השופט בן זונה :: על שופטים, VAR, החלטות ומה שביניהן

תמשיך להתעלם. זה בדיוק מראה את המניעים שלך. ואתה אחד שאני באמת מחבב בתור כותב כתבתי לך כבר שאם תשלח לי כתובת אני ישלם לך בפיי פאל. משום מה עדיין לא חזרת אלי.

ולמקרה שעדיין לא תבין, אם יתקנו את טעויות השיפוט מאותו משחק ראשון לרעתנו ובמשחק השני לרעת צלסי אני מבטיח לך שעדיין היינו זוכים בטראבל. אבל מה היו עושים אוהדי ריאל אם גם 100000000000000000 שנה אחרי הם עדיין חיים על המשחק ההוא?

לייק 1

ואן פרסי קיבל צהוב שני אחרי שבעט בכדור אחרי השריקה של השופט. אולי החמירו איתו והיו צריכים להתחשב במעמד ובזה שיש לו כבר צהוב, אבל לפי החוק היבש השופט לא טעה.

פפה, שחקן עם מוניטין של רוצח, נכנס עם הסטופקס בדני אלבאס, שופט רחמן היה מסתפק בצהוב? אולי, לטעמי גם אדום שם זה לגיטימי לחלוטין.
אגב זוכר את הדריכה שלו על היד של מסי באחד הקלאסיקואים שעברה חלק בלי שאף אחד ישים לב?

בכל אופן josepe ביקש אז לא אגיב יותר. רק אציין דור שבתגובות שלך בדיון הזה, בזה שציינת מקרי עבר הוכחת שאתה גם בכיין, וזה לגמרי בסדר, כולנו בכיינים :slight_smile:

הדיון צריך להיפסק אבל לא באופן חד צדדי שהם ממשיכים לגנוב דעת על מה שקרה בעונת הטרבל ופפ טים בפורום שאמור להיות שלנו אז לא צריך לסתום את הפה מולם.

אני לא נכנסתי בפורום הנוכחי ואני כמעט בטוח שגם בפורום הקודם, אף פעם להתלונן על טעויות שיפוט שקראו לטובתם. ובחיים שלי לא התנהגתי בכזה חוסר כבוד כמו שהם מתנהלים עכשיו.

בושה וחרפה.

לייק 1

אחחח…דיוני שיפוט בברידג’. התגעגעתי. אני חושב שהשופטים בספרד צריכים לעבור ריענון חוקתי וראייתי, רק כדי לחסוך מאיתנו את הדיונים האלו אחרי כל קלאסיקו ו/או נוקאאוט באלופות.

יצרתי את הדיון הזה לצורך ההודעות האחרונות בדיון הקלאסיקו + כל מה שלא יבוא בעתיד. מי שרוצה להמשיך לקשקש על שופטים ונהי, זה המקום :slight_smile:

לייק 1

אפשר גם להביא את השופטים מאנגליה. ואז כולנו היינו מבין שיש שופטים הרבה יותר גרועים מהספרדים ומתגעגעים לשופטים בספרד.

אני חושב שהרזולוציות של השיח מעידות שההוגנות בכדורגל השתפרה משמעותית. בזכות הואר, כבר אין כאבי לב של של גול מנבדל ברור, שופט שפספס כדור שעבר את קו השער, צלילות שמובילות לפנדלים וכו’.

לייק 1

מסכים, עם זאת הואר חשף כמה השופטים חסרי מושג ולא אחידים וכמה החוקה בכדורגל בעייתית ונתונה יותר מדי לאקטיביזם שיפוטי.

3 לייקים

בכנות? גם אני הולך עם השופט. הכוונה הייתה להראות שפריים בודד אפשר לפרש לכאן ולכאן, גם כתבתי שבארסה הייתה הקבוצה בטובה יותר בפער נגד ויאדוליד והגיעה לה לנצח. ״המזל״ הולך עם הטובים וזה בדיוק המצב, לשנייה לא טוען שהשופט מכור או כל דבר בסגנון.
השיפוט בספרד הוא מתחת לכל ביקורת ויש לא מעט טעויות, מידי פעם אנחנו נהנים מזה ומידי פעם אתם. אתמול לדעתי השופט היה טוב, למעט תוספת הזמן שהייתה די מבזה (לקח לו 2-3 דקות להחליף את מה שהוא לא החליף שם), האם זה מה שמנע מכם שיוויון? לעולם לא נדע, אבל כמו שרבים כתבו תוספות הזמן הקבועות האלו זה משהו סיסטמתי בליגה ללא קשר לזהות הקבוצות.

לייק 1

איך אדם עם עיניים יכול להשוות בין שני המקרים?
בנוגע לתלונות על התוספת זמן-מוצדק,באנגליה הייתם מקבלים לפחות עוד 3 דקות,אבל זה ידוע שהשופטים בספרד ממהרים למקלחת (טוב אחרי המבול שהיה אתמול אפשר להבין אותו,לא?)

אני לא אוהב את “הוכחות” הפריימים הבודדים. ראיתי פריים שבו קאסמירו דורך על שחקן בארסה ברחבה, אבל הוא למעשה נדחף עליו. גם במקרה של ברייטוויט, יש פריים הרבה יותר מחמיא שבו מנדי תופס לו את היד. אפשר לעשות מניפולציות חופשי.

הייתי מקבל בהבנה אם הפנדל על ראמוס לא היה נשרק. גם אם המשיכה הייתה טיפונת מעל הסף שמצדיק פנדל, זה פנדל מטופש וראמוס ככל הנראה לא היה מוציא משהו מסוכן מהמהלך.
לעומת זאת, היד של שחקן אתלטיקו בדרבי ממש הסיטה את הכדור מקאסמירו ומנעה גול, והשופט הוסיף חטא על פשע שביטל את ההתערבות של הוואר נגד הפסיקה שלו. היה מאוד מעצבן.

2 לייקים

חיל מנזאנו דופק אותנו יותר משופטים אחרים. לפני המשחק הבאתי שתי פרשיות העבר איתו, ויש גם סטטיסטיקת ניצחונות של בארסה איתו ובלעדיו, לעומת סטטיסטיקת נצחונות של ריאל.
אני בהחלט יכול לקבל טעות שיפוט. אני לא מקבל שהוא לא שואל את VAR מה היה שם. אמר את זה סרג’י רוברטו, אמר את זה קומאן - המקרה לא נבדק ב VAR. לא משנה כמה פעמים אוהדי ריאל יכתבו לי שהם לא אובייקטיביים ושקרנים וש"אני אומר לך שכל מקרה נבדק".

היחיד שקראתי את דעתו המכובדת והוא בעיניי באמת אובייקטיבי זה אנדוחאר ממארקה. הוא טען שזה לא פנדל, אז אני מוכן לזרום איתו. אבל אי בדיקת VAR של המקרה היא עוד שערורייה של חיל מנזאנו.
לא ש VAR תמיד צדיקים, אחרת וראן היה מקבל 2 פנדלים לזכותו בשנה שעברה, והאדום של ויאדוליד במשחק הקודם היה מבוטל.

די כבר עם הקשקוש הזה. המקרה נבדק ב-VAR כמובן והם החליטו שהשופט לא טעה כאן. השופט הראשי לא הולך לבדוק בעצמו את השידור החוזר אם שופטי הואר הסכימו איתו, זה מפגר ויהפוך את כל התהליך לבזבוז זמן עוד יותר גדול. כל הסנאריו של שופט ראשי שרץ לבדוק בטלוויזיה קורה רק כאשר אנשי הואר לא הסכימו איתו.

2 לייקים

די כבר עם הקשקוש הזה. המקרה לא נבדק ב VAR. שמעת את קומאן ורוברטו אומרים את זה בפה מלא אחרי המשחק.
אז הם שקרנים? שיענישו אותם ואת פיקה. עד אז - אתה סתם קשקשן.

נ.ב. אתה מנהל פה, איך אתה מרשה לעצמך לקרוא לדעות של אחרים קשקוש?

אני בטוח שהם התכוונו לכך שהוואר לא הפנה את השופט לבדוק, ז"א, לטענתם היה פה ספק סביר בשביל לערב את השופט הראשי. הוואר תמיד בודק ברקע, ולא מעט פעמים גם פוסל מהלכים בדיעבד שהשופט לא שם לב אליהם בכלל.

כי זה לא דעה, זה איזשהו קשקוש שלך/קומאן/סרג’י שלא הייתה בדיקה של ואר. אתה טוען שנעשה פה משהו נגד החוקים ועד שלא תוכיח אותו זה קשקוש. אם אתה בוחר להאמין בזה זה הזכות שלך אבל אתה לא יכול להביא את זה כקלף מנצח בטיעון על הפנדל הנוכחי.

לגבי הפריימים הבודדים שמעלים פה, זה מיותר. שום דבר לא שווה ולא מוכיח כלום אם מוציאים אותו מהקשר.

לגבי “בעלי הבית פה”, על שיפוט מותר ולדעתי רצוי לדון, זה מוסיף אקשן וזה לא בכיינות בספר שלי.
מה ש-מוש טען זה כבר כן התבכינות. הצעתי עוד לפני המשחק שיפתח ת’רד משותף ומי שלא רוצה יכול להשאר מחוץ אליו. אבל דימיטרי הגיע לת’רד “שלנו” ואמר את שלו, אף אחד לא ניסה לסלק אותו או להתבכיין על זה.

לייק 1

הם אמורים לבדוק כל פנדל וכל אדום. אז אם בדקו, והחליטו שזה לא היה פנדל, זה בסדר.
אבל אז היד של אלבה והאדום במשחק הקודם נבדקו ונמצאו נכונים. אז בעצם לא קיבלנו מתנה אלא ניצחנו את ויאדוליד נקי. מסכים?

אני ראיתי איך בוסקטס רץ לשופט ומצביע על האוזן, והשופט הניד ראש לשלילה. יש את מה שרוברטו וקומאן אמרו. איזו הוכחה הייתה משכנעת אותך?
בלי קשר, באיזו זכות הוא קורא למה שאני כותב קשקוש? בוא נגיד הייתי מצטט דעה שלך, קורא לה קשקוש או גיבוב של שטויות, עד שלא תוכיח אחרת, הייתה חושב שזה ראוי לפורום הזה?

נכון, מסכים ברוב המקרים.

אני הפסקתי עוד אתמול.
אני לא לעגתי לאף אחד אצלכם, ולא ירדתי לרמה של משתמש TONALI למשל, ששם סמייליס של בכי כתגובה. לא אמרתי לאף אחד שהוא מקשקש, ולא כתבתי לאף אחד שהוא מדבר שטויות. לא אצלכם בפורום ולא אצלינו.בפורום. גם לא טענתי שאני אובייקטיבי ואחרים לא.

היד של אלבה לא פנדל בכל מקרה. במקרה של האדום, מה שאפשר לומר זה ששופטי הוידאו חשבו שזאת לא טעות חד משמעית בשביל לערב את השופט. הוואר מסנן את רוב הטעויות, ומשאיר רק טעויות לא חד משמעיות בעיני שופטי הוואר.

ה"מזל" פה מצטמצם לצד שהשופט בשטח לוקח בהחלטות גבוליות מתוך אינסטינקט, וזה שיפור מעולה בעיניי.

אז לא שדדנו את ויאדוליד? השופט החליט משהו, שופטי ה VAR חשבו שזאת לא טעות חד משמעית בשביל לערב את השופט.
למה בתגובה לתלונות שלי לשופט אתמול חלק מאוהדי ריאל טענו אחרת?
בעצם מה שאתה אומר, שכל פנדל, כל אי מתן פנדל וכל אדום הוא מוצדק. הואר בודקים. אז גם בקלאסיקו בשנה שעברה בעיטות בוראן זה לא פנדל? כך החליט השופט במגרש, ואנשי הואר לא חשבו שזאת טעות גסה.

לא היה וואר בקלאסיקו הראשון.

האמירה שאתה מנסה לחלץ לא נכונה. מנעד הטעויות של השופטים קטן משמעותית בזכות הוואר. עדיין יש סבירות (נמוכה) שגם שופטי הוואר טועים, כמו שבפרשנויות שלאחר משחק גם אחרי אלף הילוכים חוזרים יש עדיין חילוקי דעות (למשל, הפרשן של המארקה לעומת זה של האס).

ובלי קשר, לדעתי לא שדדתם את ויאדוליד. האדום היה מוגזם בעיניי אבל היו להם רק עשר דקות להעביר בעשרה שחקנים. יש פי אלף מקרים בהם הצהוב השני צריך להישלף והשופט מרחם.

לייק 1