אני ברצינות שואל, לא בקטע מעצבן-אתם לא יכולים לקחת את זה לפרטי? @Ender , תהיה הבוגר פה-קח אותו לפרטי. אם אריאל רוצה הוא יענה ואם לא שלא.
חלק מ״הבעיה״ בפורומים שאין פה הבנה של טון כתיבה. לא צריך לפרש הכל כקיצוני.
אני ברצינות שואל, לא בקטע מעצבן-אתם לא יכולים לקחת את זה לפרטי? @Ender , תהיה הבוגר פה-קח אותו לפרטי. אם אריאל רוצה הוא יענה ואם לא שלא.
חלק מ״הבעיה״ בפורומים שאין פה הבנה של טון כתיבה. לא צריך לפרש הכל כקיצוני.