הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות 2021/22:: אינטר, שחטאר ושריף

הערב ב-19:00: הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות| פעם כמידי שנה היינו שמים תמונה של ראמוס מניף את הגביע מהשנה הקודמת. ריאל מדריד, או כמו שאני קורא לה: “המלכים של אירופה” (שם הספר שלי), ושיאנית הזכיות בליגת האלופות - 13 - מתקשה כבר שנתיים בשלב הבתים של ליגת האלופות ואשתקד אף הייתה עם רגל וחצי בחוץ, על אחת כמה וכמה אחרי ההפסד השני לשחטאר (ואז אף מעמדו של זידאן התערער שוב). אך ריאל התאוששה עם 0:2 ביתי על גלדבאך במחזור האחרון בזכות צמד של בנזמה ואף העפילה מהמקום הראשון.

הערב ב-19:00 תצא לדרך הגרלת שלב הבתים לעונת 2021/22 (מתח גדול עד שיישלפו הכדורים והדקות האלה עם כל ההסברים המיותרים וסרטוני הווידאו - מרגישות כמו נצח) כשהמחזור הראשון של שלב הבתים ייערך ב-14 בספמבר והוא יינעל בשמונה בדצמבר. נזכיר כי ריאל חוזרת לברנבאו סוף סוף כשמשחקה האחרון בבית האמיתי שלה, באירופה, היה טראגי עם ההפסד 2:1 למנצ’סטר סיטי. עד לאן תגיע הקבוצה של אנצ’לוטי שבפרק א’ הצליח להביא את הדסימה כפי שהבטיח וכעבור שנה הודח בחצי הגמר אחרי הפסד 2:1 ליובנטוס בטורינו ותיקו 1:1 מאכזב בברנבאו שכמובן לא הספיק?

לאור שיטת הדירוג החדשה, ריאל נמצאת רק בקבוצת האיכות ב’ שכן לא זכתה באליפות. היא יכולה לקבלת קבוצת על כמו מנצ’סטר סיטי של פפ שהגיעה עד לגמר והתחמשה השנה בגריליש, באיירן מינכן שהודחה בחצי הגמר או שחזור של המפגש מחצי הגמר אשתקד עם צ’לסי אלופת אירופה אותה לא ניצחנו מעולם. בדרג ג’ מחכות קבוצות חזקות כמו אייאקס או אטאלנטה, אפשר לומר גם לייפציג על אף שאיבדה את מאמנה ואת אופמקאנו, ובדרג ד’ מילאן המתקאמבקת שלא הייתה במפעל מאז עונת 2013/14 - זלאטן חוזר… כמובן שריאל לא יכולה לפגוש קבוצה מאותה המדינה (כך שמדרג א’ למעשה ויאריאל מחזיקת הליגה האירופית וכן אתלטיקו אינן בין האפשרויות) וגם לא אף קבוצה מדרג ב’ - ברצלונה וסביליה, פ.ס.ז’ שנלחמת איתנו על השארת אמבפה, יובנטוס של כריסטיאנו (בינתיים), יונייטד שהחתימה את רפא, ליברפול, דורטמונד… בית מוות אמיתי יכלול את באיירן-ריאל-אטאלנטה למשל או מנצ’סטר סיטי-ריאל-אייאקס-מילאן. איזה שלב בתים הייתם רוצים לראות? הגרלה קלה כדי לשייט לשמינית? שלב בתים סופר-מאתגר? שילוב של השניים?

ליברפול וריאל לא יכולות להיות באותו בית, זה הדבר הכי חשוב מבחינתי, עכשיו נשאר רק שלא יהיו בבתים שמשחקים באותו היום.

ספורטינג, זלצבורג ומאלמו יהיה נחמד.
בית הזוועות - באיירן/סיטי, שחטאר, מילאן.

אם אופ"א מתערבת בהגרלות אז נקבל בית מוות בגלל הפיאסקו של הסופרליג.

שחטאר השפילו אותנו אשתקד אבל גם אלקויאנו או מי שלא שיחקנו מולם בגביע. בפועל הם קבוצה חלשה מאוד ביחס לרמות הנ"ל ודווקא יש פה הזדמנות טובה לנקמה, כנ"ל לגבי אייאקס שלא נראית משהו בכלל כרגע (אבל חזקה מהאוקראינים).

הקבוצות המאיימות מהדרגים שמתחתינו הן האיטלקיות, הגרמניות ואולי פורטו. במקרה של איבוד נקודות מול שאר הקבוצות נוכל לבוא בטענות רק לעצמנו כנראה.

לייק 1

טוב יכל להיות יותר גרוע משחזור הבית של השנה שעברה באופן כמעט מלא.

אינטר נחלשה, ושחטאר זו עדיין רק שחטאר. סולמון יטחן אותנו כרגיל אבל יהיה מאוד מפתיע אם לא נעלה מהמקום הראשון.

מה זה השיעמום הזה? מכבי חיפה תקבל בית יותר מעניין בקונפרנס ליג…

אני לא יודע מה יותר בטוח, שסביליה תקבל בית קל או שלייפציג תקבל בית קשה