גומלין 1/8 גמר הצ'מפיונס: מעפילים לרבע לאחר משחק חלש מאוד ו-1-1 מול לייפציג

עלייה בזחילה, מספיק בקושי. משחק שאין טעם להרחיב עליו. ועדיין, ויני בי פולארי, נאצו ממשיך לתת גולים לקבוצה היריבה, קאמא וקראבחל במשחק חלש ומפוזר ומנדי לא מבין מה הוא קשור לסיטואציה.

מקווה שאתלטיקו או ברצלונה יעפילו לרבע הגמר כדי שנוכל לקבל אותן ולשמור על סיכויים להגיע לחצי הגמר.

לייק 1

זה רק מעיד על הרמה העלובה העונה. חוץ מאינטר, לא נפלתי מהכיסא מאף קבוצה שיכולה באמת לסיטי.

אם אפילו @SantiagoBernabeu מתחיל לבקר את אנצ’לוטי (במשתמע בלבד, במשתמע בלבד) כנראה שהמצב באמת נורא.

ריאל מדריד נראית רע מאוד. אין לי כמעט ספק שהיא תעוף הביתה מהאלופות ברגע שהיא תפגוש קבוצה נורמלית (אחת מהאנגליות), והאליפות העונה עם האיכות של הליגה הספרדית היא לא עדות לכלום.

עם זידאן אמנם היה לנו כדורגל משעמם, אבל לפחות הראינו עליונות ולרוב עלינו למשחקים גדולים באלופות ונראינו יחסית טוב. זה לא המצב עם אנצ’לוטי איתו אנחנו באופן סיסטמטי נחותים מכל יריבה סבירה ומעלה או אחת עם מאמן נורמלי שיודע להגיד להם איך לעמוד על המגרש.

כן, לקרלו יש את היתרונות שלו ויש לו הרבה תכונות שמאוד מתאימות לריאל מדריד. אין ויכוח על זה. אבל לא ייתכן שזה כל מה שהוא מביא לשולחן. וגם אם כן, הוא לא המאמן המתאים לסוג הסגל שנבנה כאן שאינו מתבסס על כישרון טהור אלא על אתלטיות, מהירות ופיזיות. לתת לאיש הזה לאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה זה פשע.

2 לייקים

עם זידאן הייתה שיטה - היא פשוט הייתה שיטה הגנתית שחונקת יריבות ולכן לא הוערכה מספיק, זה לא היה יפה לעין ברוב המקרים. עם אנצ’לוטי אין שום דבר, בהתקפה זה קחו שחקו ובהגנה אין לנו מושג קלוש.

אין מה להסיק יותר מדי על שחקנים אינדיוידואלים ממשחק כמו אתמול כי לא תפקדנו כקבוצה, אבל המשחק הזה כן הדגיש לי כמה אי אפשר באמת לבנות על קמאבינגה בקישור. הוא חסר אחריות ומפוזר מדי לתפקיד כזה, ואני לא רואה איך הוא נהיה שחקן הרכב איי פעם. אם ירצה להשאר לגיבוי זה אחלה, אם לא - למכור (או הסבה סופית למגן).

3 לייקים

האמת היא שאני מבקר את אנצ’לוטי לא מעט, ואתמול אמנם זה הגיע לשיאים חדשים אבל שיקום מישהו שיגיד שהוא הופתע מחוסר האונים שלנו. עם זאת, אני עדיין חושב שלתקופת המעבר בה אנחנו נמצאים, הוא מביא את הגמישות הדרושה. החיסרון הזה של אנצ’לוטי לא התגלה אתמול.

כתבתי על זה ביותר אריכות בפוסט הבא

גם אני רוצה לראות כדורגל יותר טוב, אני פשוט חושב שזה חלק מתהליך שבסופו קרלו יוחלף במאמן שיתאים לשלב הבא.

גם עם הרכב שהיה מלא כולו (תיאורטית) בשחקנים מבוגרים אתמול אין שום דרך לסנגר על קרלו אנצ’לוטי אחרי אתמול. כל ניסיון כזה נראה לי די מנותק ותלוש מהמציאות. הפכנו את לייפציג לגדולה יותר ממה שהיא ואת ריאל מדריד לקטנה, ועוד במשחק בסנטיאגו ברנבאו וכשאנחנו אחרי יתרון. מאמן רע. מה זה תהליך? יש עם מי להשיג תוצאות מעולות כבר עכשיו. בקורות החיים של ג’וד בלינגהאם רשום שהוא בן 20 ובעונת בכורה בריאל. הוא נראה כאילו הוא בן 28 וכאן כבר עשור.

לייק 1

איבדנו אתמול את כל ההרתעה שצברנו במשך העונה,כל הפרשנים בעולם אומרים שאנחנו בלוף במילים כאלה ואחרות ושברגע שנפגוש קבוצה נורמלית כנראה שנעוף.אי אפשר להאשים אותם,נראינו פשוט חסרי אונים מול קבוצה בינונית שפשוט יודעת לעמוד על המגרש.

אני כבר לא יודע אם לקוות שאנצלוטי יסיק מסקנות ממשחקים כאלה ואולי בהמשך ניראה יותר טוב בזכות הכאפה הזו או פשוט לקוות לאיבוד אליפות ושיעוף בקיץ כי הבן אדם פשוט לא לומד והוא מוכיח את זה כל פעם מחדש עם טעויות שחוזרות על עצמן.
כרגע לשים בידיים שלו את הסגל הזה ובמיוחד את זה המסתמן בעונה הבאה זה כמו לתת לאדם בן 85 לנהוג על רכב f1,פשוט בזבוז.

2 לייקים

אני חושב שזה נושא שלא מדברים עליו מספיק פה.
קמא לא מתאים לעמדת הקשר האחורי, וזה לא נראה שזה ישתנה.
הוא לא אחראי.

לדעתי הוא יכול להיות מגן שמאלי וורלד קלאס.

מה רע בבני 85, שמגג?

לייק 1

מאיפה הבאת את המילה הזו?
אין רע בגיל הזה, אבל החושים אינם חדים כמו צעירים יותר מהם נניח בני 63

3 לייקים

גם פיזית בן 80 לא יכול לעמוד בנסיעה רצינית בf1, הוא ישבור את המפרקת בסיבוב הראשון שייקח.

2 לייקים

חס וחלילה,הם פשוט לא מתאימים פיזית וקוגניטיבית לנהוג על מכונית כזו,אז הם יסעו על 50 קמש כדי לא להתרסק,בדיוק כמו קרלו שעולה עם 5 קשרים נגד לייפציג בברנבאו כשהוא מאמן את פאקינג ריאל מדריד.

לייק 1

אני מסכים לגמרי. הוא באמת אחלה שחקן אבל הוא לא חכם במיוחד ושיקול הדעת שלו המון פעמים לוקה בחסר, זה לא שחקן שהייתי בונה עליו לתפקיד עם הבנה טקטית כמו קש"א או אפילו 50-50.
חוסר שיקול הדעת שלו מתבטא בהרבה מאוד מקרים - גם בחירה לא נכונה של מסירות אבל בעיקר בחירה לא נכונה של תיקולים. יש לו משחקים טובים שהפעולות האישיות מצליחות לו ואז הוא נראה לא רע גם בתפקידים האלה, אבל אתמול היה (גם) לו משחק רע אז הכל התעצם. הלוואי והוא ישתפר בתחום הזה אבל האמת שקשה לי להאמין.

לייק 1

שמעו באמת נראה שחסר לו המון באלמנטים הנ״ל אבל צריך לזכור שהוא בן 20 בסך הכול. פעם קשרי אמצע לא היו מתחילים להגיע לשיא לפני גיל 25+, לא כולם ג׳וד.

אני חושב שהוא כרגע לא ברמה של הרכב אבל כגיבוי מהספסל לכל העמדות הוא נכס, ויש לו את הנתונים להיות קשר על בהמשך הקריירה.

אתה היית הראשון שהעלת את הנקודה הזו ואני מסכים. מה שכן, אורליאן טשואמני למשל הרשים אותך יותר? אתמול היו לו כמה מהלכים שכן (אני פחות מתייחס לפרשנות של שגיא כהן ולמה שהוא כביכול ראה), אבל ברוב הזמן לא. לשחק ביותר אחריות זה משהו שכן הרבה יותר קל ללמד שחקן מאשר איפה לעמוד. לי הכי מפריע הדריבלים האלה שהוא יצליח ב-99 פעמים אבל בפעם המאה, במשחק נגד יריבה גדולה - הוא לא יצליח להשתחרר משלושה שחקנים, נאבד כדור ליד החצי שלנו…
בכל מקרה, אסייג: במשחקים נגד קבוצות נחותות בסנטיאגו ברנבאו, לבטח בליגה - כן הייתי פותח איתו כקשר אחורי. בעצמו הוא אמר שעליו להשתפר מבחינת מספרים ובישולים. אתמול גם חלפו שנתיים לשער האחרון שלו - נגד ריאל סוסיאדד, ועושה רושם שהוא כן יודע לבעוט. ובכל משחק הרי מתפרסמים נתונים והוא פשוט מנצח בהמון-המון-המון תאקלים.

דיברו כאן על עניין ההרתעה - לצערי אין לנו מאז 2018. אנחנו קבוצה שמסוגלת לצאת ממצבים בלתי אפשריים והמשחקים נגד פריז סן ז’רמן ומנצ’סטר סיטי הם זיכרון טוב. אבל אנחנו לא משחקים כדורגל טוב גם לא העונה ולבטח לא מפרקים. 0:4 על ג’ירונה בהצגה ענקית, אותו ניצחון על אוססונה וגם 1:5 על ולנסיה ככה די במקרה. ריאל לא קבוצה ששוטפת את המגרש.

נקודה אחרונה שלי - כי שכחתי כבר מתי לקחנו שלוש נקודות - הרבה מהנוקאאוט הזכורים עם זינדין זידאן הם בעונה האחרונה. אני לא חושב שהתבנקרנו נגד פריז סן ז’רמן וגם לא נגד יובנטוס, אבל כן נגד באיירן מינכן של אז שהייתה קבוצה באמת חזקה. מנצ’סטר סיטי ב-2020 עלתה עלינו בשתי דרגות לדעתי. אולי אני מוצא ‘לגיטימציה בכוח’. איסקו כיהלום בכושר הפנטסטי שלו, ההבנה שגארת’ בייל פצוע, מרקו אסנסיו טוב כסופר-סאב וכריסטיאנו רונאלדו כבר חלוץ רחבה יחד עם מגן שמאלי על כמו מרסלו - נראה לי שהשיקול היה נכון.

האמת שכתבתי על זה לא פעם כבר בעונה שעברה. בקישור הוא דמבלה - מלא כישרון אבל חזר אחריות ותכלית לחלוטין, ובתור מגן שמאלי יש לו פוטנציאל להיות באמת ענק. אם מביאים את דיוויס, קמא יהיה בבעיה קשה לטעמי.

לייק 1

עם טשואמני יש לי בעיה אחרת - הוא לא מספיק אקטיבי במשחק שלו. אבל אין ספק שיש לו הבנה טקטית הרבה יותר טובה משל קמא.

2 לייקים

קמא אתמול היה לא משהו, אבל זה היה משחק רע שלו אחרי תקופה מאוד טובה ויש לו הנחות מבחינתי.

אני חושב שאחרי משחק שכזה שבו כשלנו ברמה הטאקטית, אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים ושלפוט אותם על פי משחק שכזה. אם הייתה לנו תוכנית משחק אז מילא, אבל השחקנים הצעירים וחסרי הניסיון תמיד יראו רע במצבים שכאלה.

קמא אף פעם לא יהיה 6 טופ קלאס, אבל בעמדות פחות תובעניות מבחינת ההבנה הוא יהיה מעולה.

רק כדי שיהיה רשום, כלומר on the record, לדעתי קמאבינגה פוטנציאל ענק וכבר שחקן וורלד קלאס ואם אני המאמן הוא לא יורד דקה מהמגרש.

אם היה מתאמן בשתי העונות האחרונות עם מאמן כמו קלופ או פפ כבר היה הופך לאחד הטובים בעולם.

קרלו החליף אותו אתמול כי הכי קל להחליף אותו, החליף בתפקיד הזה את פדה שהתקדם קצת בהיררכיה.

4 לייקים

סיכמו די טוב לגבי היכולת שלנו לכן לא אוסיף יותר מידי.
דבר אחד לגבי הרמה הכללית של ליגת האלופות והכדורגל העולמי בכלל העונה- הרמה כל כך נמוכה שזה מביך.
עד כה לא היה משחק אחד בשמינית שבאמת היה מעניין או אטרקטיבי.
אנחנו קבוצה עם כל כך הרבה מגבלות, בלי שוער ראשון, בלי הבלמים, בלי חלוץ ובלי מאמן ויש בדיוק קבוצה אחת שטובה מאיתנו וקבוצה ו2 וחצי קבוצות שיכולות לעבור אותנו בדרך ל15.

לייק 1