מחזור 32 : הולכים רשמית לים אחרי הפסד 3:2 בברנבאו (כריסטנסן, פרמין)

אהבתי שדיווחו לפני המשחק שבאימון המסכם צ’אבי עיכב את השחקנים בשביל הניתוחי וידאו, ובסוף מקבלים על האגף של קאנסלו את אותו הגול בדיוק שקיבלנו מדמבלה. אחלה הכנה צ’אבי ובארסה, שאפו.

הפערים ביננו עצומים. רק תסתכלו על הסדר של סיטי במשחק מולם לעומת הבלאגן אצלנו. ריאל אפילו לא התאמצה לנצח היום, הם רק היו צריכים טיפה ללחוץ אחרי הגולים שלנו כדי להשיג את השערים שלהם. מנטליות פח אשפה של קבוצה שבאמת לא יודעת מה היא רוצה מעצמה.

כיף שמקדמים צעירים והכל, אבל בארסה חייבת פרויקט מקצועי רציני כי כרגע אנחנו לא מתקדמים לשום מקום - סובלים מאותן פציעות, מאותו היעדר סרגל מאמצים, מחוסר שיטה, מהתקפה לקויה ומהגנה שסופגת את אותם השערים. על הקישור בכלל אין מה לדבר. מקווה שלפנינו קיץ של חריש עמוק.

10 לייקים

אבל זאת בדיוק הטענה.
אם בכל אחד מהמקרים האלה השופט היה מחליט מלכתחילה אחרת - הוואר היה הולך איתו. אבל “במקרה” בשלושת ההחלטות הגדולות האלה (ובעוד כמה בינוניות-קטנות) השופט הלך איתנו, מה שגרם לזה שהוואר היה מנוע מלהתערב. הטענות הן לא לוואר (מבחינתי לפחות), אלא אל השופט.

אני כאן עם דימיטרי. שופט עם מאזן שלילי במשחקים של בארסה (5 הפסדים מול 3 נצחונות) - קבוצה עם קצב צבירת נקודת של 85~ בעונה - אומר דרשני. ובמשחק הזה גם ראינו למה. אם הייתי אוהד בארסה, הייתי יוצא מתוסכל נורא מהמשחק הזה, למרות הנטייה הטבעית שלי לנסות להתעלם מהשיפוט עד כמה שאפשר.

12 לייקים

זה לא עניין פיזי, אין לו דריבל ברגל.
לא יודע מה זה, איך עושים את זה.
בגלל זה הוא נוראי כשחקן כנף.

האמת שיש משהו במה שאתה אומר, זה קשה שכל ההחלטות הגבוליות הולכות נגדך במיוחד במשחק כזה.

לייק 1

לא כל מהלך בו ממבט ראשון נראה שיש ויכוח הוא מקרה של 50:50. גם אם נגדיר את זה כ60:40 זה לא מדויק הסתברותית, כי בעוד בהסתברות במקרה כזה נדיר שנלך תמיד עם ה60%, פה מדובר בנכון ולא נכון.
בהחלט הגיוני היה שהשופט היה מקבל החלטה אחרת, אבל אני בטוח שבכל המקרים הואר היה קורא לו לתקן את ההחלטה (למעט עם קו השער שם אנחנו סובלים מחוסר בטכנולוגיה).
יכול להבין את הבאסה, באמת, לא הגיע לברסה להפסיד מבחינת היכולת, אבל באמת שכל החלטה אחרת במצבים האלה הייתה פשוט טעות, אולי למעט קו השער בו רק בתצלום של אחרי המשחק היה אפשר לראות שבאמת הכדור לא עבר במלואו.

  • הייתה עבירה על ואסקז. היה מגע של רגל ברגל כשהשחקן הכניס את הרגל לנתיב של ואסקז. זו בדיוק ההגדרה של פנדל.
  • בפורום שלנו הביאו תמונה שמראה את הכדור מעל הקו ורואים שהוא לא עבר במלואו. האמת, מאוד מפתיע אותי שהשופט לא שרק לגול ואז היינו נדפקים, כי במבט ראשון זה היה נראה גול, אבל בטעות השופט צדק.
  • הפאול של קאמבינגה לא שווה אדום כי רודיגר הגיע בזמן, כלומר שחקן אחרון הוא לא היה. מבאס מאוד שהחוק נתן ״פרס״ לריאל על עצירת מצב מאוד וודאי, ואני שנים טוען שחייבים למצוא פתרון לעבירות שצהוב הוא לא עונש מספק עבורן, אבל זה החוק היום.
  • הגוף של רודגיר על פרמין לא פנדל בעוד מיליון שנה.

אני חושב שהנוכחות של קרלו אנצ’לוטי על הקווים שלנו עושה לכם מה זה טוב, הוא תמיד גורם לצמצום הפערים. בכל מקרה כמובן שיש נקודות טובות. זה גם דומה ל-2:3 של ליאו מסי מצדכם על הפרצוף שלנו ב-2016/17.

לאמין ימאל מדהים, לא קל לעבור את אדוארדו קמאבינגה והוא עשה לו בית ספר, באמת. לעתים פשוט נמאס לו לכדרר וכאילו עצר ואמר ‘זה אמיתי? אני בן 17 ומשחק כאן?’ - באמת שזיכתם טבילת אש מדהימה שלו במשחק כזה. אולי אם רוברט לבנדובסקי היה מוחלף במצבים כאלה בשלבים יותר מוקדמים העונה היו קורים דברים טוב.

יכול להבין כל תסכול שלכם מהשופט, חד משמעית, גם אני הייתי מתרגז מאוד [צ’אבי בכיין בלי קשר]. גם לדעתי היה גול, הכדור עבר את הקו. אני חושב שהפנדל שריאל קיבלה הוא…פנדל. לא כל פנדל הוא כששחקן שובר רגל ליריב שלנו. לוקאס ואסקס היה ממזר.

אני חושב שכתבתי כאן עד כמה ז’ואאו קאנסלו מזעזע הגנתית, וגם עם מנטאליות בריצפה. ברצלונה נראית מסוכנת התקפית וההגנה לא רעה, אבל אין קישור. בטח לא כשאנדרס כריסטנסן הוחלף. פרנקי דה יונג ניסה והיה לו מהלך אחד טוב מאוד במחצית הראשונה. פדרי לא בפוקוס בכלל-בכלל-בכלל. גאבי המאנייק חסר במשחקים כאלה.

לייק 1

בחייאת גב - מה מעל הקו, מה?

נגיד שאני מקבל את זה שבהינתן הטמטום של טבאס, זה משהו שלא היה אפשר לראות בזוויות הצילום הקיימות והזמינות לצוות השיפוט (אבל מהיציע - כן. לך תבין), אבל באף עולם לא הייתם נדפקים אם היה ניתן פה גול, וברור שהשופט לא צדק.

2 לייקים

מהזווית שהבאת אי אפשר לראות כלום. גם אני מהזווית הזו חשבתי שגול. האמת חשבתי ככה כל המשחק עד שהביאו אצלינו בפורום את התמונה הזו:

כמובן שלא הייתי מתלונן אם השופט היה קובע שגול.
הבעיה היא בחוק המפגר בו השופט יכול לשנות החלטה רק אם יש טעות וודאית.
מקבל את החוק הזה כל עוד השופט לא הלך לוידאו, אבל אם כבר הגעת לוידאו תקבל את ההחלטה הכי מושכלת שלך גם אם אין הוכחה חד משמעית (הרי גם להחלטה המקורית לא הייתה הוכחה כזו).

מזא? זה קל כשבאים מפוזיציה. היה צריך להיות בכלל אדום לקובארסי על זה שהוא מסתכל על לונין.

לייק 1

השער אכן היה חוקי. יש סרטון שממש מראה זאת בבירור.
מצחיק שטבאס הטיפש הזה עוד מנסה להצדיק את עצמו על זה שאין את עין הנץ, מביך.

אולי אני פספסתי, אבל זה היה נראה לי כאילו יאמל הכשיל את עצמו ובכלל לא הייתה אמורה להישרק עבירה.

האמת שגם לי המגע היה נראה רך מידי, אבל הנחתי שפספסתי שם משהו כי בכל מקרה רודיגר היה מגיע.

אגב, חד משמעית זו טיפשות שאין את עין הנץ. מקווה שהמקרה הזה יגרום לזה להכנס.

תקשיב, או שאחת התמונות ערוכה, או שכל אחת מהן ממשחק אחר. אין מצב שמהתמונה שדן הביא יש אפילו ספק קל שבקלים שהכדור עבר את הקו.

הן לא מתארות את אותה סיטואציה. זהו.

לא שזה משנה יותר מדי, כן? כי גם אם הגול היה מאושר, היינו חוטפים את השיוויון אחרי דקה.

ממתי לקאנאל יש מצלמות קו השער שמעלימות את השחקנים כמו הטכנולוגיה האמיתית?

נראה קצת כמו פייק אם כי אני מתעצל ללכת לבדוק.

https://twitter.com/stopthatmessiii/status/1782144743398380002?t=uqS9PfZiC6Qd1xuXrPtQYA&s=19

בסרטון הזה ניתן לראות שהכדור עבר את הקו בבירור.

לייק 1

אולי נפלתי קורבן לפייק, כפי שאמרתי בהתחלה, עד התמונה הזו האמנתי בלב שלם שהכדור עבר ושניצלנו בגלל חוק מפגר שמנע מהשופט לשנות את
ההחלטה שלו ובגלל ליגה מפגרת שהתקמצנה על מצלמות.

בכל מקרה, אם יתברר שהתמונה שהבאתי שגויה, חוזר בי. גם לי נראה שהיה גול והעברתי את המשחק בתחושה שקיבלנו מהשופט מתנה.

מאמין שמחר נהיה חכמים יותר, קשה לי להאמין שתמונה כזו לא תתפרסם יותר אם היא באמת נכונה, זה גם אינטרס של ריאל וגם של הליגה להראות שהכדור לא עבר במלואו ולכן אם מחר בכתבה של המארקה אין את ההוכחה הזו, נבין שהכדור כנראה עבר, כמו שהיה נראה לנו

לייק 1

מהפעמים הבודדות שצ׳אבי מתבכיין ובצדק. לקחו לנו גול חוקי אין מה להרחיב יותר. בכל מקרה, האפס ביקורת עצמית שיש לו אחרי כל הפסד כבר ממש מטרידה. זה מביך.

לגבי ההופעה אז היה משחק שקול לגמרי וכרגיל בקלאסיקו השד לא היה כזה נורא. היעדר הקישור האחורי שלנו בולט מאוד כרגיל.

השערים שקיבלנו על הראש של קאנסלו הם לא משהו שיכולים לעבור לסדר היום, בטח אחרי הטעות מול פריז. זה פשוט הפקרות, אין מילה אחרת.

פדרי נראה רע מאוד, פיזית ומנטלית. פשוט לא בקצב. דה יונג אוברייטד, הצעירים מרגשים, לבנדובסקי סוס מת. לא חושב שיש עוד משהו לחדש.

7 לייקים

לגביי השיפוט כי זה בלתי נמנע - נפסל שער וודאי גם אם בפורום המקביל יספרו לכם אחרת. אבל למה להתמקד באובייס? מודריץ נתן היום רפרטואר כזה ששמור לימים שהיו מחליקים לקאסמירו כל הערב והיום באנגליה כולנו עדים להבדל. פאול מאחור על ראפיניה אחרי שאיבד לו את הכדור, דריכה על הרגל של פדרי, יד מושטת מהבעיטה של לאמין ימאל ולקינוח בעבירה היחידה שזיכתה אותו בצהוב שנשמר מבעוד מועד לדקה 84. תספרו לי עוד קצת כמה הערב הזה היה גבולי כשויניסיוס איבד עוד כדור לקונדה הוא יזם בניהם את העימות באירוע שנסגר עם צהוב רק לצד אחד כחלק מאפקט הקמפיין.

אצלנו, קאנסלו בשבוע של הומאז’ למגן הפורטוגלי הקודם שלבש לפניו אותה חולצה. איזה meltdown קיבלנו פה… מילא דמבלה, אבל כשלוקאס ואסקז הנגר חוגג עליך ככה זה כבר ישירות להסתכלות. מעשית צ’אבי זרק את המגבת בחילוף של לבנדובסקי. אתה לא יכול לצפות מילד בן 16 שיציל לבד את המולדת ליד נטל התקפי בשפיץ שצריך חמישה מצבים בשביל לשים כדור ברשת.

4 לייקים

מסכים עם רוב מה שכתבת, אבל אני חושב שוינסיוס גם קיבל צהוב…

לייק 1

2 לייקים

מוזר כי בזמן אמת היה נראה שרק קונדה מקבל צהוב ואאלט גם בטלוויזיה עלה רק השם של קונדה.
אולי רז אמיר ונמני הטעו.