המחיקת תגובות תיפסק מתישהו?
האדון שמוחק לי כל תגובה שניה כי היא קצרה יותר משתי שורות אשמח להתדיין איתך
אגב איינשטיין טעה באמירה הזאת שלו…
מהצצה מהירה לתוך הפרופיל שלך מצאתי לא מעט הודעות ״חסרות תוכן״ לפי ההגדרה שלך ושל חבריך המנהלים. כמו גם אצל חבריך מצאתי לא מעט הודעות כאלו.
ואל תתנשא מעליי עם ציטוטים של אלברט אינשטיין. זה לא עושה אותך יותר חכם.
תוסיף לזה שאינשטיין בכלל לא אמר את זה.
כי הוא אמר את זה בהקשר של קוונטים?
לפי גוגל זה אפילו לא ברור שהציטוט נאמר על ידו… זה פשוט הרגיש לי ממש מתאים פה
גם מרגיש לך מתאים לא לענות לי
שתיקה כהסכמה
למה אי אפשר ‘לא להגיב’ כשאין משהו מעניין לכתוב? אין חובה לייצר טראפיק סתם, לא בחינם הפורום פה חצי מת בפגרות.
זה בדיוק מה שהמנהלים הסכימו לאחרונה, מעלים את הרמה ולא כותבים סתם דברים מיותרים המתאימים לצ’אט, וואצאפ או טוקבק באתרי ספורט.
אז אני שואל למה למנהלים מותר להגיב את התגובות חסרות התוכן שלהם ולי אסור?
אם החלטתם (החלטה מטופשת בעיניי, אבל זה דיון אחר) לפחות תישמו בעצמכם, במקום לחטט בכל נושא ולחפש תגובה שלפי שיקול דעתכם הלא מעניינת נחשבת לחסרת תוכן.
איזה ריקבון
תראה חמוד, אתה קצת מבולבל. אף אחד פה לא חייב לך כלום, גם לא המנהלים. הפורום הזה הוא קהילה של אנשים שמכירים אחד את השני הרבה שנים, ונהנים לדבר זה עם זה על כדורגל ונושאים נוספים. הודעות מיותרות יימחקו, והמנהלים מחליטים מהן הודעות מיותרות.
אם הייתה לך איזו שאלה חדשה, אמיתית או בתום לב - הייתי עונה לך בשמחה, וכמוני שאר המנהלים. אבל הודעות השורה חסרות התוכן שלך, והדיבור המסריח שלך (כבר בהודעה הראשונה פה - “המחיקת תגובות תיפסק מתישהו? האדון שמוחק לי כל תגובה שניה כי היא קצרה יותר משתי שורות אשמח להתדיין איתך”) לא עושים רושם על אף אחד, ואנחנו לא צריכים לבזבז מהזמן שלנו כדי לחנך אותך.
תראה, אתה רוצה שהמנהלים לא יעלו תגובות לא ענייניות - אתה צודק לגמרי, זה גם על המנהלים ותקף לכל המשתמשים פה כולל מנהלים.
אבל אין באמור להצדיק את האפס תוכן שלך. תרשום דברים מעניינים, תראה שההודעות ישארו בגאון בת’רד.
2 פוסטים אוחדו לנושא קיים: על טכנולוגיה והעתיד
הנה הודעה של שורה וחצי, שדווקא נשארה על תילה
נראה לי מצאת את הת’רד שלך
אני מניח שזה אני, למרות שאתה מייצר ספאם בכמויות שמאפשרות לכל מנהל להשתתף בחגיגה. אז בקצרה: כל מה שמעלי + ההודעות שנמחקו היו חסרות ערך והמחיקה לא תסתיים כל עוד יהיו כאלה.
אה, וגם: עוד הוצאת קיטור מפגרת כזו ואתה לא תהיה פה. בניגוד לאחרים אתה מעולם לא תרמת דבר בעל ערך למקום הזה, ולכן הגישה המסריחה הזאת לא תיענה בסבלנות.
בהקשר לדיון שהיה פה לפני כשבוע, אז אחד הדברים שהיו בפורום הישן שלחלוטין לא צריכים להיות פה עכשיו זה הרעיון שזה לגיטימי להתנסח בצורה שאנשים לא מעזים לעשות כשהם מדברים עם בני אדם במרחב הלא וירטואלי. אין שום סיבה לזה, אין שום ערך לזה.
אם הרעיון הוא לקיים פורום שבו יש דיונים מנומקים ומכובדים אפשר לחיות בלי עקיצות והתנשאות. אני מאמין שכולם פה רוצים לקים דיונים ב-good faith, ולא דיבייטים מכוערים שבו מקבלים נקודות על כמה אתה מעליב בצורה מפולפלת את הצד השני.
אם מישהו פה מחליט להשתולל, לקחת את הדברים שכתבתי ולהציג אותם באופן עקום לחלוטין, לכל הפחות שיהיה מותר לי לומר שהוא טועה. ואם לא מתחשק לי להמשיך את הדיון איתו זה אמור להיות לגיטימי. לא הגיוני שההודעה האחרונה בדבר תהיה הצגת הדברים באופן שלא הוצגו.
אפילו אם לטענת חלק מבמנהלים זה לא מקדם את הדיון, אז באותה מידה הוצאה מהקשר ואז עקיצה מתנשאת לא מקדמת את הדיון גם כן.
חבל שדברים כאלה יקרו ויהרסו את האווירה.
אתם יכולים לבדוק ב-asoccer לאן פורום שלם של כדורגל ספרדי הדרדר בדיוק בגלל אותם דברים.
כן אבל ברגע שמישהו מגיב אישית כמו שאתה עשית בלי להתייחס לטענות, זה פשוט מיותר. הדיון הוא על כדורגל. או שתענה על הטענות או שאל תענה. אבל אל תמשיך רק את העקיצות כי זה כבר לא קשור לדיון.
הגבתי לטענות שיוחסו לי שעליהן התבססה ההודעה, לא קשור לאישי. הדיון הצדדי הפך לכזה שמבוסס על עקיצות בגלל חוסר הבנה של צד אחד שנתן לזה רשות לעצמו כן להעליב בקטע אישי. זה עוד יותר גרוע.
אי אפשר שלצד אחד יהיה מותר לשחרר את האבן ולא לצפות לתגובה בהתאם.
אני לכל הפחות לקחתי צעד אחורה מהדיון לגמרי, אבל השם שלי ממשיך להיות מוזכר, ומילים שלא אמרתי ממשיכים להיות מוכנסים לי לפה.
עקיצות וציניות כחלק מדיון בגבול הטעם הטוב זה בסדר. אתה בחרת לרדת מהדיון המקצועי (שזה מקובל) ורק הגבת לאישי. זאת הנקודה.
לפעמים גם אפשר לא להגיב. ואפשר שתדברו בניכם בפרטי כי בסוף זה פורום אנחנו לא אויבים אחד של השני. רק אנשים שמחזיקים בדעות שונות.
שמע, אני באמת לא מבין אותך.
אתה התחלת עם הנימה העוקצנית. אולי על זה לא נסכים, אבל גם החלק של “את פרגוסון הגדרתי בתור מנג’ר, קודם כל.” וגם החלק של “חשבתי שזה עניין ידוע משכבר הימים” ובוודאי “אם יש לך משהו להגיד, תגיד אותו.
זה לא שיעור בהתנשאות.” ו-“אפשר פשוט להתייחס לטיעון אם רוצים.” הם בעיניי החרפה (ומשמעותית, במקרה של ההודעה השנייה שלך) של מידת העוקצנות שקדמה להם בשיחה.
ואח"כ, במשך 3 הודעות חסרות תוכן שלא מחקו לך, ועוד 3 הודעות חסרות תוכן שכן מחקו לך, רק כתבת כמה אתה לא רוצה להמשיך בדיון - אז הייתה מספיקה הודעה אחת כזו, לא צריך 6 כאלה. או שיהיה 6, אבל עם טיפה תוכן פוזיטיבי, ולא רק “זה לא מה שאמרתי” בלי להגיד מה אתה כן אומר.
אני בכלל כתבתי את ההודעה הראשונה כי רציתי לשמוע את הטייק של שביט על פרגוסון.
אבל הוא בחר שלא להגיב ![]()
הדיון המקצועי התפתח ממקום אישי. זאת הנקודה.
זאת עוקצנות?
דיברנו על השפעה של אנשי מקצוע על זכייה בליגת האלופות, ציינתי שהוא בתפקיד אחר ממאמן. זה חשוב כי זה אומר שיש לו עוד השפעה על התוצאות של הקבוצה.
רשמתי קודם כל כדי להבהיר את זה. איפה עקיצה פה?
כן, אחרי שהחלטת שההגדרה שלי מוזרה ואומרת מעט מאוד ושנכתב אלי ''מה המסקנה המתבקשת?" כאילו אני ילד בשיעור שלך. אתה אמור לכתוב מה המסקנה שלך ואיך היא שונה משלי. זאת הייתה תגובה מתנשאת, לא המשך דיון.
לא המשכתי בדיון.
ציינת את השם שלי ושייכת לי אמירות שלא אמרתי בדיון עם עוד משתמש(תוך כדי המשך עקיצות). לגיטימי שאני אוכל לומר אילו אמירות הן לא מדויקות כשהן יוצאות מהבסיס של הדברים שאני אמרתי(ושמשתמש נוסף מגיב עליהן).
