מחזור 12 :: תיקו 0 ביתי מאכזב מול ראיו

אם הוא ממשיך ככה, בקלות שחקן ריאל מדריד הטוב ביותר שראיתי.

אנחנו משחקים טוב ומגיעים למצבים אבל ויני ממש עסוק בלהוכיח לכולם שהוא יכול לעבור שחקנים במקום לשחק כדורגל. מהשחקן הכי ישיר וקטלני שיש הוא הפך לטריקסטר בינוני ומעצבן. אין לי כבר כוח אליו. אף אחד לא מצליח לאפס אותו ואני כבר מתחיל לאבד תקווה לגביו. הוא יחזור לעצמו, אבל זה יהיה עניין של זמן עד שהוא שוב יחזור לסורו. אין תרופה לטפשות.

אגב משחק על גם של קמא, שלא יקבל את ההכרה נוכח ההצגה של ג’וד. אחרי תקופה פחות טובה הוא מוציא את אנצ’לוטי קצת אידיוט שספסל אותו…

אגב 2, רגע לפני שפסטיבל גולר מתחיל, תרשו לי להמר שהוא יצא פלופ.

הרגע האהוב עליי במשחק הכדורגל בעשור האחרון - השנייה הזאת שלפני, שאתה יודע שהולך לבוא קסם:

3 לייקים

הייתי בטוח שתבחר תמונה של ויני מתחיל דריבל :rofl:

לייק 1

קמאבינגה נושם ליד שחקן יריב וזה צהוב, אפילו שלא הייתה בכלל עבירה.
עם כל הכבוד למודריץ’ אם הוא כבר לא מצליח לגעת מספיק בכדור למעלה הוא צריך לרדת לספסל ולא לחזור ליד הבלמים ול’‘נהל’’ את המשחק שלנו.
והנה בעוד אני כותב את זה ומגיע החילוף הנכון והמאוחר.

אפשר לסמוך על ריאל שתבזבז ניצחון בקלאסיקו.

7 לייקים

הפסד נקודות שכולו אנצלוטי.

הפעולה הכי חסרת אחריות שאפשר לעשות זה למסור לויניסיוס את הכדור עם הגב לשער, באמצע המגרש בהתקפה אחרונה.

4 לייקים


יש גם ימים כאלה. שיחקנו טוב, התעסקנו יותר מדיי עם השופט והשטויות של ויני. מתסכל אבל זה חלק מהכדורגל.

לייק 1

מצטער שאין לי כח לכתוב הרבה בניגוד לבדרך כלל, וזה לא קורה הרבה. הכותרת הפשוטה שלי היא “אל תהיה כל כך תמים”. חזרתי לפוסט שכתבתי לפני המשחק וצחקתי, מרגיש מטומטם. דיברתי שם על לתת הצגה, לרכוב על גלי המומנטום והחזרה הביתה לסנטיאגו ברנבאו. אבל ריאל מדריד אלופה בלבעוט בדלי ולא לקחת אליפות. אם לא נרים את הכתר העונה - חזרו למשחק הזה. ניצחון בקלאסיקו לא שווה כלום אם לא מנצחים את ראיו וייקאנו בבית.

יש רצוי ויש מצוי. אני כועס על עצמי על הציפיות שפיתחתי. כבר ירדתי לקרקע מחדש אחרי הפיחואן והניצחון בקלאסיקו גרם לי שוב להתפתות. הדקה ה-93 במשחק בשבת באנואטה עוד עלולה לקבוע משהו. אני שוב אגיד שהקבוצה הזו מלאת חסרונות אבל היא לא מנצלת אפילו לא 70% מהפוטנציאל שלה אם נבודד את ג’וד בלינגהאם, והנה היום הוא לא הבקיע ו…אף אחד לא מבקיע.

למה לא לפתוח את המשחק בטירוף ולתקוף בחמת זעם? אם לחץ גבוה של פדה ואלוורדה עזר להגיע למצב הבקעה - למה לעצור? למה לא לענג את הקהל? למה להתחיל לשחק בדקה ה-80? כל כך הרבה שאלות בלי אף פיתרון. לא באמת הגברנו את הקצב בשום שלב. נתתי להם עד המחצית ואז גם אני התחלתי להתעצבן.

זוכרים את גלדבאך ב-2020? “אל תמסור לו, הוא נגדנו?” - אז ויניסיוס היום, כזה. כל כך כועס עליו. וזה לא משנה שאלה שראו את תקציר המשחק יגידו לכם - “בואנ’ה, איזה דריבל הוא עשה”. חיפש לריב, חיפש להתעסק בשטויות, לא שיחרר כדור בזמן. אין מי שיאפס אותו. ספסל, באמת. הייתי סבלני.

רודריגו של 2022 מבקיע את המצב הזה כשעלה מהספסל, אבל למה לעזאזל הוא נכנס כל כך מאוחר? ראיו על הנייר עם הרכב שיש בו כישרון התקפי ובפועל הם בזבזו זמן, עשו פרובוקציות ולא באו לשחק כדורגל. מה הפחד הזה? ואתם עוד תתגעגעו ל-4:2:3:1 כי זה לא יקרה העונה.

אף שחקן אצלנו עושה רושם לא יודע לבעוט לשער, כולם מטיסים חלליות. מייאש. זה כבר לא עניין של אליפות או לא. כואב בעיניים לראות אותם. מאז 2018, למעט חלקים בודדים בעונת הדאבל. איכס. מעטים הפעמים, ואני מדבר על משחק ליגה רגיל ולא על איזה שמינית גמר צ’מפיונס שהרגש מעורב שם - שישבתי עם חבר על בירה לראות את המשחק וחייכתי, וואלה נהנתי.

מה הם עושים שם באימונים לעזאזל שכל קשקוש עולה לאינסטגרם? שיעשו להם סשן צילומים מרוכז ביום אחד וישחררו אותם מהעול הזה. בשביל מה הם באים לוולדבבאס? שקרלו יילך לשחק ברידג’. אין כאן שום שיפור ולו המינימלי ביותר מפתיחת העונה. וצריך להגיד את הדברים כמו שהם. זה לא תיקו ש’קורה’. זו קבוצה שלא משחקת כדורגל אף פעם והמספרים לא יכולים להסתיר את זה. שחקנים בטוחים, כל-כך בטוחים במקום שלהם. יום אחד הכדור ייכנס, יום אחד לא. זה רנדומלי. כמו להטיל קוביה שהיום לימדתי את הילדים שלי בכיתה ב’ בבית ספר.

שיקחו את ווניסיוס ואנצ’לוטי ויתנו לי את צ’אבי ורומאו, אני מסכים.

איך יכול להיות שהשחקן שאני הכי שונא זה אחד מהקבוצה שלי ?

אנצ’לוטי בכוח רוצה להפסיד את האליפות הזאת.

4 לייקים

אבל זה נחשב למסירה מדוייקת בסטטיסטיקה בסוף המשחק :roll_eyes:

2 לייקים

צפוי מדי שנאבד נקודות אחרי קלאסיקו. אין לי כח לכתוב כלום.
אבל , לא יודע אם היה פה דיון על זה, אבל יום אחד מישהו יצטרך להקים ועדת חקירה על בזבוז הקרנות של קרוס ולמה הוא ממשיך לקחת אותן.

לייק 1

רק קרוס? אף אחד לא יודע להגביה כדור לרחבה.
שום דבר צפוי מהקבוצה הזו. הכל רנדומלי. סבל שבוע אחרי שבוע.
ובקשר לוניסיוס, אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל אני מתחיל לתעב אותו ברמה של גאבי.

למה במשחק כזה חייבים שאחד מקרוס ומודריץ’ יהיו על המגרש ? מה הם מביאים למשחק מהסוג הזה ? מהרגע שקרוס נכנס איבדנו את היתרון הפיזי בקישור וחטפנו הרבה פחות כדורים.

למה 433 רק בדקה ה 71 ?

האם מישהו פה יכול בכלל לדמיין את וניסיוס מתנהג ככה תחת קלופ או פפ ? הוא מרשה לעצמו כי יודע שהמאמן חסר עמוד שידרה.
וניסיוס בזבז לנו יותר דקות מאשר כל שחקני ראיו ביחד, הבנאדם חי בהזיות.

4 לייקים

צהוב שני לויניסיוס נחשב גזענות?
אחרים מקבלים צהוב על דיבורים לשופט, ויניסיוס לא מקבל גם על צרחות .

לייק 1

חבל, השופט היה עושה לנו טובה ונותן לנו מנוחה מהמושתן הזה לאיזה משחק או שתיים.

2 לייקים

את המחצית הראשונה ראיו הייתה לסיים עם אדום, צהוב לקשר האחורי שלה וצהוב לבלם שנתן מרפק לויניסיוס בפנים.
ויניסיוס מתעסק עם שטויות יותר מדי זה נכון, אבל בתאכלס מגיע לו להתעצבן אחרי אתמול.

הנקודות שלי:

  • הפעם לאנצ’לוטי כנראה יש קצת פחות אשמה בתוצאה הסופית. ההרכב שעלה היה הרכב נכון והקבוצה גם שיחקה בסדר גמור. אבל בשורה התחתונה, כמות המצבים הטובים שהגענו אליהם הייתה יחסית מאוד נמוכה. האשמה של אנצ’לוטי היא יותר אסטרטגית מאשר טקטית אתמול: המערך 4-4-2 יהלום הזה נראה בינתיים נורא ואיום, הקבוצה משחקת גרוע מתחילת השנה, גם אם התוצאות יחסית סבירות. אתמול היה רק עוד יום במשרד, בו פשוט הפעם ג’וד לא היה שם במקרה לדחוק בדקה ה-90.

  • התקרה של קמאבינגה כקשר אחורי גבוהה יותר מאשר התקרה שלו כקשר 50/50, אבל הסיכוי שלו להתקרב לתקרה כנראה גבוהה יותר דווקא בתפקיד השני. אישית, הייתי מהמר ולוקח את הסיכון בשביל התועלת, גם ככה לא חסר לנו קשרי 50/50 ובהחלט חסר לנו קשרים אחוריים.

  • ויניסיוס שחקן מאוס והחלום שלי שיימכר למרבה במחיר. גם ככה אמבפה על העמדה שלו, זה לא ששניהם לא ידרכו אחד על השני על הרגליים. שישתמשו בכסף להביא את הלאנד או כל חלוץ טופ אחר.

  • רודריגו בעונה כל-כך נוראית שאני די מאבד תקווה לגביו. אם אני חולם לחזור למערך 4-3-3 נורמלי, זה אומר שגם חייבים להביא קיצוני ימני נורמלי. לאור תקציב המסטיקים של פלורנטינו לרכש, קשה לי להאמין שנראה את זה קורה בקיץ הקרוב כשאמבפה כנראה יגיע (עם בונוס חתימה מצופה בגובה של רכש כל שחקן טופ אחר).

  • אבי נמני חושב שתוך שנתיים פראן גרסיה יהיה אחד המגנים הטובים בעולם. אני חושב שתוך שנתיים פראן גרסיה לא יהיה אפילו אחד המגנים הטובים בריאל מדריד.

3 לייקים

אתמול הייתי כל כל עצבני שאמרתי שעדיף שאגיב רק בבוקר,אבל העצבים לא נרגעו אפילו בקצת,על ויניסיוס שמבזבז לנו זמן ומתנהג כמו ילד מטומטם,על מאמן אידיוט שרואה את הקבוצה שלו מגיעה למצב אחד נורמלי במחצית שלמה ולא עושה שום שינוי עד דקה 70,על שופט אפס מאופס שחוץ מלעלות עם חולצה של ברצלונה עשה הכל כדי להראות לנו כמה הוא נגדנו.

אבל מה הכי מעצבן? שהכל היה צפוי,פשוט ידעתי שנאבד נקודות,הרי ניצחנו בקלאסיקו וזו אחלה סיבה לבוא זחוחים ואדישים למשחק מול ראיו,ואז אחרי המשחק עוד לשמוע מאנצלוטי ששיחקנו טוב ויש גם ימים כאלה,מדהים שמאמן עם ותק של 80 שנה ומאזן עלוב של 5 אליפויות עוד לא הבין שבמשחקים כאלה הוא מאבד את האליפויות שהוא לא לקח בקריירה השקרית שלו.

לפני כל אמבפה או אלפונסו דייויס,הדבר הראשון שאנחנו צריכים זה מאמן,אם פלורנטינו ימשיך לתת לליצנים שעבר זמנם את המפתחות אנחנו נבין מהר מאוד שמאזן האליפויות העצוב מהעשור הקודם לא בהכרח קשור רק למסי.

2 לייקים

איזו עונה מגעילה.
לא נמאס כבר לברצלונה וריאל לעשות תחרות של מי יותר גרועה? זו כבר שנה שלישית ברציפות.

אמן שג’ירונה תיקח אליפות.

5 לייקים