קיץ 2018 :: סוגרים את ההכנות עם 3-1 על מילאן בגביע הברנבאו

החל מהיום יפקדו את ואלדבבאס שחקנינו האמיצים מידיי יום. ירוצו קצת, יבעטו בכדור ויציגו לעולם את מדי הב’ החדשים לעונת 18/19. מרכז תשומת הלב הוא כמובן בשוק המלפפונים אבל מי יודע - אולי איזה ויניסיוס יצליח להדליק אותנו ולחסוך לפלורנטינו כאבי ראש יקרים.

ואלה שמות הנבדקים הבוקר: סבאיוס, אודגור, ואייחו, תיאו, לוקה זידאן, ראול דה תומאס, קיקו קסיאה, יורנטה, בנזמה, לונין, ויניסיוס, ואלורדה וגארת’ בייל שגם חוגג היום 29. קונטראו סיים השאלה בספורטינג וחזר זמנית מדרידה אבל לא נצפה היום, אני אבדוק עבורכם איפה הוא.

המונדיאליסטס יטופטפו לאט לאט אל תוך ההכנות. לנסיעה לארה"ב אמורים להתייצב רק מודחי שלב הבתים קרוס וקיילור. הספרדים יצטרפו אחרי כמה ימים, אחר כך מרסלו וקאסמירו ובסוף קובא, וראן ומה שנשאר מלוקה מודריץ’.

ב28/7 ממריאים לארה"ב, שם נפגוש את יונייטד (1/8), יובה (5/8) ורומא (8/8).

ב15/8 בטאלין שבאסטוניה כבר מתחיל התאכלס עם הסופרקאפ האירופאי נגד אתלטיקו.

הגרלת משחקי הליגה תערך ב23/7 והליגה עצמה תתחיל ב18/8. אוטוטו :slight_smile:

3 לייקים

אז כמו שזה נראה מול יונייטד נשחק רק עם מי שנמצא כבר עכשיו פחות או יותר, לא?

אכן כן, עם חיזוק של שחקני נוער וקסטיליה. בעיקר שחקני הגנה כי חוץ מואייחו ותיאו אין ללופטגי אף אחד.

גם אוסקר רודריגס, ההוא שהבקיע נגד סיטי בקיץ הקודם, ייסע לארה"ב. עשה עונת בכורה סבירה בקסטיליה (6 שערים ו5 בישולים ב34 הופעות) וחתם על חוזה חדש במועדון לפני כמה ימים עד 2023.

אודריוסולה קיצר את החופשה בשבועיים והוא כבר מתאמן עם שארית הפליטה של הסגל. ייסע גם לארה"ב.
המשקיף הוא ראול דה תומאס, הבורחה מיוראל החדש.

ויניסיוס יוצג רשמית מחר בצהריים.

לייק 1

ויניסיוס הוצג ללא מספר. הוא יהיה חלק מהסגל של קסטיליה ויגיח בהתאם לצורך בקבוצה הבוגרת. לא יושאל.

פורסם לוח המשחקים לעונה החדשה.
פותחים בבית מול חטאפה.
אתלטיקו בבית במחזור השביעי
קלאסיקו חוץ במחזור העשירי

הלוח המלא
http://cdn1.sefutbol.com/sites/default/files/pdf/calendario1masc1819.pdf

לייק 1

התמונה האהובה עליכם בקיץ: פלורנטינו מגיע למתחם האימונים כדי לקשקש עם המאמן החדש ועם השחקנים, וכמובן עם הפייבוריט שלו בסגל. יכולים לקרוא קצת על בנזמה ועל העונה שבפתח - באתר שלנו. עונתו העשירית בקבוצה יוצאת לדרך, והוא מקווה לכבוש שערים ולהמשיך לעשות היסטוריה. הוא קרוב להעפיל למקום השישי בכובשי השערים של ריאל בכל הזמנים.
האמת שבלי צחוק, מעבירים הילוך מבחינת האימונים לקראת הטיסה למחנה. מעבר לטוני קרוס, שהודח כבר בשלב הבתים במונדיאל - חלק מהספרדים כבר כאן. קבלו את נאצ’ו, מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס.

על לוח המשחקים כבר דיברנו, פורסמו מועדי המחזור הראשון, תחזיקו חזק. ריאל תפתח את העונה ביום ראשון 19 באוגוסט נגד חטאפה כאמור, בשעה מאוחרת של 23:15. ברצלונה תשחק יממה קודם לכן.

במארקה כתבו היום על גארת’ בייל שהוא היורש של כריסטיאנו. במועדון יודעים שהוא חיכה זמן רב לרגע הזה של להיות היהלום שבכתר. הוא צפוי לשחק בעמדה קדמית יותר וחופשית לחלוטין ולא להיות צמוד לכנף. בריאל מדריד בטוחים שהוא יכול לכבוש שערים בקצב בהסתמך על העונה שעברה, במידה ויהיה כשיר, ואשתקד הוא לא סבל מאף פציעה מאז נובמבר - הרצף הארוך ביותר שלו בקבוצה.

עוד משהו, ב-AS כתבו שלופטגי עובד על השחקנים על לחץ טוב יותר באיבוד הכדור ובעיקר דורש רצינות בהגנה. אסור לחלק יותר מתנות. ציינו לרעה את המספרים של ריאל מדריד בטור הספיגות, אשתקד 44 שערים - הכי גרוע בעידן הכריסטיאנו.

לייק 1

מלפפונים עדיין אחד אז כל הפנים לקראת הסופר-קאפ האירופי נגד אתלטיקו מדריד ב-15 באוגוסט. ‘עם כל הכוכבים’, כתבו במארקה על רקע תמונתו של לוקה מודריץ’ שיהיה החיזוק העיקרי. ריאל ואתלטיקו אמורות לשחק בהרכב מלא. לוקה מודריץ’ הפיינאליסט ומועמד לזכייה בכדור הזהב אם תרצו - יקדים מעט את חזרתו מהחופשה. הוא מאוד רוצה לשחק במשחק הזה וכבר שוחח עם לופטגי בנדון. ריאל תציג את ההרכב החזק ביותר שלה להוציא את רפאל ואראן. חולצתו של מס’ 10 היא גם הנמכרת ביותר בעידן שאחרי כריסטיאנו.

‘לוקה מודריץ’ שוכב בימים אלה ועושה בטן-גב כשהוא מוקף בבני משפחה וחברים, כולל קובאצ’יץ’, טוען מצברים אחרי עונה בלתי-נשכחת עבורו, הטובה ביותר בקריירה. עם זאת, הוא חושב כבר על המשחק הראשון - טאלין, 15 באוגוסט, אתלטיקו, סופר-קאפ אירופי. הוא יחזור מהחופשה שבוע לפני הדרבי ומאמין שיספיק לו שבוע אימונים כדי לשחק לפחות שעה. בשנה האחרונה הוא רשם 43 משחקים עם ריאל מדריד ועוד 16 בנבחרת, מהם שבעה במונדיאל, בסה"כ 4,772 דקות, הכי תובעני עבורו. זו תהיה עונתו השביעית בריאל מדריד והוא רוצה לפרוש במועדון. “החלום שלי הוא לפרוש בריאל מדריד - תמיד אמרתי”, סיכם מודריץ’.

עוד קודם לכן, כבר היום, בצהריים, ריאל מדריד המריאה למיאמי לקראת מחנה האימונים שלה, והנה הלו"ז המלא. אחרי מס’ מועט של אימונים, ריאל תפגוש קודם את מנצ’סטר יונייטד ביום רביעי(1.8), ביום ראשון שאחריו את יובנטוס, ללא כריסטיאנו, ותסיים את המחנה במשחק נגד רומא. כמו שאמרנו אתמול, קרוס וחלק מהספרדים - נאצ’ו, לוקאס ואסקס ואסנסיו - כבר היו בולדבבאס. מי שהצטרף היום רשמית הוא איסקו, עם שיער קצר, והעלה פוסט קצר על התרגשותו. ראמוס וקיילור ממתנים לקבוצה כבר.

הרכש הגלאקטיקו של הקיץ, החלוץ החדש, היה השחקן המרכזי שהמריא עם הקבוצה למחנה, סה"כ 32 שחקנים כולל אלה שמחכים כבר - ראמוס, קיילור, קרבחאל - תשעה מהם צעירים-צעירים. הרשימה המלאה כדלקמן:

image

שוערים: קיילור נאבאס, קיקו קאסייה, לוקה זידאן, לונין;
הגנה: קרבחאל, ואייחו, ראמוס, נאצ’ו, אודריוסולה, רגויון, קוזאדה, סרחיו לופז, חאבי סאנצ’ז, דה לה פואנטה, לאון;
קישור: קרוס, יורנטה, איסקו, אסנסיו, סבאיוס, אודוגורד, ואלוורדה, סאונה, אוסקר ופויאסר, לוקאס ואסקס.
התקפה: בנזמה, גארת’ בייל, בורחה מאיורל, ראול דה תומאס, וינסיניוס.

הניסיון של ריאל לאימון ערב בארה"ב כשל בשל גשם מטורף, אבל למחרת ריאל מדריד התאמנה לקראת המשחק נגד יונייטד. ב-AS ממליצים לכם להתחיל לשנן: B-B-V. חוץ מבנזמה ובייל עליהם כתבנו לא מעט - וינסיניוס יהיה הצלע השלישית בהתקפה, מן הסתם בשל העובדה שאסנסיו מתאמן עם הקבוצה ימים ספורים. וינסיניוס, שגם בסרטונים ביוטיוב ניתן לראות שהעמדה בצד שמאל היא המועדפת עליו - נכנס כביכול לעמדה של כריסטיאנו. בייל ישחק בימין אך במצב חופשי הרבה יותר. גם דני סבאיוס יפתח בהרכב. אודריוסולה באנקר בצד ימין כרגע, ואייחו בלם, ייתכן ותיאו ישחק בצד שמאל או שיהיה זה מגן שמאלי צעיר מקסטיליה, וחאבי סאנצ’ז יהיה הבלם.
קיילור וקרבחאל כבר התאמנו עם הקבוצה ומלאי התלהבות, בעוד הקפטן ראמוס שעושה חיים משוגעים בחופשה - זוכה ליחס מועדף והוא יהנה מעוד יומיים של חופש ויחזור לאימונים ביום המשחק נגד יונייטד.
היום לפנות בוקר, 01:30 שעון ישראל - לופטגי יערוך מסיבת עיתונאים ראשונה במחנה ובין היתר עשוי להתייחס לסגל השחקנים ולרכש.

הלילה ב-03:00 משחק הכנה ראשון העונה - נגד מנצ’סטר יונייטד

ברור שזה עדיין לא זה, רכש לא הגיע וגם רוב שחקני הסגל הבכירים לא ישחקו, זו תהיה ריאל מדריד ב’ משולבת עם חלק משחקני ההרכב הראשון. ועדיין, קיימת התרגשות לקראת משחק ההכנה הראשון בפרה-טמפורדה ל-2018/19. 03:00 לפנות בוקר, הישארו ערים. ריאל מדריד נגד מנצ’סטר יונייטד. כמובן שבאוגוסט אשתקד זה היה קצת יותר חגיגי במסגרת הסופר-קאפ האירופי עם ניצחון 2:1 משערים של קאסמירו(מהאוויר) ואיסקו, אבל ההצגה חייבת להימשך. מוריניו, אגב, שעושה הרבה רעש בתקשורת, כהרגלו, וכבר פחות מספק קבלות - מעולם לא ניצח כמאמן את ריאל מדריד.

ריאל כמיטב המסורת נמצא בארה"ב במהלך ההכנה וגם בשנים עברו היא שיחקה נגד מנצ’סטר יונייטד. יהיו אלה צעדים ראשונים לקראת הסופר-קאפ האירופי נגד אתלטיקו מדריד בעוד כ-15 ימים. את הטריו ההתקפי החדש - ה-B-B-V - כדאי שתתחילו לשנן, גם אם זה רק לבינתיים. גארת’ בייל ישחק בצד ימין אמנם אך עם חופש פעולה מלא, קארים בנזמה יהיה כמובן חלוץ החוד ושניהם אחרי ימים של אימונים היות ולא השתתפו במונדיאל, ובצד שמאל ישחק וינסיניוס. נראה חילופי מקומות רבים בהתקפה והמאמן שם את כל הביצים בסל שלהם, הציפיות מהם גבוהות. בתקשורת אפילו נכתב שהמאמן לופטגי משוחח ארוכות עם בייל על כל דבר ועניין כדי שירגיש כוכב, ושאל אותו מפורשות באיזו עמדה הוא מעדיף לשחק. כבר עתה ברור שהספרדים לא ישחקו או במקרה הטוב יקבלו פירורים. לופטגי רוצה לשמור עליהם בצמר-גפן. קרבחאל וקיילור יכבדו בנוכחותם ביציע.

מעבר לברזילאי שמלהטט באימון, שני שחקני רכש צעירים נוספים יערכו בכורה - השוער לונין שבכלל מיועד כנראה לקסטיליה וכן אלבארו אודריוסולה, המגן הימני שנרכש מריאל סוסיאדד. צעירים גם כן יהיו גם יהיו. ואלוורדה, הקשר הצעיר, וחאבי סאנצ’ז מריאל מדריד קסטיליה. תיאו הרנדס עשוי לשחק למרות שהוא קרוב מאוד לריאל סוסיאדד, וסבאיוס יפתח בקישור כמו גם יורנטה. ראול דה-תומאס ובורחה מאיורל יתחילו במלחמה על החלוץ המחליף בסגל וסביר ששניהם ישחקו.

מנצ’סטר יונייטד טרם ניצחה במשחקי ההכנה וזה יהיה המשחק הרביעי שלה בקיץ הארוך. זכור במיוחד המשחק האחרון בו הובסה 4:1 מול ליברפול עם המספרת של שאקירי, זמן טוב עבור מוריניו להתלונן שוב על שחקני הרכש שטרם לא הגיעו. קודם לכן סיימה בתוצאות תיקו עם אמריקה(1:1), סאן חוסה(0:0) ומילאן(1:1) כמובן שגם הם בהרכב חסר. אלוף העולם פוגבה לא ישחק וגם לוקאקו והאנגלים לא. מי כן נמצא? מרסיאל, חואן מאטה, הררה, אלכסיס סאנצ’ז שאחרי חצי שנה מסויטת חייב להוכיח את עצמו, וחוליית ההגנה נראית סבירה דווקא. בשנה שעברה אגב הקבוצות נפגשו גם למשחק הכנה, זה נגמר ב-1:1 כשריאל מפסידה בפנדלים. קאסמירו השווה זמנית. הרכבים משוערים::

image

מעניין שאין אף התייחסות לאודגור. טבעי שמירב תשומת הלב תלך לויניסיוס, אך אפילו התייחסות בסיסית לא ראיתי.

מעניין יהיה לראות אותו. נראה שעשה קפיצת מדרגה קלה בעונה האחרונה. מקווה שימשיך במגמה הזאת.

2 לייקים

הלוואי שיפתיע, אבל מהמעט שיצא לי לראות ולקרוא מדובר על עוד מאותו הדבר שיש לנו בסגל בלי סוף - קוסמים לא תכליתיים. חלק מאלה שבסגל שלנו אפילו יודעים לעשות הגנה בנוסף ככה שגם הם ביתרון עליו.

הכשרון שלו מדהים. הוא מזכיר לי את צ’אבי הרננדז הארור ביכולת שלו לשחק סביב מערך ההגנה בלי לתת לקבוצה היריבה אפשרות להתקרב לכדור באמת. אני די אופטימי לגביו.

קמתי במיוחד בשלוש לפנות בוקר כדי לצפות במשחק ואני יכול להגיד בלב שלם שלא התאכזבתי.
על אף ההפסד (עד מתי קיקו קאסיה) ראיתי ריאל מדריד שפיללתי לראות כבר הרבה זמן. הנעת כדור מסודרת, הגנה גבוה לוחצת לאורך כל חלקי המשחק, ברגע שהיה איבוד כדור ארבעה שחקנים התנפלו על הכדור ושיחקו באגרסיביות חסרת פשרות מול חוטבי העצים של מוריניו - סוף סוף ראיתי דרך, ומדהים שבזמן כה קצר.
אני רוצה לציין לטובה:
סבאיוס - אי אפשר לפספס את הכישרון שלו, שחקן שאם יקבל מספיק דקות העונה יכול מאוד לסייע.
יורנטה - תפס פיקוד במרכז השדה והציג בגרות ואחריות, לטעמי יש לו מקום בסגל העונה.
אודרסיולה - מגן מאוד מוכשר, מהיר מאוד. תחרות לא פשוטה לדני.
וויניסיוס - הברזילאי הצעיר ממשיך להראות ניצוצות ועשה כאב ראש לשחקני ההגנה, עדיין דרוש שיפור בפעולה האחרונה.
אודגארד - הפתיע אותי מאוד לטובה. שחקן מתוחכם ואינטיליגנט. אמנם לא היה הרבה דקות על הדשא אבל יש הרגשה שהוא מביא משהו אחר להתקפה, משהו שחסר לריאל.

בגדול נראה טוב בשביל משחק ראשון.

4 לייקים

צפיתי הרגע בתקציר מורחב של 10 דקות (כאן), בסה"כ באמת היה נראה בסדר, במיוחד במחצית השנייה בה נדמה שהקבוצה שלטה לחלוטין ולא הפסיקה להחמיץ. משחקי ידידות לא מלמדים יותר מדי, ווודאי שאין מה להתרגש מההפסד.

אני מופתע שקאסייה פתח בהרכב כאשר ברור לכולם כמעט שהוא עוזב אותנו הקיץ. מדוע לא לונין?

מחצית שנייה מעודדת מאוד,הנעת כדור תכליתית ליד הרחבה של היריבה,לחץ גבוה ואגרסיבי,רק חסר חלוץ שיתרגם את זה לשערים ואנחנו מסודרים.
סבאיוס,יורנטה ואודריוסולה די הרשימו,גם ויניסיוס נראה טוב וייצר מצב או שניים,לעומתם תאו,קאסיה ובנזמה היו חלשים כמו שכבר התרגלנו מהם.
יחסית למשחק ראשון ולזה שיונייטד שיחקה בהרכב הרבה פחות חסר,אפשר לצאת מהמשחק הזה אופטימיים.

3 לייקים

בנוסף לכל מה שכבר ציינתם, להוציא את הבישול לבנזמה תיאו היה ממש רע לדעתי לעומת זאת המגן שהחליף אותו הרשים אותי מאוד עם כמה פעולות התקפיות והגנתיות בקו השמאלי.
אומנם זה משחק שרוב הצעירים שיחקו והם מלאי מרץ ורוצים להוכיח אבל המחצית הראשונה עם בנזמה ובייל זה עדיין הזכיר לי רגעים מהעונה האחרונה בליגה…

משהו שמפריע לי בסבאיוס ( גם לקובא יש את זה) זה שלפעמים במקום לתת מסירה, הוא עובר שחקן ואז נותן את אותה המסירה שיכל לתת גם בלי המעבר של העוד שחקן.

בקיצור, חוסר יעילות. לא רואים צעד אחד קדימה. טכניים מאוד, כל אחד מסוג אחר, אבל ללא חכמת משחק מיוחדת…

לייק 1

אפרופו גביע הברנבאו שבעוד שבוע,
לא חשבו בהנהלה לעשות אולי איזה משחק קטן נגד פורטו ולהיפרד כמו שצריך מאיזה שוער שמשחק שם ,שלא זכה לפרידה לה הוא ראוי וככל הנראה זו עונתו האחרונה בקבוצה?
מעט מאכזב , לפי דעתי.

2 לייקים

הלילה ב-01:00 משחק הכנה נגד יובה - ללא כריסטיאנו

‘פארטידזו - אך ללא כריסטיאנו’, נכתב בשער המארקה הבוקר לקראת המשחק נגד יובנטוס הלילה(01:00). המשחק נגד יובה נקבע במעוד מועד אך כעת אין ספק שהוא מקבל מימד חדש, גם אם כריסטיאנו שכבר מתאמן כשבוע עם קבוצתו החדשה - לא ישחק היום. ברור שזה יהיה מאוד מסקרן לראות אותו ביציע, כיצד מגיב למתרחש על כר הדשא, הדיאלוג עם השחקנים שלנו, ובעיקר - יהיה מוזר. והנה התמונה האחרונה מהמשחקים בין ריאל ויובה, הקרב השני הכי נפוץ באירופה מאז ומעולם. אתם בטח זוכרים את הצעדים האיטיים, דפיקות הלב והנשימה העמוקה לפני הפנדל בברנבאו ואת הפצצה שבעט כריסטיאנו מכל הלב ולרשת, וכמובן שיש גם את המספרת בטורינו, הגמר בקארדיף ועוד ועוד. במארקה אפילו כתבו על עשרה שחקנים ששיחקו בשתי הקבוצות, וחוץ מכריסטיאנו המצטרף הטרי לרשימה וגם זידאן כמובן - ישנם היגואין וקדירה, לאודרופ, דל-סול ואחרים.

ובחזרה לכדורגל - משחק הכנה שני של ריאל מדריד לאחר ההפסד 2:1 למנצ’סטר יונייטד, משחק בו ראינו גם דברים טובים. מן הסתם ההרכב יתחיל להתמלא אף יותר. ללא מרסלו ששב לאימונים היום, קאסמירו ששב אתמול וללא הקפטן ראמוס, אך בהחלט עם אסנסיו במה שאמור להיות החלק הקדמי שלנו לעונה הבאה - לצידם של בנזמה וגארת’ בייל. גם קרוס עשוי לפתוח ואפילו נאצ’ו יתחיל בהרכב, אלא אם כן לופטגי מחפש מערך מאוזן. דני סבאיוס ב-11. ריאל בעצם מתחילה את ‘מרתון האיטלקיות’ עד לפתיחת העונה שכן היא תפגוש גם את רומא בהמשך ואת מילאן כמשחק הכנה אחרון, בגביע הברנבאו ב-11 באוגוסט.

“ריאל מדריד הזו הראתה הרבה ענווה, רצון להתקדם, איכות וגם עבודה קשה ואישיות”, אמר לופטגי במסיבת העיתונאים כשהוא מדבר בברכה על צירופו של סלאדס כעוזרו. כמובן שהוא פיזר את הקלישאות הרגילות - המטרה היא להגיע מוכנים לעונה האמיתית ובראש ובראשונה הסופר-קאפ האירופי נגד אתלטיקו מדריד. ב-AS הגדירו את המשחק הזה כ-‘המבחן של ה-‘9’ נגד יובה ללא כריסטיאנו’. גם השוער קיילור אגב ישחק מחצית אחת. בקיצור, אחרי מחצית נגד יונייטד ו-‘כוונות טובות’ - הגיע הזמן גם להראות קצת איכות וקילריות ליד השער.

יובה גם כן בהרכב חסר מאוד מן הסתם. כריסטיאנו לא ישחק, כבר אמרנו, גם דיבאלה לא, מנדג’וקיץ’ מגיבורי המונדיאל עדיין בחופש והיגואין זה עתה נפרד. ההגנה של יובה מתקרבת להרכב המלא כמובן ללא בונוצ’י עדיין, וגם פיאניץ’ הוא מבין השחקנים הבכירים, אלא שבחוד ישחק פאבלי. עד עכשיו יובה ניצחה את באיירן 2:0 עם צמד של פאבלי ובשני המשחקים הנותרים סיימה בתיקו - 1:1 עם בנפיקה וכן עם כוכבי ה-MLS. ריאל ויובה, בכל-מקרה, זה לעולם לא יהיה סתם משחק. הרכבים משוערים(מתוך ה-AS)::

2 לייקים