ליגת האלופות 2023/2024 עונת הבתים האחרונה

זה לא משנה. זה פשוט ממשיך לשחוק את המותג הזה ליגת האלופות. לא יודע אם אני אטרח לצפות היום.

פפ וסיטי בהופעה עוצמתית, קבוצה פשוט פנטסטית. בכללי, יש לי הרגשה קטנה שהסגל הפסיכי הנוכחי של סיטי בדרך למתיחת פנים. זה התחיל בקיץ שעבר עם עזיבות של סטרלינג ושות’ ולהרגשתי זה ימשיך בקיץ הנוכחי.
אבל לא סיטי ולא פפ הם הסיפור אתמול. זה רק באיירן וההתנהלות שלה הם הסיפור.
1- קודם כל, אין לי בעיה עם זה שמועדון מזהה הזדמנות חד פעמית ומנצל אותה. אבל הדרך, אוי הדרך.
2- למי שזוכר, כבר קרה לבאיירן שהיא ראתה הזדמנות למאמן שהיא רוצה. פפ, וגם עליו הם הודיעו באמצע העונה. באיירן יודעת לנצל מצבים גם עם שחקנים באמצע העונה (לווה, גצה…). אבל הפעם משום מה הם החליטו שטוכל הוא סיבה מספיק טובה בשביל לשנות התנהלות. ואני רק שאלה, באמת טוכל הוא הזדמנות חד פעמית שצריך בשבילה לשנות מדיניות. הוא באמת לא היה מסכים לבוא בקיץ??.
3- ואם באמת נזרום עם השמועות שיוצאות מההנהלה של באיירן. אז הטענה המרכזית שלהם שהוא איבד את חדר ההלבשה. נניח שזה נכון, האם ההנהלה לא תפסה כבר צד לפני חודשיים כשהם החליטו לפטר את המאמן שוערים של נוייר (הקפטן!) וכשהמועדון הודיע שהוא מאוכזב מההתנהלות שלו וקנס אותו בפומבי??. למה כבר אז לא פיטרו אותו?. התנהלות זגזגנית משהו לדעתי.
4- המועדון בראיונות אחרי הפיטורים הבהירו שהפיטורים הם בכלל שיקולים מקצועיים גרידא. ונתנו את המשחקים האחרונים בליגה כאיזשהו תימוכין והיה חשוב להם להדגיש שהסגל הנוכחי לא מנוצל מספיק.
פחות או יותר, הם רצו להעביר את המסר שהם כבר עשו את זה לפני שלוש שנים עם פליק וזה הביא להם טראבל היסטורי. קודם כל, עלוב להשוות את קובאץ לנאגלסמן. אבל גם אם אני אסכים איתם שהמצב היה קטסרופלי אי אפשר להשוות את פליק שהיה איש מועדון שנים רבות והכיר את הסגל על בוריו לבין טוכל שרק לפני פחות מחצי שנה עוד היה עמוק בצ’לסי.
5- וההתנהלות שהזכרתי היא עדיין לא הכי מוזרה. אתמול אחרי המשחק הראיונות של גורמים במועדון ומי מטעמם היו ביזארים. הם כביכול ניסו למכור לנו שהמצב היה כל כך עגום שמה שקרה אתמול במגרש זה בכלל הישג. זה היה מביך ודי עצוב שנראה שהם בכלל מרוצים מההפסד ה"מכובד" אתמול ושלא מדובר בהשפלה למועדון בסדר גודל כמו באיירן. גם כמה אתם חושבים שהאוהדים מטומטמים?, מה אתם באמת חושבים שהם לא ראו את הקבוצה לפני חודש??, אתם באמת חושבים שהאוהדים לא ראו את עצמם מועמדים ראשיים לאלופות ליפני טוכל?, שלא נדבר על איזה מין ציפיות נמוכות אתם משדרים לטוכל, באמת היה חשוב להם לשדר שזה תקין לקבל 3-0?.
6- בכלל, להנהלה משום מה חשוב לשדר שטוכל הוא בעצם גיבור מלחמה ששב להציל את הבית שלו ליפני קריסה ושלא מדובר במאמן (גרמני!) שמגשים את החלום שלו.
7- להדגשה, האכזבה שלי היא ברמה האישית. כי ההתנהלות של באיירן היא מושא להערצה. לא ציפיתי לכזאת התנהלות ביזארית מצידם.

9 לייקים

בדיוק בגלל זה, אני שובר את הראש להבין מה האפשרות האחרת, כי התנהלות חובבנית ברמת הבארסה פשוט לא הולך יד ביד עם באיירן מינכן.

זה בדיוק המקום לקונספירציות, כי ההסבר הפשוט שבאיירן התנהלה לא נכון - לא קיים בראש שלי.

לייק 1

לא מעט, אולי אפילו הרוב המוחלט, ציפה וקיווה לנאפולי-בנפיקה בחצי הגמר. בינתיים למילאנזיות יש תוכניות אחרות לגמרי.

לא בוחנים הנהלה (או כל מרכיב אחר בקבוצה מקצוענית ) על סמך עונה אחת או כמה החלטות לא טובות. אף אחד פה לא יודע את הסיבה או מכיר את הפרטים לעומק. אני מניח שהיתה להם סיבה רצינית לפטר אותו. זה לא עניין של גחמה או שיעמום.

יכול להיות שפיטרו אותו בגלל משהו שלא קשור לכדורגל.

טוב, אני חושב שאפשר להתחיל לקבל תשובה לגבי ההשערה/תהיה שלי מתחילת השנה:

אם כי, התשובה הזאת קצת נפגמת, בגלל ההגרלות שקיבלנו השנה. למען האמת, אני חושב שזה חבל בעיקר עבור האיטלקיות עצמן. מעבר לכך שהאיטלקיות יכלו להרוויח לא מעט ממבחן עוצמה אמיתי כנגד האירופאיות הבכירות, הכדורגל האיטלקי כולו היה יוצא נשכר מאוד אם היה מקבל הגרלות סקסיות יותר, כך שהמוני אוהדי הכדורגל העולמי היו מתרגלים מחדש לפרצופים ולשמות. זאת בעיקר לאור ההחלטה השערורייתית של אופא, ששני משחקי רבע גמר משוחקים באותה השעה (WTF?!), כך שהבחירה עבור האוהד הנייטרלי פשוטה מאוד בעקבות ההגרלה הלא מאוזנת.

בכל מקרה, ככה או ככה, הכדורגל האיטלקי מתקדם לגמרי בכיוון הנכון מבחינתו.

בתוך כך, בשקט-בשקט, אינטר עושה עונה אירופית יוצאת מן הכלל. צלחה כנגד כל הציפיות את בית המוות עם באיירן ובארסה, עשתה את העבודה גם בשמינית נגד פורטו, ועכשיו בדרך להדיח את בנפיקה הסופר-חזקה (באופן מעט מפתיע). וכל זה כשהיא בסך-הכול הקבוצה השלישית בטיבה באיטליה (ורק חמישית בליגה עצמה).
ללא ספק הפגנת כוח נוספת של הכדורגל האיטלקי.

לייק 1

תרשו לי להמר - אחרי משחקי הגומלין, בלפחות אחד מהמפגשים ברבע המנצחת במשחק הראשון תודח.

יכלת פשוט להגיד שנאפולי תעבור.

נאפולי בבעיה קשה מאוד.
תחסר 2 שחקני מפתח בקישור (אדום וצהוב וחמישי היום) וגם מצבו של אוסימן לא ברור.

לא יהיה טיול.

לייק 1

ספאלטי אישר שאוסימן יהיה זמין לגומלין.

לייק 1

בהמשך לדיון על התנהלות באיירן, הקבוצה מוציאה הודעה רשמית בה היא משעה את סאדיו מאנה מהמשחק הקרוב מול הופנהיים בשל התנהגות לא ראויה לאחר משחק ליגת האלופות בין באיירן למנצ’סטר סיטי. בנוסף, מאנה יקבל קנס.

לייק 1

התנהגות לא ראויה = בוקס לפנים של לירוי סאנה. אני לא רואה איך הוא חוזר לשחק בבאיירן, החוזה שלו הוא רק לעונה נוספת, יצטרכו למזער נזקים ולמכור בזול בקיץ.

איזו נפילה של מי שנראה היה כמו אחת הרכישות המשמעותיות של הקיץ הקודם.

לייק 1

https://twitter.com/iMiaSanMia/status/1646525454546014213

לייק 1

השאלה האמיתית - ששחור אומר לשחור שהוא שחור זו גזענות?

תלוי כמה שחור השחור שאמר לשחור שהוא שחור…

2 לייקים

תיאוריית הגזע של פיני גרשון.

כל מי שנגד סופרליג, שיסתכל על המשחקים בשלישי-רביעי ויסתכל על מה שהיה היום ביורוליג וינסה להשוואת. לא קרוב אפילו.

היורוליג זה הטורניר היחידי שמשחקי הכרעה שלו לא משוחקים באותו זמן.
נכון שהיה מאוד דרמטי אבל מכבי ת"א הגיע לרבע האחרון שהיא יודעת שפנרבחצ’ה כבר הפסידה והיום יום אחרי פרטיזן בלגרד עולה לשחק כשהיא יכולה לבחור איזה יריבה היא מעדיפה לקבל בפלייאוף, ניצחון והיא מסיימת 6 ופוגשת את ברצלונה, הפסד מכוון והיא מסיימת 7 ופוגשת את ריאל.

היא לא פייבוריטית מול שתיהן אבל עצם זה שהיא משחקת אחרי כל היריבות שלה זאת הוצאה ברורה של כל חוקי הספורטיביות…אז נכון שהיה דרמה במשחקים אתמול אבל להגיד שהיורוליג ספורטיבי יותר זה לא נכון.

4 לייקים

כל קשר בין מכבי תא לספורטיביות זה מקרי לחלוטין. אופס סליחה

אני בעד סופרליג אבל באמת שהיורוליג זה לא דוגמה לא לספורטיביות ולא לאיזה מין דוגמה לניהול נכון.

התכוונתי לעובדה שאחרי 33 מחזורים - הגענו למחזור סיום בו מקומות 1-3 ו5-9 עדיין פתוחים וקבוצות כמו הכוכב האדום שכבד סיימה את העונה מנצחת את פנר שנלחמת על הפלייאוף.

הזוי שהמשחקים לא באותה שעה, למרות שפנר יכולה להאשים רק את עצמה.