פנטזיות, העברות וחוזים: ברוך הבא דני אולמו, להתראות רוברטו, פיי וגונדואן. לנגלה ורוקה מושאלים

היא לא חייבת לרשום אותו עד ה-31/8.

אתה מאמין שעד ה31 לאוגוסט אתם תהיה במצב שאתם תוכלו לרשום אותו? אם הייתם בכלל 1:1 הייתם צריכים למכור בכ60 מיליון יורו כדי לרכוש אותו. אתם לא שם אפילו, ואף אחד לא קרוב לדבר על עזיבה. לי היה ברור מראש שהעברה הזאת לא תקרה, ועם השקט שהיה פה חשבתי שגם לכם ברור שזה כרגע לא אפשרי.

אני חושב שאם זה באמת היה אפשרי אז ייתכן וברצלונה הייתה מחתימה אותו, אבל במצב העניינים הנוכחי כשברור שהחשבון לא יסתדר, הם רק השתמשו בשם שלו לייצר הייפ. זו לא הפעם הראשונה שבברצלונה עושים את זה מאז לאפורטה מונה לתפקיד, והיו מספר ידיעות שלדעתי היו שקופות במטרה לייצר באז סביב המועדון.

אני לא יודע אם זה בכוונה או לא, אבל בכל מקרה זה עבד יצא לכם טוב. אני לא חושב שהייתם מרוצים מניקו אם הוא היה מגיע אליכם. הוא לא שחקן אינטליגנט, מתבסס בעיקר על המהירות והדריבל, מישהו כאן אמר דמבלה לעניין ואני חושב שהוא לא רחוק משם, אם כי הסיומת שלו טובה משל דמבלה. אני חושב שה"עניין" שברצלונה גילתה בו שמר על האוהדים בקשר בתקופה לא פשוטה מבחינת המועדון. אני עוקב בטוויטר אחרי העמודים המובילים של ברצלונה, אני מניח שגם אתה, בטח אתה ראית את ההייפ שהוא יצר, זה שווה המון.

אני לא יודע כמה פייר פליי חסר.
אני לא בטוח בכלל שזה כל-כך קשה כמו שאתה מתאר את זה. יהיו עוד הכנסות בקרוב וגם יהיו עזיבות כמו בכל עונה.

אני בטוח שאפשר לקנות שחקן כנף שמאל בסכומים המדוברים וגם לרשום אותו עד סיום החלון.

ברור שניקו מייצר באז(למרות שהוא לא טוב כמו הבאז עצמו), אבל אני גם לא חושב שמדובר באיזו תעמולה כשלפי כל הדיווחים היה ויש מו’'מ, יש הלוואה שסוכמה כדי לשלם את סעיף השחרור שלו, שבארסה מחכה לתשובה שלו והעובדה שדקו בתקופה האחרונה נפגש לא מעט עם נציגים של לייפציג כדי להחתים את אולמו במקרה וניקו יגיד לא.

זה יותר מדי צעדים שנעשו בפועל כדי להפוך את זה לאיזה הנדסת תודעה.

מסתכל? מוכר את פראן, לבה, רוקה וגם קושר את לנגלה בסרט מתנה בחינם לאחת הרוכשות רק להביא אותו.

סקורר, לוחץ בחסד, טכניקה טובה, מסירות איכותיות (יכול לשחק גם כ9 נסוג).

אומנם זה דיון פנטזיות ותמיד אפשר לחלום, אבל עוד מעט לאפורטה יגיע להעיר אותי עם החתמה של קשר התקפי, ה-עמדה שאנחנו צריכים לחזק הקיץ כמובן.

לייק 1

אני לוקח בחשבון שהתסריט שציינת הוא בגדר פנטזיה, ולכן אמרתי ‘‘מסתכל’’.

לייק 1

לפי פבריציו רומנו ומתאו מוראטו יש סיכום מלא עם אולמו על החוזה. בנוסף, בארסה הגישה הצעה שנייה משופרת ללייפציג.

הייפ?

לייק 1

בתור אוהד ריאל - הלוואי ותצליחו להחתים אותו בסכומים שמדובר עליהם. אם גם את ניקו אז בכלל. המון אוויר חם על שני שחקנים שלא מספיק טובים לקבוצה כמו שבארסה שואפת להיות. כ-role players או אפילו שחקני הרכב/רוטציה בכיף, בטח לא כסופרסטארים יקרים שסביבם נבנה הפרוייקט ועליהם נשפך רוב התקציב.

2 לייקים

אני לא לא מסכים עם הדעה שלך בגדול, אבל המשפט האחרון לדעתי לא מתאר את המצב כמו שהוא.

תסביר. מדברים על אולמו ב-40-50 מיל׳ יורו, זה המון. ניקו יעלה גם סדר גודל של 30-40. אין לכם המון תקציב מעבר לזה ולמשכורות שלהם. שניהם מיועדים להרכב. עם מה מכל אלה אתה לא מסכים?

לייק 1

עם התיאור שלהם כסופרסטארים יקרים שהפרויקט נבנה סביבם ונשפך עליהם כל התקציב. בסה’'כ מחפשים לצרף שחקן טוב לכנף שמאל שהיא עמדה מיותמת לחלוטין.

מסכים אם אורי ואני יוסיף, אולמו ניקו לא משנה לי מי , אם יש ארבעים חמישים מיליון אירו בשבילם אז במקום זה צריך לתעדף מגן וק.א איכותי.

זה שערוריה שאנשים פה מדברים איתי על אולמו וניקו ושוכחים שהקשר אחורי שלנו זה פאקינג רומארו…

לייק 1

מראש אני מדבר תחת הנחה שיגיעו בסכומים הגבוהים מאד שמדובר עליהם בתקשורת. שחקן כנף יקר שיהיה באנקר ובעיני לא מצדיק את זה במחיר הזה, בנוסף לקשר יקר מאד שיהיה באנקר בהרכב ובעיני לא מצדיק את זה במחיר הזה. עדיין לא מבין עם מה אתה לא מסכים. עם המילה סופרסטאר? עם ההנחה שבמחיר הזה הם מיועדים להיות שחקני הרכב?

בעיני אף אחד משניהם לא מצדיק את המעמד הזה בעלות הזו. אחלה שחקנים לתחזק סגל ואפילו הרכב, אבל לבארסה אין את הפריבילגיה לקנות אותם וגם שחקנים טובים מהם לאותן החוליות.

שוב, עם התיאור שלך להחתמה שלהם.
הם יגיעו במחיר שהם יגיעו, אבל זה לא אומר שהם סופרסטארים שמגיעים כדי לבנות סביבם פרוייקט או ששופכים עליהם את כל התקציב.

כן מצרפים את אחד מהם כי אין אף שחקן בעמדה שהם משחקים, ולכן הם כנראה גם יפתחו בהרכב.
אף אחד לא מתייחס אליהם כסופרסטאר.

אבל תראה מה כתבתי…

זאת ההנחה שבכפוף אליה כל היתר. לא מביאים שחקן ב-40-50 מיל׳ יורו כדי להיות משהו שהוא לא באנקר, ואלה הסכומים המדוברים. אם תביאו אותם בפחות - אחלה, זה לא קשור למה שכתבתי. בנוסף, אלו לא סכומים שמשאירים לבארסה הרבה אופציות לרכש נוסף. עם משהו מזה אתה לא מסכים?

כל-כך מסכים.

עוד מהיורו כתבתי שניקו אוברייטד והדבר האחרון שחסר לבארסה במצבה הכספי ובטח לא אולמו (שיכל להיות רעיון נחמד לרוטציית פציעות עם פדרי אבל אין פיתרון במקרה ששניהם נפצעים במקביל…) בכאלה סכומים.

מקווה ש2 הרכישות יפלו.

אבל אני גם מדבר על הסכומים האלה.
אחד מהם יגיע ב-60 מיליון בערך.
אפשר להגיד שזה יקר, זול או בול, מה שכל אחד חושב, אבל אני לא מסכים עם הטענה שמתייחסים אליהם כפי שתיארת. לכן כתבתי שאני ‘‘לא לא מסכים איתך’’.

תראה, זה נכון ש-30-50 מיליון הם לא מחיר גבוה שמצדיק טייטל של סופרסטאר עבור קבוצת עילית במחירים של היום, ומועדון על בהחלט עשוי לשלם מחיר כזה גם עבור שחקן התקפה משלים.
הקטע שבארסה לא נמצאת במצב כלכלי רגיל של מועדון על, ואף-אחד לא הולך לעשות לה הנחות מיוחדות ולתת לה מחירים נמוכים ממחירי השוק רק כי היא במצב לא טוב.
לכן, יש לה שתי אפשרויות:
א. להתכחש למצבה ולהמשיך להתנהל כמו מועדון על לכל דבר ועניין, ובהתאם לכך לקנות שחקני התקפה במחיר מלא, גם אם הם לא עונים לה על הצרכים הגדולים ביותר, ואז להתפלא כשלא נשאר כסף לעמדות הנזקקות באמת.
ב. לבלוע רוק וגאווה, וללכת רק על שחקנים במחירי מציאה, ללכת על שמות פחות נוצצים אולי אבל שנותנים תמורה גבוהה לכסף (חוסלו סטייל, אפשר לקרוא לזה ‘מאניבול’), להשתמש במשאבים שאפשר לספק (=זמן וסבלנות) על חשבון אלו שנמצאים בחוסר (=כסף), ולהשקיע את מעט המשאבים הכספיים הפנויים רק במקומות האקוטיים ביותר.

לא יודע מה איתך, אם היה מדובר בקבוצה שאני אוהד, אני יודע איך אני הייתי רוצה שהמועדון יתנהל במצב כזה.

לייק 1

מאניבול יש לנו כבר בסגל ובלה מאסיה.
חסר לנו שחקנים לכאן ועכשיו.

לא צריך לנפח את מה שקורה.
בסה’'כ חסר לנו שחקן לכנף שמאל אז התבייתו על 2 אופציות די טובות במחיר שוק סבירים.
המצב הכלכלי לא קטסטרופה, אפשר להתחזק בדני אולמו ולחיות.
כל עונה שעוברת ההכנסות עולות וההוצאות מתייצבות. אולי אתם לא מודעים לזה.

2 לייקים

בדיוק מה שעבר לי בראש בזמן שקראתי את הדיון. למרות כל הביקורות על לאפורטה - בארסה נמצאת מרחק 1-2 עונות מחזרה למעמדה הרגיל, מה שאף ליצן אחר משאר המועמדים לא היה מצליח לעשות.

לקנות שחקן כנף שמאל זו העדיפות הראשית שלנו, כי בזמן שלקישור ולעמדות המגינים יש פתרונות בבארסה ב - לצד שמאל אין לנו אף פתרון. הלוואי שאחרי שנביא את ניקו/אולמו ראפיניה יבין את הרמז ויפנה תקציב לרכש נוסף, אבל גם במקרה כזה - הייתי הולך על חלוץ, ולא על קשר/מגן.

לא הייתי קונה את ניקו וויליאמס.
הסטטיסטיקה שלו חלשה , הוא הלהיב ביורו אבל לא היה מלהיב בליגה.
אם היינו מוכרים את פראן ואת פאטי, אז יש צורך בעוד קיצוני, אבל שניהם נשארים ומקבלים שכר. יותר מדי קיצוניים בינוניים.

אולמו לעומת זאת אני אוהב. אין לנו קשרים שמבקיעים, פדרי נכנס יותר לרחבה בעונה האחרונה אבל זה לא מספיק. אולמו שחקן מצוין ושווה הרכב, הבעיה שיש יותר מדי קשרים ששווים הרכב.
אם לפורטה חייב לבזבז 60 מיליון על אחד משניהם, אני מעדיף שיבזבז על אולמו.
יכול אולי לשחק כקיצוני מדומה, כמו אינייסטה בזמנו וגאבי לפעמים.

השכר של אראוחו כבר רשום בליגה, אבל הוא פצוע לתקופה ארוכה. כנראה לא ירשמו אותו עד ינואר, וישתמשו בשכר שלו כדי לרשום מישהו אחר ולעקוף את הפייר פליי. עד ינואר ייכנס עוד כסף כדי לרשום את אראוחו בחזרה.

לייק 1