מחזור 32: רמונטדה של אלופה בפיחואן (רודריגו, נאצ'ו ובנזמה)

שחקני סביליה עם הופעה תיאטרלית של בוסקטס ואלבס בימים הטובים

ניצחון ענקי של אופי! וזה נורא חשוב לביטחון לשאר העונה - בליגה ומול סיטי

2 לייקים

פדה באמצע זה זה.
תודה לשופט על 60 דקות אקסטרה ב11 שחקנים.
גיליתי את רודריגו במשחק הזה.
קרבחאל במשחקים מול צ’לסי והערב הזכיר את השחקן שהיה.

לייק 1

נראה שיש מתחרה חדשה על תואר “עונת הרמונטדות”

6 לייקים

משחקים של ריאל מרגישים כמו סרט הוליוודי מבוים.
אני עדיין מנסה לעבד לוגית מה קרה בשלישי ועכשיו זה.

5 לייקים

הקבוצה הכי מוזרה שזכור לי, אני כבר לא יודע לשפוט אותה מקצועית. סביליה קבוצה לוזרית, חייבת מאמן חדש.
ניצחון במחזור הבא ואפשר להיות רגועים לקראת סיטי.

בתכל’ס תיקו כנראה גם היה סוגר את הסיפור, אבל עדיף ניצחון על הפנים של שחקני סביליה והשופט הזה.

אפשר לקשקש עד מחר על בנזמה ותפקודו ללא רונאלדו וכו’ אבל אני משוכנע באלף אחוז שבנזמה שלפני חמש שנים נותן איזה דרדלה ישר לגוף של אחד הבלמים על קו השער. איזה שינוי הוא עבר.

דווקא אחרי המשחק של קאמבינגה היום - הוא צריך לפתוח בכל משחק שנשאר לנו עד סוף השנה. הוא צריך זמן משחק ואת האליפות כבר לא נאבד :sunglasses:

4 לייקים

הקטע הזה כשיש טעות שיפוט וישר מתחילות הודעות על שוד וכו’ חייב להיפסק.

השופטים בספרד מזעזעים ונוראיים, ואין שיפוט שמיטיב עם אף קבוצה. הטעות שיפוט עם העבירה של קמאבינגה היא טרגית מבחינת סביליה ואני מקווה שהשופט ייתן דין וחשבון על הטעויות ההזויות שלו במשחק הזה.

ותודה ללופטגי שנתן לנו את המשחק עם החילופים שלו.

2 לייקים

התחת של ריאל*.
קודם כל לפני הכל, איזה אופי יש לקבוצה הזאת.
במחצית כולנו צעקנו וקיללנו את אנצ׳לוטי, אבל בתכלס סביליה הבקיעו מבעיטה חופשית ומטעות פרטנית בהגנה. הקבוצה עצמה לא הייתה טובה במחצית הראשונה, אבל רחוקה מאוד מיכולת של 2-0.
חילופים נהדרים שהוכיחו את עצמם ובאמת שאפו.
נאמרו פה הרבה ירידות על קרוס כקשר אחורי, כמו שטענתי במחצית, זו עמדה שהעונה כל פעם הוא משחק בה הוא באמת שבסדר גמור (למעט מול פריז, אבל נגדה גם קאסמירו כשל וכשלנו כקבוצה).

אין לי מושג איך פסלו את השער של ויניסיוס, אבל זה יישכח בזכות הניצחון.

אני חייב הסבר לתופעה בה רודריגו וקאמבינגה כשעולים מהספסל הם שחקני על, אך כשהם פותחים הם פשוט לא קיימים.

אני לא רוצה לראות פדה יותר העונה בשום עמדה שאינה הקישור. הוא פשוט היה מטורף.

בנזמה זה בנזמה, גם במשחק חלש עושה את שלו. למד מרונאלדו.

הלוואי שהמשחק הזה יביא לקרבאחל ביטחון, אם נקבל חצי ממה שהיה זה יהיה חתיכת בוסט ליכולת שלנו.

סביליה לוזרים

לייק 1

אני לא יודע למה אני עוקב אחרי הקבוצה הזו כל משחק כל שנה בלי לפספס כלום.
פשוט צריך לראות אם נאצ’ו כובש נגד סביליה כדי לדעת אם לוקחים אליפות או לא.
כפרה על הראש שלך יא חבר מהצבא :heart:

2 לייקים

יש מקום לביקורת נקודתית (ללא קונספירציות).
יש שופטים גרועים, אבל שופט שלא מקבל את הפסיקה של הvar הוא אידיוט, בטח במקרה כל כך ברור כמו זה.
גם בעונה שעברה היה לנו שופט שלא קיבל את פסיקת הוואר. לא יצא לי לראות מקרה נוסף כזה.

לייק 1

רמונטדה של אלופה| אחרי הצרחה בגול של בנזמה חשבתי שהכי טוב שאני אמחק פה כמה שטויות שכתבתי מתחילת המשחק אבל האמת שכל פרשנות הייתה בצבע. בכל מקרה, רק ככה הקבוצה הזו יודעת לנצח כנראה וזה הכי מרגש בעולם, רמונטדה מארץ הרמונטדות, עדיף על איזה 0:1 שקט וסולידי עם שער של בנזמה בדקה ה-25. הוא לא הפסיק להחמיץ היום אבל זו העונה שלנו ובפעם הרביעית-חמישית סוף סוף זה הצליח לו. אז הסרנו את המכשול הכמעט אחרון בדרך לתואר בתקווה שהניצחון הזה גם יוריד את האוויר לברצלונה וגם שברנו את הסטטיסטיקה - מעולם לא הפכנו פיגור כפול בפיחואן לניצחון.
התגברנו על פיגור כפול, על מגרש בו אנחנו מתקשים מסורתית וגם על שיפוט בושה וחרפה, לא הורדנו את הראש אחרי שפסלו את הגול של ויני, המשכנו לשחק ולהאמין, הגיע ה-2:2 וגם ה-2:3. נשבע לכם שגם עם איך שהיו ההתפתחויות במשחק - לא הייתי מסוגל לחגוג תיקו.

במחצית כתבתי שאולי צריך להשמיע להם את ההמנון של ליגת האלופות. בשנים האחרונות, בעשור ההוא, היו לנו מעט רגעים כאלה של ניצחונות גדולים (יחסית) בליגה כשהפגנו אופי והדברים הסתדרו. זה קרה רק בצ’מפיונס.

ההרכב שפתח וגם הגישה של הקבוצה למשחק היא ועדת חקירה ומצד שני זה היה ככה גם בקלאסיקו, פ.ס.זX2, צ’לסי בגומלין וכן הלאה. לא מבין למה הקבוצה כל הזמן עושה את זה. חוסר הריכוז, הטעויות הטיפשיות הן פרסונלית (מיליטאו, לעזאזל), הן קבוצתית. לא בכל פעם יהיה אפשר לחזור. התכוננו לסביליה כאילו זו באיירן מינכן של פליק ולא הקבוצה שהפכה למלכת התיקו של ספרד לאחרונה. אמרתי לאבא שלי לפני המשחק, עם ההרכב שפורסם - שהקבוצה באה לחרב את המשחק ולבעוט כדורים למעלה וזו לא ריאל מדריד. אנחנו לא יודעים, לא רוצים ולא צריכים להיות אתלטיקו מדריד.
עם ארבעה קשרים שעלינו כל מתפרצת בכל זאת הייתה חצי גול. פדה נעלם לחלוטין באגף, קמאבינגה לא היה מעורב, קרוס בערב שחור כמו שאמרנו וגם מודריץ’. איפה הקישור המהיר והאנרגטי והרענן, האגרסיבי, הלחץ הגבוה, הרגלים הרעננות שהבטיחו לנו? צריך לחשוב.
לא הייתה שום סיבה שבעולם שרודריגו לא יפתח אחרי הגול נגד צ’לסי והוא רשם פארטידזו אמיתי, בלי הגול שלו בדקה ה-50 כלום לא היה קורה ואיזה קטע שעם הרכב טוב יותר וגישה נכונה יותר אז דברים מתחילים לקרות. גם הבישול מבריק. ניהול המשחק גם מאס או מנוס, לא הייתה סיבה להשאיר את קרוס על כר הדשא. שער בכורה בליגה העונה בדיוק-בדיוק-בדיוק בזמן ובאמת ביטחון שהוא לא הפגין מאז המשחק נגד גלאטאסראיי.

אבל יש דברים שאין להם הסבר כמו שער השיוויון של נאצ’ו או העובדה שקרבחאל בצד הנגדי דופק בישול כזה ומסיים משחק עם צמד בישולים בעונה הכי גרועה שלו ביחס לזה שהפעם הוא כשיר. המלחמה שלו על הכדור בתחילת המהלך של ה-2:2 מסמלת הכל. בידוק היום כתבו במארקה על המשולש הזה קרבחאל-נאצ’ו-לוקאס שהם אף פעם לא הכוכבים הגדולים או השחקנים החשובים בסגל אבל הם תמיד נותנים עבודה, עם DNA מנצח ואפשר לסמוך עליהם. האללה מדריד!

ובפינת הציוץ הקבוע - היי גוטי וד"ש לצ’אבי:

image

3 לייקים

אף אחד לא האמין שכך יגמר המשחק, מחצית שנייה פשוט מדהימה.

פדה היה מדהים, קרוס השתפר מאוד מחצית שנייה והפתיע, אבל מי שהכי מפתיע זה קרבחאל, נראה שהוא הולך לעשות מודריץ’…

גם רודריגו נראה כמי שהולך לעשות את קפיצת המדרגה שוניסיוס עשה ואז פרז בכלל הופך לגאון על.

בנזמה במשחקו הכי חלש העונה מהנדס לעצמו שער ניצחון בדקה ה94.

אם רודריגו משחק כך אז הסיכויים מול סיטי הופכים ליותר טובים, כל נגיעה שלו היום היה זהב, נראה כאילו התבגר ב 5 שנים, בדיוק כמו וניסיוס של תחילת העונה, בניגוד לוניסיוס לרודריגו יש טכניקה מצויינת ותנועה חכמה ומתוזמנת ללא הכדור.

עד שוניסיוס הצליח להשתלט על כדור ברחבה ולשחרר בעיטה חדה מהירה לפינה הרחוקה השופט בא ולקח לו את הגול…

10 לייקים

יששששש איזה ניצחון של אופי!! אנצלוטי שוב עולה בהרכב לא מתאים ואז עושה שינויים טובים,רודריגו שוב המושיע,בנזמה עם קור רוח של רוצח סדרתי,האליפות כבר 90% בכיס,איזה ניצחון מתוק על הפרצוף של סביליה המעצבנת.
תחשבו כמה זה מתסכל ליריבות שלנו לראות אותנו מנצחים ככה,וואוו איזה ניצחון חשוב!!!

2 לייקים

אולי הוא פשוט לא כזה גרוע?
בתכלס ההרכב היה סביר. לא אוהב את ההרכבי 4 קשרים, אבל רע או הזוי הוא לא היה.
ה2-0 של סביליה היא מאוד מקרי והמחצית הראשונה הייתה רחוקה מלהיות מחצית של תוצאה כזו.
קרלו הגיב מיד במחצית והימר על קרוס כקשר אחורי, על אף מה שכולם אמרו וזה הוכיח את עצמו.
בסוף כבשנו 4 שערים חוקיים במחצית השניה, והיו גם החמצות מעצבנות של בנזמה. היינו שווים 5 יותר משסביליה היו שווים 2.
לא משחק כזה מבריק שלנו, אבל בהחלט אם למישהו מגיע קרדיט על המשחק הזה זה לאנצ׳לוטי, לפני כולם.

לייק 1

אני אוהב את ה4231 הזה.
או אם תרצו 4213.

הפכנו את המשחק במערך הזה גם היום וגם מול צ’לסי. מקווה שנראה אותו יותר ולא רק כשאנחנו עם הגב אל הקיר.

2 לייקים

וואו איזה משחק מטורף. זהו יש אליפות!

אני אפילו לא יודע מה אני יותר - שמח על הניצחון או עצבני על השופט. כשהוא חיכה לשמוע את הואר בהצגה הזאת של דייגו קרלוס בדקה ה125 של המשחק כמעט שברתי את הטלוויזיה זה פשוט הזיה.

רודריגו וואו וואו וואו. כמה קור רוח יש לילד הזה! הוא שחקן של מאני טיים לא יעזור בית דין! הכריע את המשחק בשני מהלכים כל כך איכותיים של תנועה חכמה וסיומת קטלנית (פס מושלם לבנזמה שביטל את כל ההגנה של סביליה). כמה שחקנים בגיל 20 עושים מה שהוא עשה לסביליה וצ’לסי השבוע?

סביליה במחצית השנייה שיחקו פשוט חרא, וזה עוד אחרי שבמחצית הראשונה הם שלטו אבל כמעט לא איימו על השער ובלי מיליטאו לא היו מבקיעים. יש לנו הרבה מזל לתפוס אותם בתקופה כזאת ובכושר כזה, אני לא יודע מה לופטגי אמר להם במחצית אבל זה הדבר הכי גרוע שהוא יכל לעשות.

מחמאות לשחקנים:
המשחק הזה סופית מוכיח שואלוורדה צריך לפתוח קבוע במקום קאסמירו בתור הקשר האחורי. ויניסיוס התעורר לחיים במחצית השנייה, מסר בגאוניות לרודריגו בגול השלישי וכמובן הבקיע אחד בעצמו. קרבחאל עם המשחק הטוב ביותר שלו מאז 2017-2018. נאצ’ו מראה כמה הוא ווינר - אחרי תצוגת נפל מול צ’לסי, אחרי שאנצ’לוטי מעדיף לפתוח עם קרבחאל בשמאל במקומו, בנגיעה אחת שם את זה עמוק ברשת. איזה מדרידיסטה.

ואחרון חביב, מגיעות מחמאות לאנצ’לוטי על ניהול משחק מושלם מהמחצית. כן כן, הוא נתן תצוגה גדולה ותיקן את כל הטעויות, אם קלופ/פפ היו עושים את זה הם היו מקבלים שער בעיתון. לא היה אפשר להגיב יותר טוב ממה שהוא הגיב, כשהבונוס זה כמובן הבינגו עם רודריגו ואפילו נאצ’ו שהבקיע בנגיעה הראשונה בכדור. כמובן שהוא נעזר בקיפאון הלא ברור של סביליה ובמשחק הבאמת גרוע של כל שחקן שם במחצית השנייה, אבל אחרי שאנחנו בצדק שוחטים אותו כל העונה מותר לפרגן כשמגיע.

האללה מדריד איזה עונה מרגשת!

3 לייקים

כשיש לך שני שחקנים שיודעים גם לעשות הגנה כמו ויניסיוס ורודריגו זה בהחלט יכול להיות מערך מעניין.

ברור שהוא לא גרוע, זה המאמן שרציתי בתחילת העונה והמחצית השנייה זה סוג המשחק שכתבתי שאני מצפה ממנו.
אבל חייב להפסיק לעשות שטויות טקטיות, 4 בקישור היה החלטה נכונה מאוד, אבל לא קרוס אחורי ו קמאבינגה לרוץ במקומו! זה יצר בילבול ולא הייתה הגנה ולא התקפה, קמאבינגה לא ידע מה לעשות ולאן לרוץ, אבל מחצית ראשונה 3 פעמים קמאבינגה הראה מה הוא יכול להביא שהשאר לא, לקח כדור ורץ מהר קדימה וכך שבר את הלחץ של סביליה והוציא התקפה, זה משהו שמודריץ’ היה עושה פעם וקרוס חלם פעם שהוא יכול לעשות.

2 לייקים

האמת אני מבין את ההיגיון.
אנחנו פתחנו במערך כזה שקמא משחק קרוב לויני כדי לשחרר ממנו את הלחץ. הוא בנה על זה שאנחנו נלחץ אותם ושההגנה תסתדר עם המהירות של שחקני ההגנה.

מחשבה הגיונית מאוד, לא חושב שזו טעות גם בדיעבד. קרוס היה חייב לחפות על מיליטאו, והוא היה חייב להיות שם כשמודריץ’ היה חייב לבצע את העבירה, אבל הגענו למצבים האלה מטעויות אישיות שלא היו צריכות לקרות מראש.

אנחנו נקלענו לסיטואציה שנקלענו אליה בגלל טעויות אישיות ולא טעויות של מאמן. הוא הציב את הקבוצה באופן מושלם.

אני מאוד רוצה להסכים. על הנייר זה נכון מה שאתה אומר. בפועל קאמבינגה מאוד מפוזר מבחינת העמידה והיציאה שלו ללחץ ואנחנו נפרצים פעם אחר פעם בגלל זה.

חשוב לי להדגיש, קרוס כאחורי זה העדפה בהנתן המצב הנוכחי בו קאמבינגה עם צהוב וקאסמירו מושעה, לא מעבר.

אני באמת שלא מצליח להבין את קאמבינגה ובגלל זה הוא חייב לראות הרבה יותר דקות כאחורי, בנתיים זה נראה טוב כשהוא עולה להציל את המולדת, לא כשהוא פותח שם.

דווקא מערך של קרוס אחורי ופדה וקאמבינגה לפניו יכול לעבוד לא רע, שהילדים ירוצו ויתזזו וילחצו וכך קרוס יתמודד מאחורה ויוכל להיות המבוגר האחראי. מצד שני אעדיף כבר את קאמבינגה ופדה בדאבל פיבוט כשמודריץ לפניהם כמבוגר אחראי התקפי :wink:

בכל אופן, קאמבינגה בנתיים כשהוא פותח פשוט לא מספק את הסחורה, חייב ביטחון ולהמשיך לראות שם דקות