץ מהקיצוצים) אני מת על על לראות אותו והקטע היפה שהוא עדיין לא מצא את עצמו מבחינה הגנתית- בצרפת הוא סיים את אחת העונות כמלך התיקולים של הליגה.

יש שמועות על ברנרדו סילבה שרוצה לעזוב- לוקח אותו בכל יום על פני צ׳ומאני. נכנס מושלם לקבוצה בין אם בכנף ימין או במרכז הקישור. מגיע לפפ קרדיט מטורף עליו, מחרז וקאנסלו.

אה, ותודה לחבר על מזכרת לכל החיים :sunglasses:

4 לייקים

אנשים התרגלנו אחרי כל כך הרבה זמן לראות את טוני קרוס ולוקה מודריץ’ או שחקנים בסגנון שלהם שאחוז הדיוק במסירה הוא סביב ה-90%, שהם מנהלי משחק בחסד וכן הלאה. ובאותה הנשימה הם התלוננו על זה שהם כבדים ואיטיים (לוקה בגלל הגיל, קרוס תמיד היה כזה) וכן הלאה. קמאבינגה ופדה הם שחקנים בסגנון אחר לגמרי. קמאבינגה גם אחראי במידה מסוימת ל-3:2 בגומלין בברנבאו נגד צ’לסי עם חטיפת הכדור וההסתערות הזו. קשה מאוד להוציא לו כדור מהרגל ואני לא חושב שיש הרבה שחקנים עם שקט נפשי כזה בגיל 19, זו עונת בכורה שלו אשכרה.

אני גם ביקשתי עיתונים מכמה חבר’ה ומבת דודה שלי, די הכרחתי אותה ועשיתי הכל כדי שתביא לי - צילמתי לה איך זה נראה, אמרתי לה שבכל עיר בספרד מוכרים עיתונים מכל הערים והמארקה וה-AS בכל פינה וזה כולה ביורו. נראה אם היא תצליח להתחמק ממני.

יש רמונטדות ויש רמונטדות. להפוך 1:0 מול פ.ס.ז’ בדקה ה-64 כשיש עוד זמן לשחק זה לא אותו דבר כמו שני גולים על הפרצוף של סיטי בדקה ה-90 כשהיא קבוצת הגנה טובה בסה"כ (לא מדהימה כמו שכל האנגלים שאני מדבר איתם חפרו לי - לא ווקר, לא דיאש שהפכו אותו למאלדיני וכן הלאה).

אלה דיבורים חסרי טעם אבל לדעתי לא היינו פחות טובים מצ’לסי. לא בתאכלס במה שקרה, יכולנו לסגור את הסיפור שם בלונדון, ולא “מלכתחילה” יחסי הכוחות. אולי חשבתי שיהיה קשה בגלל שטוכל>אנצ’לוטי. נגד פ.ס.ז’ וסיטי זה סיפור אחר. באותה הנשימה אני לא מבין מה זה משנה אם אנצ’לוטי טעה או לא נגד סיטי כשעלה ב-4:3:3 ועוד בלי קאסמירו, זה פחות חשוב עכשיו. אני ספציפית עם פרסום ההרכב כתבתי שאני אוהב את גישת ה-‘אנחנו ריאל מדריד’ אבל שזה הימור קצת מסוכן.

שביט, אני בהלם, אולי עוד לא קראת את התגובה שלי. לא כתבת מילה על הספר, עד כמה אני חי בסרט ובעולם משלי וכן הלאה. אבל שרק תחייך כל החיים ותהיה מבסוט, דיינו. את השאר אני אשמור לעצמי

לייק 1