גומלין 1/4 גמר האלופות :: ממשיכים לחצי הגמר לאחר 0-0 באנפילד

שלישיית עם מנדי זה מה שהולך לקרות לדעתי, הפחד שלי זה האיטיות של מרסלו, לגבי צד שני אם ואחורדה לא כשיר הייתי הולך על אריבאס, הןא די הרשים אותי עם המשמעת והכושר שלו, הרגשה שנולד פה ואסקס 2, דרך אגב מה חושבים על לעחות עם רודריגו עם ויניסיןס בשביל לנצל לגמרי את יתרון המהירות על ההגנה שלהם(לא פשוט לוותר על בנזמה בעןשר כזה אבל אולי שווה בשביל לנסות לדפוק גול מהיר)

זה מפחיד אותי. שמעתי כמה פודקסטים שגם בהם רוב הפאנל משוכנע שליברפול תעבור. קשה לי להאמין שזה יהיה אפשרי אלא אם כן כל השחקנים של ליברפול יהיו בשיאם, מה שלדעתי לא קרה הרבה השנה.

איך אתה חי עם פיצול האישיות הזה? :slight_smile:
אני מבין איך אפשר לחלוק שנאה, אבל לא אהבה. מי תרצה שתעלה? מוזר אם אין לך תשובה חד משמעית.

אני מאמין שנעבור. גם אם ליברפול צריכה “רק” 2-0, זה משחק חוץ שלנו. תמיד הרגשתי יותר בנחת בחוץ בגלל שערי חוץ, ואדרבה כיום כשאין לקבוצה הביתית את הקהל. שילחצו אותנו גבוה בכיף, אנחנו צריכים מתפרצת אחת מדוייקת.

2 לייקים

אני הייתי עולה עם אותו הרכב שפתח בקלאסיקו, רק עם אודריסולה במקום ואסקס (ואני מעריך שזה גם מה שזידאן יעשה בסוף). קסאמירו וואלוורדה יצטרכו לעזור בצד ימין של ההגנה אבל זה מה שיש ועם זה נצא למלחמה.

שלום לכולם , יוצא לי לקרוא פה על בסיס יומי אבל אני לא מגיב הרבה.
לדעתי ההרכב האופטימלי שלנו זה לעלות עם שלושה בלמים: מנדי נאצו ומילטאו. בקישור השלישיה הרגילה שלנו בתוספת של מרסלו ואודריאסולה באגפים. ומקדמיה בנזמה וויניסיוס.

ראינו כבר הרכב דומה לזה פעם אחת, לא זוכר שהוא כל כך עבד. אבל בשביל לשמור על התוצאה ולגנוב גול מהיר שיוריד מאיתנו לחץ וילחיץ מאוד את ליברפול. הייתי פותח מחצית ראשונה עם הרכב כזה.
גול מהיר ואנחנו בשלב הבא.

2 לייקים

מה שהיה במשחק הראשון מאוד מפתיע, אף אחד לא ציפה לצמד מויניסיוס :slight_smile:
למרות העונה הקשה שעוברת על ליברפול מצפים שהיא תצליח לעבור את ריאל הנוכחית.

מאוד קשה, היו מקרים שהתבלבלתי באמצע התקפה של ריאל והתחלתי לעודד את הקבוצה הלא נכונה.

אבל בלי שום ספק אני רוצה שליברפול תעבור, אבל הפעם אם ליברפול תודח זה יכאב הרבה פחות כי ריאל היא שתהיה בחצי הגמר.
זה יהיה הרבה פחות כואב מהגמר ההוא, כי אז ליברפול הגיעה אחרי המון שנים שלא זכתה בכלום וריאל זללה צ’מפיונס באותה תקופה ומאוד רציתי שליברפול תקח, אבל מאז האדומים לקחו כבר צ’מפייונס ואליפות.

לייק 1

תכנית המשחק שלי.
לתת לאודריוסולה לפתוח. לא בקטע רע אבל תיאום בהגנה זה אולי הדבר החשוב ביותר. לוולוורדה אין שם ניסיון ותיאום, מה שיגרור מספר טעויות, מנדי בימין לא עובד, מה גם שמרסלו בשמאל הוא חור כמעט ברמה של אודריוסולה.
כלומר אודריוסולה כרגע הוא הרע במיעוטו.
אולי הייתי נותן לשחקן הנוער לשחק, אסל אני לא ראיתי אותו מעולם כך שלא יודע אם הוא עדיף.

בקישור הייתי פותח עם רביעיית קשרים. תלוי בכושר ובבריאות של וולוורדה, אך אם לא הוא אז עם אריבאס.
קדימה עוקץ את ליברפול עם ויני ובנזמה.
עם התקדמות המשחק חשוב לשמור על התקפה מהירה ומסוכנת. הייתי מעלה את רודריגו ופדה (אם לא פתח) כאשר ויניסיוס ייגמר (ולפי איך שהיה מול ברצלונה, זה יקרה סביבות דקה 60, אפילו לפני).

המפתח למשחק שלנו מחר הוא יציבוצ הגנתית בפתיחה. כל דקה שעוברת תדחוף את ליברפול יותר קדימה ותחשוף אותם למה שאנחנו יודעים לעשות בצורה הכי טובה - לעקוץ.

תכנית המשחק שלי:
מנדי - נאצ׳ו - מיליטאו - אודריוסולה/צ׳וסט
———קאסמירו———
—קרוס - מודריץ׳ - אריבאס—
——ויניסיוס - בנזמה——

דקה 60:
רודריגו במקום ויניסיוס.
תלוי כשירות ומצב מכניס את פדה במקום אריבאס ומנצל את המהירות שלו.
תלוי במצבינו אבל אולי מכניס את אסנסיו במידת הצורך, פשוט חושב שמהירות נחוצה לנו פה יותר.

יהיה משחק מאוד קשה ולא קל באנפילד.
הייתי מעדיף את פדה במקום אודריאסולה, אני פשוט לא סומך על השחקן הזה בשום צורה, וקיבלנו טעימה בקלאסיקו שבגללו כמעט נשרק פנדל בעזרת האיבוד כדור שלו.

הפחד שלי שריאל לא יגיעו סחוטים מידי, בכל זאת שני מפגשים לא קלים ועכשיו באנפילד.
נקווה לטוב, זה ביידים שלנו.

צר לי אבל אין אף שחקן בולט באקדמיה בעמדת המגן הימני.
זידאן זימן את מרווין פארק איתו הוא חילטר בעמדה הזו באחד המשחקים העונה, אולי זה הגיבוי שלו לעמדה הפעם, לא מאמין שיפתח בכל מקרה.

קראתי באיזה בלוג שמרווין הוא סוג של תואם לוקאס.
לכן כנראה זידאן נוהג לזמן אותו וגם כבר הספיק לחלטר איתו.

מרווין שחקן לא מרשים בעליל בעיניי, ועל כל זה הוא חסר ביטחון משווע שאפילו פס פשוט הוא לא מצליח להעביר לפעמים. אני מקווה מאוד שאני אטעה לגביו אבל הימור שלי כבר בשמה הבאה מושאל לאיזו חטאפה כזאת או אחרת ומעביר את הזמן עד שפרז ימכור אותו תמורת 5 מיליון ו25 אחוז מהכרטיס. אריבאס יותר מרשים אןתי ספציפית יש לו הרבה יןתר ביטחון, אבל גם הןא יכול בקלות להגיע למקום הזה.

לייק 1

שיפתחו 3-5-2:
נאצ’ו - מיליטאו - מנדי
מרסלו - קרוס - קאסמירו - מודריץ - אודריוסולה
ויניסיוס - בנזמה

במערך כזה החולשות של אודריוסולה פחות נחשפות, והמהירות שלו יכולה לעזור במתפרצות. שפדה יעלה דקה 60 במקום אודריוסולה או אחד הקשרים אם הם גמורים פיזית

איש המפתח במשחק לדעתי הוא דווקא בנזמה.
ליברפול יעלו כולם קדימה כדי להבקיע ויהיו הרבה מצבים טובים במתפרצות. בנזמה חייב להיות חד, שער אחד שלו מאוד יקשה על ליברפול (יצטרכו 3 להארכה), 2 שערים יגמרו את הסיפור סופית (ליברפול יצטרכו 5 כדי לעלות)

אני בטוח שזידאן יכין את הקבוצה מנטלית מצוין, ושהמנהיגים בקישור ידעו להסתמך על הניסיון שלהם במשחקים כאלה שהזמן משחק לטובתנו, ובעיקר בגלל 2 הדברים האלה אני בטוח שנעלה

האללה מדריד!

לכן השם שבאמת מאוזכר כמחליף של לוקאס ואסקס לעונה הבאה הוא חורחה דה פרוטוס. הגיע לריאל מראיו מחדאונדה, שיחק עונה בקסטייה והושאל בעונה שעברה לוויאדוליד (בוזבז שם) ולראיו (עונה נהדרת בליגה השנייה).

העונה בלבאנטה הוא עם 7 בישולים, נתון מרשים מאוד שלפני כמה שבועות הספיק לו להיות מלך הבישולים של הליגה.

לבאנטה קנתה אותו ואת דני גומס ב.-2.5 מיליון אירו כל אחד עבור 50% מהזכויות שלו. ריאל עדיין מחזיקה בו והוא יכול להיות ג’וקר מעניין מהספסל במקום לוקאס.

2 לייקים

מסכים, שחקן מאוד מעניין, אבל מה שעוד יותר מעניין אותי זה ממתי השחקנים המשלימים הפכו להיות חזות הכול. הרי לפני לוקאס היה קאייחון ולפניהם היה עוד כאלה. הם פשוט לא אמורים להיות העיקר כי אני באמת מאמין שאם כשזידאן התמנה למאמן בפעם הראשונה היה לו בספסל חסוס נאבאס, מוניאין כזה או אחר הוא גם היה הופך להיות חלק אינטגרלי בסגל.
הכוונה שלי בכל מה שכתבתי שרמת הכישרון של השחקנים שהם על תקן ממלאי סגל פחות או יותר שווה, השאלה מה המאמן עושה איתם. ובכל מקרה בקיץ הם אמורים להיות העניין היותר שולי מבחינת בניית הסגל

כותרות העיתונים לקראת המשחק:

image

שער המארקה : על רקע תמונה יצירתית במיוחד של מעבר חציה : “הדרך לחצי הגמר עוברת באנפילד”, עם אזכור לאלבום ה-11 של הלהקה הידועה “ביטלס” שהצטלמו באותה הפוזה בידיוק באלבום ה-Abbey Road"| ריאל שבתקופה טובה רוצה לעבור את אנפילד| זידאן מבטיח שבאים לנצח, קלופ החמיא לוויניסיוס (“הרשים אותי”)| . בכתבה חביבה במארקה נכתב על “הארבעה מליברפול” בהשוואה לביטלס המיתולוגיים - ריאל מגיעה לגומלין באנפילד עם מודריץ’, קרוס, ויניסיוס ובנזמה בכושר הטוב ביותר שלהם. הם ברגע יוצא דופן. לוקה הבטיח שריאל תתקוף וגם אם אנפילד היה מלא הוא בטח לא היה חושש. על ויניסיוס נכתב כי גם קלופ התלהב וטען שהשער הראשון של ריאל היה כזה שבלתי אפשרי למנוע. את קרוס ליברפול תנסה לעצור, כפי שאמר רוברטסון. “אני מעריץ שלו על אף שאני לא מכיר אותו. הוא מזכיר את שוסטר”. ובנזמה? רחוק שער אחד מראול בצ’מפיונס, כבש כבר 17 עונות ברציפות במפעל. הוא ירצה להמשיך את ההיסטוריה בריאל.

בפריויו למשחק נכתב: “עוד פיק באנפילד”. נכתב כי שוכחים את ה-0:3 של ריאל באנפילד ב-2014/15, משחק גדול שזכה להתעלמות, כשבעונה הזו ריאל הודחה בחצי הגמר. "ליברפול מאבדת הרבה ללא האוהדים. נכתב על המאזן של ריאל במגרשים המפוארים כמו קאמפ נואו, אליאנץ ארנה ואולד טראפורד וכן הלאה. “עם זידאן ריאל כבשה מגרשים גדולים באירופה - פ.ס.ז’, טורינו (0:3 על יובנטוס) והיא רוצה להוסיף עוד מגרש מפואר לרשימה”. מקצועית נכתב שריאל תחפש את חצי הגמר התשיעי ב-11 שנים כשהיא מגיעה עם הגנה שאין לה שום קשר לשאיפתו של זידאן. רק מנדי שרד מהרביעייה המועדפת עליו, אפילו לוקאס התגלית לא יהיה אבל פדה מוכן למשימה.

טור אופטימי במארקה מצד סנטיאגו סגורו: “ריאל וליגת האלופות - ומה אם זה כן יקרה (שוב)”?. הוא כותב כי ההיגיון אומר שריאל ללא קרבחאל, ראמוס, ואראן, כרגיל בלי הזאר ועם פדה חצי צולע, קרוס ומודריץ’ סחוטים מאיי פעם - זה לא יצליח, אבל "מה עם הקשיחות והאופי בתחרות, שאף אחת לא יודעת טוב יותר ממדריד? הרי זו הקבוצה שזכתה בהכי הרבה גביעי אירופה. “זה נראה בלתי אפשרי אבל ריאל תופיע גם תופיע בליברפול. אין הרכב חזק? אין מערך ברור אבל יש הרגשה. ומה אם כן?”

שער ה-AS : לאנפילד ללא פחד| מחפשים להשלים את המשימה באנגליה למרות הגנה חסרה| זידאן: “התמודדנו עם הרבה קשיים”| קלופ מאמין שיש לו את כל התנאים לרמונטודה (על אף העדר הקהל)| שני מיתוסים: אנפילד ומדריד, נכתב בפריויו. הבלאנקוס מחפשים את חצי הגמר על אף הגנה פצועה וחבולה. ספקות גדולים לגבי אודריוסולה ישפיעו על המערך. “‘This is Anfield’”, סיסמה כזו הופכת את ליברפול תמיד למסוכנת, תשאלו את בארסה. לא משנה במה קלופ יבחר ברמת ההרכב, התוכנית תהיה זהה - לחץ גבוה מאוד וקצב מטורף. קלופ אובססיבי להשיג את הכדור מיד אחרי שהוא אובד. נכתב שהסטטיסטיקה בליגת האלופות הולכת עם ריאל ושלזידאן יש אינסוף חידות בהגנה. “יש נזק ניכר כרגע. 47 הדקות של אודריוסולה נגד בארסה היו מטרידות. מנדי מנגד שיחק רק ארבעה משחקים כמגן ימני ואופציה כזו תגרור את שילובו של מרסלו. יש גם אפשרות שלק אסמירו כבלם ונאצ’ו בצד”. ואלוורדה אמור לפתוח בצד ימין לפי ההרכב המשוער.

[נערך]

לייק 1

מתחיל לעלות לי חשש של יום עצמאות אחר (ראמוס איך דווקא את הפנדל החשוב בקריירה שלך העפת לשמיים?, אבל כנראה שאתה נער הפוסטר של הסיסמא שמכשלונות לומדים), נקווה שהיום יסתיים בבשורה טובה, עוד שעתיים וחצי, בהצלחה לנו

2 לייקים

יש לי הרגשה מאוד פסימית. בעונות אחרות אם הייתי אומר שהפציעה של לוקאס אחראית לתחושות האלה, קרוב לודאי שזה היה נכתב בציניות, אבל העונה זה אחרת. אין ראמוס, אין וראן, אין קרבחאל ועכשיו אין אפילו לוקאס ואסקז. אני מאוד מקווה שבנזמה וויני ימשיכו בכושר הטוב ויצילחו לעשות משהו וישיגו גול (בסוף זה יהיה קסמירו), וזה יאפשר לנו איזשהו מרווח נשימה שיאפשר לנו לספוג 2.

עם איך שפסז והסיטי נראות זה לא באמת משנה אבל אנחנו ריאל מדריד ותמיד נחלום על דאבל. Hala Madrid

לייק 1

יש הרכבים!

פדה ואלוורדה ימלא את החסר בעמדת המגן הימני, כפי שהעריכו במארקה בשעות האחרונות - וזידאן שומר על ה-4:3:3 המוכר שלו. בלי אודריוסולה ובלי מרסלו או מערך של שלושה בלמים. שלישיית הקישור הרגילה ואסנסיו לצד בנזמה ו-ויניסיוס בחלק הקדמי במטרה ברורה - להבקיע| אצל ליברפול: טיאגו סופסל כצפוי לטובת מילנר (שוב), קבאק ופיליפס ממשיכים במרכז ההגנה ומאנה שסופסל נגד אסטון וילה החליף את דיוגו ז’וטה. אם תהיתם, הנה העומס הרב של שתי קבוצות העונה - שיאני הדקות.

ריאל מדריד: קורטואה| ואלוורדה, נאצ’ו, מיליטאו, מנדי| קאסמירו, קרוס, מודריץ’| אסנסיו, ויניסיוס ובנזמה
ליברפול: אליסון| אלכסנדר-ארנולד, קבאק, פיליפס, רוברטסון| פאביניו, ווינאלדום, מילנר| פירמינו, סלאח ומאנה


איך זידאן אמר לשחקנים באימון באנפילד שוב ושוב? אנחנו מוכנים. כבר שבוע שאני שוב, כמו בימים היפים - לא חושב על שום דבר אחר. בגלל שבועות כאלה אנחנו כל כך אוהבים כדורגל. כמה פעמים הימרנו נגד ריאל, איזה פשע - ואכלנו את הכובע. תראו את המאזן שלנו במשחקים הגדולים. תיזכרו איפה היינו בינואר. יום העצמאות? מתפלל לחג אלופות שמח. העייפות, הנעדרים, יריבה שתהיה טובה יותר מהמשחק הראשון - לא חסרות סיבות לחשש, אבל אנחנו ריאל מדריד. זה אמור להיות לא יפה לעין, לא פשוט, עם לא מעט התקפי לב - לא לבעלי לב חלש, “tenemos que sufrir” (עלינו לסבול - ונסבול) כפי שלימד אותנו המיסטר, אבל בסוף נעשה את זה, רק לסבול את הדקות הראשונות, להרגיע, לשחק לאט לאט את משחק המסירות שלנו בזכות מרכז שדה בלתי נלאה. אם בעבר היינו מציינים את הגלאקטיקוס ושחקני העל בהרכב - היום זו קבוצה של לב ונשמה. כמו פדה ואלוורדה הסילון שיקח את האתגר של מגן ימני ויהיה מאוד קריטי. עם נאצ’ו בתפקיד החואניטו, עם בנזמה בתפקיד רונאלדו, עם מודריץ’ בתפקיד מודריץ’. עם ויניסיוס שמזכיר את בייל רק במהירות בינתיים. עם טיבו שלא היה בחצי הגמר מאז 2014 - בתפקיד איקר. עם זידאן בתפקיד הכל יכול. Hasta El Final - Vamos Real

לייק 1

קלופ ממשיך להיות מוזר כהרגלו העונה ועולה עם מילנר במקום טיאגו, בדרך כלל קלופ צודק וכולם אוכלים את הקובע, אבל לצערנו זה לא קרה הרבה העונה, הרבה פחות אופטימי מאשר לפני פירסום ההרכבים.

המחצית הראשונה הייתה התקף לב אחד גדול.