לא ירדתי עליך, לא אמרתי שאתה ליצן, לא הזכרתי אותך בכלל, רק כתגובה ישירה אלייך כשציינתי אותי ונידחפת, למה אתה מנסה לדחוף את עצמך תמיד באמצע ? ![]()
למרות דעתי על פאקו, אתה לא פאקו, ואני כן מאוכזב מרביע, ממך אין סיכוי שאי פעם אתאכזב.
לא ירדתי עליך, לא אמרתי שאתה ליצן, לא הזכרתי אותך בכלל, רק כתגובה ישירה אלייך כשציינתי אותי ונידחפת, למה אתה מנסה לדחוף את עצמך תמיד באמצע ? ![]()
למרות דעתי על פאקו, אתה לא פאקו, ואני כן מאוכזב מרביע, ממך אין סיכוי שאי פעם אתאכזב.
תשמע טיטי אתה יכול להתחכם כמה שבא לך אבל בשורה התחתונה - כל הודעה שלך שתכלול עלבונות למשתמשים תימחק. בהצלחה
ולמה אתה לא מוחק במקביל הודעות שכוללות עלבונות כלפיי ? יש כמה כאלה רק מהיממה האחרונה
אם יש לך סטנדרט כפי שאתה טוען, למה הוא כפול ?
לא שאני מבקש הגנה או מבקש שתמחוק, רק שואל.
ודבר אחרון, ההודעה שלי שנמחקה שהתחילה את כל הדיון הזה לא כללה שום עלבון כלפי מישהו ספציפי והייתה סופר לגיטימית.
ההודעה האחרת שמחקת לא מעניינת אותי, אבל ההודעה שרביע מחק היא מחיקה בעייתית מאוד.
בנאדם תתאפס על עצמך. זה רק פורום. אתה באיזה התקף.
תכתוב פשוט הודעות בלי עלבונות, אנחנו נדאג שלא יהיו עלבונות לאף אחד-לא כלפיך ולא כלפיי אף אחד אחר. בוא נתקדם מהאירוע.
לא בהתקף, כל פעם שעוזב מישהו בה ומקפיץ את השירשור הזה ואז אני מגיב.
אתה כנראה לא מבין על מה אני מדבר, ההודעה שנמחקה שהתחילה את הדיון הזה לא כללה שום עלבון כלפי מישהו, הייתה הודעה לגיטימית ונמחקה.
היו הודעות שלי שכן כללו הקנטות כלפי מישהו שנמחקו, לא ראית אותי מתרעם על כך, נכון ? גם אם אותו מישהו שמחק את ההודעה היה אותו מישהו שהקניט אותי ואני רק הגבתי לו והוא מחק את ההודעה שלי והשאיר את שלו ![]()
אם יש דבר גרוע יותר מאנשים אפורים עם מחק זה טרולים בלתי מוכשרים עם תסביך ישו, אגו שברירי והרבה יותר מדי שתן בראש.
מחקו לך פוסט אחד, השאירו הרבה אחרים. תתגבר ותפסיק עם הטנטרום המביך הזה ותמשיך הלאה.
חברים, אני מגיב פה מעט אומנם אבל עדיין עוקב די בקביעות (משום מה היה לי חשוב לכתוב את הגילוי נאות הזה)…
ועדיין, עם כל האהבה (האמיתית, בלי גרם של ציניות) שלי לאידיאל של הצגת רעיון ונימוקיה. קשה לי להבין את הרציונל של מניעת דיעה (או תגובה במקרה שלנו) של אדם בזמן משחק או כל שיח דינמי שמתנהל כאן ועכשיו.
מותר לאדם (קל וחומר לאוהד) לכתוב שהקבוצה שלו בושה ושהמאמן הוא מורה לספורט כשהקבוצה שלו מאכזבת אותו בזמן אמת. יתרה מכך, מותר למשתמש לנהל שיח שעלול להיראות עוקצני לעיתים עם משתמש אחר. בטח ובטח אם יש ביניהם איזשהו היכרות מוקדמת.
“אידואולוגית התגובה המושלמת” אמורה לתחושתי להיערך בת’רדים עקרוניים מסויימים. בקיצור, קשה לי לקבל שהאידואולוגיה מכתיבה את החברה.
לדעתי בזמן משחק אכן נוטים לשחרר יותר (הגיוני שמישהו יכתוב ׳זה לא פנדל בחיים, הוא עושה הצגה׳). אחר כך או לנקות או שאחרי המשחק חוזרים להודעות נורמליות
היד לגמרי כבדה יותר על ההדק בזמן משחקים. אגב, יש גם את הפונקציה של הצ׳אט שלדעתי הברסאים מנצלים יופי ואצלנו לא (או שמנצלים בלעדי שזה כמובן אחלה). מאד מתאים לתוכן יותר ״ספאמי״ / מיידי / קליל.
קודם כל ציפי שביט היא אגדה.
אבל עכשיו ברצינות, הפורום/ קהילה שפה באמת רוצה להיעלם?, אותם מנהלים באמת מאמינים שבשם האידאל שווה להתבדל ולהסתגר?, למה שייצטרפו לפה משתמשים צעירים אם פשוטו כמשמעו מוחקים להם הודעות שלא עומדות בתקן?
אחד הדברים שאהבתי בספורטאנטר הישן זה שהיה שיתוף של תוכן מעניין ומנומק בין אנשים.
למדתי וגיליתי המון על כדורגל.
אני לא רוצה להיכנס לגבי אילו הודעות למחוק או לא, אבל כן צריך להיות רצון לשמר סטנדרט מסוים ושמשתמשים חדשים, שנניח מתחתיו, ירצו לשאוף אליו.
אם לא עושים את זה, אז באמת באמת הפורום ימות.
בלי חלילה לפגוע, אבל אם הקו המחשבה הוא כזה אז פה הפורום (או כל מקום עם הגדרה עצמית לצורך העניין) באמת מת. ברגע שמחליטים באופן אינדיבודיאלי אותם אנשים ספוראידים מה נכון ומה לא נכון, מה מקובל ומה לא מקובל. זה אוטומטית מהווה חסם בפני אנשים חדשים. למה שאותם משתמשים חדשים ירצו להצטרף למקום שלא באמת מקבל אותם?
ובפשט, כמה הודעות מעלינו יש משתמש חדש (בלי להזכיר שמות) שטוען שמוחקים לו הודעות והוא לא מבין למה. האם לדעתך הפורום כקהילה חפצת חיים לא אמורה להסביר לו למה במקום לעקוץ?, אתה באמת מאמין שככה קהילה כלשהי בעולם יכולה לשרוד?
אני גם שמתי לב, @Raulito-7 ? (בתור א. שרשורים בפורום הלבן)
הנראטיב שלך שגוי.
זה לא עניין של קבלת האדם אלא על סטנדרט מסוים ומשותף של קהילה. אני יכול לקבל בן-אדם, אבל אני לא צריך לקבל כל התנהגות שלו, ואם לקהילה יש רצון לסטנדרט מסוים אז פועלים כדי להגיע לשם(הכל בטוב טעם).
אם הבן אדם לא רוצה להיות חלק מהקהילה הזו, אז הכל בסדר והוא יכול לחפש קהילה שיותר מתאימה לערכים והסטנדרטים שלו - טוויטר, רדיט, אינסטגרם, טוקבקים.
אני לא יודע מה הפורום הזה רוצה, ולכן כתבתי מה גרם לי לרצות להיות חלק מספורטאנטר הישן בתור דוגמא.
אני משער לעצמי ורואה שהסטנדרטים יותר תואמים את העידן הנוכחי של המציאות והמשתמשים הקיימים.
פה אני מסכים לחלוטין. במיוחד עם משתמשים חדשים, המחיקה צריכה להיות הגיונית ומלווה בהסבר והדרכה(אם אפשר).
רק מדמיין את דור מנסה להתאים את סגנון הכתיבה שלו לפורמט של צ’אט והודעות קצרות ומהירות:

פעם ראשונה שמשתמשים בגיף באופן הזה. שאפו אלישע.
לגבי הדיון, אני חושב שתמיד הייתי מאוד ברור לגבי הצורך בסטנדרט כתיבה גבוה. הפורום על כל גילגוליו הוא זה שהפך אותי לכותב שאני היום (אם אני נתפס כותב טוב, זה בריאות עיניכם). מצד שני, הזמנים השתנו. זה כבר לא פלטפורמת מיינסטרים כבעבר, ואין צורך לעשות סינון רציני בשביל להצדיק את הקיום של כל הודעה, כי אז נהיה ללא טראפיק. איך אמר דן לדעתי בעבר- אנחנו הבר השכונתי של אנשים שתקועים בעבר.
המחק הוא עיניין מעט יותר עדין בסיטואציה הנוכחית בגלל הסדר גודל של הכותבים, אבל במצב כזה מה שעובד יותר טוב הוא אחריות אישית. רובינו פה כי הרשתות החברתיות הן בור שופכין חסר תוכן עם אנשים ריקים שמקבלים במה על בסיס לייקים ומניפולציות אלגוריתם (ככלל ותקשורת ספורט בפרט). בשביל שלא נהיה כאלו, כל אחד צריך להבין שהוא צריך להגיב ברמה יותר טובה כדי להבדיל את הפורום מהפייסבוק או איקס שם כל השיח הוא בלתי אפשרי.
אז לא בקטע דיקטטורי, אלא מתוך בקשה. תקפידו על הכתיבה שלכם. משגיאות כתיב וחלוקה לפיסקאות, עד בניית רעיון והצגת תוכן. כולנו רק נרוויח מזה. רוצים? מעולה. רוצים להתעקש שלא? באסה לכולנו בשם אותו צורך קפריזי.
בול.
קבל לייק וגם מדד ![]()
עכשיו זה עוד הבר השכונתי, בעוד לא הרבה זמן זה פגישה בתור לדיאליזה
על מה אתה מדבר? גם ככה כולנו כבר שותים פה רק שוקו…