קיץ 2018 :: סוגרים את ההכנות עם 3-1 על מילאן בגביע הברנבאו

על סמך זה שאסנסיו כבר עשה עבור ריאל מדריד יותר מאיסקו, וזה בקריירה קצרה בערך פי 3.

אין בכלל מה להשוות, לא מדובר רק על פוטנציאל. כיום אסנסיו שחקן טוב יותר.

לא מסכים שאסנסיו עשה יותר מאיסקו. אבל עדיין שם את אסנסיו בהרכב לפני איסקו בלי לחשוב פעמיים.

אני שותף לדעה של דוד שאיסקו פשוט אוברייטד.
גם אסנסיו נכון לעכשיו אוברייטד לטעמי, אך ההבדל ביניהם הוא גם שלאסנסיו פוטנציאל גדול הרבה יותר, וגם שהוא משחק בעמדה אותה יותר ארצה לראות במשחק שלנו.

איסקו לדעתי חייב ללמוד להתאים את עצמו מחדש. הוא פשוט לא מספיק מהיר להתקפה והייתי רוצה לראות אותו בשלישיית הקישור שלנו לצד לוקה וקאסמירו, הוא מסוגל לכך מבחינת סט היכולות.

גב, תבדיל בין שיקולים כמו ׳את מי לשים בהרכב׳, שהם יכולים להיות מושפעים מגורמים כמו חשיבה קדימה והתאמה, לבין מי מהם כרגע שחקן כדורגל טוב יותר.

דוד, באיזה אספקט הוא עשה יותר? מספרים? תרומה לקבוצה?
אסנסיו לא היווה תפקיד משמעותי בשום תואר שזכינו בו, איסקו כן.

שוב, עזוב את מי אתה רוצה בהרכב - זה פחות ממה שאסנסיו עשה?

2 לייקים

שני הגרוש שלי לדיון: איסקו באמת מאכזב, זוכר חצי פעולה טובה שלו בכל קדם העונה, נניח הכניסה לעומק אתמול וכמעט שער שכבש(קיבל מסירה מאסנסיו). אין ספק שהדיון הוא או איסקו או אסנסיו שלגביו אני חושב שהוא יותר קילר, משחק מהר יותר ומאמין שהוא יכול להביא את המספרים. איסקו היה נפלא בחצי השני של עונת הדאבל שלנו עם זידאן, ואשתקד פתח את העונה טוב. הוא זכה לקרדיט בהרכב בגמר והיה בסדר אבל לא משהו שמפיל אותי מהכיסא. בכל-מקרה עם עוד שחקן ראוי על הספסל בחלק הקדמי הייתי שקט יותר.

אגב, לדעתי קיילור צריך לשחק בסופר-קופה נגד אתלטיקו ואני חושב שלגבי כל אלה שיש להן טענות כלפיו על העונה שעברה - את קורטואה של 2017/18 ראיתם? וזה בטח לא רק הגול נגד מסי בקאמפ-נואו. האמת שגם ב-2015/16 הוא היה רע.

לייק 1

וויקידס, אני אעדיף בהרכב שלי את השחקן שיתרום יותר מאשר את השחקן הטוב.
בדיוק בגלל זה חאמס בזמנו ישב על הספסל על אף שמבחינת יכולת וכשרון נטו הוא היה בין הטובים בקבוצה. תמיד אעדיף שחקן שאיתו הקבוצה משחקת טוב יותר מאשר את השחקן הטוב יותר.
אגב, מאותה בחינה גם אני אחפש את ההרכב שימקסם יכולת של קבוצה ולא את היכולת של שחקן.

כמובן שברוב המקרים זה בא ביחד. רוב הסיכויים ששחקן טוב יותר גם יתאים יותר, אך לטעמי לא במקרה הזה.
אל תנסה להציג את זה כעובדה, איסקו טוב מאסנסיו זו דעה שלך והיא לגיטימית, אך לגיטימי לחשוב גם שונה (בטח כשאתה רואה שאני לא היחיד ולא באתי עם תאורית העולם עגול לראשונה).

איסקו שחקן נהדר, הוא אוברייטד לטעמי כי הוא לא ממצא את היכולות שלו בעמדות הנחוצות לנו.

שילוב של ויניסיוס בקסטיליה הוא דיסריספקט עצום לכישרון שלו ולשחקן שהוא כבר עכשיו. אם האופי שלו יוצא דופן לחיוב כמעט כמו הכישרון שלו אני תוקע אותו בין ההרכב הראשון לחילוף הראשון כל העונה. כל כך חד תחרותי ומסוכן. מזכיר את רוביניו עם החוצפה החיובית לפני שעלה לו השתן לראש. אגב, בניגוד למה שזוכרים ממנו - רוביניו היה שחקן נפלא לפני שהחליט לדפוק לעצמו את הקריירה והמוניטין.

אם אנחנו לא מביאים אף אחד להתקפה הייתי רוצה לראות גם את אודגורד נכנס לעניינים כבר, יש לי ציפיות ממנו.

2 לייקים

אודגור תמיד היה נראה לי כמו קוריוז וממה שהחבר’ה פה היו מעדכנים לגביו לא ראיתי שבהולנד הוא עשה משהו יוצא דופן חוץ מתרגילי יוטיוב.

אני זה שהתחיל עם ה-‘וינסיונס=רוביניו2’, זה היה בצחוק על רקע תקופת הצנע שלנו והבדיחה בפורום שהנה חזרנו לימי שמינית גמר הצ’מפיונס. רוביניו רשם את הופעת הבכורה המרשימה ביותר שראיתי משחקן בריאל מדריד למרות ששיחק כולה חצי שעה נגד קאדיס, חוץ מרונאלדו וצמד הבזק נגד אלאבס. הוא היה שחקן לא רע בכלל, פשוט דווקא כי רצינו שהכדור תמיד יגיע אליו ולצד הזדקנותו של גוטי הוא היה השחקן הכי יצירתי בקישור(רובן כל הזמן פצוע) - זה מוכיח עד כמה הקבוצה שלנו שהייתה משוועת לכוכב ברמה עולמית - הייתה בינונית באותם השנים ואי-אפשר להשוות ברמת הסגל.
גם מבחינתי וינסיניוס צריך להיות על הספסל והאמת שהוא נראה די שקט וקר-רוח ונראה שיש עם מה לעבוד.

לייק 1

ממה שראיתי הולכת להיות לנו עונה אטרקטיבית מבחינת כדורגל. אנשים היו פה פסימיים לגבי הסגל בעונה החולפת למרות שידענו שיש לנו קבוצה מדהימה ועכשיו יש אווירה שהסגל הזה מספיק מינוס רונאלדו.
נכון יש לנו הגנה, קישור ועכשיו גם אולי שוער יותר טוב
אבל התקפה…פציעה אחת ואנחנו בבעיה גדולה אלא אם כן אנחנו רוצים להיות נבחרת ספרד. אני אישית מאוד מאמין בפרוייקט הצעירים של פלורנטינו ומרגיש לי כאילו הוא עוצר את עצמו מלהביא כוכב שיהיה הפנים של המועדון וגם אחד שיכול לזכות בכדור הזהב שזה גם חלק מההילה של המועדון.
הקדם עונה של אסנסיו כרגע מדהים אבל גם שנה שעברה הוא פתח יפה, מקווה שהפעם הוא רק ישתפר.
מקצועית אני מאוד אוהב את איך שהקבוצה משחקת הנעת כדור מהירה, הלחץ הגבוה ממשחק למשחק מבוצע ביותר דקות, ובעיקר הפרגון הקבוצתי.
מילה על ההגנה- אני לא זוכר עונה שבה ספגנו פחות מברצלונה וזה למרות ששחקני ההגנה שלנו בדגש על שחקני לא פחות טובים אם לא יותר. כרגע זה הנקודה שצריך לעבוד עליה משחק ההגנה כקבוצה. הגנה של ראמוס וראן קרבחאל ומרסלו זו הגנה חלומית ובמאני טיים הם באמת מתעלים. אבל לא כל שבוע ליגת אלופות.
סוגיית החלוץ- אני שואל מה אתם מעדיפים?
חלוץ רחבה גבוה, 9 כמו שאומרים, קילר ברחבה,אבל לא טכני וכזה שמשתתף בהנעת הכדור ויכול לקבל כדור בצד ותוקע את השטף הקבוצתי בכללי,
או לבחור בחלוץ שכן עושה את הדברים האלה אבל לא גולר כבר כמה שנים(בהנחה שאין מישהו להביא שעושה את 2 הדברים).
המועדון שלנו כבר 5 שנים בוחר באופציה השנייה.

באופן אישי אני מעדיף חלוץ 9 קלאסי.
זה פשוט תפקיד שבסיטואציות מסויימות אין לו תחליף. והגיוון חשוב מאוד לקבוצה שרוצה ליצור עוצמה והרתאה. כלוחצים על איזו אוססונה שגנבה שער בברנבאו אין תחליף ל-9 קילר.

זה שצריך חלוץ גיבוי כמו מוראטה על זה אין ספק.
השאלה את מי אתה שם בהרכב במשחק גדול?

השאלה של לאיזה כיוון לוקחים את זה.
לצורך העניין כן היו בשוק חלוצים יותר טובים מבנזמה גם בהנעת הכדור והטכניקה וגם בקילריות, לבנדובסקי וקבאני לדוגמה.
גם השאלה איזה חלוץ 9, כמה הוא לא טכני וכמה הוא סקורר. קבאני ולבנדובסקי כן, ז’ירו לא.

כן זה בהחלט דיון תיאורטי מידי אפילו בדיון פנטזיות. ועדיף לדבר על שמות.

מה גורם לך להגיד שהם היו בשוק? המאמן של לבאנדובסקי אמר בפירוש שהוא לא למכירה, קבאני נמצא בפאריז שטרם מכרה כוכב בפרופיל גבוה מאז שהשיח’ הגיע ולא ממש שיתפה פעולה במעט המקרים בהם אנחנו יודעים בוודאות שהיה עניין באחד כזה (וראטי). זה שכתבו עליהם במארקה/אס לא אומר שבאמת היו זמינים.

לייק 1

צר לי לבשר שהוא עם רגל וחצי בחוץ. לא זומן לסופרקאפ ויש דיבור על השאלה לצ’מפיונשיפ.

29 המוזמנים:

Porteros: Navas, Casilla, Luca, Lunin y Courtois.
Defensas: Carvajal, Vallejo, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Odriozola, Reguilón, Javi Sánchez y S. López.
Centrocampistas: Kroos, Modric, Casemiro, M. Llorente, Asensio, Isco, Ceballos y F. Valverde.
Delanteros: Benzema, Bale, Lucas Vázquez, B. Mayoral, Raúl de Tomás y Vinicius.

אודריוסולה ו-ואייחו פצועים אגב אבל עשו להם ג’סטה.

מבאס אבל הוא עדיין צעיר מאוד, אמתין בסבלנות :hugs:

אז אורי לפי ההיגיון שלך איך אנחנו יודעים שכוכב נמצא בשוק? רק אם הוא שחקן חופשי או שנמכר בדיעבד?
ככה עובד השוק, גם הזארד לא היה בשוק אבל היינו יכולים להביא אותו.
זה לא פיפא שאתה שם שחקן למכירה.

היה שמועות על לבנדובסקי וקבאני אז החשבתי אותם כשחקנים עם אופציה להגיע. זה הכל.

על איזה שחקן בשנים האחרונות אמרו שהוא כן למכירה? גם מודריץ, בייל, בנזמה, רונאלדו, קרוס, קורטואה וכולם לא היו למכירה לפני שהגיעו לריאל.

2 לייקים

אם אתה לא מבין שחוץ מלהגיד רשמית ששחקן לא למכירה ולהגיד רשמית ששחקן כן למכירה יש עוד אופציה, אז הבעיה היא בך ולא ב"שיטתי". זה מגוחך.

אם אתה לא מבין את ההבדלים בין שחקן שהצהיר שהמועדון יודע לאן הוא רוצה ללכת לבין שחקן שהמאמן שלו אמר שהוא לא למכירה בשום מחיר אז הבעיה אצלך ולא ב"שיטה" שלי. לפי “שיטתך” כל מי שהפליצו את השם שלו בכתבה של האס\סאן\וואן הוא “בשוק”, זה מגוחך.

כל היתר זו סתם זריקת שמות של שחקנים אקראיים ועסקאות שונות מאד שבוצעו בתנאים שונים מאד אחת מהשניה. ברובן התנאים לא דומים לעסקת לבנדובסקי ובטח שלא למצב של קבאני (כמו שכתבתי בהודעה הקודמת). קרוס וקורטואה שניהם הגיעו שנה לפני סיום חוזה, לדוגמה. אבל אני לא מתכוון לעשות אנליזה של רשימת המכולת שלך רק כדי שתבין את העובדה הפשוטה שלא כל שמועה היא נכונה. בחייאת.

אני פשוט לא מאמין שהייתי צריך לכתוב את ההודעה הזאת.

לייק 1

ואיך התנהל המשא ומתן על מודריץ?
ריאל: אנחנו רוצים את מודריץ
טוטנהאם: מודריץ חשוב ולא למכירה
וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה עד שהוא נמכר

ברור שיש אמצע, אבל האמצע הזה לרוב נמצא איפה שהתפרסמה כתבה על שחקן, אחרת מה הדרך של האוהד שלא נמצא שם באמת במשא ומתן לדעת?
אני בבית יודע ששחקן למכירה כי האס או המרקה אמרו זאת, והם מתבססים על אותם פרמטרים שלך ובנוסף שמועות ממקורבים.
יהיו יוצאים מן הכלל, אבל אני מעדיף להסתמך על הכלל, בטח שלא להסתמך על היוצאים מן הכלל.

אתה טועה. מודריץ’ הצהיר בפומבי שהוא רוצה לעזוב והחרים אימונים כדי שטוטנהאם תשחרר אותו. שנה לפני כן הוא לא שיחק בתחילת העונה כי רצה לעבור לצ’לסי, שהגישה עבורו מספר הצעות רשמיות.

אס ומארקה לא בודקים אם שחקן זמין לרכישה לפני שהם מפרסמים את תמונתו בעמוד השער, במקרה הטוב הם שומעים ממקורב למועדון ששחקן מסויים נמצא ברשימות. במקרה הרע הם סתם ממציאים.

אחרת מה הדרך של האוהד שלא נמצא שם באמת במשא ומתן לדעת?

אין דרך כזאת. וברוב המקרים גם אין שום משא ומתן.

אני כתבתי שאתה לא יודע שהם היו בשוק (על לבנדובסקי אתה יודע שלא), אתה בתגובה כתבת “איך אתה יודע שהם לא” בגדול. זה לא דיון רציני. האמצע שדיברתי עליו הוא “לא יודע”, וזה מה שמבדיל צהובונים ודיוני זבל מדיונים רציניים יותר. אתה לא מסתמך על הכלל אלא בדיוק להפך - הכלל הוא כותרות מפוצצות בלי קשר למציאות שהופכות לאשפה באותו הערב.

הדיון הזה נגמר כאן.