סיכום עונת 2022/23: למזוכיסטים ופרפקציוניסטים בלבד| מיהו שחקן העונה? מהן הסיבות לכישלון?

עונת 2022/23 שהייתה עונה ארוכה מאוד שהחלה איי שם בחודש יולי אם תרצו ושעות הזויות לפרה-טמפורדה, וכללה 61 משחקים בשישה מפעלים שונים – נחתמה אתמול (ראשון) בצורה מאכזבת עם תיקו 1:1 נגד אתלטיק בילבאו. כמובן שישנה תחושה של סיום תקופה ולא רק בשל עזיבתו של קארים בנזמה, גם אם המאמן קרלו אנצ’לוטי ממשיך. בתחילת הדרך, על אף שאיבדה את קאסמירו במהלך בזק – ריאל ניצחה על אוטומט. שישה ניצחונות בששת משחקי הליגה הראשונים כולל 1:2 על אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטאנו ללא קארים שאותת על הירידה מהאולימפוס – פיזית ונפשית, כשנעדר מהמשחק.

ריאל ניצחה ברוורס. עם רבע שעה טובה, בזכות כושר גופני עדיף. באוקטובר היא רשמה 1:3 יפה על ברצלונה בסנטיאגו ברנבאו בקלאסיקו הראשון העונה, חזרה לפסגה והיה נראה שהמכונה עובדת. עם המהירות של ויניסיוס ג’וניור שלקח על עצמו את ניהול משחק ההתקפה, הגולים של פדה ואלוורדה מחוץ לרחבה, כשהוא משובץ בכנף ימין, ועוד ועוד. ריאל יצאה לפגרה במרחק קטן מהפסגה. היא ניצחה ב-11 מ-13 המחזורים הראשונים. בהפסד 3:2 לראיו וייקאנו זה כלל לא נראה טוב למשל. מאז אותו הפסד בוויקאס כשנכנעה ללחץ הגבוה היא לא הייתה עוד בפסגה - מהמחזור ה-13. וסה"כ הוליכה את הטבלה שמונה מחזורים בלבד.

ומאז הפגרה ריאל הרימה ידיים. היא לא ניצחה אף קבוצה גדולה בסיבוב השני. הפסד אכזרי 2:1 בקלאסיקו השני כששער של מרקו אסנסיו נפסל – גזר את הדין, פיגור 12 נקודות מברצלונה היה גדול מדי. פחות או יותר מאז ריאל החלה לשחק קצת יותר התקפי ואטרקטיבי, נהנתה מהשיפור של רודריגו וכניסתו להרכב (ומרקו אסנסיו, שהיה עם רגל וחצי בחוץ בקיץ, תרם גם הוא – במשחקים הפחות טובים) והשיא היה, קצת אחרי ה-2:5 על ליברפול באנפילד – עם ה-0:4 המדהים על ברצלונה בגומלין חצי גמר הקופה דל ריי. ריאל תשלים את המשימה עם זכייה בגביע ה-20 שלה אחרי 1:2 על אוססונה בגמר בחסות הברזילאיים, אחרי דרך מטלטלת שכללה רמונטדה בוויאריאל (מ-2:0 ל-2:3) בחסות הספרדים (ואסור לשכוח את נאצ’ו האריה ודני סבאיוס שלפחות באותו הערב עם שער הניצחון היה סופר-סאב), רמונטדה נגד אתלטיקו מדריד ברבע הגמר (1:3) ואתם מבינים.

הפרס הגדול ביותר שעמד לנגד עיניה והשאיר את העונה שלה בחיים היה החלום לזכות בליגת האלופות בפעם ה-15. היא השיגה ניצחונות כפולים על ליברפול וצ’לסי אבל קבוצה אחרת מאנגליה, מנצ’סטר סיטי, נקמה גם נקמה על העונה שעברה האפית ולמעשה הייתה כמו כאפה לפנים עבורנו. 1:1 קשה בברנבאו ואז תבוסה מחפירה 4:0 בגומלין במשחק שברור – מכאן אין דרך חזרה, צריך רמונט. אם תרצו, העובדה שריאל סיימה שנייה בליגה רק משום שאתלטיקו מדריד חטפה בשלומיאליות שער שוויון מאוחר בלה סרמיקה – מייצגת את קמפיין הליגה שלנו עם 78 נקודות בלבד, שמונה הפסדים(!) - המספר הכי גבוה מאז עונת 2008/09, לפני הגלאקטיקוס2, אם נתעלם מ-2018/19 החשוכה, ודגל לבן בשלב מאוד מוקדם. שלושה תארים, ייכתבו בספר, בוויקיפדיה, באתר הרשמי. בתאכלס? אין מספיק חילופי משמרות, גיוון בשיטת המשחק, הכדורגל היה לוקה בחסר ועוד ועוד. על גביע העולם למועדונים, ויסלח לי פלורנטינו פרס, אמרתי כבר: זה גולסטאר מרוקו. עונה קשה שהיא ב-ז-ב-ו-ז.

image

המספרים:

המאזן: 61 משחקים - 40 ניצחונות, 9 תוצאות תיקו, 12 הפסדים, יחס שערים 62:127.

לה ליגה: 38 משחקים – 24 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו, 8 הפסדים, יחס שערים 36:75.

מלך השערים: קארים בנזמה – 31 שערים| אחריו: ויניסיוס ג’וניור – 23| רודריגו – 19| מרקו אסנסיו ופדה ואלוורדה – 12.

שיאן הדקות: ויניסיוס ג’וניור עם 4,759. אחריו: טיבו קורטואה - 4,470, פדה ואלוורדה - 4,402, אדר מיליטאו - 4,230, רודריגו - 3,851, אנטוניו רודיגר - 3,844, טוני קרוס - 3,813, וקארים בנזמה - 3,631

הכי הרבה משחקים: אדוארדו קמאבינגה – 59 הופעות| אחריו: פדה ואלוורדה ורודריגו (56), ויניסיוס ג’וניור (55), אנטוניו רודיגר (53), טוני קרוס (52), לוקה מודריץ’ ומרקו אסנסיו (51)| אדר מילטאו ואורליאן טשואמני (50).

שמירה על שער נקי: 17 משחקים לטיבו קורטואה (10 בליגה, 5 בליגת האלופות)| ארבעה לאנדריי לונין (שלוש פעמים בליגה).

-פדה ואלוורדה היחיד מריאל מדריד שנבחר העונה לשחקן החודש בליגה הספרדית – בספטמבר

-שחקן השנה של האוהדים: ויניסיוס ג’וניור שזכה בפרס בארבעה חודשים נפרדים (אוגוסט, פברואר-אפריל)| פדה זכה בספטמבר ואוקטובר, קמאבינגה בינואר.

השאלון המלא:

  1. סכמו את העונה בכמה מילים – בואו להתפלסף: הישגים-תארים, כי זה מה שמעניין במועדון הזה, איכות הכדורגל, “הצערת הסגל”, מתח, ריגוש וכדומה.

  2. מי היה שחקן העונה? הפרס על שם ויניסיוס ג’וניור לא?

  3. מי היה אכזבת העונה? הבלדה על שם קארים בנזמה?

  4. פריצת העונה שלכם?

  5. השחקן המעצבן של העונה? – גם לאדן הזאר צריך לתת משהו, לא?

  6. השחקן המרגש של העונה? – נאצ’ו?

  7. המשחק הגדול ביותר של העונה ורגע השיא – והיו כמה כאלה.

  8. רגע השפל של העונה

  9. כמה מילים על קרלו אנצ’לוטי: גודל האחריות שלו בפיאסקה? ניהול הסגל שלו? דעתכם על אי שילוב השחקנים בקסטיליה?

  10. שער העונה – ויניסיוס ג’וניור נגד מנצ’סטר סיטי? המספרת של קארים בנזמה נגד ויאדוליד או משהו כזה? בטח יש כמה גולים יפים של מרקו אסנסיו מרחוק.

  11. ההרכב הכי טוב של ריאל מדריד היה צריך להיות לדעתכם…

  12. מבחינת השערים זה ברור אבל האם פדה ואלוורדה בסיכומו של עניין התקדם העונה? ורודריגו?

  13. העונה של אדוארדו קמאבינגה – האם אפשר לומר שקרלו באמת סומך עליו או שזו לא חוכמה כי לא מעט מן המשחקים הוא הוצב כמגן שמאלי?

  14. אורליאן טשואמני – איך תסכמו את עונת הבכורה שלו? האם יש לו נסיבות מקלות רבות? האם באמת היה טוב עד ינואר? האם הנסיגה הזו הגיונית?

  15. מי המנהיג האמיתי של הקבוצה לדעתכם? בלי שום קשר לסרט הקפטן. תנו בדירוג העוצמה

  16. העונה ואתם – רגע מיוחד, משחק שהייתם בו, פריט של הקבוצה שקניתם ועוד ועוד. כל סיפור.

  17. הקיץ כבר הגיע: איך מעבירים את הזמן? וברצינות: עשו לנו סדר – מה דעתכם על אלו שעזבו? מי עוד צריך לעזוב? מה דעתכם על המצטרפים (אלה שזה כמעט סגור)? ומי עוד צריך להצטרף?

  • ויניסיוס: לקח על עצמו את ניהול ההתקפה כשקארים בנזמה לא במיטבו או איננו. החיוך, ההתלהבות והמוטיבציה, השאפתנות, ההצגות במשחקי הבית כמעט על בסיס שבועי, השער נגד מנצ’סטר סיטי ואולי משחקו הגדול בקריירה - נגד ליברפול באנפילד. מאיפה הוא הביא את זה? וכמובן שהוא גם סבל השנה מקהל יריב עוין.
  • רודריגו: אולי מתאים יותר “השחקן המשתפר”. מחודשי מרץ-אפריל הוא שחקן אחר. מאז נכנס להרכב באופן קבוע, גם בצד ימין שפחות מתאים לו - הציג כדורגל מסחרר. מכריע בגמר הגביע, צמד נגד צ’לסי, השאיר טעם של עוד.
  • פדה ואלוורדה: אהוב הקהל תמיד, בעיקר עד חודש דצמבר. לפני פגרת המונדיאל והבעיות האישיות הוא הטיל אימה ענקית על השוערים. דריבל ענק נגד מאיורקה למשל, גולאסו נגד סביליה, כל בעיטה מחוץ לרחבה כמעט הייתה גול.
  • טיבו קורטואה: סבל מפציעה, לקח לו קצת זמן לשמור על שער נקי ולהיכנס לעניינים אבל תמיד הראה את פניו. קפטן בלי סרט, מנייה בטוחה. אל תנסו להשוות לעונה שעברה. אם היו לנו 11 קורטואה…
  • אדוארדו קמאבינגה: שיאן ההופעות שלנו העונה וזה אומר הכל. תמיד בריא, תמיד מוסיף קצב משחק ואגרסיביות. עמד יפה במבחנים כמגן שמאלי לעת צרה, פריצה מסחררת נגד מנצ’סטר סיטי ושיפור גדול מהעונה שעברה. צריך לחזור לקישור.
  • נאצ’ו פרננדס: יאללה תאריך חוזה כבר. בחלק מן העונה כתבתי עליו שהוא שחקן ההגנה הטוב ביותר שלנו. כשהוא על המגרש אפשר להיות רגועים. גם כבלם, גם כמגן ימני, גם כמגן שמאלי. התקשה מול סמואל צ’וקווזה וזהו-זה פחות או יותר. לב ונשמה!
  • קארים בנזמה: המספרים לצידו ורגעים אייקונים כמו צמד באנפילד ושלושער מדהים נגד ברצלונה בקופה דל ריי בקאמפ נואו שהחזיר אותנו חזרה לשנות ה-60. אבל במבחן המציאות והעיניים הוא כשל. פצוע, חסר מוטיבציה. לאלו שיתגעגעו…

מיהו שחקן העונה?

  • ויניסיוס ג’וניור
  • אדוארדו קמאבינגה
  • רודריגו
  • פדה ואלוורדה
  • קארים בנזמה
  • טיבו קורטואה
  • נאצ’ו

0 מצביעים

לייק 1

יש מצב שאני אדבר לעצמי אבל לא נורא. אני חושב שהשנה הבנתי יותר מתמיד את החשיבות של זכייה באליפות - שלא הגיעה ורק בדיעבד היכיתי על חטא - מה שקרה בפרק א’ של קרלו אנצ’לוטי שאיבד שתי אליפויות עם סגל של מפלצות. אבל הלה דסימה סינוורה אותי. הציון של העונה הזו לא יכול להיות יותר גבוה מ-6.5 או אולי גג 7 כי הדרך בקופה דל ריי באמת הייתה פנטסטית עם משחק אחד שייזכר זמן רב. מאז ינואר הקבוצה לא שיחקה באמת בליגה, היו הרבה משחקים שנותרנו חסרי אונים. מותר לפספס אליפות אבל כלל לא היוויונו יריב וזה קורה כל הזמן. ביחס ליריבה שעמדה ממול (מגיעות לה מילים טובות) - זו בושה וחרפה. הוחמצה הזדמנות פז לזכות בשתי אליפויות ברציפות.

הציפיות שלי בתחילת העונה הזו, וכבר דיברתי על כך יותר מפעם אחת - לזכות באליפות שנייה ברציפות, לראות שיפור בכדורגל של הקבוצה מבחינת צעירים, לחץ גבוה, סגנון משחק וגיוון ההתקפה. כמעט כלום לא קרה. פדה ואלוורדה היה בחצי עונה חלומית בערך, רודריגו התחזק מאוד בשלבי ההכרעה, ויניסיוס ג’וניור לקח צעד קדימה ואדוארדו קמאבינגה פיפטי-פיפטי אבל כלום. ליגת האלופות הייתה חלום שלא יכול להפוך למציאות לדעתי. גם בימים בהם ניצחנו על אוטומט התרעמתי על הכדורגל, אמרתי שזה לא יימשך, שאי אפשר לנתח רק לפי תוצאה ולא יכול להיות שנגרד 1:3 על אספניול כאילו זו פריז סן ז’רמן. הייתי צועק ומתעצבן כבר באוגוסט ומבין מה עתיד לבוא.

קרלו אנצ’לוטי התעלל בחצי העונה הראשון במרקו אסנסיו ויכל לגוון לנו את המשחק גם עם המעט שיש. לשים את אסנסיו כ-10 נגד יריבות חלשות, אולי בצד שמאל פתאום, רודריגו גם כן בשמאל, ויניסיוס ימינה או קצת מנוחה, לשחק עם שני חלוצים, קצת יותר דני סבאיוס. יותר מדי זמן ראינו את פדה ואלוורדה בכנף ימין בדגש על משחק הקאמפ נואו. מילא סרחיו אריבאס לא שיחק שכן הוא ה-כוכב של קסטיליה שרצה לפלייאוף, אבל למה אלבארו רודריגס “התגלה” בשלב כה מאוחר? כל כך הרבה פעמים לא הבנתי את ההרכבים שלו, העיקר היה גיבור בגומלין באיתיחאד. רק בשל שרשרת פציעות וכאלה “גילינו” כמה שחקנים חדשים בינואר שעזרו לנו.

המצטיין הוא ויניסיוס ג’וניור. השער המרגש נגד מנצ’סטר סיטי באמא של המאני-טיים, החיוך, המוטיבציה, הדריבלים. וכן הוא אכל המון חרא השנה במגרשים. אפשר לבוא בטענות על התעסקות בקקה וקבלת ההחלטות אבל לא עזרו לו מספיק. לא מקצועית, לא גב של המועדון וכן הלאה. גם קארים בנזמה לא היה| במקום השני: רודריגו, בעיקר זה של חודש מרץ והלאה| במקום השלישי: אדוארדו קמאבינגה| במקום הרביעי נאצ’ו.

המאכזב הוא קארים בנזמה, אני אדבר דווקא על חוסר המוטיבציה שלו בשלבי ההכרעה של העונה וצמד המשחקים נגד מנצ’סטר סיטי. גם ברח מהתקשורת. אי אפשר לשקר לי עם המספרים היפים האלה.

הרגע המרגש של העונה ואני בכוונה אהיה יצירתי - הקהל של ריאל מדריד מריע לנאצ’ו על כל גליץ’ מוצלח נגד ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות ואיזה מזל שדויד אלאבה נפצע.

המשחק הגדול ביותר של העונה - מאוד קשה, לכולם ברור איזה שניים אשלוף. במקום השלישי ה-1:3 בליגה באוקטובר על ברצלונה, זה היה די קל. אני רוצה דווקא לתת במה לגביע המלך, ניצחנו את ברצלונה בתוצאה היסטורית ועוד בחוץ והאמת שלא הייתי מאמין, עם הגב אל הקיר, פעם אחת הרגשנו מה זה להשפיל אותם ויכולנו ליהנות וכל זה בערב פסח, שלחו אותי לבדוק בארכיון מה שנקרא| במקום השני זה ה-2:5 באנפילד. רק משום שבעונה שעברה בליגת האלופות ראינו הכל. עם פתיחה כזו מפוארת של ליברפול וכאשר מוחמד סלאח בטירוף וכמובן רמונטדה היסטורית.

רגע השפל כמובן זה האיתיחאד. מילא להיות מודחים בחצי הגמר, אבל לא להפסיד 4:0, ולא להיות מושפלים עם תחושה של עשירייה. לא עברנו את החצי בכלל. גם הרכב לקוי מאוד שכל אחד מהפורום היה משנה בו משהו - זה לא מספיק. כמו בלקאאוט של השחקנים, הכל התנפץ בפנים, לא נעים. כואב יותר מאייאקס לדעתי ואפילו מימים אחרים. אבל האמת שהיו הרבה משחקי ליגה חלשים ומבזים גם כן.

ההרכב הכי טוב של ריאל מדריד: קורטואה| קרבחאל, רודיגר, מיליטאו, נאצ’ו| קמאבינגה, מודריץ’\קרוס, ואלוורדה| רודריגו, ויניסיוס ובנזמה

טופ המנהיגים של הקבוצה: 1. טיבו קורטואה - חבל שהוא ‘רחוק’ ובשער, קפטן בלי סרט| 2. לוקה מודריץ’| 3. נאצ’ו פרננדס.

רגע מטופש שלי העונה| קודם כל הזמנתי בקיץ חולצה של פדה שבמשך כמה חודשים הייתה שוס אמיתי, הייתי לובש אותה והוא היה מבקיע| שנית, אירגנתי מפגש צפייה למשחק נגד ליברפול באנפילד, ברמת החייל, בנוהל. בן יד ימיני לא היה ברור בהודעות ואשכרה הבריז, חבר טוב הגיע רק במחצית. שתי ידידות ביטלו, כמה חברים מהבית ומימי קדם אמרו שיבואו. בקיצור מצאתי את עצמי יושב ורואה את המשחק בפנים לבד (ללא חברים מהבית) ותארו לכם את הפרצוף שלי כשמוחמד סלאח הבקיע את ה-2:0. בסוף ניצחנו 2:5 והיה ממש כיף| אגב כמעט ויתרתי על משחק של ריאל מדריד בשביל דייט.

לייק 1

בגדול אני לוקח מהעונה הזאת בדיוק 3 דברים:

  1. את הניצחון הגדול בקלאסיקו.
  2. את העובדה שכשאין לנו תארים אחרים לשחק עליהם, אז אנחנו יודעים לקחת גם את הקופה דל ריי.
  3. את ניקוי האורוות של הקיץ, שקרה לצערנו באיחור של שנה. אני מקווה מאוד שזה יכלול גם את חילופי המאמנים המתבקשים*.

ויניסיוס היה הכוכב הגדול של הקבוצה השנה, לטוב ולרע ; קמאבינגה כל יכול, אבל להשתמש בו כפלסטר אה-לה-נאצ’ו זה פשוט פשע ; וטשואמני לוקה בתסמונת היעלמות אה-לה-פדה מדאיגה.

*לא היה איזה דיבור על זה שאם פדה לא כובש 10 שערים, קרליטו קורע את תעודת המאמן שלו? בניקוי השערים מגביע השוקו במרוקו, לפדה היו השנה רק תשעה…

ויניסיוס היה המצטיין,סחב את ההתקפה על הגב כל העונה כשבנזמה היה כל הזמן פצוע או סתם חלש,בלי הגול שלו באנפילד כנראה שהעונה שלנו הייתה מסתיימת הרבה יותר מוקדם גם בצמפיונס.

אנצ׳לוטי הוא לא המאכזב כי זה היה הכי צפוי בעולם שזה מה שיקרה אבל הוא הסיבה העיקרית לכישלון,יכול להיות שנעשה מהפכה בסגל בקיץ אבל כל עוד הוא על הקווים השחקנים שלנו זוכים לרמת אימון של לפני עשור וחצי.

המאכזב-בנזמה/מודריץ שניכר עליהם שהם לא מסוגלים יותר לסחוב ברמות האלה,בנזמה הבין,מודריץ יבין בקיץ הבא.

אנסה להיות קצת שונה מהממוצע.

אחד השחקנים שהכי איכזבו אותי הוא ואלורדה.

נכון, הרבה פעמים הוא לא שיחק בעמדה שלו, אבל באמת שקשה לי למצוא הסבר לירידה הכל כך קיצונית שלו ביכולת לאחר המונדיאל. אם אני מקדיש לזה מחשבה, דבר דומה קרה לו גם בשנים קודמות. הוא לא מספיק יציב, בהרבה משחקים גם לא מורגש. הוא כבר לא ילד, עוד חודש כבר בן 25. הגיע הזמן שיהיה באנקר בלתי מעורער.

עוד משהו שחשוב להגיד, העונה הזו לא באמת הייתה כל כך שונה מהעונה שעברה. כבשנו בליגה 5 פחות וספגנו 5 שערים יותר. כמות הנקודות של העונה שעברה לא הייתה מספיקה העונה לאליפות. ובניכוי חודש אחד פסיכי של בנזמה/קאמבק לא סביר בכלל מול סיטי - גם בגזרת הצ׳מפיונס לא היה הבדל. זה ראוי להיאמר, ההבדל היחיד היה בשורה התחתונה שהייתה המשלים של העונה הזו.

אם למישהו יש כוח ורצון, שווה לבדוק גם שינוי בXG של הקבוצה, הייתי בודק גם את ההגנתי.

  • בשבילי לא היה שחקן שממש פרץ - הכי קרוב היה פדה עד המונדיאל שממש השתדרג
    הצעירים - פדה(באותה גרסה), קמא ורודריגו - כן עשו את קפיצת המדרגה שהיו צריכים לעשות והשתפרו ואני מצפה מהם להשתפר עוד גם בעונה הבאה

  • גם לגבי מצטיין קשה לי, ויני השחקן הכי טוב שלנו, לטוב ולרע וגם איבד הרבה פעמים את הראש.
    אבל אי אפשר לשחק עם שחקן אחד בהתקפה
    הייתי נותן לקורטואה שהוא הכי יציב אצלינו ונתן עוד עונת וורלד קלאס שעברה לה יחסית בשקט כי התרגלנו וגם כי לא זכינו בתואר משמעותי (ושיסלח לי טוני קרוס עם גביע המלך שסוף סוף קיבל)
    אם אני נותן דירוג:

  1. קורטואה
  2. ויני
  3. קמאבינגה
  4. נאצ׳ו שלצערינו לא קיבל קרדיט
  5. פה קשה לי להחליט ואני נותן לשלושה לחלוק-רודריגו, קרוס וסבאיוס
  • 8 הפסדים בליגה זה המון, הרבה יותר מדי. אי אפשר לקבל את זה ואי אפשר לקחת ככה אליפות
    הגישה למשחקים היתה על הפנים והאשמה פה על אנצלוטי שהלך עם ״יהיה בסדר״ ועלה רוב הזמן עם 2 שחקני התקפה גם מול אוססונות ומבלי תוכנית התקפה שהיא לא תמסרו לויני/ כולם לכו לצד שמאל ובסוף יקרה משהו
    לדעתי גם סף השבירה בליגה היה נמוך, סיימנו הרבה יותר מדי ב0:0 במחצית ואז התחלנו להילחץ וככה הפסדנו הרבה נקודות
    בסוף שורה תחתונה הכדורגל לא היה מספיק טוב נקודה. לא באיכות ולא בתוצאות

  • קשה לי להגיד מי המנהיג של הקבוצה,יש הרבה מנהיגים שקטים יותר ושל דוגמא - השלד הותיק- בנזמה, לוקה וטוני, נאצו וקרבאחל, קורטואה.
    אבל כן חסר לי הדמות הזאת של הלוחם שישמור על שחקנים במגרש וגם אחד כזה שיוכל לחנך אותם או להתעמת איתם כשצריך להעמיד אותם במקום. את זה אני מרגיש שאין לנו ואנחנו גם ככ צריכים עכשיו עם ויני לדוגמה.
    אתם רואים מישהו בקבוצה כרגע שיכול לצעוק על שחקן כמו אמבפה אם יגיע ויעשה משהו אנוכי ולא לטובת הקבוצה? מישהו שיוכל להתעמת איתו ולהגיד לו אחשלי פה זה ריאל מדריד ואתה לא עושה שטויות כאלה נקודה, ושזה יתן תועלת כלומר מבלי שזה יפגע בשחקן או בקבוצה?
    בגלל זה גם רשמתי בדיון ההעברות שהלוואי שיחשבו בכיוון של ראמוס. אגדת מועדון, מנהיג ולוחם, יגיע בחינם ועדיין ברמה ששווה הרכב אצלינו לדעתי

ההרכב הכי טוב שלנו מבחינתי, שהיה צריך לפתוח רוב העונה:
קורטואה
נאצו מיליטאו רודיגר קרבאחל
קמא
מודריץ/קרוס. פדה
ויני בנזמה רודריגו