מחזור 33: חוטפים שוויון בדקה האחרונה, 1:1 עם בטיס בלה קרטוחה| כבש: ויניסיוס

בגלל אותה סיבה שרונאלדו שתקע את המשחק של ריאל לא ספג ממני ביקורת, אמבפה מבקיע שערים ויבקיע שערים, ויני גם תוקע, גם מעצבן וגם לא מבקיע שערים.

עם אמבפה אתה יכול לשחק כדורגל שמבוסס על הנעת כדור מהירה, שינוי מיקום, תנועה ללא כדור ודאבל פסים, עם ויני אתה חייב לשחק את אותו חרא שאנחנו משחקים כבר שנתיים והבעיה שכבר למדו אותו ואותנו.

2 לייקים

כשאמבפה יביא תארים כמו רונאלדו שיילך על המגרש כמו רונאלדו, כשהוא יכבוש בכל פאקניג משחק חשוב שיעשה מה שהוא רוצה, כרגע חובת ההוכחה מבחינתי עדיין עליו.

4 לייקים

מודה והלוואי לפרז לא היתה אובססיה כזאת קשה לצרפתי מפאריז ובמקומו האלנד היה מגיע. קשה לי לראות את השחקן הזה, גם אם הוא מבקיע 50 שערים לעונה. חלומות בלילה מה שנקרא העתיד במרקם הקבוצתי הזה לא יעבוד ביחד גם עוד 10 עונות.

לייק 1

אני לא מצפה מויני להבקיע 50 שערים בעונה אבל המשחק שלו הרבה יותר קבוצתי מאמפבה וראינו את זה בריצה עד שאמבפה חזר לשחק מול באיירן

עם שחקן אחד כזה- אפשר לקחת תארים.

הבעיה היא ברגע שיש שניים.

ויניסיוס צריך לעוף. או אמבפה, אבל נראה לי שברור מי עדיף.

לייק 1

אם אתה שואל אותי תעיף את אמבפה וקח את האלנד חלוץ מטרה מספר אחד. לא צריך עוד דריבליסט בלי נוכחות ברחבה

לייק 1

זה לא סותר לדעתי. אני יודע שאמבפה רוצה לשחק במרכז, אבל אני הייתי מעביר אותו לשמאל, שם הוא יכול לתת הכי הרבה, ושם חלוץ באמצע.

שמנדריק או רכש.

אם לריאל יש כסף האלנד להוציא, הייתי מתעדף התאבדות על אוליסה.

לייק 1

זאת הבעיה שבריאל הוא הגיע בתור חלוץ וזה פשוט לא עובד. להבדיל מכריסטיאנו שידע באופן טבעי לעשות את המעבר הזה בעיקר כי היה נוגח בחסד מה שבאמת חסר בהתקפות של ריאל האלמנט הזה כיום, אפילו בנזמה היה חלוץ שיודע להבקיע בנגיחות. ועוד דבר נוסף אני לא רואה את אמבפה מוריד מהאגו שלו לטובת הקבוצה והופך להיות הבחור שמבשל על הקו ולא המסיים.

הוא יכול לשחקן על הקו וגם להיכנס פנימה ולהבקיע. יש המון שחקנים שעשו את זה מצויין. נגיד רובן.

אבל כרגע הוא בורח מהקו הרבה פעמים, שזה לא טוב.

לרונאלדו היה חוש מיקום טוב יותר, נגיחה, יכולת טובה יותר לשמור על כדור סטטית תחת לחץ (פיזי יותר) והוא גם סקורר ומנצל הזדמנויות פסיכי.

אמבפה שחקן ענק, אבל פחות מתאים להיות 9.

לייק 1

האלנד בסיטי תקוע עם חוזה בלי סעיף לאיזה 10 שנים מראש. שהיה בהצלחה להוציא אותו משם…

לייק 1

אם פפ עוזב זה לא דמיוני שהוא יבקש גם לעזוב.

לא מצליח לראות את אמבפה חוזר לשחק על הקו שיש עוד חלוץ מטרה דומיננטי. הלוואי ואני טועה אבל כרגע כמו שזה נראה זה בכלל לא הכיוון

אני יכול לבקש לצאת עם דוגמנית על ולקבל על זה מיליון דולר במתנה. לבקש תמיד מותר…

לבקש כולם יכולים.

מקבוצת נפט רק המוות ישחרר חחח

אם אני לא טועה יש לו איזה סעיף יציאה כלשהו.. אבל לא מחייב אפילו בסגנון של האלנד גם יעשה את העבודה.

עוד משחק מביש בניהולו של ה”יס מן” ארבלואה, ששוחק בסגנון קרלו אנצ’לוטי. שזה כבר בעצם הפך להיות “סגנון ריאל מדריד”. פרז עדיין זוכר שהDNA המקורי שלנו הוא לדרוס את היריבה? כי לא ניראה לי שהוא בכלל מודה למצב.

מדהים איך לקראת הסוף את ויניסיוס מתעקש ללכת לבד ומחטיא, כשגונזאלו ליידו. גונזאלו לא חשב לרגע שויניסיוס באמת ימסור לו, והוא פשוט זז הצידה.

כל הפינטוזים פה לא רלוונטים לצערי, אי אפשר אפילו לפנטז על שינוי במועדון הזה. אנחנו נשאר עם ויניסיוס ואמבפה כ”קודש הקודשים” גם בעונה הבאה. בנוסף פלורנטינו ידאג שויניסיוס יחתום על חוזה חדש עם שכר שלא יאפשר לנו למכור אותו אחר כך, גם אם נרצה. אז כן כניראה שהשפל עוד לפנינו.

הבעיה היא פלורנטינו, חברים.

לייק 1

אמבפה מאכזב אותי בעיקר כי הוא מתברר כאחד שלא יכול להנהיג קבוצה,הוא נפצע בשלב קריטי של העונה כדי להשיג שיא אישי,הוא לא מדבר עם השחקנים על המגרש חוץ מתנועות ידיים,הרבה פעמים הוא לא מוסר כשאפשר או כשיש שחקן בעמדה נוחה יותר ועכשיו גם ״הפציעה״ החדשה בדיוק כשסיימנו את העונה ויש מונדיאל באופק,לא חשוד בכלל.

אם זה היה תלוי בי הייתי מעיף אותו ואת ויניסיוס לכל הרוחות ובונה פה משהו חדש,מן הסתם זה לא יקרה ובמקרה הטוב רק ויניסיוס יעזוב,נתפלל שלפחות זה יקרה.

2 לייקים

בפעם הראשונה עמדתי במילה שלי ובאמת לא צפיתי במשחקים האחרונים, לא נראה שהפסדתי הרבה חוץ מעוד מפח נפש.

אני אוהד ריאל כל החיים וראיתי הרבה קבוצות גרועות שהוציאו את המיץ, קבוצה כזאת שגמרה לי את החשק לצפות במשחקי הקבוצה בכלל עוד לא קרה לי.

פשוט לא מצליח להתחבר לסגל הזה, אני חושב שהעובדה שהכוכב שלנו זה ויני גמרה אותי סופית. וזה לא רק השחקנים, זה איך שמנהלים את כל הקרקס הזה מלמעלה בניצוחו של הדון, נהיינו ממש בדיחה.

הייתי אומר נקווה לטוב אבל יגיע הקיץ ואיתו ״הרכש זה רודריגו״ ועוד מאמן שיהיה סמרטוט.

11 לייקים

גם אני ויתרתי על שני המשחקים האחרונים ולא נראה לי שאצפה ביתר המשחקים העונה.
מה הטעם להתעצבן? גם ככה משחקים לפרוטוקול.

הבעיה שאין אפילו שום תקווה שמשהו ישתנה בעונה הבאה. יכולים להחליף מאמן, אבל חדר ההלבשה רקוב וההנהלה לא בעניינים. אין לי שום פנטזיה על רכש נוצץ או מאמן חדש כי מה זה יעזור. כל עוד פלורנטינו פה הפרימדונות ישלטו במועדון. לא רואה איך יוצאים מהמצב הזה.

מכדורגל ישראלי נגמלתי בתקופת הקורונה, לא האמנתי שזה יכול לקרות לי גם עם ריאל. הלוואי ואני אתבדה ויהיה פה ניקוי אורוות רציני בקיץ והחשק לצפות בקבוצה יחזור…

לא עקבתי אחרי הציטוטים של אחרי המשחק, אבל כבר אמרו שנשארו עוד 5 גמרים עד סוף העונה והשחקנים יעשו הכל כדי לנצח את כולם?
לא מבין בכלל מה מהות מסיבות העיתונאים האלה אם כל מה שנאמר שם זה אותו רצף של קלישאות פעם אחר פעם
הקהל כבר מץבערך מבין שמזלזלים לו באינטלגנציה, לעיתונאים עוד לא נמאס?

יותר ויותר אני משתכנע שמוריניו זה הדבר היחיד שיכול (אולי) לעבוד בשנה הבאה, בתנאי כמובן שהוא יגיע עם מוד של להפסיק את הבית זונות ולא לספור אף שחקן. את אמבפה וויניסיוס נסבול פה גם בשנה הבאה, הוא אולי היחיד שיכול להעמיד אותם במקום

2 לייקים