מחזור ראשון - השלמה: מנצחים 2-0 את חטאפה במערך חדש (בנזמה, מנדי)

סליחה על ההודעה הפחות קשורה אבל ערוץ ONE עושה סקר דעת קהל על השידורים של הליגה הספרדית.
נראה לי שכדאי להגיב על זה, אולי זה יזיז את האבי נימני ודומיו או יפחית מהמינון שלהם.

מדי שבוע מאות אלפי אוהדים צופים בשידורי הליגה הספרדית בערוץ ONE. בואו לספק פידבק יקר לקברניטי הערוץ אודות שביעות רצונכם מרמת השידור, בסקר האוהדים הגדול של קהילות האוהדים בישראל.

קחו כמה דקות מהירות והצביעו בסקר הזה: https://forms.gle/SsH6XHEY2rLF82UP9

:arrow_left: כדי למנוע זיופים והטיית קולות, המצביעים בסקר צריכים להכנס עם חשבון הג׳ימייל שלהם.

תוצאות הסקר יפורסמו בקרוב אצל קהילות האוהדים השונות.

5 לייקים

Courtois; Nacho, Varane, Mendy; Marvin, Casemiro, Modric, Marcelo; Asensio, Vinícius y Benzema

3-4-3?
בכל מקרה, מרסלו בהרכב - אני מרוצה.

לייק 1

האמת שמח על ההרכב, ניסוי מעניין מאוד.
תמיד יש את איסקו על הספסל למקרה ונרצה קישור.
מעניין אותי אם זה 433 כשמרסלו באגף אחד ויניסיוס בשני ואסנסיו באמצע, כשמרווין בעמדת המגן השמאלי כמו במשחק הקודם, או 343 עם מנדי כבלם

ובפינת הספסל האיכותי באירופה:
לונין, אלטובה, אריבאס, בלאנקו, צ’וסט, דיאז גוטיירז ואיסקו.

נשמע כמו קאסט שחקנים לעונה הבאה של בית הנייר.

אני צופה משחק לא פשוט כלל. השחקנים של חטאפה אלימים ויבואו לקחת נקודות בשיניים. שער מוקדם יהיה נכס, ככל שנאחר להבקיע נגרר למשחק שיתאים לחטאפה. לא מאמין שנראה משחק יפה, כן מצפה לשנדע לנצל את המעידונת של אטלתיקו ובלי קשר חייבים לייצר מומנטום חיובי לקראת הצ׳מפיונס.

3 לייקים

זידאן הקשיב לי.

9 לייקים

מת על זה שויניסיוס תופס את הראש ומתבאס אחרי מסירות שלו. כאילו הוא נתן רוחב של דה בריינה ולא עוד כדור מחורבן שהלך לשום מקום.

4 לייקים

זוכרים כמה סלגאדו קשישא היה אסון בימיו האחרונים בקבוצה עד שהפך להיות המצטיין של כל משחקי הראווה של הוותיקים בעשור הקודם? יש לי תחושה שמרסלו יילך בדיוק באותו מסלול.

אפילו ארבלואה בשלהי הקריירה היה קצבי ונמרץ יותר מהברזילאי…

לייק 1

בחיים לא הייתי מדמיין לפני 11-12 שנים שככה מארסלו יראה היום בריאל.

רואה אותו מחלק הוראות למארווין. מנהיג. כיף לראות אותו כקפטן של ריאל, בטח בהשוואה לבנזמה.

בלי קשר לתוצאה או ליכולת, אני לא זוכר קבוצה שמשחקת כל כך הרבה עם הידיים. אפילו אתלטיקו בימי הנגרות שלה. בכל שמירה, בכל לחץ על שחקן רואים ידיים מתנופפות. לא מבין למה השופטים נותנים לזה לגיטימציה

לייק 1

אני לא יודע בדיוק מה הציפייה שלך ממנו.
הגנתית הוא בהחלט רע, זו הסיבה שהוא כמעט ולא רואה דשא יותר העונה.
בהתקפה בהחלט יש לו מה לתרום וגם בפן המנהיגותי.

היו משחקים הרבה יותר גרועים העונה גם עם ה-Once De Gala שלנו עאלק. מגיע לנו להשיג פה את ה-0:1 בציפורניים או משער של קאסמירו בכדור חופשי, זה ייתן לנו עוד דחיפה מוראלית. אני די מרוצה ממרסלו גם אם הקצב זה לא זה - מרענן לראות אותו בעמדה התקפית. ויניסיוס מחרב התקפות והבעיה שלנו ידועה - מי שמהיר הוא טיפש, מי שחכם כביכול וטוב בפעולה האחרונה, למשל אסנסיו - הוא צב. זה משחק שבנזמה צריך לקחת על עצמו ולהתעלות מעל הבינוניות הרגילה וחבל, בלתי נסבל שהוא יוצא מהרחבה הרי אין אף אחד אחר במקומו. זה משחק שאין בו שטחים, יריבה אגרסיבית ולא נגיע להרבה מצבים. לא מאשים אותו בנגיחה הטובה למשקוף אלא מדבר באופן כללי. מארווין? קצת יותר תעוזה, ילד! מנדי עם אובר-ביטחון ברחבה בינתיים זה עובד. אין צורך שזידאן יזרוק את מריאנו ואיסקו ככה בדקה ה-70 כשיהיה 0:0 ותהיה נסיגה במשחק שלנו. חבל שלמצב הכי מסוכן הגיע מודריץ’ שיודע לבעוט הרבה יותר טוב.

נ.ב, כמה נקודות הביא כל שחקן לקבוצה שלו העונה:
לואיס סוארס - 12
יוסף אן נסירי - 11
ג’ראד מורנו וליאו מסי - 10
חוסה לואיס סוארס ורוג’ר מרטי - 9
יאגו אספס - 7
פאקו אלקאסר, רוברטו סולדאדו, קרלוס סולר - 6
אתם מבינים את הרמז?

אל תזלזלו, על הספסל מחכים:

2 לייקים

איפה חותמים על הטפסים כדי שהעונה הזו תסתיים עכשיו?

מה רשימה כמו זאת שווה אם במשחק כמו היום בנזמה לא ירשם כמי שהביא נקודות?

image

היה טוב - וטוב שהיה| אם להיות הוגן במחצית הייתי פסימי, אנחנו לא יודעים לקחת משחקים בשיניים והיום עשינו את זה נגד קבוצה מעצבנת שאמנם נמצאת בעונה איומה אבל מה נגיד אנחנו? והאמת שבלי קשר לסגל האשפתות שלנו - היה משחק די מהנה, במחצית הראשונה התקרבנו ואז זה הגיע. אני לא יודע מה הזוי ולא הגיוני יותר - העובדה שוויני הרים כמו בן אדם לבנזמה, דווקא מצד ימין, או השער של מנדי אחרי בישול של מרסלו (שינוי מרענן, יש איזה פגיעה קלה לפי מה שהבנתי). אם מודריץ’ או ואראן היו נחים לכמה דקות אז בכלל היה כיף. אין לי בעיה בכל מחצית לכתוב דברים נגד בנזמה בתקווה ש"הנאחס ההפוך" או הביקורת תעבוד, מה ששלו - שלו. במצב הראשון הוא בעט לא מספיק טוב מזווית אלכסונית אבל תיקן, אני בהחלט חושב שמשחק הראש שלו אחד הטובים בעולם. אסנסיו צריך לתת קצת יותר אבל נתרכז בטוב - לא בעטנו לנו למסגרת, שיחקנו באחריות, ניצחון שייתן דחיפה, וכשמגיע-מגיע: אחלה ערב של מנדי!

לא מבין איך בקבוצה הכי גדולה בעולם נותנים לכישרון הכי גדול בקבוצה( ובכלל בכדורגל העולמי)להתבזבז בגלל כושר משחק לקוי, מה כל כך קשה להכניס את מרסלו לכושר משחק, הוא בן 32 ולא 42, כל משחק שהוא משחק הוא נראה גמור פיזית ועדיין מסדר 2 מצבים לגול, אין לנו עוד שחקנים כאלה.

2 לייקים

לחלוטין, אבל כפי שאוליגר חזה העניין כרוך בשינוי מערך. הערב לזידאן לא היו יותר מדי ברירות, השאלה היא האם זה מה שבריאל מדריד צריכים עכשיו. לדעתי כן.

אריבאס/מרווין > אודריוסולה

2 לייקים

לא זה ולא זה משמעותי.
כמו שאמרת סטטיסטיקה מתיישרת. גם למסי יש משחקים בהם הוא כובש את הראשון ואז כשהמשחק נפתח נכבש שער שני, גם לרונאלדו וסוארז יש כאלה.
מצד שני, לא צריך לחפש את בנזמה, בטח שלא העונה.

אהבתי את המערך. היינו מאוד יציבים מאחורה, ובזכות מרסלו יותר מסוכנים מקדימה.
אהבתי את ויניסיוס בעמדה האחורית יותר, המהירות שלו היא הכלי העיקרי (היחיד?) שלו וכשהוא בא מעמדה אחורית יותר יש חו יותר מהירות ולא סתם מבודדים אותו באגף לאחד על אחד. עשה גם אחלה הגנה לרוב.

אריבאס די הרשים אותי בקצת שקיבל. לא עשה יותר מידי אבל נראה אחלה שחקן בקצת שכן נגע. מהיר בנוסף לכך, הרשים אותי יותר ממרווין לצורך העניין.

לטעמי עד חזרת הפצועים צריך להמשיך עם מערך 3 הבלמים.
גם אהבתי את מנדי כבלם השמאלי, יודע להצטרך להתקפה יפה עם המהירות.

מודריץ לא במשחק טוב, אבל מותר לו, מקווה שינוח משחק הבא

2 לייקים

פרופורציות חביבי, זה היה כרגיל משחק עם 1.5 מהלכים התקפיים נורמלים, הפעם מול קבוצה שהתבטלה לגמרי בהתקפה. יש הבדל בין להיות אוהד טוב ולהמשיך לתמוך ולעקוב אחרי הקבוצה, לבין להנות מהזוועות שאנחנו רואים בשלוש השנים האחרונות.

לאריבאס יש וויבים דומים לשל ברהים דיאז, הייתי רוצה לראות אותו עוד. מרסלו נתן כמה מסירות יפות, רובן פשוט מסירות טובות רגילות - אנחנו פשוט במצב של אפס ציפיות ממסירה שיוצאת מהרגליים של ויניסיוס ומנדי בצד הזה, אז כל כדור שלא הולך לאיבוד או מוחזר אחורה, פותח את העיניים.

נו בוודאי שההתייחסות שלי היא לעונה הנוכחית ובתוספת הסגל הבעייתי. גם עם ה-11 הטובים שלנו נפלנו לא פעם נגד קבוצות כאלה ואני לא יודע עד כמה זה טוב לנו שמחנים את האוטובוס נגדנו, לרוב אנחנו לא מסתדרים, בטח אם אין איזה שער מהיר. גם ברצף הניצחונות שלנו שים לב כמה שערים כבשנו במתפרצת נגד אתלטיק בילבאו וסלטה ויגו וכן הלאה. כבר אמרתי - ויניסיוס הכי מהיר - אבל הוא הכי טיפש. אין לנו מספיק טכניקה ומהירות בהרכב שלא נדבר על קילריות. מחכה עדיין עם הניתוח המקצועי לגבי הילדודס אבל זה היה מרענן.
קח בשלוף משחקים שהיו יותר גרועים העונה - התיקו באוססונה, ההפסדים לאלאבס ולקאדיס בבית, התיקו נגד ריאל סוסיאדד בפתיחת העונה, הניצחון על ויאדוליד…

אגב בספרד דנו בזה יותר מדי, אני לא יודע עד כמה חכם וטוב לשחק עם שלושה בלמים נגד אטאלנטה כשקרוס, קרבחאל קצת “עצור” התקפית אבל לוקאס יהיה הימור.

בונוס - המספרים מהמשחק נגד חטאפה:

ריאל מדריד עם ניצחון ביתי מספר 12 ברציפות על חטאפה! רצף שהחל עם ה-2:3 הדרמטי של גונסאלו היגוואין בדקה ה-90 בעונת 2008/09. ריאל ניצחה את חטאפה ב-14 מ-16 משחקי הבית בליגה. רצף המשחקים ללא הפסד נגד חטאפה בליגה, בית-חוץ גם יחד - עלה ל-14, מאז עונת 2012/13.
קארים בנזמה כבש את השער ה-29 שלו בנגיחה בליגה הספרדית - מבין השחקנים הפעילים, רק סרחיו ראמוס הגדול (38) עשה זאת יותר פעמים ממנו. ראול גארסיה (28) ואלברו נגרדו (27) מדורגים אחרי החלוץ. עדיין בנזמה, הוא כבש העונה חמישה שערים בנגיחה בכל המסגרות - בדומה ליוסף אן נסירי מסביליה. אף אחד לא הבקיע יום מהם בכל הקשור לכדורגל הספרדי.
ממשיכים לתת בראש: ריאל כבשה את השער העשירי שלה העונה בנגיחה, יותר מכל אחת אחרת. גרנאדה שנייה עם תשעה שערי נגיחה. קאסמירו הבקיע שלושה מהם.
זו הייתה הפעם השנייה בלבד מאז תחילת 2020 שהיריבה לא בועטת לשער של קורטואה - הפעם הראשונה? בדרבי האמיתי נגד אתלטיקו מדריד בדצמבר השנה.
טבלת המבשלים שלנו העונה: רודריגו ראשון עם שישה, בנזמה שני עם חמישה. ויניסיוס שבישל לבנזמה - השתווה ללוקאס וקרוס עם בישול רביעי העונה. הנתונים רלוונטים לכל המסגרות.
מה עם הנאחס של מרסלו? הוא חזר לנצח לראשונה אחרי ארבעה משחקים כשחקן הרכב (שלושה הפסדים ותיקו נגד אלצ’ה). העונה יש לו שישה הפסדים לעומת שלושה ניצחונות כשחקן הרכב.