מחזור 3: מטיילים מול ואידוליד, עם 4:0 בבית (לבנדובסקי 2X, פדרי, רוברטו)

אני ממש מבסוט שאריק לא מוחלף על אוטומט. מעט מאוד אנשים האמינו שהוא לא יהיה מקום חמישי ברוטציה, ואפילו שמעתי אנשים שממליצים לו לצאת בהשאלה.

ראפיניה נראה מאוכזב, אבל ביכולת של דמבלה מאז קדם העונה הוא לא יכול להיות באנקר. כיף שיש לנו

רגע… מה? מה זה הגול הזה??? וואו

לייק 1

מסכים. בנוסף, אני חושב שלצ’אבי יש השנה אפשרות לשמור גם על אראוחו, שעשה קולות של פציע בעונות הקודמות, משהו שלא היה לו בעונה הקודמת. נראה שהוא מנצל את זה, וזה מצוין.

לייק 1

הנה, בדיוק מה שאני מדבר עליו. קונדה יקבל את כל הקרדיט בגלל ההצלה המשוגעת, אבל סגירה טובה של אריק בחיסרון מספרי ומיקום טוב של טר שטגן.

ההגנה אשכרה משרה ביטחון :rofl:

לייק 1

קסייה נכנס, בוסקטס יוצא - חילוף מצוין. קצת מנוחה לתמנון.

לבנדובסקי צריך לצאת גם הוא.

עריכה: פראן מחליף דווקא את דמבלה.
פיקה לא רואה דקת דשא, משחק שלישי רצוף.

נשאר רק לאחל בהצלחה לאובמיאנג באנגליה. שחקן מדהים.

גם במשחקים קלילים צריכים לדעת להרשים (ולא לספוג), ואת זה ברצלונה בהחלט עשתה היום, לפחות עד שהורידה את הרגל מהגז.

מסכים עם טל שאריק אומנם לא הזדקק למאמץ מיוחד היום, אבל כשכן - עשה את העבודה בצורה טובה. בכלל, כל ההגנה נתנה המון שקט מאחורה, גם למאטס, גם לצ’אבי, וגם לצופים.

משחק טוב מאוד של דמבלה (קטע הזוי שאני מחמיא לו פעמיים במשחק אחד), וגם של ראפינייה.

גאבי שיחק מצוין גם הוא, בהתאם למשחק הזה, אבל אני עם סנטיאגו פה - זה לא משהו שיעבוד מול קבוצות שסגנון המשחק מולם יצטרך לכלול גם החזקה בכדור וניהול המשחק וקצב המשחק, ולא “רק” משחק לחץ והמון חטיפות, יחד עם ריצה מהירה לשטח פתוח. יכול להיות שבגלל זה הוא פתח ולא ההולנדי (על מי אני עובד?), כי הוא היה בכל מקום על המגרש, בעיקר בחצי המגרש של ואידוליד.

ברצלונה העונה קבוצה מאוד מאוד מהירה, ומאוד אתלטית. ראו את זה במשחק הלחץ האפילו קצת אגרסיבי, שנמשך לאורך כמעט כל המשחק, וגם ביציאה המהירה קדימה, ולא רק בהתקפות מתפרצות. קבוצה שתיתן לה שטחים, תסבול ובגדול. בשבוע הבא - מבחן קצת יותר רציני בדמות סביליה (שאומנם פתחה ממש לא טוב את העונה, אבל עדיין צפויה להיות משוכה גדולה יותר מוואידוליד), והתחלת העומס.

נ.ב. לבנדובסקי - בינתיים שווה כל שקל. אבל אי אפשר יהיה לתת לו 90 דקות כל משחק.
נ.ב. 2. פיקה לא רואה דשא משחק שלישי רצוף. באלדה משחק 90 דקות ואלבה צופה מהספסל. בוסקטס מוחלף על ידי קסייה. עוד לא יודע אם דמיינתי את כל זה, או שזה באמת קרה.

6 לייקים

כל הזמן דיברו על כאב הראש החיובי שיש לצ’אבי בהתקפה, אבל בינתיים נראה שיש לו כאב ראש לא פחות גדול בהגנה.
כל הבלמים שלנו מציגים יכולת גבוהה ואני כבר לא יודע את מי אני רוצה כבאנקרים. בנוסף טר שטגן נראה חד יותר ובאלדה נראה טוב מאוד (טפו טפו).

4 לייקים

יותר מזה, נראה שבהתקפה אין לו כאב ראש בכלל. דמבלה ולבנדובסקי זו לא שאלה בכלל, וכל משחק הרוטציות הוא בין פאטי לראפיניה. ממפיס לא שחקן שךנו ואובה כנראה עובר. פראן? שישמח שהוא מקבל דקות בכלל… בקיצור ההיררכיה ברורה.

בהגנה לעומת זאת באמת יש כל כך הרבה אופציות ווריאציות שאני בעצמי לא יודע מה נכון וטוב לנו.

4 לייקים

ויאדוליד ידעו שאין מה למכור למרות הפרסום של צ’אבי, ונראה שהם פשוט הגיעו overwhelmed. אחד הדברים שמייצר אימפקט מאוד משמעותי פה הוא משחק הלחץ. משחק הלחץ הוא דרך להגן, משחק הלחץ הוא הדרך לייצר מצבים, ואספקט נוסף, הוא היכולת של משחק הלחץ להעביר את המשקל של המשחק למקום אליו הקבוצה שואפת שהוא יהיה.

אחת השאלות המתבקשת היא, מי מוביל את משחק הלחץ, ואני חושב שהתשובה ברורה: גאבי. שחקן שאולי אני יכול להבין את העובדה שעם הכדור הוא עוד לא מלוטש, אבל ללא הכדור הוא לא פחות מגאון והוא מצליח לייצר נוכחות ומשקל של לחץ על כל המגרש, והוא אחת הסיבות הסיבות שברצלונה הצליחה לייצר המון מצבים בחלק הקדמי.

המיקום הממוצע מראה גם כמה גבוה באופן יחסי הוא היה, והוא אחת הסיבות שרוב משקל המשחק היה בשליש של ויאדוליד. בכנות אומר שהאנרגיה של הקבוצה ללא כדור ירדה משמעותית מאותו חילוף משולש שכלל אותו, את ראפיניה, וסרג’י רוברטו.

כן זו רק ויאדוליד, אבל כמה זמן עבר מאז שראיתם נוכחות כזאת בצד ימין ביציאה קדימה? גם לרוברטו יש חלק בזה ככל הנראה, אבל קונדה היה המרכיב העיקרי בשיפור באגף ימין. באופן כללי, למרות הנטייה של ברצלונה להיות יותר דומיננטית שמאלית בהתקפה בגלל באלדה, הופתעתי לראות איך זה פשוט השתנה בהתאם לדרישות של צ’אבי, דינאמיות מבורכת.

ההצערה של הסגל מבורכת, וכיף לראות קו הגנה שיותר קרוב לממוצע עשרים מ-36, אבל אני מאוד מבין את הקושי של צ’אבי בלשחרר את בוסקטס. לעומת אלבה או פיקה, שם אנחנו לא מרגישים בחסרונם, אצל בוסקטס אפשר לראות מיידית שאין בעל בית בהנעת הכדור ובשמירה על קצב המשחק. צ’אבי מנסה לדחוף את דה יונג לעמדה, והוא מנסה להפעיל אותו עם עוד קשר חזק כמו קסייה, אבל דברים עוד לא מתחברים להולנדית, ועד שזה לא יקרה, אני לא צופה כרגע פתרונות אמיתיים במציאות ללא התמנון.

ואיך אפשר מבלי להזכיר את הפולני שגם בהפסקת השתייה עמוק במחצית השנייה אפילו לא נראה מזיע, ועדיין מחפש לתת את השלישי. ידעתי שהוא יהיה טוב, אבל פאק הוא משתלב במהירות שיא.

אני יכול להזכיר כמובן את פדרי, ראפיניה, אריק וארואוחו שהיו מצויינים, ותמיד אוכל להזכיר שוב שזו ויאדוליד חסרה מאוד, אבל כל הסיפור פה הוא השיפור בקולקטיב של הקבוצה. נהניתי.

הלאה לפיחואן!

7 לייקים

תשימו לב ללבה. אחרי הגול השני שלו הוא מדבר עם קונדה ומסביר לו דברים. זה בדיוק מה שממתי לב אליו זה לא סתם חלוץ אלא לדעתי קפטן לא רישמי. הניחוש שלי שהוא גם לא אהב את ההורדה מהגז שהיתה במחצית השניה.

מישהו זוכר כמה הוא עלה? אני כבר שכחתי…

2 לייקים

אני רוצה להחמיא לבאלדה. ירדתי עליו קצת במשחק הקודם אז הפעם אני חושב שהיה לו משחק בוגר מאוד ואחראי.
הוא היה גם בהגנה וגם בהתקפה, לא התרשל בשמירות, לא עשה שטויות.
מאוד אהבתי שהוא פתח על הקו כל פעם שדמבלה חתך פנימה. זה איפשר לו לתת כמה קרוסים מסוכנים ופתח קצת את הבונקר הצפוף במרכז.
שאפו גדול לבאלדה.

לבנדובסקי מדהים והכל. אבל מוקדם מדי לדעת אם הוא שווה את ההשקעה. נדע בעוד 3 או 4 שנים כשהחוזה שלו יסתיים והוא יהיה בן 37-38.

גאבי היה מצוין והיה בכל מקום. אני ראיתי הרבה יותר מהתרוצצות ולחץ. הוא גם מסר, גם פרץ לרחבה וגם עזר בניהול המשחק. לא הבנתי מדוע הוא הוחלף לפני פדרי, שהיה מאופק היום.

ראפיניה היה מדהים ואני מבין למה הוא מאוכזב מהחילוף. אם זאת היכולת האמיתית שלו, אז ביצענו פה גניבה רצינית.

זה רק ויאדוליד, אבל שני שליש מהליגה זה ויאדולידים כאלה. צריך לדעת לנצח גם אותם, ואם זה תוך כדי גוליאדה ומשחק יפה, אז קניתי.

6 לייקים

אני טיפה יהיה פארטי פופר אבל באמת שמשחק כזה לא צריך להחמיא או לבקר שחקנים כמו באלדה. פשוט לא היה לו עבודה. עשה מה שצריך וזהו. אני גם חושב שאלבה היה מסתדר איתם.

אני כן רוצה להחמיא על זה לצאבי וביג טיים. אין אצלו יותר קלאב דה אמיגוס זה נראה לי כבר די ברור . אין שום מאמן אחר אצלנו שהיה מספסל את פיקה אלבה ורוברטו (ביחד) במשחק כזה יריבה קלה ומשחק בבית . אני גם חושב שבוסקטס משחק בלי קשר לקלאב דה אמיגוס. פשוט לצערי אין לו תחליף.

אני מקווה שהוא יקבל גיבוי על זה גם מהקהל וגם מההנהלה.

2 לייקים

המשחק של היום הוא אחלה הזדמנות לחזק את הפאזל ולתת לצ׳אבי לשחק עם הכלים שעומדים לרשותו.

מסכים עם כל מה שנכתב פה לפני, בייחוד על הנקודה שכאב הראש האמיתי הוא בכלל בהגנה.
תחשבו על זה רגע טוב ותנסו להיזכר מתי לברצלונה הייתה הגנה כזו מהירה ואתלטית? מתי כל בלם (תכלס היו 3 על המגרש רוב המשחק) יכול לאיים בנגיחה ביחד עם לבה ממצב נייח ועוד להספיק לרדת להגנה כדי לחסל התקפה של היריבה?
זו נקודת אור רצינית העונה ואני חושב שצ׳אבי בעצמו עוד לא מגובש על מה הפתרון הטוב ביותר כי מגן ימיני להערכתי לא ינחת פה.

נ.ב- ראפיניה ודמבלה היו טובים היום ודווקא את לבנדובסקי היה נכון יותר להחליף כדי לא לשחוק אותו למרות שהוא פריק גנטי.

נ.ב 2- RFA כמעט ומתרסק כדי לא לדרוך על הסמל של בארסה בחילוץ כדור החוצה. פרייסלס.

5 לייקים

https://twitter.com/Frenkie_Chief/status/1563956644173811712

2 לייקים

אני שותף לכל המחמאות שנכתבו כאן על ההגנה, התקפה וצ’אבי.

אני רק רוצה להתמקד בלבאנדובסקי רגע, הבנאדם לא רק פריק גינטי ושחקן וורלד קלאס, אלא הוא פשוט מבין כדורגל ברמה סופר גבוהה ולא אתפלא אם יהפוך גם למאמן עם הזמן.

התנועה שלו במגרש מושלמת, הוא יודע מתי לרדת לקבל כדור, מתי להיכנס לרחבה מתי לחלק מסירות ומתי לפנות שטחים. והכל במהירות פיזית ובמהירות מחשבה עוד יותר גדולה.

הוא מתאים לברצלונה כמו כפפה ליד, ועם הגנים המשובחים שלו אפשר למשוך איתו לא מעט שנים.

הכאב ראש היחידי איתו זה אם מסי חוזר בקיץ מה אנחנו עושים למען השם.

הקבוצה עברה השבחה מטורפת הקיץ שלא זכורה לי כמוהה. נשאר רק להיפטר מעוד טיפה עלוקות, לקנות מגן ימני ולפתוח עם דה יונג לצד פדרי למען השם.

**אין לי יושג למה הפסקה של מסי מודגשת. בחיי שלא עשיתי כלום… אות משמים?

לייק 1

סימנת B בסרגל העליון… חחח

מדהים אותי הפער בין התפיסה שלכם את רכישת לבאנדובסקי לבין איך שאתם תופסים אותו אחרי מחזורים בודדים. אין כאן שום דבר חדש, אבל משום מה כולכם האמנתם שמדובר באיזה לוקאקו. שחקן גדול היה ונשאר, הרבה מעבר למיקום ויכולת סיום.

לייק 1

המערך כולו היה הרבה יותר מאוזן. ברגע שיש שני ווינגרים ולא ווינגר+פראן, אז כל פעם המגן בצד של ההתקפה עולה. אולי זו אפשרות שנוצרה רק עכשיו, כי קונדה היה ממש סולידי בהתקפה, בניגוד לאראוחו שלא היה לו מושג מה צריך לעשות.

אני לא בטוח אם צ’אבי לא סגור על המערך האופטימלי לסגל, אם הוא מכין מערך לפי זהות היריבה או שהוא רוצה להרגיל את השחקנים לשחק בכמה מערכים. בכל מקרה, נעקוב אחרי זה.

מצטט לך את מה שכתבתי על לבה בתרד אחר:

בנוסף, אני אישית הייתי מאוד בעד הרכישה שלו, ולא היה אכפת לי לרגע מהמחיר לרגע, אבל אם תסתכל על ההודעות רוב המתנגדים דיברו על סכום גבוה לשחקן מבוגר.

אני לא חושב שהיתה פה יותר מידי מחלוקת על לבה בתור שחקן כדורגל. אלא יותר על המחיר שלו. מחיר שגם עכשיו אני חושב שהיה יתר מידי בשביל שחקן בגיל 34 בשנה אחרונה שלו בחוזה

לדוגמה באיירן בעצמה קנתה את מאנה שחקן צעיר יותר בשלוש שנים מלבה וגם בשנה האחרונה שלו בחוזה בפחות כסף ואני לא חושב שמאנה הוא איזה שחקן זוטר .

לייק 1

לי עצוב קצת הקטע עם לבנדובסקי.
מגיע שחקן בן 34, בשלהי הקריירה, ופשוט נראה רמה אחת מעל כל היתר. ואל תטעו, זה לא רק כי זאת ברצלונה חלשה יחסית - זאת הרמה של השחקן הזה.

היה לנו פה דור מופלא של שחקני כדורגל, בניצוחם של 2 כמובן, אבל גם הבא בתור אחריהם - זה-שלא-התקרב-לרמה-שלהם - נראה יותר טוב מכמעט כל שחקן אחר כיום. אתם יכולים להכניס לסיפור הזה גם את בנזמה אם תרצו. וזה לא רק שהדור הזה כמעט נגמר - זה שעדיין אין לו באמת תחליף.
אז נכון, תגידו שהיום יש את האלאנד, אמבפה, ויני בתקווה. אבל מעבר לעובדה שמדובר פה בעיקר במהירות-מהירות-מהירות, וייקח עוד הרבה זמן עד שיהיה להם רבע ממוח הכדורגל שהיה לקודמיהם (אם בכלל). יש פער של כמעט 15 שנה ביניהם - הלך לאיבוד פה איזה דור של שחקנים באמצע.

קצת מזכיר לי מה שקורה בטניס, שאף שחקן עדיין לא באמת מדגדג את השלישייה ההיסטורית. בינם, לכדורגל, לבולט - היה לנו פה תור זהב של הספורט. ידענו את זה בזמן אמת, אבל בכל זאת עצוב קצת שנגמר.

6 לייקים