מניח שניחשתם שמחר לא יקרה. בכל מקרה נראה לי שז’ואן גרסיה יופגז יותר מטהרן של היומיים האחרונים.
אפשר להיפגש בממד
![]()
Long shot:
מפגש ברוך הפסקת אש למשחק הערב? אפילו בירה מותר.
נ.ב
אני יודע שמימונה הערב
חייבים להיפגש מחר. נדב איפה אתה מחר?
מכוון לאיזור פת או ר”ג, אחרי זה דוך בפודקאסט
אם יש היענות, גם אני אגיע
אז אני אברר על האוטו בר נראה אם הם שמים ווליום
לא!
מקום בלי עישון.
אחי תפסיק להיות שמאלני לך לקפלן.
בסדר בכיין. ממילא בפנים לא מעשנים, ובפנים הוא ישים לנו ווליום.
יאללה מי בא?
המקום זה אוטו בר בפתח תקווה, יש מלא חנייה מסביב ומקום נחמד. נשב בפנים. זורמים? מי מגיע אני צריך לדעת לכמה אנשים לשמור מקום.
אני מוותר, לא מסתדר לי.
לצערי עובד.
לא חושב שאצליח להגיע אבל לא פוסל לגמרי.
אם תהיו באוטו בר ויתאשפר לי אני אנסה להגיע. אל תטרחו לשמור מקום במיוחד..
וחוץ מזה… יש משחקים שהייתי יותר שמח לראות אתכם - עם כל הכבוד והאמונה בקבוצה, זה עדיין מרגיש לי יותר כמו משחק הדחה מאשר משחק של התעלות, ולא בא לי ״לחגוג״ אותו…
אתם לא רציניים באמא.
נדב לשמור לנו מקום שם?
מה?!
דבר איתי בתחילת עונה, דבר איתי בקלאסיקו, דבר איתי במשחק ראשון של שמינית הגמר…
מה אתה נופל עלינו אחרי הפסד בשני שערים בבית במשחק הראשון?… מעדיף שבפעם הראשונה שאתה רואה אותי אני לא אגיע עם פרצוף תחת. ככה תוכל לרדת עליי שאני סתם מכוער…
![]()
בכנות, כל עוד משחקים הם ב-22 ולמחרת יום עבודה, אין סיכוי שאגיע למפגש.
אשמח להצטרף אם נקבע כשיוצא משחק לפני יום חופש או בשעה מוקדמת.
בסדר הבנתי אפשר לסגור פה את הת׳רד הזה.
אחד עובד, אחד לא רוצה מקום של מעשנים, אחד מאוחר לו מדי. אחד לא רוצה אחרי הפסד. יותר גרועים מהתירוצים של צ׳אבי.
בכל זאת… אגדת מועדון וזה, יש לנו לאן לשאוף ![]()
וואלה חובת ההוכחה עלינו.