מסתבר שברנאל(ביחד עם עוד 8 שחקנים אחרים) ילוו את הנבחרת עד הפתיחה הרשמית של המונדיאל למקרה של פציעות.
רק ללוות? אני עם אהוד, ליאור, שביט ורביע.
ליווי זה זה לא הקטע של קונדה?
אפשר לקנות בובת וודו של רודרי ולדקור סיכות בברך.
לד’'פ מנצל את משחק הידידות מול עיראק(
) כדי לבחון שחקנים ולהעניק דקות בכורה לשחקנים שלא צפויים להיות בסגל למונדיאל. ביניהם מארק ברנאל האגדי.
בימים האחרונים ערכו הופעות בכורה בנבחרותיהם הבוגרות: מארק ברנאל, חאמזה עבדאלקרים ואהרון יעקובישווילי.
המצרי גם צולם ברגע נחמד מחליף חולצות עם ראפיניה בסוף המשחק שלהם מול ברזיל.
יעקובישווילי מסיים עונת השאלה(סבירה לפי הדיווחים) באנדורה מהליגה השנייה, וצפוי לצאת לעוד אחת.
לכל הפחות ההופעות האלה משפרות את הערך שלו לקראת אפשרות של מכירה בעתיד.
זה הילד הישראלי שמשחק באקדמיה שלכם?
באיזו נבחרת הוא משחק?
הונגריה אם אני לא טועה
הישראלי זה אוריין גורן(קשר), יעקובישווילי(שוער) יהודי שההורים שלו לדעתי גרוזינים שגרו בהונגריה.
יש עוד ילד חדש בלה מאסיה - עומרי וייס.
הוא בן איזה 12 לא? יש לו עוד 4 שנים ככה עד שיהיה רלוונטי לבוגרת
ו-6 שנים עד שיגיע להפועל באר שבע.
כן כנראה. לגבי עומרי וייס מוקדם מדי ופדופילי מדי להגיד משהו רציני, אבל לגבי אוריין נשמע שהוא כן מוערך גם בשכבת הגיל שלו (נוער א’), בהנחה הלא סבירה שבארסה מאניה לא עושה העדפה מתקנת בדיווחים שלה.
לפי ג’מיני Orian Goren is considered one of the brightest talents in La Masia and stands out as an elite profile even within a highly competitive Barcelona U19 roster.
א. לא אמרתי מי מבטיח יותר או פחות, רק שיש עוד ישראלי בלה מאסיה.
ב. נראה שאוריין גורן נחשב כהבטחה גם מחוץ לבועת בארסה מאניה. יותר/פחות ביחס למאניה? לא יודע, אבל זה לא שהוא במעמד של רוני ברדג’י של שכבת הגיל שלו ובחממה של שי פל הפכו אותו ללאמין.
מה זה אומר לגביי הסיכויים שלו להשתחל לבוגרת (בברצלונה, או בקבוצה בכירה אחרת) - אין לי שמץ. הבטחות גדולות ממנו לא הגיעו למעמד הזה, ונגרים גדולים ממנו כן. שילוב של הרבה כוכבים (תרתי משמע) שצריכים להסתדר כדי שזה יקרה.
ג. בארסה מאניה מגזימים. אבל זה לא קשור דווקא לפה.
גורן מוזכר גם ב MD בתור אחד הכשרונות הבולטים. בעשיריה הראשונה, נגיד.
הוא לא המצאה של שי.
מי שמקבל הכי הרבה פבליסיטי, חוץ מאלה שכבר שיחקו בבוגרת השנה, הוא אברימה טונקרה. בן 16, קשר התקפי אני חושב.
גורן לחלוטין נחשב לכישרון גדול מאוד.
עזבו בארסה מאניה, האנליסטים שעוקבים אחרי הלה מאסיה לא מפסיקים לדבר עליו.
אף אחד לא יודע מה יהיה בסוף זה נכון לכל מקרה. גם כמו של מרטין.
קונדה במשחק מזעזע… חור בהגנה ולא עושה שום דבר יעיל בהתקפה. אבוי לנו בעונה הבאה.
אז גם בנבחרת פדרי לא נח. יפה מאוד.
אולי היה שווה לנסות להילחם קצת על ברנרדו סילבה, אבל זה מת. אז לפחות שווה לעבוד על בניית גאבי/פרנקי/אולמו כתחליפים זמניים.
במלחמת שכר היינו מפסידים. הוא קיבל שכר של כוכב בריאל. פלוס 30 מיליון מענקים ועמלות.
אולמו כבר שיחק בתפקיד פדרי. לא היה משהו, אבל בהשוואה לפדרי כולם לא משהו. כולל ברנארדו.
