רבע גמר ליגת האלופות - גומלין - מודחים אחרי ניצחון 2:1 במטרופוליטנו ו-2:3 בגומלין (כבשו: לאמין, פראן. בישלו: פראן, אולמו. הורחק: אריק)

ואיפה יהיה פראן?

בעמדה של ראפיניה. רץ אחורה קדימה בהגנה, נכנס לאמצע בהתקפה.

רעיון יפה אבל קשה לי להאמין שזה מה שיקרה בפועל.
הגיוני יותר שהפריסה תהיה אולמו במרכז הקישור, פרמין באגף ופראן בחוד.

לייק 1

אני גם חושב , לצערי.

לא נותן להרכב של לנגלה להוסיף לי אופטימיות מיותרת, אבל למה לעשות לי את זה?

בכל מקרה, האמנתי שנכבוש, הכל תלוי בכמה נספוג. ההכרעה יכולה ליפול מאוחר מאוד, גם אם נספוג ונצטרך לכבוש ולכבוש. בכל מקרה, ראפיניה חסר, אבל פרמין וגאבי אלה אנרג’ייזרים שיכולים להשלים לחץ, פיזיות ואינטנסיביות שחסרה לנו.

בכל מקרה, גאבי אני מעריך ישחק גג 70 דקות ואז ייכנסו רגליים טריות בתקווה שאתלטיקו תהיה עייפה.

לייק 1

לא ההרכב שרצינו - אבל ההרכב שאנחנו צריכים.

לפליק יש ביצים של בת יענה, ואני פשוט אוהב כל הצבה בהרכב הזה.

היום עולים לחצי!

3 לייקים

החמצה של פרמין פלוס הפציעה הוציא אותו לגמרי מהמשחק, והכניסה את אתלטיקו.

מוסו בנתיים לקח שלושה שערים בטוחים.

לייק 1

שאף אחד לא יעז לדבר רע על לנגלה. קולה אמיתי.
אני רק מקווה שאין איזה סעיף סודי שאתלטיקו יכולים להחזיר לנו אותו

פרמין לא איתנו. ראשפורד צריך להיכנס במחצית.

3 לייקים

ראשפורד עולה זה מערך אחר לגמרי, אני לא חושב שהוא יעשה את החילוף הזה מקסימום לשלוח את גאבי לתפקיד של פרמין ופרנקי יעלה.

אם יש צדק בכדורגל אנחנו צריכים לעלות לחצי. אבל אין צדק וסימאונה והחבורה העלובה שלו עוד יגנבו את זה.

פדרי הכי חלש בחוליית הקישור, מי היה מאמין שזה יכול לקרות.

לייק 1

מסכים מאוד, גם יהיה לפדרי הרבה יותר קל עם פרנקי לידו מאשר עם גאבי. וגם ככה פרמין לא איתנו, כי מוסו בן הזונה הזה…

אגב, לעוד מישהו ה-2-1 שלהם הזכיר את ה-2-1 של צ’לסי ב-2012? אז מסי בעט פנדל למשקוף, ולדעתי גם הפעם אם נהיה סבלניים ההזדמנות ל-3-1 תגיע, רק שבניגוד לאז - הפעם צריך to put the ball in the net.

אני תוהה בקול רם למה שחקן שמרחיק את הכדור ונוחת על הקרסול של יריב מקבל צהוב. אבל שוער שמרחיק את הכדור ונוחת על הראש של יריב זה לא עבירה.

לייק 1

המשחק הגנה שלנו לא מותאם לכדורגל של אתלטיקו ולכן אין לנו תשובות מלבד יכולת אישית גבוהה של גאבי, אריק ומרטין.

אבל בצד ההתקפי משחק מדהים. פראן במשחק חייתי, אולמו ממשיך ביכולת המצוינת שלו במשחקים האחרונים(ממש שוחה בתוך כל הלחץ של אתלטיקו) ולאמין זה לאמין.

מה שמדהים בכל הסיפור זה שכל הבלאגן הזה קורה ופדרי חושך. לא ידעתי שהוא יכול לתת משחקים כאלה לא טובים.

אני חושב שלפני שבוע כולנו היינו חותמים על היכולת הזאת ו2-1 במחצית כשהיו לנו עוד כמה הזדמנויות טובות ל3 (בעיקר זאת של פרמיןוקיו).

אפשרי לגמרי.

לייק 1

אני לא חושב שמישהו פה מהמר שלא נעשה את השלישי הבעיה שהם יעשו את השני ואז GAME OVER

קונדה פשוט פרש מכדורגל ולא הודיע על זה…

לייק 1

אין עולם בו זה אדום. בטח לא עולם בו אותה עבירה בדיוק לא זיכתה את ברצלונה בפנדל. פשוט אין.

7 לייקים

אתלטיקו יהוד.
איזו קבוצה מסריחה.

רציתי לסכם יותר רציני את המשחק הזה, אולי גם יקרה אבל כרגע..מביך

אם ברצלונה היתה עוברת בצורה שאתלטי עוברת כל העולם וכל הפורום פה היה צועקים אופלונה

פשוט בושה

בושה

בושה

אתלטיאיכס

אולמו עם בעיטה לשמיים בתוך הרחבה - מסכם את העונה שלו

אראוחו עם נגיחה מתוך תיבת החמש החוצה

האדום - רק ברצלונה יכולה לקבל אדום כזה, אף קבוצה אחרת לא תקבל אדום, היה שחקן הגנה נוסף, פשוט בושה הואר הזה משחק ב 90 אחוז מהמקרים נגדינו, הורס את המשחק.

הגול השני של פראן, כדור פוגע בשחקן יריב משנה כיוון ואז מגיע לפראן, לא מבין איך זה נבדל.

ברצלונה נאיבית, מושפלת עי שופטים שוב ושוב ושוב לא משנה באיזה מסגרת היא משחקת, יכולה לבוא בטענות רק לעצמה, אי אפשר להיות כל הזמן ״בסדר״ עם כל העולם, לפעמים צריך להיות חארות כמו הלבנים ממדריד, הם או זבלים כמו אתלטיקו בשביל לעבור ולהתקדם, אחרת נקח גביע אלופות פעם ב 20 שנה כשכל הכוכבים יסתדרו.

מאכזב פשוט מאכזב כל שנה אותו דבר

לייק 1