מלחמת ישראל - איראן :: we were on a break

אני לא חושב שנתניהו לקה באותו טמטום. הוא פשוט חשב שיצליח להפיל את המשטר או להעמיד את אמריקה בסיטואציה שהיא כבר מושקעת ואין דרך חזרה. טראמפ מצידו הבין שזה לצאת עכשיו מושפל או להכניס את המדינה שלו לחודשים ארוכים של מלחמה עם boots on the ground.

מהמר שזה לא יקרה. זה הקלף שהכי קל לטראמפ לתת לנתניהו והוא יתן לו אותו. עוד מעט תשמע שביבי איז גרייט אנד שרה איז אוסום.


המבחן יהיה בלבנון. נראה אם ישראל תצליח לעמוד על חופש הפעולה שלה.