התזכורת השנתית:

התזכורת השנתית:

אהבתי שהם עדכנו ל-2-1 אבל את התוצאה הכללית השאירו 3-3.
עדכנו אחרי שקארלו הרים את הגבה השניה
יפה אמרת

רביע אני חייב לשאול - מה לעזאזל הולך עם הפונט בטלפון שלך?
אני לא מבין את השאלה. זה לא הפונט של פייסבוק? עשיתי צילום מסך מהאפליקציה שלהם
בטוח שלא שינית משהו בהגדרות? בחיים לא ראיתי כתב כזה באף אפליקציה.
לא שיניתי שום הגדרה באפליקציית הפייסבוק. יש לי סמסונג נוט. אולי זה הפונט שלו או משהו.
זה צריך להיות המאמן הבא של בארסה.
https://twitter.com/i/status/1790468881649193248
טוני קרוס בתגובה: Pedri? I hope it’ll be his last game.
