ת'רד הממים והגיפים הרשמי

וואו לא ידעתי שYnet לקחו כפרויקט לסקר את מסיבת העיתונאים של פלורנטינו

9 לייקים

יישר כח לסדרנים הקפדנים

8 לייקים

15 לייקים

אני מחכה לתאקל הראשון בין וניסיוס למוריניו לבדוק איך פרז מגיב ואז אחליט.

5 לייקים

עזוב, זרוק הימור.. כמה יותר גרוע ממה שהיה לך בשתי העונות האחרונות זה כבר יכול להיות?..

וסתם אשתף במחשבה שלי - מוריניו לא יעשה טוב לריאל. האיש מחרחר מלחמה בדיפולט שלו. הוא לא ישכין לכם שלום בחדר ההלבשה ולא יצליח לסדר לכם את מערכות היחסים בתוך הקבוצה.

הוא איש שלילי. הוא ינסה ללכד את הקבוצה תחת ״אויב משותף״, אבל הוא תמיד יביא את הרעל של עצמו ואתם לא תהיו באמת קבוצה שמחה…

חבל…

ככה ייקח לכם הרבה זמן לחזור להיות יריבים ראויים, ואנחנו נפסיד את הצורך להיות חזקים ונתדרדר יחד אתכם.

יריבות טובה מרימה את שני היריבים, ע״ע מסי ורונאלדו. אם היריבה לא קיימת…

חבל…

מקווה שתפטרו מהפורטוגלי המג׳נון מהר ותעברו למאמן שייתן לכם נחת.

לייק 1

תמיד יש את ליברפול:-)

לייק 1

לא רוצה קבוצה שמחה ושמוריניו יתעלל בחדר ההלבשה כמה רק שהוא יכול מבחינתי, שיגיעו למצב שהשחקנים חוששים אפילו לעשות פרצוף לא מרוצה.

בחזרה של אנצ’לוטי עוד לפני ההכרזה על ההחתמה הייתי אולי היחיד באוהדי ריאל שחשב שזה מהלך טוב, גם עכשיו אני בעד החזרה של מוריניו למצב הנתון הזה, לדעתי הוא ממש מתאים, בהנחה שיקבל גב מפרז, אבל הפעם אני רואה שאני לא היחיד שחושב כך.

לייק 1

בליברפול המצב עוד יותר גרוע, וויתרו על אלונסו ורוצים להשאיר את המאמן הנוכחי שימשיך במה שהתחיל בו העונה :grimacing:

לייק 1

כבר כמעט האמנתי לך :wink:

נא…

אם טיטי לא רוצה להיות נביא אז הפעם אני אתן הימור במקומו. מוריניו לא יחזיק אצלכם יותר מעונה אחת. רוב הסיכויים שיעוף עוד לפני.

תשמרו את זה לשולה של סוף השנה :winking_face_with_tongue:

אז שימשיך את מה שהתחיל אז :grin:

יותר מצחיק אותי שאותו מוריניו אחרי המשחק נגד ריאל מדריד אמר שהשופטים נותנים לה המון כבוד ונוטים לטובתה…איך הוא יסובב את הדיסק עכשיו?

3 לייקים

בקלות:

לייק 1

חוגגים ניצחון 1-0 ביתי על אברטון שמשאיר אותם בליגה

10 לייקים

בתואר הראשון למדתי שקוראים לזה קורלציה הפוכה מושלמת:

הכול באהבה והערכה רבה כמובן :heart:

12 לייקים

בתמונה הימנית זה מוריניו, כמובן.

6 לייקים

13 לייקים

5 לייקים