שחקנינו בנבחרות: מוקדמות מונדיאל וליגת האומות

מוזר היכולת של פדרי במונדיאל.
הוא לא רלוונטי לבילד אפ ולכן מוצב גבוה, אבל גם לא מורגש מקדימה. מקווה שזה עניין טקטי של הנבחרת ולא משהו אישי שאמור להדאיג גם אותנו.

לדעתי לא אמור להדאיג אותנו.
נראה שספרד מחפשת את עצמה, ואלה יריבות חלשות ממילא. לא צריך שפדרי ייתן את המקסימום.

לייק 1

מונדיאל שני רצוף שאראוחו מפספס בגלל פציעה.
צריך שאיזה B2 יפציץ אותו בקקי של ציפורים או משהו.

אני באמת תוהה מה הטעם להמשיך להתעקש עליו? מנטלית הוא גמור, מקצועית הוא הרבה מעבר ליכולת שלו, פיזית הוא נפצע כל שני וחמישי. איזה נטל…

לייק 1

מה הכוונה להתעקש עליו?

זה לא שיש קבוצות שעומדות בתור.