מחזור 3 :: שוב תיקו 1 בחוץ, הפעם מול לאס פלמאס

אתה מבין? עזוב שזה לא נכון, אבל גם אם מה שאתה אומר נכון - זה הכי התנהגות של לא ספורטאי ובטח של מישהו שאני לא רוצה שינהיג את הקבוצה שלי.

“גנב לו את ההצגה”… נו באמת. עוד לא התחלנו את העונה.

אני מעולם לא הסתנוורתי וכנראה שגם לא אסתנוור מהיכולת של ויניסיוס. אולי זאת בעיה בי, אבל קשה לי מאוד עם אנשים מטומטמים. וויניסיוס הוא וואחד מטומטם.

אני עומד על דעתי לבעוט לו בתחת ולהעיף אותו לסעודיה למרבה במחיר, ובקומו להביא שחקן ברמה שבין היתר הוא גם מקצוען וסולידי, אפילו אם הוא ביום רע. אני חושב שהשתן עלה לו לראש והוא קצת התבלבל ושכח איפה הוא נמצא. ילד כאפות מעצבן.

מה עוד שאני חושב שהוא ואמבפה זה פשוט שילוב שלא יכול לעבוד. אתמול בכמה וכמה מצבים שהוא יכל למסור לו כדור פשוט ולפתח התקפה, הוא פשוט בחר שלא ואיבד את הכדור. אין לי סבלנות לשטויות האלו וגם כתבתי את זה לאורך העונה שעברה.

4 לייקים

השילוב הזה בהחלט יכול לעבוד, פשוט צריך שויניסיוס יקלוט שאמבפה משחק לידו.
רואים שהוא חצי מכחיש אותו חצי מנסה להשתין כדי לסמן טריטוריה. חבל, כמה כישרון יש לו.

צודק

האם כולם רואים רק את המצבים שוניסיוס היה יכול למסור כדור פשוט לאמבפה ולא רואים את המצבים ההפוכים שאמבפה גם הלך עם הראש בקיר ולא מסר ?

מפתיחת העונה וניסיוס כבר הכין 4 מצבי הבקעה מצויינים לאמבפה שהחמיץ את כולם.

וניסיוס בשני המשחקים האחרונים חלש להחריד וכשהוא חלש הוא חייב לראות ספסל, אבל לא צריך להגזים.

3 לייקים

השילוב ביניהם לא יעבוד מהסיבה הפשוטה שויניסיוס הטמבל הזה חושב שהוא מינימום כריסטיאנו ושהוא בעל הבית על המגרש, אז הוא דואג לחרבן לאחרים.

הטריף אותי גם שלא אמבפה הוא זה שבעט את הפנדל, הרי ברור לכולם ששער-שניים מכניסים אותו לעניינים במקום כל העליהום התקשורתי שעל הראש שלו עכשיו.

לייק 1

מה אתה רוצה זה מה שהוא רגיל אליו מעונה שעברה

את אמבפה אני יכול להבין, הלחץ עליו מטורף והוא מת להבקיע את שער הבכורה בליגה. לא שאני מסכים איתו, אבל הוא באמת משתדל ומנסה. מנגד יש פרימדונה בכיינית שעסוקה בליגה למיגור הגזענות ועוד שאר זיוני שכל. מתעסק עם השיער כל היום במקום לשחק כדורגל.

כמו שכתבתי בעבר, הוא פשוט גורם לי לסבול כשאני צופה במשחקים, ועל זה שום גול בגמר צ׳מפיונס לא יכפר. אני צריך לסבול את הטיפש הזה 40-50 משחקים בשנה. מתסכל

לייק 1

על זה אני מדבר!! תודה רבה אחי סוף סוף
בניגוד לוינסיוס ורודריגו שכובשים ומשחקים טוב לסירוגין, אמבפה הוא שחקן שברגע שייפתחו לו הצ’אקרות זה נגמר. נגמר.

ציפיתי שויניסיוס יתעלה ויראה בגרות לא בשביל אמבפה אלא לטובת הקבוצה.
ויני כובש בפנדל - מתעסק בלהתריס את הקהל הביתי אחרי פנדל שאפילו לא היה מעורב בו.
אמבפה כובש פנדל - שערי שמיים נפתחים והגולים מגיעים. אפילו באותו משחק.

זה אפילו לא עניין של אגו/מספרים זה עניין של טובת הקבוצה, של בניית מומנטום.

5 לייקים

מעולם לא טענתי שהם באותו ספקטרום.
אמבפה בכיר הכדורגלנים בעולם כנראה, רודריגו לא.
כן אמרתי שהופתעתי לרעה מהרמה הטכנית שלו שלוקה יחסית למה שציפיתי ממנו, והשוויתי לרודריגו שהוא כנראה השחקן עם הטיפול הכי נקי בכדור בסגל.
טכניקה היא לא חזות הכול, ואסקס טכני דרמטית יותר טוב מדני ועדיין דני הוא אחד מגדולי המגנים בתולדות ריאל ולוקאס סופר-סאב שרק מיטיבי לכת( ואשתי משום מה שחולה עליו) יזכרו.

ולגבי טכניקת בעיטה… אני חושב שזה בעיקר עוצמה שעומדת לזכות אמבפה , הוא לא הבועט הכי מדויק או נקי בכדור.

3 לייקים

שמע בוא כאן - ואני חולה עלייך - פלמחים ונטחנים לעד - אתה קצת מדרדר את הדיון ל…באיירן מינכןX2, מנצ’סטר סיטי עם השני בישולים (אם כי מול השער היה רשלני), ברצלונה בסופרקופה, ג’ירונה - אי אפשר להגיד שהבן אדם לא משחק כדורגל. ובשנה שעברה כן “עלה לו” במשחקי החוץ והוא רב אבל זה היה פחות קיצוני מאשר שנה קודם לכן. מה שאתה כותב זו הגזמה פרועה.

אי אפשר לנקות את קיליאן אמבפה הוא לא ילד והופעלו עליו לחצים בכל מקום אליו הגיע הוא החזיר את צרפת בגמר המונדיאל משום מקום - לעניינים. הוא כבר כבש בסופר קאפ האירופי והיה אמור להיות יותר נינוח. קבלת ההחלטות שלו שגויה והבעיטות לא טובות. ויניסיוס בהחלט מסר לו יפה נגד ויאדוליד עם הפאלש, אתמול לא. מעבר לכך למה כשראול היה בכושר לא טוב ואני מדבר על השנים היותר יפות שלו לא על 2004 ואילך - הוא לא היה צריך לבעוט איזה פנדל כדי להגיד ‘אוקיי - נרגעתי’? רונאלדו-פנומנו כבש בפרמיירה וספג בוז והיה בבצורת. הוא בעט פנדל אחד באותה עונה כי לואיס פיגו היה הפנדליסט.
לא שאני הייתי נגד זה שייבעט גם במקרה הזה וגם בכלל אבל כל העניין מטופש. לחץ זה חלק מהעניין.

עשיתי כאן לייק לאחת ההודעות אבל אני לא מסכים עם כל מה שנאמר על אמבפה - טכניקת הבעיטה שלו טובה. יש לו את הבעיטות האלה כמו תיירי הנרי (סליחה על ההשוואה) בחוכמה ובעדינות לפינה הרחוקה ונגד מאיורקה הוא ניסה גול בעוצמה לפינה של השוער כפי שכבש נגדנו שניים ב-2022 ואחד נפסל למזלינו. עוצמה על חשבון דיוק זה אולי כריסטיאנו בימים לא טובים.

לייק 1

אחי אתה מגזים לא הולך לויני כמה משחקים אז אפשר לחשוב זה קורה לכל שחקן

טענת שרודריגו עם יותר קילריות יהיה שחקן טוב מאמבפה, הסקתי מזה שלדעתך הם ברמה דומה.

אני עדיין לא חושב שרודריגו טכני מאמבפה, חלק מהחכמה אצל שחקן התקפה טכני זה לנסות מהלכים קשים שיעלו גם באיבודי כדור. לרודריגו יש שליטה עדיפה בכדור זה כן, בכל השאר הם במקסימום שווי רמה. בהטיות גוף אמבפה הרבה, הרבה יותר טוב וגם בכללי הוא זריז יותר ומגיב מהר למתרחש מסביב, בניגוד לרודריגו שהרבה פעמים קצת מרחף.

גם אם היה מדובר נטו בעוצמה זה היה מספיק כי רודריגו בועט חלש מאוד, אבל הפער גדול מאוד גם בשאר:

טכני או לא, לרודריגו אין את היכולת לסובב כדורים בעוצמה ובסיבוב כזה, או את היכולת לשלוח כדור שטוח ועוצמתי לפינה בדיוק.

אני לא חושב שאמבפה פינישר היסטורי, אבל ארסנל הבעיטות שלו מגוון בהרבה מזה של רודריגו. מרגיש לי שאתה שופט את הצב על סמך ארבעה משחקים בריאל מדריד ולא על סמך שמונה שנות קריירה ברמות הגבוהות, וזה מה לעשות- לא הכי הוגן.

לייק 1

תקשיבו, רודריגו מחמיצן לא נורמלי. הוא הגיע בערך בתקופה של ויניסיוס אז הוא נראה לנו כמו איזה שחקן עם ליטוש מדהים בבעיטה. בפועל הוא מחמיץ המון מצבים קורצים. ובקשר לטעויות של ברהים אתמול- לרודריגו לא זוכרים טעויות כי הוא נוגע בכדור 4-5 פעמים במשחק. הבנאדם בורח מהכדור.

פלמחים, המכללה למינהל, ועוד… הדדי אחי. מותר גם לא להסכים :slight_smile:

אני פשוט שונא את השטויות שהוא מתעסק בהן במקום להתמקד נטו בכדורגל - דווקא בגלל שהתקרה שלו בשמיים. אם הראש שלו היה במקום הוא היה יכול להיות בטופ של הטופ, אבל הוא בוחר להתעסק בחרא.

לגבי אמבפה, נראה לי שהוא עלה קצת במשקל גם ולא ככ בכושר פיזי. בסדר, יקח קצת זמן אבל זה יבוא.

אלה ציטוטים מעונה שעברה, הסוף ידוע…
כמו עם אמבפה גם עם ויני לא הייתי ממהר.

לייק 1

image

נתונים מעניינים מ-“La Pausa” לגבי הבלמים - הצמד אנטוניו רודיגר ונאצ’ו - רוב העונה שעברה, לעומת הצמד אנטוניו רודיגר ואדר מיליטאו שמובילים את קו ההגנה עכשיו ושיחקו יחד הרבה גם בעונת 2022/23 כשדויד אלאבה החל להיפצע.

נציין כי מספר המשחקים - 27 לזוג הגרמני-ספרדי לעומת 23 לזוג הגרמני-ברזילאי - די דומים, אך העלו שם נקודה של שיתוף פעולה בין שחקנים מובילים. עם נאצ’ו ורודריגר ריאל ספגה 0.7 שערים למשחק לעומת גול למשחק מצד הצמד השני, גם אחוז הניצחונות גבוה יותר - 66.7% לעומת 47.8% וגם בממוצע בועטים לשער של ריאל פעם אחת יותר עם ההגנה “החדשה”. ריאל הייתה עם 0.94XG שערי ספיגה עם הצמד שכלל את הקפטן, לעומת 1.12בצמד הנוכחי, והיא הייתה שומרת יותר פעמים על שער נקי בממוצע עם הצמד הקודם - 59% לעומת 48%.

עוד משהו שמצאתי: מסירות בין הצמד ויניסיוס-אמבפה במשחקי הליגה עד עתה - אתמול שתיים בלבד! לעומת 12 מסירות נגד מאיורקה כשלמשל ויניסיוס שלח עם הפאלש את כדור הרוחב ואמבפה הגיע טוב אבל בעט רק ליד הקורה הקרובה. הנתונים האלה מאת דף הטוויטר “ElDesmarque”.

-נגד מאיורקה: 12 מסירות.
-נגד ויאדוליד: 4 מסירות.
-נגד לאס פלמאס: 2 מסירות

לפי מריו קורטגנה מהאתלטיק, אגב, אמבפה היה מאוכזב מאי הפרגון של הברזילאי כשבמשחק אתמול שלוש פעמים היה יכול למסור לו והעדיף שלא - במקרה אחד ויניסיוס ניסה לבד ובעט בסיבוב לעננים…

לייק 1

סתם פרט מעניין שנזכרתי בו, צפיתי שנה שעברה או לפני שנתיים בסרטון של אנצ’לוטי מברך את ויניסיוס שחזר מהחופשת קיץ ונכנס למתחם אימונים של ריאל לקראת העונה החדשה, אחרי שכל הקיץ הסתובב עם תוספות שיער. אנצ’לוטי שאל אותו “איפה השיער?” והתשובה של ויניסיוס הייתה “הגיע הזמן להיות רציני”.
אני זוכר שהתרשמתי מהמנטליות.
לכן כשראיתי את התוספות באינסטגרם הייתי בטוח שבתחילת הליגה הוא יוריד את זה אבל הוא לא.

כנראה שדאבל נוסף וכדור זהב בדרך עושים את שלהם.

בכל מקרה הוא צעיר ומהרגע שהוא נחת פה הוא תמיד הראה שהוא מצליח להתאפס כשזה חשוב.

אין לי ספק שבסוף הדברים יתחברו.

3 לייקים

אין ספק לגבי היכולות של ויני, אבל ציפיתי כבר שיתבגר אחרי איבוד האליפות ב2023, ובעונה שעברה היה נראה כבר שזה מאחוריו. תוסיפו את הגעת אמבפה שכן אמורה לשחרר אותו במגרש וגם להוריד ממנו נטל

וברור שזאת תקופה, וכשיהיה משחק מכריע הוא יופיע שוב כנראה.
ה-בעיה היא שאת האליפות לוקחים או מאבדים בדיוק דרך המשחקים האלה, הקבוצה נראית חרא ו-ויני עוד יותר, זה שחקן שמצופה ממנו לעשות את ההבדל מבחינת יכולת, ולתת את האמונה והמומנטום לקבוצה בזכות המצבים שהוא יוצר.
בפועל שום כלום - רק התעסקויות בקקה, נעלם להמון זמן, כל פעולה חוזרת להיות גרועה או עם ההחלטה הלא נכונה - חושך

משחקן מוביל ברמה כזאת, שחקן שטוען ורוצה להיות ראוי לכדור הזהב - הוא לא יכול להרשות לעצמו הופעות כאלה ופגיעה כזאת בקבוצה

ואחרי האיבוד אליפות מהמביכים שהיו מבחינתי, ועוד אחרי סיום העונה שעברה שהיה מאוד מבטיח - ציפיתי להרבה יותר
אין בעיה שלפעמים יש תקופות שפחות הולך, אבל אצלו לא רק שלא הולך אלא גם הפוך הוא גם מזיק

ואישית, וזה משהו שגם מחלחל לקבוצה בשנתיים האחרונות - אני לא סובל התבכיינויות. נראה שעל כל דבר הכי קטן כולם מתבכיינים לשופט, מילא על עבירות שחוצות גבול, אבל על כל דבר קטן זה כבר מחרפן - יאלה תהיה גבר ותילחם
פאול הכי קטן - שופט, כדור חוץ - שופט, גול - קהל יריב. יאלה יאלה

4 לייקים