מחזור 7:: מפסידים 3:1 בקלאסיקו בבית (פאטי)

אני פשוט לא יכול עם האמירה ״ללא הואר״.
הואר בא לתקן טעויות! רק במצבים בהם השופט ב100% טועה הואר מתערב, ובמצבים שנויים במחלוקת הואר נותן לשופט להחליט החלטה לא על סמך מראה ראשוני בזמן אמת אלא לאחר מספר צפיות.
השופטים עדיין אותם שופטים והטעויות ימשיכו לקרות כי פשוט כשאוהדים 2 קבוצות שונות אז האמת של כל מצב שנוי במחלוקת היא סובייקטיבית לחלוטין.
בלי קשר, אתם רוצים להגיד לי שהשופטים לפני הואר טעו פחות? שהואר גורם ליותר טעויות?

אם לפני הואר היו החלטות שנויות במחלוקת וגם טעויות מוחלטות, אז היום יש רק החלטות שנויות במחלוקות (ופחות מבעבר).

לייק 1

מצב הטבלה ללא התערבויות ואר. זה רלוונטי כי קומאן טוען שהואר מתערב בעיקר נגד ברצלונה.

בסדר גמור, אבל גם פה אתה מנפח. בויגו בשנה שעברה ספגתם שער מכדור חופשי אחרי עבירה שספק הייתה. זה לא פנדל ולא גול מנבדל, ויש מאה כאלו בכל שבוע. עזוב, יש מלא קרנות שווא שנשרקות בכל משחק, לכל צד. אני אקבל את זה כשתחזור אחורה לוודא אם החופשיות של מסי באו אחרי עבירה מוצדקת. מהצד של ריאל, לא הייתה אף טעות שיפוט השנה שזכורה לי. אם זה עניין ה50:50 לטובתנו - סבבה.

סיפור אמיתי:

ליברפול קופחה ע"י הואר בדרבי מול אברטון ואיבדה 2 נקודות, קלופ,ההנלה, האוהדים וכמובן העיתונות לא הפסיקו לדבר על זה, שבוע שלם דיברו רק על הואר.
שלשום במשחק נגד שפילד עוד טעות ואר הרבה יותר קריטית ומכריעה נגד ליברפול ונתנה לשפילד 1-0 משום מקום, בסוף ליברפול ניצחה, הטעות של הואר קיבלה אולי שורה אחת בעיתונות.

עוד שבוע אף אחד לא יזכור את הטעות מול שפילד ואם לא נזכה באליפות כולם יזכירו את הואר מול אברטון(ולא רק בגלל ואן דייק), עכשיו שכל אחד יבין מה שהוא רוצה.

אגב הואר, תראו את הטימטום בתקנות הואר האנגלי, השופט שרק לעבירה שלא הייתה ממש מחוץ לרחבה, בגלל תקנות ואר מטופשות ומאחר והשופט שרק לעבירה מחוץ לרחבה לא יכולים להתערב אם הייתה עבירה או לא, הם רק יכולים להודיע לשופט שה"עבירה" אם הייתה היא הייתה בתוך הרחבה מבלי להודיע לשופט שכלל לא הייתה עבירה.
אז שופט שורק על עבירה מחוץ לרחבה, הואר מתקן אותו שזה היה בתוך הרחבה אבל לא יכולה להודיע לשופט שלא הייתה עבירה.

לא זכרתי את החופשית בויגו, דיברתי על הפנדל שלא שרקו על מסי בטענה שהקיצוץ נעשה אחרי הבעיטה, רק ששבוע אחרי ראינו על אותו אירוע את הואר ממליץ על פנדל במשחק אחר (זה אגב לא נכנס לטבלה של האס כי הואר לא התערב).

טבלה מאס היא הוכחה לכלום. תבקש יפה ממונדודפורטיבו או ספורט, הם יעשו לך טבלה כזאת שבארסה בראש ב 20 נקודות הפרש וריאל יורדת ליגה.

טיטי קמארה - הדוגמה של ליברפול מוכיחה שיש טעויות גם בליגה האנגלית, ושהמאמן וההנהלה והאוהדים של ליברפול בכיינים לא פחות מאלו של ברצלונה.
יופי, איך זה קשור לדיון שמתנהל פה?
האם גם בליגה האנגלית יש קבוצה שמקבלת עזרה מואר כבר כמה חודשים, וכולם מתלוננים על זה? כלומר קבוצות אנגליות המקבילות לבטיס, סוסידד, ויאריאל, אתלטיק מתלוננות שהשריקות הולכות לכיוון אחד?

8 פוסטים אוחדו לנושא קיים: תלונות על אוהדי ריאל בפורום בארסה

תדייק בבקשה, עידן שם גיף של ראמוס “דוחף את לנגלה” ועל כך לא הסכמתי. אם הייתי רוצה לשמוח לאיד הייתי כותב משהו אחרי ה-2:8 או משהו כזה, זו לא המטרה שלי, לא כאן, כאן השיח מכובד. אני דווקא כתבתי טור בספורט1 וגם פרסמתי אותו פה בזמנו - לא רציתי שמסי יעזוב את ברצלונה אחרי השפלה כזו, לא הגיע לו. ותדייק שוב: לא אמרתי שאני לא מתלונן על שיפוט. אני מתלונן על שיפוט במשחקים גדולים, לא נגד כל מיני בטיס וכאלה, כי אם ריאל מדריד תפסיד לחטאפה בגלל מהלך גבולי של ה-VAR וזה יהיה ההבדל בין 0:1 לנו לבין 0:0 זה עצוב מבחינתי. זו דעתי, כל אחד יעשה מה שהוא רוצה. זידאן סותם את הפה בראיונות אחרי המשחק גם כשריאל מדריד נשדדת וזו הגישה שאני תומך בה.
תשמע אולי מבאס לנתח מקצועית כבר, זה כמו שאני אכתוב שוב על הקושי של ריאל לתת גול, מהיום בו רונאלדו נטש את המגרש בקייב. הפנדל של לנגלה היה מוצדק, רגע של שינוי מומנטום וזהו, השיפוט הוא לא סיפור המשחק.

לא שזה היה מכוון אליי אבל אני לא זוכר שהגנתי על ברתומאו וכאלה, אני תומך בדעה הכללית פה שהכל עקום לגבי ההנהלה וככה אי אפשר להתרכז רק בכדורגל.

לא אמרתי שאתה בכיין חבר, רחוק מזה, לא חושב ככה וגם אם הייתי חושב - אני לא מתנסח ככה, ממש לא. אתה מוזמן אגב לבדוק תלונות שלי על שיפוט. אתה תמצא אולי ממשחקי הקלאסיקו. אולי.
לשאלתך - הכותבת הייתה טניה, לא חשבתי שהיא המציאה את הכדורגל, היא הייתה קוראת בהמון אתרים בספרדים ומבינה את השפה טוב ממני, היא הייתה משעשעת. לקחתי ממנה את הטירוף למוריניו.

אגב, אני מתגעגע לקצת דם רע בין ריאל וברצלונה על כר הדשא ולא לאובר קלאסה הזו. לא מלוכלך כמו עם מוריניו אבל באמצע.

זידאן לא צריך להתלונן, בשביל זה יש הודעות רישמיות של ריאל שמתלוננות על שיפוט ופלורנטינו שמתקשר ליושב ראש…

רק נדמיין אם ברתומאו היה עושה את זה… או ששכחת איזה מישהי בפורום הקודם שעשתה את הקרירה שלה על תאוריות “אופלונה” היתה מהמשתמשים הכי פופלארים אצלכם. מישהו זוכר את השם שלה?

אתה מפספס מה אני כותב:

לדעתי אין שום קונספרציה נגד ברצלונה. יש שיפוט אולי בעייתי . אבל ברצלונה קבוצה מחורבנת לא בגלל פלורנטינו או תיאוריות קונספרציה של שופטים שאבא שלהם אוהדי מדריד אלא רק בגלל הנהלה מחורבנת. אם הנהלה שפויה וטובה רק אלוהים היה יודע כמה תארים היה לנו וכמה לכם… ושום שופט לא היה יכול להרוס את זה.

תחזור להודעה הראשונה שלך , רמזת שם למשהו.

העברתי את מרבית ההודעות לדיון בפורום “לא ספורט”, ניסיתי להשאיר פה את מה שרלוונטי חלקית. אם טעיתי בהעברה מוזמנים להגיד, ובכל מקרה אפשר להמשיך את הדיון שם.

2 לייקים

אמרתי שלגיטימי שאוהד יתלונן על שיפוט בדיונים האלה, כשמאמן עושה זאת אחרי המשחק זה קצת יותר צורם ונטול קלאסה, זו דעתי. גם להנהלה שלנו יש את השטויות שלה, מגלאקטיקוס עברו למוד קסטיליה ומאתרים כשלונות בכל העולם, לנו לא היו ‘רכשי פאניקה’ כמו דמבלה וקוטיניו אחד אחרי השני, הקבוצה נותרה יתומה אחרי כריסטיאנו רונאלדו. יכול לומר שבזמנו גם היה לי צורם שאנצ’לוטי פוטר. ואני מסכים איתך, השיפוט חרא, בספרד קצת יותר מבמקומות אחרים, אני זוכר את הימים של איטורלדה מטורללדה גונזאלס ואחרים, לכן אני מנסה לעסוק בכך כמה שפחות.

וואו, חלק מההודעות הועברו מפה ל"לא ספורט"?
חשבתי שחלק מההודעות של “לא ספורט” הועברו לפה.
כמו למשל ציטוט של בארסהמניה או הטבלה של אס.

לייק 1

כי כל הקונספירציות שאתה מפיץ ממש קשורות לכדורגל,או למציאות.

לייק 1

התכונת אלי?

איזה תאורית קונספרציה הפצתי?

הוא הגיב לי, משה.
אני העליתי תאוריית קונספירציה אחת, וזה שריאל קיבלה שיפוט מועדף בשנה שעברה מאז החזרה מהפגרה.
על איזה “כל הקונספירציות שאתה מפיץ” אתה מדבר?
אני מגובה בדעות דומות של אנשי ריאל סוסידד, אתלטיק בילבאו, בטיס, ויאריאל וכמובן תקשורת בברצלונה שזה התפקיד שלה.
אני מעלה את התאוריה שלי כאן בפורום של אוהדי ברצלונה. לא בפורום של אוהדי ריאל.
באיזה זכות אתה בא לבית שלי ומטיף לי? לך לפורום שלך ותפליץ שם מה שבא לך עליי או על הקבוצה שלי או על מי שבא לך. בפורום שלך, לא בפורום שלי.

מאמר מוסגר, אני חושב שהקבוצות היחידות שבאמת יכולות להתלונן על קונספרציה ושופטים שדופקים אותם זה הקבוצות הקטנות או הבינוניות.

קח דוגמה את בטיס ותפיסת חולצה.

השיפוט בספרד הוא חרא. תמיד היה כך. ותמיד יהיה כך, ומי שאשם בין היתר, זה פלורנטינו וברתומאו וכל הנשיאים שעושים פולטיקה ולא מנסים לשפר את המערכת.

מזמן היה צריך לעשות לזה סוף.

2 לייקים

4 פוסטים אוחדו לנושא קיים: תלונות על אוהדי ריאל בפורום בארסה

תודה לשופט ולריאל ההפסד הכי פחות עצוב של ברצלונה בחיים! :joy: :joy: :joy:

:wink:

4 לייקים

איך הפסדנו להם?

הם באמת קבוצה נוראית, אמרתי לסובבי היום שהם לא מנצחים היום. כמה חבל שאנחנו גרועים אפילו יותר.

בתמונה הגדולה, גם אתלטי מזייפת. כל הליגה הספרדית נוראית.