1/8 גמר הגביע :: קאמבק נאה עם 2-3 על ויאריאל

יש לך 4 קשרים כשירים[מודריץ’ חייב מנוחה], אז לא כזאת מפתיעה עם איך שאנחנו נראים מאז השיבה מהמונדיאל.
לא משנה לי איך אנחנו נראים במשחק והזה ואיך נראנו בסופרקאפ, עכשיו אנחנו חייבים להראות אופי ולנצח!!!
קודם כל נעבור את המשחק עם אופי ועל יכולת טובה נחשוב לקראת ראשון.

רודיגר הגיע אלינו סוף סוף

לייק 1

אולי הקאמבק הזה יאותת לקרלו שאולי הגיע הזמן לוותר על קרוס והעמדה החדשה שהוא המציא לעצמו, קשר 50-50 שמשחק מאחור הקשר האחורי בעמדת המגן השמאלי.
מאז שיצא הכל הפך להיות יותר קל ופשוט, כל אחד שיחק בתפקיד שלו, סבאיוס שהיה המצטיין לא משחק בעמדה שקרוס המציא לעצמו ולוחץ גבוה, כלומר לא משחק מאחורי הקשר האחורי מה שמאפשר לקמאבינגה לשחק קשר אחורי אמיתי וככה גם ההגנה מתחזקת ומצד שני לוחצים הרבה יותר טוב.

אחד השחקנים האהובים עליי קרוס, אבל כבר לא מתאים, גם מודריץ’ כבר לא יותר משחקן של 20 דקות, ונראה שגם בנזמה בדרך להפוך לנטל, הכל כמובן יכול להשתנות אבל כרגע ככה זה נראה.

5 לייקים

בדרך לחזור להיות נטל.
עונה שעברה הוא שיחק עם צ’יטים.

לייק 1

וואו, פשוט וואו.
סאביוס חייב לפתוח משחק הבא על חשבון קרוס. ההרכב שסיים את המשחק חייב גם לפתוח את המשחק הבא.
קאמבינגה היה מצוין אחרי שקרוס יצא, קיבל כרטיס צהוב במחצית הראשונה אבל נשאר כל המשחק והראה שאנצ’לוטי סתם מגזים כל פעם שהוא מוציא אותו אחרי מחצית אחת.

חייבים להביא חלוץ מחליף לבנזמה בקיץ, עונה שעברה נתן את עונת חייו אבל כעת הוא בלי המוג’ו שהיה לו בעונה הקודמת.

עצם העובדה שסבאיוס הקשר הכי טוב שלנו ובפער, מעידה טוב מהכול על המצב של הקבוצה.
וכמובן זה לא מוריד מכמה שהגיע לו לכבוש את שער הניצחון הזה.

הגיע הזמן שוויני יתחיל לתת הרבה יותר כבוד לשופטים ולשחקנים שמולו. פעם אחר פעם הוא מתגרה בהם, ופעם אחר פעם הוא מבזה ספורטאים עמיתים לא פחות מקצוענים ממנו (ולעיתים גם כפולים ממנו בגיל). זה כבר נהיה בלתי נסבל.

לא שזה משמעותי אבל קמאבינגה היה טוב. טוב ממש.

לייק 1

אני אוהב את סבאיוס, מבחינתי אין בעיה שיקבל הרכב, אמור היה לקבל את חולצת ההרכב עוד בתחילת העונה, שחקן שלא מפחד מהכדור, שחקן שיודע לקבל כדור תחת לחץ ובצפיפות ולהפוץ לחץ גבוה של היריבה למתפרצת זה סוג השחקנים שאני אוהב.

ועוד דבר, נאצ’ו הרבה יותר טוב מקרבחאל.

לייק 1

אנחנו כנראה לא נניף את הקופה דל ריי גם השנה בכל זאת, וקשה לי להאמין שזה יכול להיות רגע מפנה בעונה הזו, המצב יותר מדי גרוע מבחינת המוטיבציה-פיזיות-כדורגל, אנחנו עלולים להתבאס שוב ביום ראשון במשחק יותר חשוב אפילו. אבל אני כמובן שמח על המהפך וששמנו את נאחס הלה-סרמיקה מאחור, זה כבר היה ארוך מדי. אף אחד בעולם לא היה מהמר עלינו כבר אחרי הפיגור המוקדם לדעתי. אין כאן סודות גדולים בקבוצה, אין באמת כוכבים על הספסל אבל נמאס לראות את אותם השחקנים. אז מבחינתי בהחלט שדני סבאיוס יפתח, הוא כבש, בישל, הוסיף כוח באמצע, וגם את מרקו אסנסיו, אבל כמה שיותר באמצע ולא בכנף.

ובכל זאת מילה רעה מאוד לקארים בנזמה על אינסוף מהלכים פשוט מנותקים מהקבוצה, מעניין כמה כדורים הוא איבד לעזאזל, ממש חזר להיות שחקן מתסכל, גם לא ממש נראה שאכפת לו. הייתי רוצה לראות את קרלו אנצ’לוטי גם יודע ‘להעמיד במקום’ את ויניסיוס גם אחרי עונה גדולה. הוא עדיין לא ניימאר, לטוב ולרע, הוא לא סופרסטאר לכל דבר, במשחקים נוראיים הוא כן צריך לצאת.
עוד אכזבות: פדה ואלוורדה ולא רק בגלל הבעיטה האיומה לשער בתחילת המשחק. קצב המשחק שלו לא מרשים, הביטחון בריצפה, מסתפק בפעולות פשוטות אם בכלל. פדה בלי אנרגיה לא שווה כלום, זו המהות שלו.

כשפרלאן מנדי רץ לשטח הוא יכול להשיג הרבה שחקנים. אבל כמובן שהוא הכין כמות מצבים שמספיקה לעונה שלמה, לא נראה עוד תצוגה כזו, גם ראינו שוויאריאל ממש זילזלה בו והותירה אותו לבד לבעוט.

מתקשה להבין אנשים שאומרים שאנחנו לא צריכים את בלינגהאם.
לא רק שאנחנו צריכים קשר, אנחנו צריכים יותר מאחד.
קרוס, מודריץ מדדים בדרך לפרישה/ עונת מרסלו עם הופעות cameo, סבאיוס לפי הדיווחיל בעונה אחרונה.
אנחנו נשארים עם טשואמני, קמאבינגה וואלורדה שהוא חצי קשר חצי קיצוני. דל ביותר!

אין אף אחד שאומר שלא צריך את האנגלי, צריכים אותו מאוד, כמו אוויר לנשימה.
הדיון היה על 2 נקודות

  1. האם הוא שווה את המחיר ?
  2. האם הוא תואם מודריץ’ ?

אני כבר תקופה ארוכה טוען שאנחנו צריכים לא קשר אחד אלא שניים, הייתי פה די בעמדת מיעוט. וזה אגב במצב הנוכחי, נצטרך מעבר לזה להביא קשר נוסף על כל וטרנט נוסף שעוזב אותנו. בהנחה הסבירה שקרוס, מודריץ’ וסבאיוס לא יהיו פה לאחר העונה הנוכחית או הבאה זה אומר שאנחנו צריכים עוד 4-5 קשרים. מהפכה של ממש.

בקבוצה שעולה באופן קבוע עם 3-4 קשרים בהרכב צריך להיות 7 קשרים בסה"כ בסגל. לנו יש בדיוק 3 קשרים שעדיין אמורים להיות פה עוד שנה וחצי (ואולי אפילו עוד חצי שנה).

אנחנו גם צריכים 2 חלוצים נוספים, 2 קיצונים ימניים ו-2 מגנים. ייתכן מאוד שגם בלם אחד או שניים. וכל זה לקיץ הקרוב.

יש מחיר למחדל של פלורנטינו בשנים האחרונות בכל הקשור לתחום ההעברות.

2 לייקים

אני מאוד מקווה שיאריכו לסבאיוס את החוזה.
הוא לא תופס נפח שכר גדול. הוא מקבל היום 3.1 מיליון ברוטו כאשר רק לונין (2.8) וואייחו (1.8) מקבלים פחות ממנו. רק כדי שתבינו, הבאים בתור ברשימת השכר הם אודריוסולה וואלוורדה (7.2).
מדובר בשחקן שיודע להניע כדור ומכניס המון חוצפה חיובית למשחק. שווה בכיף גם הכפלה של השכר אותו הוא מקבל היום.
לכל זה אפשר להוסיף שהוא נראה כמו שחקן שמוכן להיות אופציה שישית/שביעית בהיררכיה.
אני באמת לא חושב שנמצא שחקן עדיף על סבאיוס כאן כאופציה שישית/שביעית מהספסל. לא ביכולת ולא במחיר.

אני מסכים עם דוד למעלה שנזדקק ליותר מרכש בודד לקישור, אך לא מסכים על כך שצריך 4-5 קשרים.
השארה של סבאיוס, רכישה של בלינגהם וקשר אחורי מחליף וסגרנו סיפור.

קרוס כנראה יפרוש, אך מודריץ׳ צריך להמשיך. אולי בהרכב הפותח כבר אין לו הרבה מה לתרום, אך הוא בהחלט אס מהספסל שכל קבוצה הייתה חולמת שיהיה לה.

דרך אגב, ההתלהבות שלי מסבאיוס היא ממש לא משהו מאתמול. אני טוען שלא ברור לי למה ההערכה כלפיו כל כך נמוכה עוד מהדקות אותן קיבל בסוף עונה שעברה. הוא שחקן אנרגטי שיודע להחזיק בכדור ועושה הגנה ולחץ בצורה טובה מאוד.

דבר שהיה יחסית קל לראות אתמול הוא משחק טוב יותר של מנדי. אני חושב שזה לא לגמרי מקרי.
ברוב המשחקים ויניסיוס נצמד לקו השמאלי כי רק שם יש לו שטח. אתמול לשם שינוי הוא נטש את הקו לטובת משחק במרכז. זה פינה את הקו למנדי שניצל את השמירה הכפולה על ויניסיוס לא פעם ועשה מהלכים טובים.

גם ראו איך כל דריבל של ויניסיוס למרכז ממש פתח את המשחק.

לא היה משחק גדול של ויניסיוס, אך מבין שחקני ההתקפה הוא היה המצטיין שלנו, וכשזה קורה נגד וויאריאל זה רק מוסיף להבנה שמבחינה טקטית התפקוד הזה של האגף עבד טוב.

הייתי רוצה לראות יותר דינמיות של ויני כמו אתמול, ואפילו לראות חילופי אגפים בינו ובין רודריגו. זה יבלבל הגנתו ויוציא אותן משיווי משקל.
למקסם את היכולת של שחקני ההתקפה לא תמיד עוזר כשעם זה ממקסמים גם את היכולת של שחקני ההגנה של היריבה, אולי ויני יהיה פחות אפקטיבי באגף ימין אך הבלבול של ההגנה יכול לעזור לנו לייצר לא מעט מצבים בזכות מהלכים כאלו.

כשכל היריבות תוקעות לנו את המשחק התקפה (=שמות שמירה משולשת ומרובעת על ויני) לדעתי חייב להריץ איזה שניים שלושה משחקים ברצף עם ויני בימין ורודריגו בשמאל
ככה לא ידעו להתכונן אלינו והמשחק אגפים יחזור, זה ייצור בלבול ואחרי כמה משחקים להחזיר כל אחד לאגף שלו - זה יחזיר לנו את ההפתעה בהתקפה ואת האגפים, וזה יכול להחזיר את ויני ולשחרר לו את המשחק כשיחזור לאגף שלו כי לא ידעו למה להתכונן
ו-ויני בתקופה טובה זה משהו שיכול להיות קריטי עבורינו

כל פעם שויניסיוס נמצא בצד ימין של המגרש הוא אבוד, אתמול זה בלט ממש במתפרצת הזו שהוא פשוט נעצר וחיפש פאול.
אם כבר, ב20 הדק האחרון הוא שיחק כמעין שחקן חופשי באמצע וזה נראה די טוב, אתה משחרר ככה את רודריגו לשמאל ואסנסיו שבפורמה סבבה יכול לשחק בימין.
ראינו בתחילת העונה שכל הכדורגל שיש לקבוצה הזו זה המשולש של בנזמה-ויניסיוס-רודריגו ופעולות אישיות של וואלורדה, הגיע הזמן להחזיר את זה.

כמה פעמים הוא היה בצד ימין?

אי אפשר לקחת תקופה בה הוא בפורמה רעה גם בשמאל ולבסס עליה תאוריה.
יכול מאוד להיות שאתה צודק ושכדאי לו להתרחק מאגף ימין, אך לא אבסס את זה על מהלך אחד, כשהוא בפורמה רעב, מול קבוצה שהוא תמיד נכשל מולה (גם כשהיה בשיאו).

בנוסף כשהדריבל רחוק מהשער אני לא חושב שיש משמעות גדולה לאגף בו הוא נמצא.

גם, כפי שציינתי, שינויי האגפים נועדו כדי ליצור בלבול בהגנת היריב ולא כדי למקסם את היכולות שלו ושל רודריגו. פתאום לא יהיה אפשרי לעשות שמירות אישיות ויווצרו חורים אצל הקבוצה היריבה. זו המטרה העיקרית של מהלך כזה.

בהתחשב בזה שראיתי את ויניסיוס באיזה 200 משחקים, מספיק. בהתחשב בזה ש90% מהארסנל שלו זה דריבל בזווית של 45 מעלות לכיוון השער והוא יודע להוביל את הכדור רק ברגל ימין, גם 5 משחקים היו מספיקים.

הוא לא בפורמה רעה, אגב. לא מדובר בשיא הכושר אבל יש אולי שחקן כדורגל אחד שיכול להסתדר כל משחק מול 4-5 שחקני הגנה ופאולים בלתי פוסקים, וגם הוא היה מצוות בדכ עם דני אלבס ולא עם מנדי.

ברור שאף אחד לא מת מהחלפת אגפים פעם במשחק, התייחסתי לתגובה שהציעה לשחק עם ויניסיוס בימין ורודריגו בשמאל למשך 2-3 משחקים.

אני אישית חושב שויניסיוס יכול בתאוריה להיות מסוכן לא פחות באגף ימין בו לא יהיה צד ברור אליו הוא אמור לעשות את הדריבל.
אני די לבד פה בדעה הזו אך לדעתי כאשר לכל היתרונוצ הכלליים יתווסף בלבול בהגנה שיווצר ממהלך כזה אז אני בהחלט מאמין שיש סיבה להחליף תפקידים מידי פעם

אז, רשמת שאי אפשר לקחת תקופה בה ויניסיוס בפורמה רעה ולבסס עליה תיאוריה, ואז לקחת תקופה של 4 שנים בה כל פעם שהוא שיחק בצד ימין הוא היה אבוד ו… בנית עליה תיאוריה.

אם אתה צריך תזכורת, בימי זידאן העליזים היו כמה משחקים עם ויני בימין והאזר בשמאל. תציץ ותראה איך זה עבד.

זה בדיוק העניין, לא יהיה צד כזה כי הוא לא יודע לחתוך עם רגל שמאל והוא לא מרים טוב מימין. אז הוא יכדרר את עצמו עד לנקודת הקרן של היריבה, ואז מה?