דיון ההעברות והפנטזיות ע"ש אחיה דסקל ז"ל :: יגיע בלם?

בעוד רבע שעה אמבפה יוכרז רשמית. ההודעה הייתה אמורה לצאת בשעה 8 אבל יש עיכוב של חצי שעה. אבל מה זה חצי שעה לעומת 7 שנים של ציפיה, של תקווה ואכזבה, עמוק בפנים ידעתי שפלורנטינו לא ירד מהבחור, זה צילום מסך עוד מהפורום הקודם, כתבתי שם שאם על ניימאר בכינו דמעות, על אמבפה נבכה דם. ובכינו דם, כל כך הרבה זמן נשרף בדיונים, בכעסים, הוא עשה מאיתנו בדיחה לא פעם. סוף סוף זה נגמר.


לפחות ברצלונה כבר לא רלוונטית ולא יכלה לדפוק אותנו שוב.

רשמית
https://www.realmadrid.com/es-ES/noticias/futbol/primer-equipo/actualidad/comunicado-oficial-mbappe-03-06-2024

לייק 1

רשמי,חתום,נעול.

11 לייקים

7 שנים שסנטיאגו עמל ומביא לנו כל בדל של פיסת מידע על הסוגיה, וביתר שאת ככל שהתקרב המועד המיועד, עד השעות האחרונות ממש - ובסוף טל בא וגורף את כל הלייקים עם ההודעה הרשמית :joy:

לא יודע, משהו בניסוח הזה עושה לי קונוטציות לא נעימות מהשייחים של פריז.

4 לייקים

תם ונשלם הקונדס.

לייק 1

5 פוסטים אוחדו לנושא קיים: Bienvenido Kylian - ברוך הבא קיליאן אמבפה

יש לי חזה שופע בשיער, גם תופס?

לייק 1

ניימאר הוא הסיבה שפלורנטינו נשבע שהוא לא מפסיד יותר עסקאות כאלה והסיבה שיש לנו את ויני רודריגו ושמנדריק. לאיש קוראים ג׳וני כלפאת והוא עושה יופי עבודה (בטוח שהוא מוזכר גם בסרטון יוטיוב ששיתפת). זה לא רק איתור, הוא בונה איתם ועם המשפחה שלהם מערכת יחסים של שנים ארוכות עד שהם נוחתים במדריד.

לייק 1

ויני דאג לתת לו קרדיט ממש היום

https://x.com/vinijr/status/1797683388847181913

2 לייקים

אני לפני שנה:
פלורנטינו תחתים את קיין הוא יתן לך אליפות בטוחה וסיכוי טוב בצ’מפיונס ומי יודע אם אמבפה יגיע שנה הבאה!!!

פלורנטינו:
לוקח אליפות וצ’מפיונס בהליכה בלי קיין ומחתים את אמבפה יום אחרי
image

19 לייקים

טוב אז מסתבר שבמועדון עדיין לא ויתרו על אלפונסו דייויס. לפי פבריציו במועדון חידשו איתו את השיחות והיו ברורים איתו. אם הוא מעוניין להצטרף אז דבר ראשון הוא צריך להודיע על כך לבאיירן, ודבר שני שזה חייב להיות במחיר הנכון (כ40 מיליון יורו).

שימו לב לשני דברים בנוגע לרכש הזה. במועדון מאוד ברורים שהם לא ישלמו סכומים גבוהים עבור השחקן, מה שמתאים מאוד לרול של שחקן משלים ולא כמו שמוכנים לשלם על שחקני הרכב. גם הניתוק במגעים קרה על רקע המומ בין השחקן למועדון, וכנראה שבמועדון לא רואים בו סופרסטאר אלא שחקן משלים.

דבר שני, האופרציה הזאת לא הולכת להיגרר מעבר לקיץ הנוכחי. באיירן הציבה לו אולטימטום, או שהוא מאריך את החוזה או שהוא נמכר. אין פה סאגה שתמשך שנים.

דעתי האישית היא שאנחנו מדברים פה על שחקן שהוא טופ 3 בעמדתו. היחידים שברמתו הם נונו מנדש ותיאו (גרימלדו מגן שמאלי רק על הנייר). אוהדי ריאל ברחבי הרשת ממש נגדו ויש טענות קשות נגד משחק ההגנה שלו (דיי בצדק), וגם כאן יש כאלה שאמרו שהם מעדיפים את מנדי. כנראה שהטעות פה איתי אבל אני מאוד מאמין בשחקן הזה.

עזוב את הדיון של טופ כמה. מדובר במגן שהתקפית יש לו תרומה והגנתית לא ניתן לסמוך עליו. במובן הזה מצויין שיש גם אותו וגם את מנדי.

מעבר לדיון העברות זה גם דיון פנטזיות - שלוטרבק! כבר שנתיים שאני עוקב די באדיקות אחריו, שילוב של כשרון והתאמה לקבוצה. בלם שמאלי, צעיר, משחק רגל טוב, כדורים ארוכים שוברי קווים ברמה גבוהה, חכם, שקט. בנוסף עוד לא יצא לו שם של כוכב ככה שמאמין שמחירו לא יהיה בשמיים. הלוואי

לא יצא לו שם כי הוא לא נראה כזה טוב… הדבר היחיד שטוב אצלו זה השמאלית שלו, היא באמת טובה. אבל כבלם הוא סביר גג…

אם כבר מדברים על מציאות, אני חושב שהשחקן הזה הימור מעולה. מעניין למה לא שוקלים אותו אצלינו. אולי הם לא רואים צורך בשחקן בפרופיל הזה? או שאני רואה בו משהו שהוא לא?

גם אם הפרופיל שלו בול, מה נעשה עם חלוץ שנתן 11 שערים העונה?

האמת שלא בדקתי את המספרים שלו, רק שכשצפיתי בו הוא הרשים אותי. הוא עדיין לא קליני מול השער אבל יש לו הרבה איכויות שאין להרבה חלוצי 9, והוא משלב יכולת טכנית עם פיזיות גבוהה ומשחק מעולה עם הגב אל השער. האמת שחשבתי גם שהוא צעיר באיזה שנתיים ממה שהוא.

אני עדיין מאמין בשחקן הזה, יהיה מעניין למה הוא יתפתח. בכל אופן עכשיו כשבדקתי טיפה יותר לעומק מובן לי יותר למה הגדולות לא פונות אליו.

לייק 1

סרטון מעולה, 10/10, שמתאר את פילוסופיית המשחק של צ’אבי אלונסו בתוך רבע שעה מתומצתת ואיכותית. מומלץ.

לייק 1

ריאל הגישה לנאצ’ו הצעה לחוזה חדש עם דד ליין עד תום החודש| ריאל מדריד לא מוותרת על הקפטן שלה. לפי המארקה, ימים ספורים אחרי שקרלו אנצ’לוטי ניסה לשכנעו להישאר - המועדון שלח לבלם הספרדי הצעה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, הדד-ליין הוא בדיוק עד תום החודש - ה-30 ביוני. בריאל דורשים תשובות על אף שמיד יתחיל היורו.
נאצ’ו ממשיך להרהר מהי ההחלטה הטובה ביותר לעתידו. כפי שדיווח עיתון זה, אחת האפשרויות שלו היא ה- MLS, מעניינת הן מנקודת מבט ספורטיבית והן ברמה המשפחתית. בימים האחרונים, אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו, הצטרפה להתעניינות בכדורגלן המדריד, עם הצעה מאוד סוגסטית מבחינה כלכלית. בצד השני של הסקאלה, האפשרות להמשיך עונה נוספת כקפטן ראשון ולהתקדם למעמד של איש מועדון אחד של ריאל מדריד, שמעט מאוד כדורגלנים בהיסטוריה של המועדון הלבן יכולים להתפאר בו. בלי לשכוח את הסיכוי, עסיסי ככל שהוא מציאותי תיאורטית, של היכולת להוסיף עוד ליגת אלופות אחת עם מדריד, להיכנס למועדון כל כך אקסקלוסיבי שהוא אפילו ישאיר מאחור אייקון כמו פאקו חנטו…ונאצ’ו כבר יודע איך זה מרגיש.

כבר כתבתי על נאצ’ו, המזל הולך עם הטובים מה שנקרא. מה יחפש בחוץ, מה? ארה"ב תחכה עוד עונה. מפה לשם דווקא השנה הוא רשם את שיא ההופעות שלו - 45. לכו תדעו מה יהיה עם דויד אלאבה, אני יודע שקרלו אנצ’לוטי מקפח אותו, ועדיין. בכל מקרה כמה שאני רוצה שימשיך - מבחינתי באמת עשה את שלו, איזה כיף שהוא נשאר בקיץ שעבר. הניף את גביע האלופות כקפטן, בשר מבשרה של ריאל מדריד, הזכייה השישית והפעם הוא פותח בהרכב לראשונה בגמר, זה מרגש מאוד. תראו לאיזו רשימה הוא הצטרף. זו של מנואל סאנצ’יס, פרננדו היירו, איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, מרסלו. בהצלחה ביורו

לייק 1

מה דעתכם על אדם וורטון מפאלאס?
ראיתי כמה קליפים שלו ומדובר בקשר חכם מאד עם יכולת מסירה מצויינת

יצא לי לראות את קריסטל פלאס כמה פעמים העונה כשהם היוו תפאורה מול הגדולות. מעולם לא שמתי לב אליו באופן מיוחד וכשאני עובר על הסטטיסטיקות שלו עכשיו משתקף השחקן שבדיוק הצטייר לי בראש שהוא: קשר אנגלי (במובן המאוד רע של המילה) אפור ומשעמם. הוא לא באזור החיוג של מה שהמועדון דורש.

אם כבר קשר אמצע שיכול תיאורטית להחליף את קרוס, אז יש דיבור חזק מאוד על ז’ואאו נבש שהוא הדבר הבא. אני אישית לא ראיתי אותו והוא גם לא מקושר אלינו. אבל אם כבר קשר אמצע…

מי שכן מקושר אלינו בצורה חזקה הוא פלוריאן וירץ, כל יומיים עדכון זהה ממישהו אחר שהוא המטרה המרכזית של המועדון. היום חפד מדווח שיש איזושהי הבנה / מחוייבות בין המועדון לשחקן שילכו עליו ב2025. עוד נאמר שבמועדון לא חוששים מההתעניינות של ברצלונה בשחקן ולא רואים בהם סכנה או איום על העסקה.

לא יודע מה אתכם אבל אני לא מתרשם במיוחד מהייפ סביב שמנדריק, נראה שיש לו עוד דרך ארוכה להיות שחקן לגיטימי בטופ.