לא להקשיב למדרידיסטה בארון.
זה בכל זאת התואר היחיד שיש להם להילחם עליו אחרי בזבוזים של חצי מליארד.
לא להקשיב למדרידיסטה בארון.
זה בכל זאת התואר היחיד שיש להם להילחם עליו אחרי בזבוזים של חצי מליארד.
ממש לא מרגישים את הפער האיכותי בין הגלים של הקבוצות. מצד אחד אנחנו בלי פדרי, ראשפורד וראפיניה. מנגד, הם כבר הספיקו להתחמש בלוקמן שהולך להרגיש את הקושי האמיתי מול קו ההגנה האימתני שלנו.
נראה על הדרך איך פרנקי מתמודד עם קישור של קבוצה שלא מהסגונדה או מועמדת לירידה, איך קסאדו יחזיק 90 דקות משחק שני רצוף, את פראן מחמיץ מצב אחד מתוך אחד ולא 10 מתוך 11 ואת פרמין בעוד יום באגף.
יהיה קשה חבר’ה תחזיקו מעמד.
חושב שמאוד חשוב להבין ולראות איך אתלטיקו תסתדר כדי להבין איפה ואיך להגיב אליהם.
האם היא הולכת על 2-4-4 סטנדרטי ואז ההתקפה שלה תראה ככה:
ג’וליאנו-חוליאן-לוקמן-גריזמן ופה אנחנו 4 מול 4 בהגנה ואז נצטרך הרבה יותר עזרה וחיפוי של לאמין בימין ולהערכתי אולמו משמאל ואז הקו האחורי שלנו בקישור יהיה זה שצריך לחסום עליות של יורנטה, הרבה יותר עבודות של אחד על אחד שחקן מול שחקן, אישי יותר.
או שזה יהיה
גריזמן
ג’וליאנו-חוליאן-לוקמן
ופה כבר לקסאדו ופרנקי יש עבודה גדולה יותר לשמור על גריזמן, אסור יהיה להם לתת לו להיות הגל בשני בהתקפה בפער ביניהם לקן ההגנה שלנו, אם הוא יברח נשלם.
ואז אריק וקובארסי יותר באישית.על חולי וגם פנויים לעזור לאגפים, שמירה איזורית יותר.
תכלס לא יודע מה עדיף לנו, מה שנקרא..בהצלחה
האופציות שלהם גם לשנות משוגעות, אני רואה את הספסל ואני בהלם מהעומק
אני מקווה שצ’ולו יחליט שאלמדה לא משחק היום
זה עדיין נכון? כבר נפגשנו כמה פעמים תחת פליק ואתלטיקו לא כל-כך מצליחה למנוע מאיתנו לייצר מצבים.
ואת פרמין בעוד יום באגף
התכנית העבודה של החודשים האחרונים זה שאולמו דווקא באגף.
מה המספר טלפון של המשטרה במדריד? אני רוצה לדווח על אונס.
אין מה למכור פה, רק סימאונה יכול לתת לנו סיכוי ולהחליט שהוא מתבנקר אחרי 3-0.
חייבים לעלןת חצי שני? הפסד טכני זה רק 3
תסתלכו על הצד החיובי בבושה הזו
לפחות הגומלין לפרוטוקול ….
איזה בושה.
הבלון שלנו התפוצץ .
מחצית שמזכירה ימים אפלים.
הפרצופים המבוהלים של השחקנים אחרי הגולים לא משאירים מקום לספק לפוסט טראומה שאנחנו חווים פה.
אולי עם הגנה כזאת חבל שעלינו לשלב הבא בצ’מפיונס…
עדיף לא להופיע למחצית השנייה. וגם לא לגומלין.
שאפו לאתלטיקו.
דיי נו, אף אחד לא ציפה באמת לקחת מונדיאל. חלמנו על דאבל, אתלטיקו נתנה לנו וואחד סטירה. כמו שנתנה לריאל עם 5-2.
צריך להתאפס, לצמצם את ההשפלה קצת, לרדת לקרקע ולהבין שהליגה רחוקה מלהסתיים והדבר הכי חשוב זאת הליגה.
ולפרוטוקול-מערך של 4-3-3 עם קשר אמצע נוסף זה משהו שתמיד נכשל בברצלונה. זה פשוט פח ולא זה.
אתם קצת ממהרים לקבור את המשחק ובטח את צמד המפגשים.
בארסה יכולה בקלות לכבוש 2-3 שערים ואז הגומלין ממש לא לפרוטוקול.
ברוב המשחקים האחרונים היתה יכולת שונה לגמרי במחצית שניה.
אתם צודקים אבל ההתעלמות הבוטה של פליק מרמת המשחק ההגנתי שלנו והשיטה הכושלת התפוצצה לנו מול צ’לסי ושוב מתפוצצת עכשיו. ואין ולא יהיה שום שינוי כי פליק עקשן ואין לנו שחקני הגנה ראויים לשמם.
אפשר לדבר על הטקטיקה, אבל הגורם הבסיסי יותר הוא הלחץ והאינטנסיביות שפשוט מסחררים את השחקנים שלנו.
אולי פליק תכנן כמו בדרך כלל לשמור כוחות למחצית השנייה כדי להכריע בגומלין, אבל סימאונה צפה את זה והוציא את הקבוצה שלו באטרף, לכן הפער הפיזי במחצית הראשונה היה עצום.
את הליגה אתלטיקו זרקה לפח, לכן ההפסד לבטיס, ולכן גם נגד ראיו אל תצפו לשידור חוזר מאתלטיקו, ההיפך הגמור. את כל התותחים אתלטיקו שומרת לגביע (בטיס, בארסה) ולאלופות (ברוז’).
מה בארסה יכולה לעשות? לצאת במחצית השנייה כמו שפליק תכנן, כמו שקרה בשבועות האחרונים, לנצל הורדת מתח אפשרית של אתלטיקו ולצמק כמה שאפשר.
איך תמיד פרנקי שמחמאים לו בזמן האחרון נגד קבוצות דרג ב של הליגה, תמיד מככב בתבוסות שלנו. איזה ילדה עם קוקיות הוא.
הגול השני והרביעי עליו. הוא פשוט זורק קצוץ בהגנה.
כנראה שהוא פשוט מקיא 30 פעם ביום לפני משחק חשוב שכבר לו נשאר לו פחמימה בגוף כדי לנצח מעבקים פיזיים.
ממש כמו לראות מגדל קלפים קורס.
הפער בהרכבים והסגלים.
הטעות הלא מחוייבת למציאות של ז’ואן גרסיה.
ההמנון של המחצית הראשונה.
כל אלו היו ההתחלה של התבוסה הזאת בה כל מה שקע אצלינו יצא החוצה כשאנחנו ללא שני שחקני הרכב קריטיים שלנו, ועם איזו פסילת שער שעד עכשיו אני לא מבין מה היה שם.
אציין לטובה את פרמין ואולמו שבאמת ניסו לקחת על עצמם את המשחק, אבל זה היה גדול עליהם. אפילו ז’ואן גרסיה עם טעות קשה הצליח לגרום לתוצאה לא להיות היסטורית עבור אתלטיקו.
כל השאר? מתחת לכל ביקורת. מקו ההגנה, עד הקישור המזעזע של קסאדו ופרנקי עד שחקני ההתקפה שלא עשו ממש כלום.
היום לפליק לא היה מה למכור מול סימאונה שאולי הציל לעצמו את העונה היום.