מחזור 22 :: 1-2 על הואסקה. צמד לוראן

עונה אחת של 22 גולים והוא מתאים לריאל? עונה אחת טובה של אודגור בסוסיאד ואתה קובע שהוא קורץ המחומר הנכון? אז לשאלתך מה לעשות איתם, קודם כל אודגור רצה עוד עונה בסוסיאד וזידאן שכנע אותו לחזור בטענה שיהיה שחקן מוביל- בפועל הוא בארסנל. יוביץ׳ זה אותו סיפור כמו הונטלאר. שיחק טוב מאוד בליגה הולנדית. אי אפשר להסיק על סמך עונה אחת טובה בקבוצה סבירה שהוא מתאים לרמות הגבוהות ביותר, מצטער. אני כן מסכים שהגיעו לא עוד הזדמנויות אין פה שאלה בכלל, אבל במעט שהוא קיבל הוא לא הוכיח דבר ושוב כי בריאל קשה מאוד להצליח במתכונת הנוכחית הזו. תסתכל על מודריץ׳ שנתן חצי שנה גרועה בהתחלה, אבל קיבל את ההרכב למרות הכל ותראה אותו עכשיו. אי אפשר להביא שחקן, לתת לו פירורים ולצפות שכל פעם שאנחנו צריכים חבל הצלה הוא יתן גולים או בישולים.
לגביי מיליטאו התלונות הן שלא קיבל מספיק דקות מאז שהגיע ופה האשמה כולה של זידאן ודרך אגב אפשר היה לקנות אותו ולהשאיר אותו בפורטו לעונה נוספת. זה לא חסר תקדים. ויניסיוס זה שחקן שזועק שנתיים השאלה עם מאמן שיושע לקדם צעירים וגם אז לך תדע מה תקבל. ריינר ודיאז אלו דוגמאות טובות להשאלות מצויינות (עזוב שריינר מיובש בדורטמונד, זה עדיף על להיות מיובש אצלנו בקצה הספסל).

בחיים שלי לא ראיתי שחקן חסר הבנת משחק כמו ויניסיוס. פשוט הורס לו כל מהלך, לא יאמן

לייק 1

כן אבל לפחות הוא חזר לעבור שחקנים אז הוא עוד ניתן לצפייה כרגע.

2 לייקים

וראן במשחק מעולה עד עכשיו. אולי ההבנה שראמוס גמר את העונה( והקריירה בריאל כנראה) תגרום לו To step up סוף סוף.

לייק 1

לא עשה טעויות אבל מעיף כל כדור החוצה בהגזמה. הסטנדרטים בריצפה.

ורק אני בטוח שראמוס יישאר פה? לא נראה לי שיש קבוצה עד כדי כך פראיירית בשביל לשלם משכורת עתק (שצריכה להיות גבוהה יותר ממה שיקבל אצלנו ומספיק גבוהה בשביל לוותר על פרישה סימבולית במועדון חייו) לבלם בן 35.

לייק 1

לא רואה את ראמוס עוזב כ"כ מהר את מדריד. הוא בן 35, עם עונה עמוסת פציעות. לא הרבה מועדונים יקפצו עליו ומשכורת העתק שלו במצב הכלכלי הנוכחי. בנוסף לאשתו יש קריירה משגשגת בטלוויזיה במדריד ומעבר של ראמוס לחו"ל מחייב אותה לוותר על הקריירה. לדעתי זה משחק צ’יקן בין ראמוס לפרס עם סוף ידוע מראש.

לא, אני טוען שזה הופך אותו לשחקן שראוי לצ׳אנס אמיתי.
בעולם בו אין מגבלות כלכליות אז ברור שעדיף לחכות לשחקנים שיהיו קראקים, אבל בקושי יש לנו כסף לקראק אחד, אז צריך לקחת הימורים כאלה כדי לגלות את הקראק הבא.

אבל איפה טענתי שהוא צריך להדיח את בנזמה מההרכב? כל מה שאני טוען זה שהוא שווה צ׳אנס! צ׳אנס אותו הוא לא קיבל באמת.

אז על מה הויכוח? זה בדיוק מה שאני טוען.

זה בדיוק מה שטענתי

לדחוף מהר לפריז בכל מחיר.
תכף זה יהיה מאוחר מדי.

החלוץ הטוב בעולם אמרתם לי נכון?

2 לייקים

לדחוף מהר לפריז בכל מחיר…

4 לייקים

אם מישהו היה מבקש ממני להמחיש את בנזמה במהלך אחד, אז זה בדיוק המהלך: השתחררות מופלאה מ3 שחקנים, שחרור מהיר של הכדור לאגף, התמקמות טובה ברחבה ואז החמצה מזעזעת בדקה קריטית במשחק קריטי.

זו לא ביקורת ולא כתבתי שהוא אפס אז לכל אלו שעומדים להתפרץ, קחו אוויר ותקראו את התגובה פעמיים.

לייק 1

הוא לא שחקן גרוע והוא לא חלוץ גרוע… הוא פשוט חלוץ שלא מתאים לריאל מדריד.
יש לו יכולות מדהימות ברגליים, יש לו לפעמים מהלכים מדהימים… הוא פשוט לא חלוץ 9 לקבוצה כמו ריאל, .

קלטתי ישר שוראן קם הבוקר ב2013 איכשהו. היה מעולה בראשונה ועוד יותר טוב בשנייה. צמד ואפילו מסירת הוליווד ברגל החלשה למרסלו. הלוואי שיבשר משהו לעתיד.

4 לייקים

כל כך הרבה שחקנים עם כל כך מעט אינטליגנציה.
ומודריץ אחד.

לייק 1

קודם כל נהניתי מהמשחק.
כל עוד הזאר ורודריגו פצועים אני רוצה לראות את ויניסיוס (לא חוכמה גדולה, זה כולה במקום ואסקז ומריאנו, אבל עדיין). משחק יותר טוב שלו מהאחרונים. למרות לא מעט חוסר חדוצ רגיל הוא שם את בנזמה ואסנסיו במצבים טובים ויצר להגנה המון בעיות. צריך שחקן כזה.
קרוס ומודריץ העונה נראים מצוין.
מתחת לרדאר של כולם קאסמירו כבר שנתיים השחקן הכי מסוכן שלנו בנייחים.
וראן במשחק נהדר, איזה כיף לראות אותו ככה.
אני חושב שיש מקום לראות את מרסלו משחק יותר, הוא נראה לא רע לאחרונה, והתקפית זה מאוד משמעותי. נראה שאין לו כושר לרוץ קדימה ואחורה משחק שלם אז אולי הוא צריך לעלות יותר פעמים מהספסל פשוט.
על אודריוסולה ויתרתי, לטעמי המגן המחליף שלנו בצד ימין צריך להיות ואסקז.
למרות שהוא לא באמת שחקן, נהניתי מהאנרגיות של מריאנו, לפעמים זה נחוץ ואשמח לראות אותו עולה מידי פעם מהספסל כשצריך גול, אבל לא במקום בנזמה.

מחשבה שעלתה לי, בכושר הנוכחי הטוב של הקשרים שלנו, והיעדר שחקני האגף שלנו, אולי אפשר לתת לפדה כשיחזור מהפציעה לשחק שם קצת. הוא מאוד מהיר וחזק ולא פעם רואים את הפריצות הנהדרות שלו באגף ימין.

לייק 1

[​IMG]

נשיקה צרפתית | איך רציתי שהבעיטה של מרסלו ברגל ימין תהיה שער הניצחון, כמה הגיע לו. כבר הכנתי את המילים הזועמות במקלדת, אבל באמת שנתלונן ביום אחר, הספסל שלנו ברמה של סגונדה ב’ והמקום בליגת האלופות מרגיש בסכנה, אם היינו מועדים וסביליה הייתה מנצחת מחר - המקום הרביעי קורא לנו. כמה חשוב היה לגרד ניצחון בשיניים וכבר שכחתי מהו הטעם המתוק של הרמונטדה. כן, עצוב שזה הסטדנרט הנמוך של אוהד ריאל מדריד ב-20-21, זו כולה האחרונה בטבלה שהביכה אותנו שוב ושוב ושוב במתפרצות (הצלה מדהימה של קורטואה).

שמח עבור ואראן, צמד שני בקריירה, עד שנרגיש שהוא מוכן להנהיג - ייקח עוד זמן, אטאלנטה או משהו כזה. שלישיית מרכז השדה עושה כל מה שהיא יכולה אבל ההתקפה שלנו בושה, ובתחילת העונה חשבנו שעם השלישייה הזו עוד אפשר לשחק כדורגל. ויניסיוס עבר שחקן פעם אחת לדעתי, כשהיה לו שטח. אסנסיו האמת בסדר גמור ועשה דריבל כמו בימים היפים - אבל אף אחד לא מספק מספרים. בנזמה עם עוד אחת מהחמצות העונה , אוי ואבוי אם בן ארצו לא היה “מציל אותו” ואותנו. דווקא הבעיטות החופשיות שלו סבבה אגב.

משהו אחרון שחשבתי עליו - לאור הכושר של ויניסיוס, המצוקה בסגל הקצר והעובדה שזידאן תמיד עושה אותו הדבר, ואולי אני מערבב כאן קצת רומנטיקה: למה לא מרסלו כקשר? נכון שאנחנו לא בעונת הפלגריני לפני כ-11 שנה, ועדיין: יש לו עדיין קצת קסם ברגליים, הוא ערמומי, ואם הוא ישחק - ככה יהיה מעניין התקפית ולא נצטרך לסבול את מנדי הנגר שיהיה שם בעבודות ההגנה. חלוקת עבודה ברורה. שווה לנסות נגד חטאפה בשלישי, אפילו גם אם לחצי שעה לסוף.

תצוגת כדורגל רעה שלנו, אבל 3 הנקודות הן מה שחשוב עם הרכב טלאים כזה. הקישור שלנו שוב משלים 90 דקות ואני באמת מתפלא על שלושתם.
כמה נקודות מהמשחק כי באמת שאין הרבה לכתוב

• אודריאוסלה גורם לדנילו להיראות כמו דני אלבס בשיאו.
• ואראן עם משחק טוב בהגנה וטוב עוד יותר בהתקפה.
• קורטואה עם הצלה ענקית ששווה במינימום נקודה אחת.
• בנזמה סוגר את הבסטה עם 2 החמצות, אחת מהן הרסה מהלך כדורגל מופלא ולגביי ההחמצה השנייה אני מצפה למינימום ועדת חקירה שתנסה להבין איך זה אפשרי.
• היה מאוד קשה להתסכל על הספסל ולהבין מי יכול להיכנס לעשות פעולות שישנו את המשחק.
• הגיע הזמן להודות, אטלנטה פייבורטית לאור התצוגות האחרונות שלנו. בלי ראמוס, האזר ולכו תדעו עוד כמה פצועים אני באמת חושב שהסיכויים לטובת האיטלקים.

3 לייקים

מפת החום של מנדי

3 לייקים

תמיד חשבתי שאני אוהב לפחות את התנועה של מנדי, אבל אתמול החלטתי לשים עליו קצת יותר את העין.
ראיתי מהלך מסוים שתיאר את התנועה של השחקן במדויק:
זה היה כששיחק באגף ימין (לא משנה מבחינת התנועה).
היה חצי לחץ עלינו, והוא מסר לקאסמירו כדור כששני הקשרים האחרים בדיוק שמורים ויש חלוץ לצד הבלמים.
מה מנדי עשה? כמו רובוט שלא חושב לפני הפעולה הוא רץ קדימה, לא שם לב שהוא משאיר את קאסמירו עם הגב למגרש בלי יכולת לעשות כמעט כלום. זה נגמר בניסיון לכדור ארוך שלא הדיע ליעד, פשוט כי לא היה לקאסמירו מה לעשות.
אני אוהב שחקנים כמו מנדי לרוב, אני חושב שאוהבים לפעמים יותר מידי את השחקנים הטכניים והחכמים, אך בסוף אין תחליף ליכולות הפיזיות של השחקן.
אבל במקרה של מנדי ההבדל גדול מידי.
הוא חסר יכולת טכנית, והוא לא שחקן חכם. אני שמח שאלאבה מגיע. ממש מקווה שאלאבה בא להיות מגן (לטעמי אפילו אם ראמוס עוזב על אלאבה להיות מגן).

מילה נוספת על ויניסיוס.
הוא זכה להמון ביקורת על המשחק שלו. בכנות אני לא מבין למה.
כלומר, יש לו המון לאן להשתפר, והוא חייב להיות מושאל. לטעמי ללחץ יש המון השפעה בנושא, אבל לטעמי הוא היה יותר משמעותי מאסנסיו וזה ביום שנחשב לטוב של הספרדי.
קבוצה זקוקה לשחקן שיודע לעבור שחקנים, אי אפשר שמודריץ יהיה הדריבליסט היחיד בקבוצה (כשאחריו זה מנדי, שתבינו את האבסורד).
אנשים לפעמים מסתכלים על האיבודים שלו, אבל בפועל הוא גם בעצמו הביא ללא מעט מהלכי כדורגל טובים שרק סיומת (של בנזמה בעיקר ואסנסיו) מנעה מהם להפוך לבישולים.
אני מעדיף את השחקן שינסה ויאבד מאשר את השחקן שלא ינסה. ויניסיוס גורם לדברים לקרות, אסנסיו מסוגל להיות זה שמתרגם את מה שקורה לגול, אבל אם לא ויניסיוס חצי מההתרפות שלנו גם היו נתקעות ולא היה לנו אגף שמאל בכלל. חשוב לזכור שהוא משחק עם מנדי על הקו ולא עם מרסלו (למעט דקות בודדות).
למען הסר ספק, מדובר על עדיפות על מריאנו ולוקאס, לא על רודריגו או הזאר.

לייק 1

זועק לשמיים להשאיר את מנדי מאחורה כבלם שלישי ולהכניס את מרסלו לאגף, חסר דאגות הגנתיות. יש בזה כל כך הרבה יתרונות ופתרונות, גם לצד הימני - שם יכול לשחק במקום קרבחאל שחקן שחורש את האגף (אהלן אשרף).

3 לייקים