השלמה מהמחזור ה-21: הפסד בית שלישי ברצף, 1:0 לראיו ואיקאנו

מספיק מספיק, התגובה שלי היתה עקב התגובה של שביט (שלאחר מכן נערכה) והתגובה של דימה שהאשים את השופט בכך שלא נתן פנדל.

בכל מקרה אני מרגיש שנהיה מתוח כאן וגם ככה מאוחר.
קבלו שוב את התנצלותי אם מישהו ראה בתגובה הזאת הטפת מוסר.
לילה טוב חברים.

3 לייקים

אבל שוב,
אין לנו תלונות על השופט על תוספת הזמן וגם לא מאשימים אותו בהפסד.
יש לנו תלונה ספציפית על הפנדל של גאבי (עזוב את הנבדל, הוא סימן שאין כלום גם קודם - לוקאס ואסקס מוסר ד״ש על דחיפה דומה שקיבל מול יובה בדקה ה90 ומשהו בצמפיונס אצלכם) בנוסף לביקורות העיקריות שלנו על הקבוצה.

נ.ב. אני מעריך מאוד את הכתיבה שלך וההשקעה שלך גם אם זה ברוב המקרים 180 מעלות מדעתי ותפיסת עולמי

נ.ב. 2
הנה טיטי כותב, בטח הגיע עם נפט וגפרורים

לא, זה פרס ניחומים על ה15 שנה שהייתם הכלבה שלנו. זה אחלה פרס ניחומים, בסוף זה הצטמצם עם כל הפאדיחות שלכם במפעל. חבל לי שזה קרה ברצף פשוט זה מנפח את כל הבלוף שזאת קבוצה היסטורית מבחינת איכות כדורגל :rofl:

הכל טוב, אבל כמו שאני לא אוהב הכללות, אני לא אוהב תגובות על אוטומט (שלא לדבר על ריקודים על הדם).

יאללה, לך לישון, ותתפלל לרפואת הפדרי. צריך שנחזור לנצח מתישהו.

2 הסנט שלי, היה משחק זוועה, הדבר החיובי היחיד שאני לוקח מהמשחק הזה זה תוספת הזמן של 11 דקות, הלוואי כל משחק בליגה הזאת שיוסיפו באמת כמה שצריך, גם אם זה להוסיף 45 דקות תוספת זמן, כי לפעמים כן יש הרגשה שבזבזו 45 דקות במחצית, שיוסיפו ויוסיפו כמה שיותר זה רק יעשה טוב לליגה.

7 לייקים

אין ספק שההודעות שלך בפורום השכן הרבה יותר ענייניות ובאות להציג את נקודת המבט של אוהדי ברצלונה.

אחרי הנצחון המוחץ על צ’לסי.

אחרי ההשמדה שסיבליה חטפה בפיחואן.

וזכורה לי עוד הערה היכן שהוא על זה שממש, אבל ממש הגיע לקמאבינגה צהוב שני.

לייק 1

אני אוהד אולי קצת שונה בנוף אבל ליגת האלופות תמיד עשתה לי את זה יותר גם אם יש אליפויות באמת בלתי נשכחות כמו 06/07 נניח. מעבר לכך זה היה אולי הקלאסיקו הכי לא צפוי מבחינתי כאוהד, לא האמנתי בחיים שנחטוף 4:0. הגיוני לספוג תבוסות מול קבוצות גדולות של ברצלונה, מול מסי בשיאו או אפילו רונאלדיניו. זה לא בהכרח פיצוי על הקלאסיקו אלא אולי על עונות בלי אליפות, 2010/11 שהושפלנו בקלאסיקו אבל חמור מכך לא זכינו באליפות כי היינו פחות טובים מהם ו-92 נקודות לא הספיקו. בעונת הדאבל הפסדנו בצורה כואבת (בדיוק חמש שנים עברו אגב, לפני שעה) אבל זכינו באליפות וזה מה שחשוב. ליגת האלופות היא הרבה יותר מפרס ניחומים. האליפות עצמה לא מרגשת ואין בה הרבה.

@jese, הנה הפאנצ’:

"לא, זה פרס ניחומים על ה15 שנה שהייתם הכלבה שלנו. זה אחלה פרס ניחומים, בסוף זה הצטמצם עם כל הפאדיחות שלכם במפעל. חבל לי שזה קרה ברצף פשוט זה מנפח את כל הבלוף שזאת קבוצה היסטורית מבחינת איכות כדורגל :rofl: "

הרי בפורום שלנו אשפה כזו הייתה נמחקת מיד, אבל אם זה עשה טוב לאדון, יכל לחייך קצת ולהיות עם חזה נפוח אז אחלה. היינו הכלבה שלכם. 15 שנה. ואני תמיד ‘גבר’, תמיד פה, תמיד כותב. לא נעלמתי ולא איעלם. לא קשור לפער בצמרת ולכל השטויות שירית על אוטומט.

2 לייקים

בשני הצדדים יש אוהדים שמדברים על שיפוט וכאלה שלא.
אני לא חושב שיש פה צביעות, פשוט דעות שונות של בודדים.
לא אני ולא סנטיאגו מייצגים את אוהדי ריאל, אנחנו מייצגים את עצמינו, ואם אני זוכר נכון הוא גם מאאלה (כמו דור) שמעירים גם לנו שכשאנחנו בוכים על השיפוט בצד השני של הפורום.

לא ראיתי את המשחק שלכם. הגעתי לפה כי תייגו הודעה שלי מהמשחק מול סביליה. אם הפסדתם בגלל החלטה רעה של השופט יש לכם את כל הזכויות שבעולם להתלונן על כך. אפילו אם זו לא טעות וסתם החלטה שנויה במחלוקת שהלכה לרעתכם. ככה נקבעו אליפויות ואפילו קריירות, אז למה שלא ידברו על זה?

זה בסדר להוציא עצבים על משחק. בסוף זה ספורט אמוציונלי וככה זה תמיד. צריך שדיונים לא ירדו לפסים אישיים אבל קצת עקיצות והקנטות הן בסדר גמור, כל עוד זה מופנה כלפי הקבוצות ולא כלפי האנשים

טיטי המבוגר האחראי… :slight_smile:

לייק 1

הפדיחות שלנו במפעל?? רגע, מי זה? מישהו שם לובש אדום… אני לא מצליח לראות אם זה אלכס-ארנולד, מנולאס, או אולי סתם שחקן אקראי בבאיירן. תוכל לעזור לי?

היופי שבסוף, כמו כל כלב, אתם אלה שצריכים לאסוף את הח*א :smiling_imp:

לייק 1

אתה יודע מה הכי גרוע? שאתה חוגג תבוסות של מועדנים אחרים שהחטיפו לנו. אני לא צריך לחגוג את זה. אני רק צריך לזכור שברצלונה הכי גרועה בכל הזמנים דפקה לכם 4-0 בבית מול קהל מלא.

לא משנה כמה תתכחשו ותתרצו זה ישאר איתכם לנצח…

לא הפסדנו בגלל השיפוט. יודע מה? אם השיפוט הוא סיבה להפסד הזה, הוא בערך הסיבה ה-384 בחשיבותה להפסד הזה.

עזוב, זה לא רציני. מתלוננים על השיפוט כי היה מה להתלונן על השיפוט, לא כי זה הכריע את האליפות, או הפריע לניהול משחק מבריק של צ’אבי. מתלוננים על השיפוט כי נמאס לראות שחקנים מבזבזים זמן מדקה 50, ורק בדקה 90 מתחילים לקבל צהובים, או כשכל ההגנה שלך מפורקת, אבל הקבוצה היריבה לא זוכה אפילו לאזהרה.

בשורה התחתונה, המשחקים האחרונים של ברצלונה היו גרועים כי מאמן וכי שחקנים. השיפוט פשוט רק עזר יותר להרגשה הרעה.

2 לייקים

זו לא ברצלונה הכי גרועה בכל הזמנים. אולי זו של 2003, זו של קומאן כלומר עד שבא צ’אבי. אבל זו הייתה תבוסה כואבת מאוד-מאוד-מאוד, הודיתי בזה, פרגנתי כשהיה צריך ואם לא בת’רד המשחק שלכם אז בקטנה אצלנו, בשיחות עם החברים מהעבודה וכאלה. באמת שאין לי הסבר למה שקורה בקלאסיקוס, זה יותר מזה שנוח לכם לשחק בברנבאו, סף שבירה נמוך, גאונות של מסי ועוד.

אני חושב שהוא התכוון “הפאשלות שלנו” במפעל ולא של ריאל מדריד. אבל אני רק שאלה - לא מצפה שתרקוד עם הבוקסר בבית ותקנה חולצת דה בריינה במיוחד - אתה לא תהיה מבסוט אחושרמוטה אם סיטי תבעט אותנו בחצי הגמר? וכשליון העיפה אותנו בעונת הבכורה של כריסטיאנו או שלוש פעמים ברציפות בחצי הגמר (נניח דורטמונד ובאיירן בפנדלים שוברי הלב, כי ב-10/11 פגשנו אתכם). כשריאל עפה מהצ’מפיונס, נניח ב-18/19 אחרי ההשפלה נגד אייאקס - חד משמעית היה חשוב לי שהגביע לא יילך אליכם, זה הגיוני ואין בזה פסול. והייתי מבסוט מהניצחון של ליברפול.

בסדר אבל כמה שזה כואב לרגע וגם יצא לי להיות בקלאסיקו אחד שחור וההפסד 3:0 ב-2017/18 (אחרי שנתיים תיקנתי עם ויניסיוס ובעיקר מריאנו הנינג’ה) - למי אכפת מזה ב-26 במאי כשבייל דופק מספרת מהסרטים ומביא את הגביע? מה שכן אני יודע שבתור אוהד אני כנראה לעולם לא אחווה ניצחון גדול ומשכנע ומשפיל כמו שאתם חוויתם לא פעם.

לא כי ההדחות של ריאל בשמינית זה תמיד היה מולנו.

גם אנחנו חגגנו עם ליברפול, ליון, באיירן וכל קבוצה שהדיחה אותם.

הייתי שמח לכתוב שגם נחגוג עם סיטי אבל ההרגשה שלי שריאל לוקחת גם השנה.

אתם לא הבנתם מה כתבתי, אז אני רק יחזור על זה שוב.

הם שמחים לאידנו, שקבוצות אחרות מביסות אותנו…

אנחנו לא צריכים את סיטי או פסז שיביסו אותם. אנחנו דפקנו אותם בעצמנו בלי לחכות “שקבלן משנה” יעשה את זה עבורנו.

מאז 4-1 המביש ההוא בסנטאיגו ברנבאו …

לכן ההטרלה שלהם שלבירפול ורומא ובלה ובלה בלה לא עובדת עלי. מצטער מראש.

דרך אגב לא צריך לקחת את זה ללב.

מדבר הבנאדם שלא עבר שמינית גמר כמה? 6 שנים? ליברפול ורומא? מצחיק שאתה מזכיר, אני זוכר את בניון נותן לכם 5 חתיכות. אני גם זוכר את טוטי מדיח אותכם.

אני לא מופתע שאתה לא זוכר. יש דברים שמדחיקים.

אם נחזור שניה לנושא התרד.

צאבי לפחות מדבר נורמאלי אחרי המשחק, מצביע על הבעיות בעיניו (שדי דומות ברובן למה שכתבו פה) ומאשים את עצמו בניגוד למאמנים קודמים, בדגש על האחרון.

אמנם לדבר זה נחמד וצריך גם מעשים, ובפועל הוא חוזר שוב ושוב על אותו דבר במשחקים האחרונים, אבל זה שלב חשוב בדרך וזו עונה טובה בשביל ללמוד.
נקווה שבאמת גם יהיה יישום ולמידה מטעויות בעונה הבאה.

תרשה לי להיות ציני, הוא כבר חמש משחקים מדבר אותו דבר.

אני חושב שלסיים בליגת האלופות נסיים. אבל אייל צודק. יש פה ווחאד נורת אזהרה שנדלקת.

הקיץ הקרוב הוא מאוד קריטי. צריכים להיפרד מכמה שחקנים, אלבה צריך להיות אחד מהם.

לא זוכה להבין למה שחקנים הכי גרועים כמו ריקי לא מקבלים דקות. באמת, אני מבין שהתחת של צ’אבי בטוח אבל הקישור שלנו כל כך נוראי ששוה לנסות משהו אחר יהיה מה שיהיה. להראות נורא ולבנות אעלק לילדים את הבטחון לא עובד, פאק, תנסה משהו אחר.

ואז צ’אבי אומר שהוא טעה בהחדרת מוטיבציה לשחקנים… לפעמים אני לא מבין מה הוא אומר.

מעניין אם לאפורטה יצוץ עכשיו ויגיד שהוא מראש אמר שצ’אבי לא מוכן ושהקהל לחץ אותו בכלל למנות אותו.

בשלב הזה אני חושב שריקי עשה עבירת משמעת ועבר את הגבול, אין הסבר אחר לזה, צאבי לפני שהגיע אמר לפונט שאצלו הוא יהיה שחקן פותח. אני לא חושב שהאשמה אצל צאבי בסוגיה הזאת. צאבי זה לא קומאן. והוא לא סתם מתעלם משחקנים.