אחד גר רחוק
שניים לא רוצים מקום של מעשנים.
אבל לא בגלל זה וויתרתי.
זה תירוץ ברמה של צ’אבי.
תיכף תגיד שתכננת להגיע, אבל היית פריך בהגנה. או לא אמיץ מספיק.
רק רוצה לנסות כאן איזה משהו:
אני רוצה לארגן בשבוע הבא מפגש של שיח חופשי על סרדינים, שואבי אבק רובוטיים, קביעת תורים לקופת חולים, ומשחקי מילים. מי בעניין?
*****
סתם, מתבאס בשבילכם. מקווה שתצליחו לארגן מפגש צפייה רחב מתישהו
כשהיינו נגד באיירן, עוד שנייה דחפו לנו סיגריה לפה. היה נוראי.
עזוב משחק - אני רוצה הזמנה לג’חנון.
טוב חברים יש קלאסיקו.
אני מזמין אליי הביתה בפתח תקווה. יהיה קטן, אני אכניס עוד ספה, כיסאות, ונעשה אירוע מחתרתי. מי שמעשן יעשן בחוץ, אני אביא שישיית בירות או יותר, חטיפים פיצוחים וזירו.
מי זורם?
בגלל המשחק, בגלל האפשרות שיהיה ערב מעניין, אבל בעיקר בגלל שאני לא רוצה שיגידו שאני נותן תירוצים כמו צ’אבי -

מגיע עם החבר הגמור שהחיים הובילו אותו להתגורר בפ”ת
יש מצב שאני יגיע
מה צריך להביא?
וואלאק אתה..
יאללה, כנראה שגם אני אגיע.
יופי, מסתמן שיהיו שתי ספות מלאות ביחידה הקטנה שלי ![]()
אני עוד בספק אבל בודק ![]()
מגיע
קרדיט גם ל @Eyal
בשמחה.
עכשיו רק נותר להחליט עם איזו חולצה להגיע. אולי אעלה סקר.
טוב כרגע ספרתי 7 אנשים.
יש עוד הפתעות? אני צריך לראות אם אני יכול להכיל כמות כזאת של אנשים.
אגב, דיברתי עם חבר שלי באוטו בר והוא אמר שהוא יכול לארגן לנו מקום בפנים ללא עישון מול המקרן ויהיה ווליום. משהו שיכול לעניין אותכם או שאתם מעדיפים להצטופף אצלי?
מבחינתי זה לא משנה
נטיה קלה לרצות להצטופף במקום ״אינטימי״ על פני מקום סואן ורועש.
מתכוון לבוא כך או כך אם לא יהיו הפתעות מגבילות, אז לשיקולכם.
אני אישית ידע בוודאות מחר בבוקר אם אני יוכל להגיע
אני מעדיף מפגש במקום ציבורי מאשר להצטופף
אבל אין לי וטו על העניין
זוג או פרד?
